Club Atletisme Tarragona

Com fotre un clau

Didac 11/04/2004 11:52 9759 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
11/04/2004 11:52
Tancat General
Mes que res era per cridar l´atenció, el meu problema es:

comcullonstrecelsputusclausquenoesmouendelasabatilla !!!!!!!????

Algú m´havia comentat amb un taladro però .... vaja que no ha funcionat jejejej
Respostes (7)
electric
electric
12/04/2004 22:16
Opcio real:
·Amb unes tenalles o alicates.
·Pots comprar-t´he unes noves sabatilles.
·Pots ficar-hi oli o vaselina i mira si aixi s´afluixa una mica

Opcions irreals:
·Pots escalfar el ferro dels claus fins que sigui liquid i llavors només caldra treure el ferro fos.
·Pots llimar el clau fins que quedi a la matixa alçada que la sola de la sabatilla. I llavors enganxes amb "super-glu" el clau nou, damunt del que has llimat.
·Com que el metall es dilata en escalfar-lo, pots congelar la sabatilla i mirar si el clau es fa una mica més petit....
DDDDDDDDD

Haveure si axio funciona...
PEDRO
PEDRO
12/04/2004 23:14
dicen que un clavo saca otro clavo.... Pero yo por mas que lo intento no lo consigo.
Te aconsejo que utilices una mordaza de banco, previa preparacion del tornillo con una lima para que no resbale.
Nene
Nene
12/04/2004 23:57
Didac, traeme las papatillas mañana a entreno, que me las llevo a fábrica y lo intentaré en un torno. Los míos siempre se han rendido así.

Saludos

Nene
Didac
Didac
13/04/2004 06:07
Pues bien, hoy te las traigo Nene a ver que tal, surgieron otros consejos como el de aplicar Coca-Cola© para que se comieran el oxido y luego así ser mas fáciles de quitar, conseguí quitar uno, antes también habia provado con 3 en 1, que conseguí sacar un par o 3, restan 9 clavos, 5 en la izquierda y 4 en la derecha.

Izquierda 5 de 11
Derecha 4 de 11

Un total de 9 de 22 clavos

Si se aplicara una regla de 3, las zapatillas no fueran de salto de altura tendrian 4 clavos menos (sin los de detras) por lo tanto hablamos de que posiblemente faltaria un solo clavo !!!

Rallada del mil ! jajjaajaaj ale que hoy toca clase de nuevo
Pishaa
Pishaa
13/04/2004 21:53
Tio didac si vols fotre un clau tens vas al VIP´s i no fa falta tanta cosa... juasjuas
Didac
Didac
14/04/2004 00:10
No homen !

Que allà s´ha de pagar

lolololololololo !!
Didac
Didac
14/04/2004 22:26
L´alteració del llarg cap de setmana em va portar a precipitarme i no esperar a fer ús d´una clau en condicions, ja que la meva havia perdut la forma i no servia ni per a ... bé és igual, no servia i prou.

Ahir mateix, em van prestar unes claus en condicions amb la forma rectangular perfectament definida i varen sortir sense problemes.

Moraleja?

OJUT AMB EL QUE FEU.

jajajajajjaj
Missatge original de Didac
Didac 11/04/2004 11:52
Mes que res era per cridar l´atenció, el meu problema es:

comcullonstrecelsputusclausquenoesmouendelasabatilla !!!!!!!????

Algú m´havia comentat amb un taladro però .... vaja que no ha funcionat jejejej