Club Atletisme Tarragona

Proposta canvi sistema puntuació Lliga CAT

Didac 29/09/2007 09:55 4729 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
29/09/2007 09:55
Tancat General
No se si en fareu gaire cas, però jo ho proposo.

Actualment el sistema de puntuació del Total de la Lliga CAT és la suma de les puntuacions de cada any, per el que es plantegen alguns punts en contra, com, als nouvinguts, escalar posicions si no es que passen un mínim d'anys en el club.

Per tant proposo fer el següent canvi.

La puntuació s'establirà fent una mitjana de les puntuacions parcials en que hagi participat.

Respostes (6)
Didac
Didac
28/11/2007 16:05
Continuo amb el fil per dir que, espero que us agradi la idea, farem un canvi "revolucionari" en la Lliga CAT

El primer punt del canvi es que la marca, tindrà una puntuació sobre 1000 punts, on els 1000 punts seran igualar el record del club si es supera, la puntuació estarà per sobre de 1000, o sigui que ara deixem de banda les taules de puntuació de la IAAF, per centrar-nos en en les marques del club.

Crec que això serà un avantatge, sobretot per a proves de fons, ja que per als velocistes o saltadors, segons quines marques podien tenir una puntuació molt alta i en canvi marques de fons, molt baixa, això feia que els fondistes, estiguessin en posicions endarrerides.

El segon punt es que s'aplica un coeficient de veterans. Tal com es fa en la Lliga CAT de fons. S'agafa l'edat es crea un coeficient que després afectara als punts.

Amb tot això, per determinar la classificació final es farà com abans, s'agafaran les 4 millors puntuacions i se'n faran els percentatges corresponents, millor puntuació 100%, 50%, 30% i 10%.

Que n'opineu?
Alex
Alex
28/11/2007 16:39
Didac, el tema de la classificació de la lliga de Fons i en relació al sistema de puntuació i el coeficient de correció per edats t'informo que sol surt de manera informativa, perque en realitat, a la classificació no es té en compte.

També és veritat que en realitat no acaba afectant a la classificació final massa, peró millor així. No vull ni pensar que passaria si el que queda segon pot quedar primer aplicant el coeficient, i al final no li ha contat per res aquest factor de correcció.

No passaria res, està clar.

Un altre cossa és que no acabi d'entendre el perque s'aplica aquest factor de correcció si al final no es té en compte. Es un punt que alguna vegada li he comentat al Carlos, però...
Didac
Didac
28/11/2007 18:15
Bé doncs... en el meu sistema si que l'aplico, i certament no canvia gaire però una mica així, la proxima actualització del Ranking del Club, portarà això implementat ja, i podreu veure els vostres punts, i els punts amb coeficient.

Salut, vaig tirant a les pistes!
Pishaa
Pishaa
28/11/2007 22:38
A mi ja m'agrada... estic primer així... jajaja
Pishaa
Pishaa
19/01/2008 18:55
Faig una pregunta que no surt al reglament...

A la lliga CAT, participen atletes amb llicencia del club o tots els socis?

Pq de ser així, jo soc soci encara que corri amb una altre samarreta... i no surto a la lliga... i que hagi vist hi ha gent sense llicencia...
Didac
Didac
19/01/2008 23:11
Hi ha gent fora de concurs (Farouk) si vols t'hi afegim però fora de concurs també, en aquest cas ens hauries d'anar fent saber les marques
Missatge original de Didac
Didac 29/09/2007 09:55
No se si en fareu gaire cas, però jo ho proposo.

Actualment el sistema de puntuació del Total de la Lliga CAT és la suma de les puntuacions de cada any, per el que es plantegen alguns punts en contra, com, als nouvinguts, escalar posicions si no es que passen un mínim d'anys en el club.

Per tant proposo fer el següent canvi.

La puntuació s'establirà fent una mitjana de les puntuacions parcials en que hagi participat.