Club Atletisme Tarragona

Nova web

Didac 31/05/2005 12:20 7027 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
31/05/2005 12:20
Tancat General
Com ja us vaig anunciar uns dies, us he posat un acces al que seria la nova web, però sempre esta oberta a canvis, ara no n'hi haura gaires, fins que acabi examens però si que m'agradaria que comentessiu que us agrada i que no us agrada, anessiu mirant per tots racons.

No funcionen totes, però d'altres si.

Tinc un registre dels canvis que vaig fent a la web, el trobareu a:
changelog.txt

Doncs això, aneu informant per aquí i jo també anire dient canvis.

Jo ja ultimament accedeixo desde lo que sera la nova web per anar-me acostumant.

Lo ultim que he fet va ser suggerencia del PiShaaa que era donar un color de fons, per marcar més la web a la gent amb resolucions altes, no se si t'agradarà! xD però ja no es veu tant blanca.

A més a més he posat a la pagina principal, els ultims resultats que s'han afegit :P
Respostes (9)
lluis
lluis
09/06/2005 15:32
Didac,
en els botons que has afegit per escriure les notes de premsa, trobo a faltar el de break line (br). O es que ja no cal que els posi?
Enhorabona per la feinada, keda molt be.
Salut!
Lluis
Didac
Didac
09/06/2005 15:34
cada cop que apretes enter, s'interpreta com a \n que despres ho converteixo en break line (br), o sigui que no cal que els posis, nomes amb el enter ja fa, però també pots posarlos si vols ja et posare el botó si vols
TXOMING
TXOMING
09/06/2005 17:34
HOLA DIDAC.
ARA M´HE DE ACOSTUMAR A AKESTA NOVA EINA.PERO NO LA PODRIES FER DE FONS BLAU GRANA ..JEJEJE COM A CULE POS ...
JA ENS VEUREM
Pishaa
Pishaa
21/06/2005 15:22
Didac, prosta pel Forum:

A la pagina pricipal en comptes de que surtin els cuatre ultims missatges que s'ha deixat al forum, podrien ser tb els cuatre ultims missatges, pero en comptes de sortissim les ultimes respostes, que sortissin els 4 ultims temes. No se si me explicat.

Ara surt aixo:
Re: Lliga CAT... escrit per Pishaa - 15:09 21/06/2005 -
Re: Lliga CAT Classificació Provisional 2005... escrit per Didac - 13:23 21/06/2005 -
Re: Lliga CAT... escrit per Carlos - 11:45 21/06/2005 -
Re: Lliga CAT... escrit per Carlos - 11:35 21/06/2005 -

Podria sortir aixo:
Nova web [3 respostes]... escrit per Pishaa - 15:09 21/06/2005 -
Lliga CAT [3 respostes]... escrit per Pishaa - 15:09 21/06/2005 -
Pujada Llorito... escrit per Didac - 13:23 21/06/2005 -
Pepito de los Palotes... escrit per Carlos - 11:45 21/06/2005 -
El webmaster es gay... escrit per Carlos - 11:35 21/06/2005 -

Ho dic, pq sinó nomes surten els temes publicats del tema que se está parlant fa poc, i aixi podriem ficar a la portada temes una mica més antics. El que es podria fer seria ficar entre parentesis el numero de respostes de akell tema.

Potser tb es podria ampliar a 6 en comptes de 4 respostes.

I com ja te vaig dir, potser ficar un fons o recuadre pq sino sembla q estigui per allí penjant, saps no?
Didac
Didac
21/06/2005 15:49
entendidou ...

havia fet una cosa per que quan clickesis a la resposta, et portes directe a la resposta. i no al cap d'amunt de tot el missatge.

També se m'ha ocorregut posa,r per exemple, els últims missatges i les seves ultimes respostes rollo.

- Nova web ...... escrit per Pishaa - 15:09 21/06/2005 -
.......... + Re: Nova Web .... . escrit per Didac
- tengo pluma! ...... escrit per Pishaa - 15:09 21/06/2005 -
.......... + Re: tengo pluma!.... . escrit per Didac
.......... + mec mec .... . escrit per Didac

( els punts del davant serien espais)
Carlos
Carlos
21/06/2005 18:09
Me cag.... en el error de depuración de tiempo o algo así.

Que conste que lo referente a la inclinacion sexual del web master no es tema mío ( ya lo aclarareis entre vosotros dos ). Ya hemos tenido suficientes manifestaciones estos días.

Por cierto el ranking femenino faltan algunas articipaciones de nuestras atletas femeninas en la Liga. Propongo que alguna atleta se encarge del tema ya que osiblemente este mejor informada.

Dile al Adrí si puede cambiar la tabla de la IAFF

S2
Didac
Didac
21/06/2005 18:27
Carlos ha dit:
Me cag.... en el error de depuración de tiempo o algo así.

Pues no se que serà, error no n'hi hauria d'haver. proveu el navegador Mozilla ...

Carlos ha dit:
Dile al Adrí si puede cambiar la tabla de la IAFF

Tampoc la va fer ell, a veure, no és exacta però pot servir de guia mes o menys.

La de combinades no se si s'hauria d'actualitzar o que també
Pishaa
Pishaa
21/06/2005 18:50
Carlos,

Del ranking femenino se encarga Barbara, o eso se acordó en junta, lo que pasa es q lo tiene un poco olvidado.
lluis
lluis
27/07/2005 16:22
Didac,

queda molt be que aparegui la icona amb l'escut del club junt a l'adreça en la barra de navegacio, i en els favorits. Per que no ho posses?
Per si et serveix, ho expliquen aquí.
Salut!
Lluis
Missatge original de Didac
Didac 31/05/2005 12:20
Com ja us vaig anunciar uns dies, us he posat un acces al que seria la nova web, però sempre esta oberta a canvis, ara no n'hi haura gaires, fins que acabi examens però si que m'agradaria que comentessiu que us agrada i que no us agrada, anessiu mirant per tots racons.

No funcionen totes, però d'altres si.

Tinc un registre dels canvis que vaig fent a la web, el trobareu a:
changelog.txt

Doncs això, aneu informant per aquí i jo també anire dient canvis.

Jo ja ultimament accedeixo desde lo que sera la nova web per anar-me acostumant.

Lo ultim que he fet va ser suggerencia del PiShaaa que era donar un color de fons, per marcar més la web a la gent amb resolucions altes, no se si t'agradarà! xD però ja no es veu tant blanca.

A més a més he posat a la pagina principal, els ultims resultats que s'han afegit :P