Club Atletisme Tarragona

Curs de monitor d'Atletisme a Tarragona

Didac 18/09/2006 13:30 2070 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
18/09/2006 13:30
Tancat General
Voldria notificar, que si hi ha algun interessat en fer el curs de tecnic en atletisme (nivell I) aquest any es un ensenyament nou que s'imparteix a la Laboral de Tarragona, correspon a un cicle formatiu de grau mitjà i es realitza, tinc entes que per les tardes, a partir de les 17hores o algo aixi.

No tinc més informació pero intentare aconseguir-ne, si hi ha algun interessat ja ho sabeu.
Respostes (2)
Didac
Didac
26/09/2006 15:29
Més novetats en el tema.

Es veu que hi havia només dos apuntats aquest any, i fins al curs proxim res, es mirarà de fer més publicitat perque aquest any no se n'ha fet gens i a veure si n'hi ha més.

Les clases serien en el periode de 18 a 22 hores, no vol dir que siguin totes seguides.

I res més
Didac
Didac
08/10/2006 17:53
això és una resposta

mediàtica :D

ujejeej
Missatge original de Didac
Didac 18/09/2006 13:30
Voldria notificar, que si hi ha algun interessat en fer el curs de tecnic en atletisme (nivell I) aquest any es un ensenyament nou que s'imparteix a la Laboral de Tarragona, correspon a un cicle formatiu de grau mitjà i es realitza, tinc entes que per les tardes, a partir de les 17hores o algo aixi.

No tinc més informació pero intentare aconseguir-ne, si hi ha algun interessat ja ho sabeu.