Didac
22/05/2007 23:26
Si que s'ha vist una certa desorganització, i suposo que aquí no val el topic de que aquest desordre te el seu ordre.
Com vaig sentir per allà certament no hi havia una figura clara de delegat i això ja provocava una falta d'organització.
Jo crec que quan toca parlar d'equip falta algú que digui, val fem equip i en parlem, perquè sino queda un fem l'equip, que no s'en parla més, no se sap si s'ha inscrit o no, etc. i que aquest equip, almenys es fagi saber a entrenadors, junta, socis o qui sigui.
Des de les pistes serien moments claus per fer aquestes coses, ja es poden concretar coses i sinó després s'avisa a qui sigui, però que quedi clar qui s'ha d'avisar, i qui avisa a qui, ja sigui via correu, telefon, sms o el que sigui però que hi hagi una resposta també no donem per avisats si no obtenim resposta jejeje ha pasat això.
Però d'altra banda, també és cert que les inscripcions s'han fet i més o menys cadascú si que sabia la seva prova el que passa que crec que ningú sabia l'equip que s'havia inscrit.
També dir que hi ha una manca de gent, en la que m'incloc, que vulgui agafar certes responsabilitats com per exemple agafar i dir val, sere jo el delegat, o val, seré jo qui actualitzare el ranking (si, aquet ja el tenim!!!!. adri aprofito per dir-te altre cop, que posis el del a temporada passada).
Parlant de responsabilitats, entenem Edu que montes el sopar? Ja avisaras :P