Club Atletisme Tarragona

Campionat Catalunya de Clubs

Pishaa 14/11/2003 15:24 8284 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Pishaa
Pishaa
14/11/2003 15:24
Tancat General
Com a Atleta del club, proposo que el club s´inscrigui al Campionat de Catalunya de Clubs de Pista Coberta.

Si entressim per puntuació (en principi no crec que hi hagues problema), entrariem al de Clubs B, que es com si diguessim la 2a divisió. Hi ha la divisió A, on están tots el club amb pasta, i la B. Son 8 Clubs a cada divisió on el ultim del A baixa a la B, i el 1er del B puja al A.

El Campionat se celebra el dia 18 de Gener, en una sola jornada, amb totes les probes de pista coberta i 1 representant per proba. La inscripció... me la guardo pels membres de la junta.

Crec que seria interessant pel club poder estar, encara que molts atletes arribin en baixa forma, pero seria una bona opció per preparar la pista coberta. També seria bo per tota aquella gent q no tenia previst fer pista coberta i només se preparaba per la lliga de aire lliure, per fer "l´espera" menys pesada.

Venga ahí queda eso.
Respostes (6)
electric
electric
15/11/2003 20:01
Estaria bé que ens hi apuntessim.

Personalment a mi m´agrada la pista coberta. A més es una posobilitat més per a competir, pasar-m´ho bé, i ajudar al club a obtenir bons resultats i també personals.

Hi ha un tema que potser en hauriem de plantejar. Som un dels clubs més o menys importants, es a dir, no estem oblidats. Aixo implica fins a cert punt, deixar-nos veure en competicions d´aquest tipus, ja que els nostres rivals si que hi aniran.

Un altre observació, es la següent: cada cop que participem en un event esportiu, es genra una publicitat a favor del club impresionant. Diari de Tarragona, Claxon, Webs..., per tant no podem deixar escapar una posibilitat de competir.

Aqui queda aixo.

Didac
Didac
15/11/2003 21:50
Estic d´acord amb els arguments del Alvaro i el Marc, pero s´han de tenir en compte els aspectes economics, desconec quan la inscripcio a dita competició pero es clar que una despesa economica referent a la indumentaria hi ha hagut, o hi haura com a prioritat i després d´això s´hauria de veure.

Per acabar dir que evidentment m´agradaria, el fet de competir o no que va a ser que no, ja vorem com va el genoll, es indiferent com sempre i com a tots, s´ha anat, s´ha passat bé, s´ha evaluat i resultat acostumava a ser positiu en tots els aspectes.

Res més, sort a tothom
lluis
lluis
17/11/2003 14:53
Ei, si es per falta de gent, jo tinc acreditats 13.1 .... als 100 m, i crec que podria baixar de 13 entrenant fort.
I si no, no passa res, jo a escriure, que es lo meu.
Salut!
TXOMING
TXOMING
18/11/2003 08:51
Fantastic el dossier preparat,tiu.be tenim feina ja ke tambe hi ha les seleccions sub 20 masculi i femeni a mes dels grans.per tant endavant ke hi hem de pujar per les classificacions.Per tant, com mes sortim millor.
Peter
Peter
19/11/2003 16:43
Ja vaig donar la meva opinió sobre les competicions per equips, però avui he vist que no la vaig enviar bé, o no funcionava l´ordinador, o...

La repeteixo, encara que "nunca segundas partes fueron buenas".

Penso que un dels objectius més importants del club ha de ser participar a les competicions per equips... penso que el més important!

Què és més emocionant que competir per equips? la lliga, un relleu compartit amb tres companys més i tota la trup animant... No podem deixar passar les oportunitats de participar per equips, ... ni per motius econòmics! L´única motiu podria ser la manca d´atletes. I penso que aquest motiu a nosaltres, de moment, no ens afecta.

Per tant proposo la inscripció d´un equip masculí i d´un de femení a les categories absolutes... JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visca tots els atletes del CAT!
TXOMING
TXOMING
20/11/2003 10:10
Si senyor,No va ser per akesta fi pel ke vam batallar en vers vent i marejol per tenir un ekip en cada competicio possible?si ,senyor va ser per aixo i tal com vam fer i vam inculcar a les generacions ke ara son l´espina dorsal dels ekips,desde el seminari i posteriorment pel s.Pau.SOM UN EKIP!!!
VISCA TOTS ELS ATLETES I ENTRENADORS DEL CAT.!!!HE DIT
Missatge original de Pishaa
Pishaa 14/11/2003 15:24
Com a Atleta del club, proposo que el club s´inscrigui al Campionat de Catalunya de Clubs de Pista Coberta.

Si entressim per puntuació (en principi no crec que hi hagues problema), entrariem al de Clubs B, que es com si diguessim la 2a divisió. Hi ha la divisió A, on están tots el club amb pasta, i la B. Son 8 Clubs a cada divisió on el ultim del A baixa a la B, i el 1er del B puja al A.

El Campionat se celebra el dia 18 de Gener, en una sola jornada, amb totes les probes de pista coberta i 1 representant per proba. La inscripció... me la guardo pels membres de la junta.

Crec que seria interessant pel club poder estar, encara que molts atletes arribin en baixa forma, pero seria una bona opció per preparar la pista coberta. També seria bo per tota aquella gent q no tenia previst fer pista coberta i només se preparaba per la lliga de aire lliure, per fer "l´espera" menys pesada.

Venga ahí queda eso.