Bé ja han sortit els resultats, i veiem l'article pel qual m'han desqualificat.
Per no parlar de lo del martell també ...
Reglament complet
163.3
3. En todas las carreras por calles, cada atleta debe mantenerse desde la salida hasta la meta en la calle que le fue asignada. Esto se aplicará también a cualquier parte de una carrera que se realice parcialmente por calles. Excepto lo indicado en los casos del apartado 4, si el Juez Árbitro se muestra conforme con el parte de un Juez, Auxiliar o de otro modo, de que un atleta ha corrido fuera de su calle, deberá ser descalificado.
4. Si un atleta es empujado o forzado por otra persona a correr fuera de su calle y no obtiene ninguna ventaja material no deberá ser descalificado.
Si un atleta:
(a) corre fuera de su calle en la recta y no obtiene ninguna ventaja material, o
(b) corre fuera de la línea
Segons l'article que he estat desqualificat (163.3), sortir-se de carrer no dona avantatge, ans al contrari, faria més metres. Per tant segons l'article aquest nque m'han desqualificat, no seria vàlid en la meva cursa per que no he obtingut aventatge material, com diu, remarco, l'article 163.3
Per tant la desqualificació crec que és indeguda per una incorrecta aplicació del reglament per part del Jutge Arbitre, invalidada pel propi reglament i a més, no indicar-se cap altre falta comesa per l'atleta (jo) en aquella prova. Segons això l'atleta no ha comes cap altre falta ja que si n'hi hagués, s'hagués especificat en un altre article com seria el d'obstruir un altre atleta o passar la tanca d'un altre carrer, etc. Al no fer cap d'aquestes coses (segons 163.3) queda clar que si en algun cas em vaig sortir del carrer, al ser una cursa en línia recta no vaig cobrar avantatge, ja que se suposa que vaig fer més metres, per tant, repeteixo que segons l'article 163.3 pel que em desqualifiquen no té sentit.
Que és pot fer? Com ja he comentat hi ha una diferencia de punts que podrien haver fet canviar les coses ...