Club Atletisme Tarragona

ORGANITZACI

quic 21/05/2007 18:20 3862 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

quic
quic
21/05/2007 18:20
Tancat General
Hola companys, després de gaudir d'una jornada pletórica de lliga amb final cridaner i escandalós crec que toca reflexionar. I abans de continuar que quedi clar que aixó és la meva opinió i sobretot que ningú s'ofengui (joerr que l'últim cop que vaig dir algo al forum... i ja fa anys...).
Ahir es va poder gaudir de la manca d'organització interna del nostre club, a primera hora no sabiem qui venia, quines proves haviem de fer, etc. A sobre ens queixavem d'aquells que no anaven a vindre, dels que arrivaben tard. Sort que encara es van poder fer canvis d'ultima hora, encara que no tots els necessaris (pobre Joan...).
A falta de 4 o 5 proves anavem empatats amb el mollet i a poc marge del ploms, senyors que aixó és atletisme i no esports de risc!!!
Ara ve la pregunta del milió, si fent aixi les coses sóm capaços de salvar la categoria, que ens costaria fer-ho bé des d'un començament i no haver de patir a ultima hora en una jornada de descens??? ficar-nos d'entrada a la d'ascens i un cop allà, que cadascun que faci la prova que li vingui de gust i que s'ho passi d'alló més bé.
M'han dit que l'equip el feien els entrenadors, pero ahir es va poder veure que ni ells mateixos ho tenien clar, i torno a repetir que ningú s'ho agafi malament. Sóc el primer en reconeixer que tothom fa el que pot i que aquí ningú s'hi guanya la vida amb aixó. Tant sols crec que ja que us veieu a sovint per les pistes, com a minim quant arriba la lliga es parli una mica més sobre l'equip i que s'avisi a la gent i que tothom tingui clar el que farà i els horaris. I no caldrà viure moments com el que vaig veure ahir a les 10 del matí a les pistes.
I sobretot, ole nuestros güevos!!! ahir vaig passar-mo d'alló més bé tant individualment com a equip, tothom es va deixar els collons a la pista i els que no es van fer un fart de cridar a les grades. Si senyor, el proper any aixó mateix pero a l'altra final.

wahe guru!
Respostes (4)
ealcaine
ealcaine
22/05/2007 13:51
Aprofito aquest missatge referent a la lliga.... ja que hem salvat la categoria un soparet per celebraro no??????

apa siau
Didac
Didac
22/05/2007 23:26
Si que s'ha vist una certa desorganització, i suposo que aquí no val el topic de que aquest desordre te el seu ordre.

Com vaig sentir per allà certament no hi havia una figura clara de delegat i això ja provocava una falta d'organització.

Jo crec que quan toca parlar d'equip falta algú que digui, val fem equip i en parlem, perquè sino queda un fem l'equip, que no s'en parla més, no se sap si s'ha inscrit o no, etc. i que aquest equip, almenys es fagi saber a entrenadors, junta, socis o qui sigui.

Des de les pistes serien moments claus per fer aquestes coses, ja es poden concretar coses i sinó després s'avisa a qui sigui, però que quedi clar qui s'ha d'avisar, i qui avisa a qui, ja sigui via correu, telefon, sms o el que sigui però que hi hagi una resposta també no donem per avisats si no obtenim resposta jejeje ha pasat això.

Però d'altra banda, també és cert que les inscripcions s'han fet i més o menys cadascú si que sabia la seva prova el que passa que crec que ningú sabia l'equip que s'havia inscrit.

També dir que hi ha una manca de gent, en la que m'incloc, que vulgui agafar certes responsabilitats com per exemple agafar i dir val, sere jo el delegat, o val, seré jo qui actualitzare el ranking (si, aquet ja el tenim!!!!. adri aprofito per dir-te altre cop, que posis el del a temporada passada).

Parlant de responsabilitats, entenem Edu que montes el sopar? Ja avisaras :P
TXOMING
TXOMING
23/05/2007 06:15
JO TAMBE CREC QUE ES VA ESTAR DESORGANITZAT RECOLLINT LA MEVA PART DE CULPA.I DEMANO DISCULPES AL JOANET!!!KE LI VA FICAR PIT I COLLONS!! .
ES BO DIR SENTIR LES CRITIQUES ,TANT LES BONES COM LES QUE NO SON TANT JA QUE ENS AJUDA A REFLEXIONAR.
COM QUE AIX
ealcaine
ealcaine
23/05/2007 13:12
HOME, VEIENT LA CAPACITAT ORGANITZATIVA DEL CLUB, I NO VULL OFENDRE JA QUE JO SI QUE SAVIA LES PROVES I ELS HORARIS, CREC QUE NO ES NOTARIA SI ORGANITZO MALAMENT EL SOPAR; NO DIDAC? :p JEJE. PROXIMAMENT OBRIRE UN FIL PER A QUE US APUNTEU, QUE VA DE GUST? TAPES, PIZZA/PASTA O SOU MASA GOURMETS PER AIXO?

SI ALGU VOL AJUDAR, NO HI HA PROBLEMA, JEJE.

DEW!!!!!!
Missatge original de quic
quic 21/05/2007 18:20
Hola companys, després de gaudir d'una jornada pletórica de lliga amb final cridaner i escandalós crec que toca reflexionar. I abans de continuar que quedi clar que aixó és la meva opinió i sobretot que ningú s'ofengui (joerr que l'últim cop que vaig dir algo al forum... i ja fa anys...).
Ahir es va poder gaudir de la manca d'organització interna del nostre club, a primera hora no sabiem qui venia, quines proves haviem de fer, etc. A sobre ens queixavem d'aquells que no anaven a vindre, dels que arrivaben tard. Sort que encara es van poder fer canvis d'ultima hora, encara que no tots els necessaris (pobre Joan...).
A falta de 4 o 5 proves anavem empatats amb el mollet i a poc marge del ploms, senyors que aixó és atletisme i no esports de risc!!!
Ara ve la pregunta del milió, si fent aixi les coses sóm capaços de salvar la categoria, que ens costaria fer-ho bé des d'un començament i no haver de patir a ultima hora en una jornada de descens??? ficar-nos d'entrada a la d'ascens i un cop allà, que cadascun que faci la prova que li vingui de gust i que s'ho passi d'alló més bé.
M'han dit que l'equip el feien els entrenadors, pero ahir es va poder veure que ni ells mateixos ho tenien clar, i torno a repetir que ningú s'ho agafi malament. Sóc el primer en reconeixer que tothom fa el que pot i que aquí ningú s'hi guanya la vida amb aixó. Tant sols crec que ja que us veieu a sovint per les pistes, com a minim quant arriba la lliga es parli una mica més sobre l'equip i que s'avisi a la gent i que tothom tingui clar el que farà i els horaris. I no caldrà viure moments com el que vaig veure ahir a les 10 del matí a les pistes.
I sobretot, ole nuestros güevos!!! ahir vaig passar-mo d'alló més bé tant individualment com a equip, tothom es va deixar els collons a la pista i els que no es van fer un fart de cridar a les grades. Si senyor, el proper any aixó mateix pero a l'altra final.

wahe guru!