Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
A falta de fer algun assaig d'última hora, els equips per a la segona jornada de lliga del dia 21 d'abril que es disputarà a Camp Clar són:
Equip Masculí
100: Bernat Rocamora i Ivan Tamarit.
400: Tomàs Cordero i Pau Cervelló.
1500: Pedro Ortega i David Martínez (o Fernando Álvarez).
3000 obstacles: Fernando Flores i Isidre López.
110 tanques: Pere Pardines i Robert Romaní.
Perxa: Quico Iborra i Dídac Ríos (o Agustí).
Triple: Ferran Tortosa i Adolf Milla.
Martell: Hèctor Mateu i Txoming.
Disc: Adrià Serres i Manuel Jiménez.
4x100: Tomàs, Bernat, Robert i Ivan Tamarit (però es pot canviar segons es vegi el mateix dia 21)
Equip Femení
100: Andrea López i Júlia Sabater.
400: Alícia Garcia i Helena Ríos.
1500: Júlia Ollé i Mireia Molné.
3000 obstacles: sense representants, s'admeten voluntàries.
100 tanques: Anna Solé i Núria Torrademé.
Alçada: Maria Álvarez i Montse Guinovart.
Llargada: Seida Bernal i Alícia Vázquez.
Pes: Maria Montañés i Marina Tibau.
Javelina: Bàrbara Pintado i Mireia Tortosa.
4x100: Marta Font, Anna Esparza, Anna Solé i Núria Torrademé (però es pot canviar segons es vegi el mateix dia 21)
El mateix dia 21 es poden realitzar fins a 12 canvis entre homes i dones (els canvis en els relleus no es comptabilitzen). Cal que vingui el màxim número de gent possible del club per tal de tenir reserves i/o per ajudar en l'organització de la jornada.
Moltes gràcies Josep M.
Ekipasu!
Suerte !!
jo puc fer el que façi falta
Agustí, si pots venir aquesta tarda a les pistes, podries provar com et va la perxa.
Doncs si, potser ets menys lamentable que jo xD
Avui impossible, curro de 16'30 a 21'30.
Tot i així si voleu que la faci diumenje la faig, el que digueu.
Si penses que pots fer 2.40 amb certa solvència (la cadència és 2.10, 2.40, 2.70, 3.00, ...), ets una opció bastant clara.
La veritat és que no tinc ni idea de com estic, perque fa moltíssim que no faig perxa pero jo crec que si les coses van més o menys normal 2'40 ho he de fer.
Tot i així vindré igual encara que no competeixi a ajudar a ficar tanques o el que sigui així que si voleu decidim allí.
Agustí, el canvi a la perxa es pot fer com a màxim fins a les 9:15. Si pots arribar abans i tocar una perxa per veure sensacions, després ho pots parlar amb el Dídac i decidir.
Bona tarda, al final el 1500 qui el farà?
Hola Fernando !! Ya he hablado con Josep Maria. Pedrito y tú seréis los que hagáis el 1500. David irá con la equipación por si acaso. Saludos.