Club Atletisme Tarragona

Lliga Catalana 2005

Pishaa 30/03/2005 05:56 13977 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Pishaa
Pishaa
30/03/2005 05:56
Tancat General
Hola Pipol, bueno abro este post para ver como estan las impresiones de cara a la liga. Ya se que algunos direis que hablando de la liga aquí podemos dar pistas a los rivales, pero siendo dos grupos de 8 clubs, no creo que haya gente que vaya a especular y ponga a gente en función de un club o de otro.

Como esta la gente por ahí? Algun "fichaje" de ultima hora que yo no sepa? Forki sigue entrenando? Didac com van les tancas? jejeje. Roberto recuperado? Pepino entrenando y todo? Peter i txomin ya marxan? como estan los cadetes?

Enga contarme. Yo estoy aki intentando entrenar. No creo que llegue en muy buena forma, pero bueno, ESLUKI!!!

Apa un Saludo.
Respostes (13)
Didac
Didac
30/03/2005 09:56
Yo se de uno q esta con una tendinitis rotuliana, a la espera de la evolucion esta semana en los entrenos, i ver si estamos pal universitario :

hoy vuelvo a pistas

didac dixit
quic
quic
30/03/2005 11:55
Pos jo porto desde els veterans de PC sense entrenar per culpa de la feina, així que aquest any haure de fer algun llançament com l´any passat, o alguna coseta amb la que no em pugui trencar.
I a més plantejar-me de deixar la feina, que sino no tinc temps d´entrenar.
Pishaa
Pishaa
30/03/2005 16:28
Didac, jo porto tot l´any amb una tendinitis rotuliana. Primer de tot, deixa de fer sentadilles. Si pots ficat alguna crema tipus "radiosalil" q aixi ajuda a escalfar a l´hora d´entrenar. Despres d´entrenar gel com sempre. Jo me vaig ficant el compex i la cosa va molt millor, sempre i quant no faci sentadilles.

Quico, m´alegro que tinguis ganes de llençar algo a la lliga... Vols que tornem a fer el pique al pes? jajajaja. Bona opció aixo de deixar la feina per entrenar!!

Enga ahi queda eso.
Didac
Didac
31/03/2005 14:55
Tenia liquid al genoll i ho tenia unflat i a la que rodava, al impulsar em moria, vai nar al fisio, i aquesta setmana de festes no he fet res, fins que no m´ha marxat el liquid, ara em fico un pegat d´aquells del cinto que tinc en un potet cada dos dies i apa, (ara porto gel) i bueno, treballar quadriceps, que es lo que hauria d´haver fet desde principis.

Ahir vaig poder rodar bé, la molesta hi es però mínima, ja em van dir que m´hauria d´aguantar una mica, també es cert que no vaig fer res especial, una mica d´escales, po bueno, aviam com va aquesta setmana.
Pishaa
Pishaa
01/04/2005 05:00
Bueno tio pos a veure si te recuperes!!! Anims!!!

Jo estic intentant posar a punt la "maquina"... avui me pesat per primera vegada que estic a Canada, i estic 3kg mes fort!!!

Res, serà questió de fer series a punta pala i rodatges, que sinó semblaré el puto ronaldo, pero en pobre!! Avui series de 150m (realment eren 170m) i com sempre, pajarote al final...

Apa, a10.
Pishaa
Pishaa
05/04/2005 01:46
Por fin la Federación ha colgado la información sobre la liga catalana. Estamos en el Grupo B.

GRUP
TXOMING
TXOMING
05/04/2005 06:17
HOLA A EVERI BODI PLAYS FUTBOL IN THE CAMP!!
OSTI KIN MADRUGON EL DIA 24 ,PERKE SI NO HO SABEU ES LA PISTA MES LLUNY DE LES QUE HI HA!!!POS SI KE SEMBLA,PERDO ,ES , QUE EL PRIMER GRUP ES EL MES FORT I ENS TOCARA PATIR PROU...
PERO A LO FET PIT.
ANIMS I A POR ELLOS.
SALUT
JAdRi
JAdRi
05/04/2005 21:51
Gens de por!
Fliparan akesta gent hombre...
Pillaran per totes bandes... espero XD aleee
Pishaa
Pishaa
12/04/2005 04:03
Bueno ya se acerca la 1a jornada. Ahi va la noticia del Pepino...

-----

Com ja sabeu, aquest diumenge dia 17 d´Abril, s´inicia la lliga de clubs 2005 on el Club Atletisme Tarragona participarà en 1ºdivisió.

