Club Atletisme Tarragona

FINAL LLIGA A CASTELLAR.

TXOMING 02/05/2004 19:00 17842 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

TXOMING
TXOMING
02/05/2004 19:00
Tancat General
BE COMPANYS !!COM L´OBJECTIU ERA MANTENIR LA CATEGORIA I JA ES VA ASSOLIR LA SETMANA PASSADA ,DONCS AVUI ANAVEM AMB ELS DEURES FETS I PER SI ACAS....ELS DE GRANOLLERS ,KE ENS HAN GUANYAT AMB TOTA JUSTICIA I D´AKI ELS FELICITO,TAMBE AL FRANCESC PORTET KE HA TREBALLAT DESDE ABAIX AMB UNA ESCOLA DE ATLETISME.DONCS ENS HAN VEN
Respostes (12)
Pishaa
Pishaa
02/05/2004 19:48
Jo com a delegat que he execit aquestes tres jornades de lliga també vull agraïr a tots l´esforç realitzat durant totes les jornades i en especial la de avui, ja que tots ens hem deixat la pell.

També vull agraïr la confiança que vau dipossitar en mi al "deixarme" fer de delegat i la paciencia que heu tingut amb els petits errors de dorsals que hem tingut.

Sento que avui he fet perdre algun punt al club amb la meva lesió, per aixo us demanu perdó als que esperabeu mes de mi.

Enga amunt C.A.T.
Jose
Jose
02/05/2004 20:11
Tot i que ja sabeu que jo no soc dels positius (serveixi com exemple la segona jornada de lliga) he de reconèixer que avui he rebut sorpreses molt positives a la competició. No oblidem que arribar tots en un estat de forma perfecte, és molt difícil, i tenir un bon dia o una bona cursa o concurs no sempre acompanya a un bon estat de forma. Avui per alguns de nosaltres no ha sigut un bon dia competitivament parlant, però em quedo amb les sensacions positives com a grup humà en primer lloc i com a conjunt esportiu en segon. Estic onvençut que ningú ha donat menys del que podia i està clar que la nostra passió arrosega a molta gent vinculada al club però no a la competició. Es bo sentir un "Venga Jose" (pitat per Aida) o un sincer cop a l´esquena quan has acabat una cursa. Faig també meves les felicitacions de Txomin, però amb menció molt especial per als trainers del club, amb una dedicació impagable i una paciència inconmensurable, sempre estan quan els necessitem i en canvi, ....... feu un estudi de conciència i sabreu posar fi a la frase.
lluis
lluis
02/05/2004 21:44
Suscric les paraules del Txoming plenament, sou l a repera.
Alvaro, perdo de que, que en tens cap culpa? I ara!
Com l´any passat, m´ho he passat pipa. Guanyar ja deu ser l´OSTIA!
Didac
Didac
03/05/2004 01:08
Bé doncs, com molt bé diu tothom, ha estat un gran dia en tots els aspectes, que podria haver anat millor? clar, sempre pot anar una mica millor però bé, per intents que no quedin, es va intentar, s´ha intentat i es tornarà a intentar, amb tots els pros i contras que es puguin tornar a tenir.

El que s´ha vist es que es pot comptar amb tothom, i per afició no fa falta preocupar-se que de ben segur que sempre en tindrem.

Petits errors? Sempre se´n fan, però per això es fan per agafar experiència.

Una jornada espectacular, bons llançaments, Carreron de Carlos, també del Dídac, peazu de tanques, i el 400 també jajaja (imagineu si entrenesin), velocitat controlant el fertor (ojut alvaro!! jajaj es conya a recuperar-se nano), la marxa amb relleu generacional, i els salts, que dir dels salts, simplement que hi ha hagut poca competició jejej (ueno jo he fet la meua propia jaajajaja)
Carlos
Carlos
03/05/2004 09:48
Hay que felicitar a todo el mundo y alvaro no te preocupes por los puntos, lo más importante es que te recuperes.

Desde aquí lanzo una pequeña reflexión y es que tendríamos que aprender del granollers en el tema base. No quiere decir que lo hagamos mal, pero creo que esto es lo que ha hecho que este año nos ganasen.

