Club Atletisme Tarragona

Renovació Escut del CAT

Didac 08/07/2007 15:37 11523 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
08/07/2007 15:37
Tancat General

Si feu click el veureu amb més qualitat, podeu veure el abans i el després i comentar aquí que us sembla la proposta.
Respostes (7)
Nene
Nene
08/07/2007 21:40
Hola a todos.

Bien, por mi no hay ningún problema en la renovación, rediseño,... del escudo.

Este reestiling propuesto por Dídac creo que no es muy 'agresivo'. Podríamos convocar un concurso entre los CATeros para un nuevo diseño, respetando sobre todo el color lila y el escudo de la ciudad, pero buscando algo más 'moderno'.

Y si la opción de Dídac os parece bien, pues se hace y ya está. Por mi es correcta, pero como he dicho le falta más 'revolución'.

Saludos.
Didac
Didac
08/07/2007 22:14
Jjeje, intenció era la de mantenir el mateix estil i simplement donar un aspecte més "fi".

Jo reconec que m'agrada tal com esta ara i no crec que li calgui una revolució, com dius Nene, a més a més que ja esta en samarretes, polos, xandalls ...

jo el vec que pot durar anys encara ! jejejej
TXOMING
TXOMING
09/07/2007 08:09
jo tambe crec que la renovacio ha de arribar.
per tant
fem un xic de dissenyadors i siguem un xic mes ambiciosos.
com diu algu es pot fer una mica de concurs.
CAT
Didac
Didac
10/07/2007 02:23
Bé com que ha estat un dia aborrit, he començat a fer proves... us deixo aqui un model

opineu, he provat també el fons del text negre i blanc i crec que aquesta es la millor combinacio

l'equipacio pot ser tota lila es facil treureli el blanc que hi he posat, valtros mateixos, ja direu que us sembla, si em torno a inspirar en faig un altre !
Nene
Nene
10/07/2007 21:48
Mírate que bonic que es.

Me gusta sobre todo el diseño del escudo, más compacto y anguloso, en cuanto al atleta está bien, los tres quedan perfectos, pero el que has puesto en el escudo se ve más de 'atletismo' para un profano.

No sé si me atreveré, pero en cuanto vuelva de Egipto me pongo a ello.
Didac
Didac
11/07/2007 23:27
He afegit un motiu floral com les de l'escut de tarragona viam que us sembla

electric
electric
11/07/2007 23:44
he vist aixo, i el temps lliure es molt dolent.

au doncs:
Hosteado en www.fotozone.es
Missatge original de Didac
Didac 08/07/2007 15:37

Si feu click el veureu amb més qualitat, podeu veure el abans i el després i comentar aquí que us sembla la proposta.