Club Atletisme Tarragona

Pròxima temporada

Toni BCN 26/07/2006 19:16 2369 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Toni BCN
Toni BCN
26/07/2006 19:16
Tancat General
Bona tarda,

La pròxima temporada vull estrenar-me en cross i pista. Espero que les lesions em respectin !.
Com us prepareu pel cross i pista?
Jo normalment faig 10000, mitjes maratons i de tant en quan una marató. Entreno 5 o 6 dies a la setmana i començo la temporada amb un programa per a mitja marató fins al novembre i al gener començo un programa de 10000.
Aquest dissabte us espero a l'Espluga.
Salutacions i en especial a en Cèsar, que m'el vaig trobar a l'aeroport de Madrid.
Respostes (2)
Nene
Nene
31/07/2006 21:54
Hola Toni !!!

Primero, gracias por tu participación en l'Espluga, contribuiste a ese sensacional 2º puesto del CAT.

En cuanto al entrenamiento. Yo quería hablar contigo en l'Espluga, pero después de la carrera ya no te pude ver.

Tendríamos que vernos o por teléfono para planificar la temporada, y coincidir en el entreno-planteamiento.

Un buen día puede ser en la cena de los fondistas del CAT, para final de agosto o principio de setiembre, un viernes o sábado noche.

Recibe un saludo y ya me dirás.

Toni BCN
Toni BCN
01/08/2006 14:02
Hola Nene,
Me faltaron fuerzas en los 3 últimos kms de l'Espluga.
Intentaré ir a la cena y allí ya hablamos. Mientras tanto, seguiré entrenando.
Saludos.
Missatge original de Toni BCN
Toni BCN 26/07/2006 19:16
Bona tarda,

La pròxima temporada vull estrenar-me en cross i pista. Espero que les lesions em respectin !.
Com us prepareu pel cross i pista?
Jo normalment faig 10000, mitjes maratons i de tant en quan una marató. Entreno 5 o 6 dies a la setmana i començo la temporada amb un programa per a mitja marató fins al novembre i al gener començo un programa de 10000.
Aquest dissabte us espero a l'Espluga.
Salutacions i en especial a en Cèsar, que m'el vaig trobar a l'aeroport de Madrid.