Club Atletisme Tarragona

CAT de Setmana 10 i 11 Gener

Didac 11/01/2004 21:56 2080 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
11/01/2004 21:56
Tancat General
El forum esta per algo i fa temps que no s´usa, en lloc de discutir tant pel TAGboard veniu aquí.

Primer de tot felicitar l´equip femenir per aquesta magnífica classificació per a l´estatal, aixi com a la resta de "fonderus" que han defensat el nom del Club.

D´altra banda pel que fa als Combinerus com sempre bones sensacions en general moltes marques pel que es veu felicitats als xaperos (¬¬, ) del cap de setmana i la resta, Alvaro finalment sembla que apareixes per alla que tal el PRE lliga? bones sensacions?

Per acabar ja demano disculpes si alguna cosa de la web no esta del tot acabada com mostrar la galeria d´aquest cap de setmana o quelcom així pero em resulta imposible Actualitzar i aviso que faig molt escrivint aquest post, pero recordeu que la web la feu tots i podeu anar pujant noticies, fotografies, notes de premsa i resultats. Que aixo no vol dir que no s´hagi anat fent per que ja em vist l´eficaçia que caracteritza al nostre cap de premsa.

Respecte a mi, el turmell encara plora pero demà em veureu per les pistes.

I que collons preparats per al dia 18 ? !
Respostes (2)
TXOMING
TXOMING
17/01/2004 08:47
DONCS KREK KE EL SR.WEBMASTER TE RAO .BE TENIM KE ESTAR ORGULLOSOS DE LA PEASSO WEB KE TENIM I KE ENS FELICITEN PER ARREU DE LA GEOGRAFIA CATALANA.
BE DEMA ES EL PRIMER GRAN DIA KE ANEM PER EKIPS. COM NO TENIM RES A PREDRE ,HEM D´ANAR A DISFRUTAR I ELS KE ANEM A VEURE RECOAL NOSTRE EKIP.,JE KE AL DAMUNT HO PASSAREM BE.AIXÍ DONCS TOTS DEMA A VILAFRANCA...
VISCA CAT
TXOMING
TXOMING
31/01/2004 17:20
JA TE UN ANY LA NOSTRA WEB.I TOT MERCES AL SABER FER I TOSSUDERIA DEL WEBAMASTER(DIDAC RIOS) I AL ROBERT ROMANI.KINA PASSADA.FEM-LA SERVIR COM A EINA D´EXPRESSI
Missatge original de Didac
Didac 11/01/2004 21:56
El forum esta per algo i fa temps que no s´usa, en lloc de discutir tant pel TAGboard veniu aquí.

Primer de tot felicitar l´equip femenir per aquesta magnífica classificació per a l´estatal, aixi com a la resta de "fonderus" que han defensat el nom del Club.

D´altra banda pel que fa als Combinerus com sempre bones sensacions en general moltes marques pel que es veu felicitats als xaperos (¬¬, ) del cap de setmana i la resta, Alvaro finalment sembla que apareixes per alla que tal el PRE lliga? bones sensacions?

Per acabar ja demano disculpes si alguna cosa de la web no esta del tot acabada com mostrar la galeria d´aquest cap de setmana o quelcom així pero em resulta imposible Actualitzar i aviso que faig molt escrivint aquest post, pero recordeu que la web la feu tots i podeu anar pujant noticies, fotografies, notes de premsa i resultats. Que aixo no vol dir que no s´hagi anat fent per que ja em vist l´eficaçia que caracteritza al nostre cap de premsa.

Respecte a mi, el turmell encara plora pero demà em veureu per les pistes.

I que collons preparats per al dia 18 ? !