Hora de sortida: a les 7:30 a Hisenda (puntualitat)

Després de moltes disputes, es requereix la participació dels següents atletes:
Ferran, Robert, Ernesto, José Miguel, Carlos, Jaume, Fernando, Francesc, Gerard, Txomin, Ivan, Adrià, Dídac, Sanjuan, Edu, Pedro, Héctor, Marcial, Jaume, Dídac, i Joel.

Esperem que la gent que no competeix, assisteixi a animar al màxim als atletes del club, que de ben segur s´ho deixaran tot a la pista.

Fins diumenge, FOR
Didac
Didac
12/04/2005 08:46
oeoeoeo doncs alla estarem !

haurem de demanar la bandera al jose!

CAT !
Pishaa
Pishaa
18/04/2005 16:43
Nota de Premsa:

El Club Atletisme Tarragona ocupa la sisena posició del grup B de primera divisió al terme de la primera jornada de la Lliga catalana de clubs, disputada aquest diumenge al Prat del Llobregat. El club tarragoní ha estat lluitant per la quarta posició durant tota la jornada, però una actuació decebedora en la prova del relleu 4x400 que tancava la jornada l´han fet retrocedir fins a la sisena posició, amb 144 punts, per 176.5 del CA Cornellà i 157 de la Unió Colomenca, quart i cinquè classificats. Encapçala la classificació el CA Vic amb 193.5 punts.

A nivell individual, destaca la victòria aconseguida per José Miguel Díaz en els 800 metres llisos amb un temps de 2.00.13, la segona posició de Xavier Sanjuan en salt d´alçada, amb 1.80 metres i les terceres posicions de Carles Ferrer en 5.000 metres llisos, amb 15 minuts i 43 segons, marca personal, i d´Adrià Serres en el salt de llargada, amb 6.69 metres. Destaquen també les marques personals aconseguides pels marxadors Joan Domingo (32.15) i Gerard Aluja (32.25) en els 5.000 metres marxa, en un matí en el què el vent ha estat tmabé protagonista.

La segona jornada, que es disputarà el proper diumenge dia 25 a Palafrugell, servirà per definir les poiscions i establir els quatre equips que lluitaran pel campionat i els quatre que lluitaran per no descendre. El club tarragoni afrontarà aquesta jornada amb l´objectiu de recuperar el retard respecte del quart classificat i confirmar d´aquesta manera la seva permanència en la categoria, en la que enguany debuta.
Pishaa
Pishaa
18/04/2005 17:12
Bueno, viendo esto, mejor que me vuelva a Canada otra vez que no me necesitais...

Venga, impresiones sobre la 1a jornada. Venga Nene mojate y danos tu opinion aquí, que tu eres la persona indicada para hacerlo...

jejeje.
Nene
Nene
18/04/2005 22:46
Bueno Alvarete. Ya expuse unos pensamientos del domingo. Y vuelvo a iterar que somos equipo de primera, aunque estemos en el grupo de descenso no debemos de tener problemas para mantenernos. El domingo se funcionó a un buen nivel, dando todo lo que se pudo y sabiendo que algunas pruebas no nos son favorables, pero la gente compitió con muchas ganas.

Los nuevos fichajes y debuts estuvieron muy bien, espero que les gustara el ambiente y que sirva para enrraizarlos en el club. Los novatillos, mínimo uno, ya cató lo que es la competición absoluta. Los jóvenes rindieron según su nivel de entrenamiento y los agüelos compitieron a su máximo nivel.

Sin olvidar que estábamos un par por allí por si acaso de recambio y que faltaron algunos buenos atletas por motivos varios, pero que para el día de la final si que estarán.

Así que más no se puede pedir. El próximo domingo volveremos a demostrar que valemos estar donde estamos.

Saludos
Missatge original de Pishaa
Pishaa 30/03/2005 05:56
Hola Pipol, bueno abro este post para ver como estan las impresiones de cara a la liga. Ya se que algunos direis que hablando de la liga aquí podemos dar pistas a los rivales, pero siendo dos grupos de 8 clubs, no creo que haya gente que vaya a especular y ponga a gente en función de un club o de otro.

Como esta la gente por ahí? Algun "fichaje" de ultima hora que yo no sepa? Forki sigue entrenando? Didac com van les tancas? jejeje. Roberto recuperado? Pepino entrenando y todo? Peter i txomin ya marxan? como estan los cadetes?

Enga contarme. Yo estoy aki intentando entrenar. No creo que llegue en muy buena forma, pero bueno, ESLUKI!!!

Apa un Saludo.