Força CAT
quic
quic
03/05/2004 18:04
Poca cosa podem afegir a tot el que s´ha dit. Sobretot donar-li la rao a Carlos amb el tema de la base, sino amb poc temps ens podem veure com el Ploms o el Nàstic, i suposo que aixó no deu fer gaire gracia. A l´Adrià, comentar-li que hi ha un reglament de competició i si hi ha una anomalia en les alineacions, el que s´ha de fer és presentar una reclamació tal com indica el reglament i en el plaç establert, i no fer comentaris un dia desprès fent-nos les victimes o els "forasters". Recordo una época en que erem uns protestons, pero no en deixavem passar ni una.
De totes maneres, hem de reconeixer que ens van guanyar amb tot el mérit, tenen millor equip i hem de ser realistes, continuem estant un club amb carencies o al menys és el que m´ha semblat a mi personalment. Tenim poc relleu generacional i aixó arriba un moment en que passa factura.
Només afegir que m´ho he passat d´alló més bé, m´he retrobat amb companys i amb sensacions una mica oblidades, i de fet avui estic pagant les consecuencies (tinc un mal d´esquena...). De qui va ser l´idea de ferme fer dos llançaments????
Ahir també vam poder comprobar que ja no sóm el que erem, treurem el barret davant el calvari que vaig veure que patien tant el Nene com el Txomin a les seves proves, el Joanet que va correr lesionat i el Xabi que avui no pot ni riure. Si ja ho dic jo, que s´ha d´entrenar més, el que passa que jo sóc el primer que no ho fa, je, je.

Apa nois, ànim i fins la propera.
Quico
Didac
Didac
03/05/2004 18:12
Al Adrià li dic el mateix que li ha dit el Quico, encara que desconec si es veritat o no això que dius Adri, ara la meva pregunta es de quina categoria era un dels nostres atletes dels 110 tanques de la lliga pasada?
Pishaa
Pishaa
03/05/2004 20:54
Ara jo us dic el que fica a la normativa:

d) Proves autoritzades per categoria (segons acord de la Comissió de Clubs) :
Fertor
Fertor
03/05/2004 21:15
Yo creo que todos dimos lo maximo y que somos una piña!!!!!! que el CAT es lo mejor. Vale no hemos subido o si...ya se sabra, pero esto sirve para coger experiencia de cara a otros años, lo de la cantera tambien es verdad pero cierto es que se esta trabajando en ello. Muchos de los que estamos hemos venido del Sant Pau y por motivos que ya sabeis pues hubo un bajon, aunque pareze ser que remonta el vuelo de nuevo!! bienn!!!!!todo gracias a la gente que se preocupa por nuestro deporte y bueno no hace falta decir quien se deja la piel alli...;) la cantera ya dara sus frutos tranquilos jejejeje

Y bueno que decir de los suportersss jeejje pos increible!!!!! y ese bomboooo, oleeeee si es que somos los mejoressss y encima disfrutamos con lo que hacemos!! que mas se puede pedirrrr!!!!!

electric
electric
09/05/2004 20:53
No dubto que l´objectiu principal fos la permanència. Però dubto que individualment la gent tingues aquest objectiu. Crec que l´objectiu de cadascú era pujar, això està clar!

JAdRi
JAdRi
10/05/2004 00:23
Menys paraules... i més netrenos els dimecres i els divendres amb el José... Markitos...
K si tots els que parlen entrenesin tant... el club estaria disputant-se emb el Carrefour de Lleida el pujar a nacional... jeje
PEDRO
PEDRO
10/05/2004 00:57
eso, eso... Estoy totalmente de acuerdo: " a dios rezando y con el mazo dando... " menos palabras y mas entrenar, je, je, je
Missatge original de TXOMING
TXOMING 02/05/2004 19:00
BE COMPANYS !!COM L´OBJECTIU ERA MANTENIR LA CATEGORIA I JA ES VA ASSOLIR LA SETMANA PASSADA ,DONCS AVUI ANAVEM AMB ELS DEURES FETS I PER SI ACAS....ELS DE GRANOLLERS ,KE ENS HAN GUANYAT AMB TOTA JUSTICIA I D´AKI ELS FELICITO,TAMBE AL FRANCESC PORTET KE HA TREBALLAT DESDE ABAIX AMB UNA ESCOLA DE ATLETISME.DONCS ENS HAN VEN