Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Hola a tothom, divendres va arribar via Twitter una entrevista del Coordinador dels Jocs on parla una mica de l'atletisme.
Villamayor: «Em sembla que els atletes que entrenen a Campclar no aniran a la laboral» @CATarragona https://t.co/fTnp5Tp3fL
— VIU a Fons (@VIUafons) 8 d’abril de 2016
Escric aquí el fragment que parla d'atletisme
– Part dels diners del govern central estan destinats a la remodelació i arranjament de les pistes d’atletisme de Campclar. Actualment hi ha nois i noies que entrenen i competeixen allí. Si es fan les obres, han de marxar a un altre lloc, on aniran?
– La setmana passada vam presentar a la secció d’atletisme del Nàstic i al Club Atletisme Tarragona (CAT) el projecte del nou estadi d’atletisme. En una segona part de la reunió se’ls va plantejar les alternatives mentre durin les obres.
– Entre les alternatives hi ha fer una pista a la Laboral?
– Em sembla que no. Era una de les possibilitats però em sembla que no hi ha recursos.
– A la Laboral hi havia una pista d’atletisme, però molt antiga, s’hauria de fer nova.
– Bé, em permetrà: la Laboral no és de titularitat municipal, ignoro que s’hagi visitat o conegut, potser sí.
– Vostè és el Coordinador General dels Jocs Mediterranis. Aleshores, on aniran els atletes tarragonins?
– Em sembla que hi havia Valls, Cambrils i d’altres i fins i tot algunes escoles o instal·lacions a Tarragona.
– Vostè ha parlat d’escoles i instal·lacions a la ciutat però, que jo sàpiga, de pistes d’atletisme no n’hi ha més a banda de Campclar.
– Cert.
– Tenint en compte que sabem des del primer dia que s’ha de reformar i s’han de fer obres a les pistes de Campclar perquè es fa l’estadi d’atletisme, no creu que la imatge que s’està donant és d’improvització? Em refereixo que ara estan tenint reunions per saber on han d’anar els atletes quan ja se sabia que s’havien de traslladar, i falten 15 mesos pels Jocs.
– Què vol que li digui? M’he reunit amb les entitats i estem buscant solucions.
– Doncs això, no podíem haver previst tot això, sabent que s’havia de fer, i buscar un lloc amb antelació? No creu que és normal que la gent pensi que s’està improvisant?
– Si ho volen pensar, ho poden pensar.
Típica respuesta de político que no se entera de nada. Quiere soluciones y que no le lleven problemas. Improvisar es poco. Ya veremos si llegan a tiempo, porque el ridículo puede ser monumental.
En fin. Como casi el 100% de los políticos, se olvidan que están al servicio de los ciudadanos.
Nene, como siempre, has dado en el clavo.
Resulta complicat donar suport a uns Jocs del Mediterrani que deixen patent la falta d'interès pel nostre esport per part de l'Ajuntament. La reunió de la qual parla el Sr. Villamayor va ser a iniciativa del nostre club i l'interès de buscar una solució crec que també.
A mi el que personalment em va fer gràcia de la reunió on es presentava el projecte, és que el projecte ja estava fet i tot bastant tancat, obert a molt poques modificacions perquè "el projecte està ja molt ajustat economicament" -paraules textuals de l'arquitecte-.
Que penso jo que abans de fer-lo, s'haurien d'haver plantejat i consultat les necessitats als més afectats (els clubs d'atletisme). Com diu el Nene, improvització és poc el que hi ha al voltant de tot això i el que no coneixem d'altres esports ...
No té desperdici... dintre de les 7 línies estratègiques del projecte de Tarragona 2017: "7. Potenciar el deporte de base de la ciudad. Es el futuro del deporte en Tarragona
y su área de influencia." Debem ser l'excepció de la regla.
Ja, quan arribem als objectius esportius... entre ells s'inclouen:
"-Implicación de clubs y entidades deportivas
-Favorecer la práctica deportiva de calidad"
Em costa de creure, després del que he viscut a les reunions.
Jose, palabras vacías. Yo como tarraconita me encantaría que los Juegos resultaran geniales, a poder ser los mejores organizados hasta ahora. Pero también me gustaría que el legado, es decir, lo que quede de instalaciones, sea el adecuado para una ciudad como Tarragona, que siempre ha tenido que ceder ante BCN el protagonismo y los calerons que nos tocaba.
Por supuesto, en medio queda la solución a los clubes, no sólo de nuestro deporte, en dónde van a poder realizar sus actividades de la siguiente temporada. Improvisando no se consigue nada. Si hay un buen plan, si lo tuvieran, ya nos lo habrían planteado. Al final tenderemos que ser nosotros, quienes vayamos a Reus o Cambrils, para demandar que podamos entrenar un año con ellos.
Y esta faena es de los políticos y sus asesores, e incluso de sus subordinados, pero como ya dije arriba, no sé si saben lo que hacen.
Us deixo un enllaç amb una altra entrevista feta a Mario Rigau. El títol ho diu tot:
http://viuafons.cat/2016/03/23/mario-rigau-les-coses-sortiran-malament-o-molt-malament/
Almenys algú en fa ressò... http://www.larepublicacheca.com/exode-de-latletisme-tarragoni/