Club Atletisme Tarragona

Sopar de Nadal

Pishaa 21/12/2003 17:26 1822 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Pishaa
Pishaa
21/12/2003 17:26
Tancat General
Voldria amb aquest missatge que la gent es mulles una mica i valorés el sopar de nadal.

Per mi, el sopar, tret del retard del menjar a algunes persones, va estar força be. Es va menjar prou be, i les pizzes eren molt grans no? (Jo vaig menjar pasta...). Jo crec, que el sopar va ser un exit. Per mi, que el pròxim sopar el torni a celebrar el sector feminí...

Apa doncs, bon nadal a tothom.
Respostes (2)
anneta
anneta
21/12/2003 20:21
k listo....!!!! jeje
la veritat ske stava molt ben organitzat!!! jeje es normal k tardessin pk am tanta gent... pero sisis va ser un EXIT!! i despues la festa tmb va esta mu beeeee!!! JA REPETIREM!!!
BoN nAdAl i FelIç 2004...............!!!!!!!!!!!!!!!!!
Didac
Didac
21/12/2003 23:57
Bé doncs pel que fa a la organització del sopar per part de l´ Anna i la Barbara , excel·lent, que al final van tenir el detall d´anar a buscar el compte i fer els calculs i no esperar que o portersin, amb aixo es va guanyar una mica de temps, temps que ,com sempre, perdut per les inpuntualitats :), que per molt que s´insiteixi no es van poder complir m´incloc entre aquestes tot s´ha de dir encara que no va ser "monumental".

Pel que fa al retard de les pizzes es de suposar, la gentada que eram i la majoria va demanar Pizza que triguen en fer-les ja és sap i no estavem sols al restaurant.

Doncs fins aquí el sopar, d´altra banda, la juerga doncs que dir?
Mateixa merda diferent dia
No puc opinar per que vaig marxar aviat aixo ho deixo pels que els i quedin els records clars que hagin durat.

Res més bona nit i ens veiem a les pistes.
Missatge original de Pishaa
Pishaa 21/12/2003 17:26
Voldria amb aquest missatge que la gent es mulles una mica i valorés el sopar de nadal.

Per mi, el sopar, tret del retard del menjar a algunes persones, va estar força be. Es va menjar prou be, i les pizzes eren molt grans no? (Jo vaig menjar pasta...). Jo crec, que el sopar va ser un exit. Per mi, que el pròxim sopar el torni a celebrar el sector feminí...

Apa doncs, bon nadal a tothom.