Club Atletisme Tarragona

Nous Xandalls

Didac 03/10/2007 00:05 34759 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
03/10/2007 00:05
Tancat General
Hola a tothom, ja no se si escric per algú o no jejejej, al final més que un fòrum semblarà un bloc d'aquests personals que hi ha ara tan de moda.

Com alguns ja sabeu aquest any s'ha comentat de fer una nova tirada de xandalls, renovats completament respecte als anteriors. Podeu provar-vos un patró que tenim a les pistes per tenir una referència i si voleu veure la mostra que ens han enviat la podeu veure també a les pistes. A la foto no es veu gaire bé el color, però us puc dir que es el lila no d'aquests últims xandalls, sinó dels anteriors. (els de pell de pressec que diuen)

nous xandalls

Aniré ficant el llistat de gent que vol el xandall, si esteu interessats en ell, podeu enviar-me un correu, missatge privat, sms, deixaru na resposta a aquest fil o m'ho comenteu per les pistes.

En principi el preu oscil·larà entre els 20 i 25
Respostes (13)
lluis
lluis
03/10/2007 22:18
Per que no es digui que et deixem sol....
Jo tambe en vull, la talla suposo que la XL, pero millor passo un dia d'aquests perles pistes.
Lluis
Peter
Peter
04/10/2007 20:53
"...No estàs sol en el món..." (Fragment de "Mar i cel")

Jo vull un xandall de la talla XL... Iujuuuuuu!

Ens veiem al riu?
Didac
Didac
04/10/2007 21:52
No, jo no aniré al riu, m'han demanat una ressonància, per la qual encara no m'han donat hora evidentment ...
javi@@@
javi@@@
05/10/2007 02:48
bonesssssssss... dídac jo vull un xandall tb.... crec que la talla la XL.. serà que xiiiii... merciiiiiiiii
JAdRi
JAdRi
15/10/2007 22:31
Amadeu Serres ---> L
Adrià Serres -------> XL

Gràcies!
Didac
Didac
16/10/2007 15:12
Corregeix-me si m'equivoco JAdRi, però el teu pare no tenia el Lila Teletubie, oi ?
ealcaine
ealcaine
16/10/2007 23:09
jo aquesta vegada em curare amb salut

XL si pot esser, asies!!
Alex
Alex
17/10/2007 00:06
Dídac, jo la L.

Al Toni Valverde també una L.

Gràcies.

Alex
Alex
17/10/2007 00:08
Dídac, millor passo per les pistes i me l'emprovo, i et dic les talles dels xandals meu i del Toni V.

Ah, i jo ja tinc el xandal Lila Teletubbie!
Didakillu
Didakillu
25/10/2007 22:38
Hola a tohom, com anem? Jo per terrassa força bé, una mica enfeinat però la feina no em priva d'anar a còrrer a un parc de puta mare que hi ha al mig de la ciutat, tema xandalls, per a mi un XL siusplau, m'hagués fet gràcia anar de teletubie però aquest també és prou maco.

Una abraçada a tots xecs...salut i atlestisme
Didac
Didac
18/11/2007 20:32
Sembla que els que ens ho feien, demanaven una paga i senyal, sense facilitar-nos cap mena de garantia si els i feiem arribar els diners, i també pujaven una mica més el preu del que havíem acordat, uns 5
Didac
Didac
23/11/2007 12:18
He anat a demanar presupostos a un altre lloc (A la Selva del Camp) ens mantindrien el disseny que veieu a la foto però sense les ratlles blanques transversals de les manigues. Podem alternar talles es a dir, podem demanar pantalons L i part superior XL, llavors ens cobrarien com XL, que es més car, i tenim talles de 16 anys S M L XL XXL. Com més gran més cara. Si els hi fem la comanda, ens deixarien talles M L XL per provar-nos i dir exactament quines talles volem.
Didac
Didac
21/12/2007 16:57
Reprenc el fil per dir-vos que ja he parlat amb aquest lloc i he aclarit un disseny.
La qüestió es que canviaran les talles, altre cop, ja que m'he provat una M i em va bé, o sigui que tornaré a perseguir-vos. M'han facilitat 3 jaquetes una talla 16 que s'assembla a la S m'han dit, una M i una L, per als més grandots, sembla que la L ja us anirà bé.

El disseny serà com el d'aquesta foto, però on veieu negre, lila

Pel que fa als pantalons, completament liles, amb una franja única lateral blanca i cremelleres.

Més o menys he fet un "retrat robot" de com quedaria ...

Missatge original de Didac
Didac 03/10/2007 00:05
Hola a tothom, ja no se si escric per algú o no jejejej, al final més que un fòrum semblarà un bloc d'aquests personals que hi ha ara tan de moda.

Com alguns ja sabeu aquest any s'ha comentat de fer una nova tirada de xandalls, renovats completament respecte als anteriors. Podeu provar-vos un patró que tenim a les pistes per tenir una referència i si voleu veure la mostra que ens han enviat la podeu veure també a les pistes. A la foto no es veu gaire bé el color, però us puc dir que es el lila no d'aquests últims xandalls, sinó dels anteriors. (els de pell de pressec que diuen)

nous xandalls

Aniré ficant el llistat de gent que vol el xandall, si esteu interessats en ell, podeu enviar-me un correu, missatge privat, sms, deixaru na resposta a aquest fil o m'ho comenteu per les pistes.

En principi el preu oscil·larà entre els 20 i 25