Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada.
Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o
obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Apreciats responsables de les televisions catalanes,
Escric aquesta carta per expressa
Respostes (7)
TXOMING
28/11/2006 06:10
BEN DIT!!!JO ET VAIG ESTAR CERCANT TOTA L´ESTONA I RES...
Alex
28/11/2006 07:57
Així m'agrada, Esther!
Felicitats per guanyar!, Tens tota la raó d'expresar la teva queixa. No els hi venia de 1 minut de comentari i imatges... Peró no va guanyar la del Barça, vas guanyar T
sis
28/11/2006 12:21
Tens tot el meu recolçament en la teva queixa (Segur que no s'estalvien l'imatge de 4 galifardeus que coneixen a casa seva). Està clar que el responsable de la realització del programa té mes nocions de premsa rosa que d'atletisme.
Enhorabona per la victòria de part meva i d'en Xavier Ros
estertitu
30/11/2006 23:54
Resposta Tv3,
prou correctes,no?mentres l'any que ve no se nóblidin?
Abans de res, demar-te personalment disculpes per no fer cap mena de referència a la teva victòria a la Jean Bouin.
Va ser una omissió per desconeixement. El nostre objectiu va ser donar un important ressó a totes les curses i no només de la Internacional.
En gravar la cursa júnior i juvenil femenina ja vam veure que no hi havia la categoria promeses, com a la cursa masculina. I, després, no ens vam adonar que les promeses corrieu a la cursa Internacional.
Ja et dic que es tracta d'un error, que donat que es repeteix pot semblar un menyspreu, encara més en el teu cas ja que has estat la guanyadora aquestes dues últimes edicions.
Com dius, mereixeu el mateix reconeixement que la resta de participants. Però més enllà de la teva justificada indignació, crec que no ets justa quan irònicament vens a dir que el que acabem fent és provocar el desànim. Crec que en concret la retransmissió d'aquest any de la Jean Bouin pretenia el contrari, més de mig programa va estar dedicat a destacar precissament això, la formació de futurs gran atletes i els valors que envolten la pràctica d'aquest esport.
Et deixo el telefón de la feina i el meu mòbil perque m'agradia demanar-te disculpes personalment, com et dic al començament de l'e-mail.
Joan R. Vallvé
Alex
01/12/2006 09:13
Esther, diga-l's-hi que et convidin al programa, que tú ja ets experta en anar a la radio....
Vinga campiona! Felicitats, que aquest pas et veig de plató en plató.
Didac
02/12/2006 11:36
Bé, perfecte la carta i prou correcte la resposta. Com has vist Esther he ajuntat els dos missatges que havies escrit, i he "decorat" les cartes amb l'opcio del boto citar
TXOMING
03/12/2006 07:35
AIXO ,QUE ET CONVIDIN AL PROGRAMA.......
Accedir al compte
S'ha copiat al porta-retalls
El contingut s'ha copiat correctament al porta-retalls