Club Atletisme Tarragona

Campionat Clubs Veterans Masculí

JosepM 08/01/2013 22:42 49 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

JosepM
JosepM
08/01/2013 22:42
Tancat General

Hola,

Aquest any el Campionat de Catalunya de Clubs de Veterans en Pista Coberta se celebra el dissabte dia 9 de febrer pel matí (de 10 a 13 hores) a Sabadell. Tenim intenció d'anar-hi i una proposta d'equip masculí (que es pot modificar fins al mateix dia 9 de febrer) podria ser la següent:

60 m. ll. Anton Forniés

60 m. t. Quico Iborra

200 m. ll. Jose Miguel Martín

400 m. ll. Josep Maria Mateo

800 m. ll. FondisCAT 1

1500 m. ll. FondisCAT 2

3000 m. ll. FondisCAT 3

Alçada. Pere Pardines

Llargada. Lluis Sáez

Pes. Manolo Jiménez

El nom dels FondisCATs ja els posarà el Nene. Hi ha gent que no està a la llista anterior (de velocistes i llançadors, penso en el Juan Fran, el Lluis Vázquez o el Txoming) però que s'hi podrien afegir, en principi com a reserves. Com aquest any sembla que tenim suficients velocistes, el relleu de 4x200 el faríem de velocistes. Ja veurem l'estat de forma i condició física de cadascú d'aquí al 9 de febrer per tal de formar el relleu i/o fer canvis en l'anterior proposta d'equip.

Respostes (5)
Jorge
Jorge
09/01/2013 13:10

Josep Maria, veo que te has pasado al fondo, jejejj.

Nene
Nene
09/01/2013 20:19

Hola a tots. Fondistes. Ja he parlat amb els fondistes, de moment 3000 ho faria en Jorge, el 1500 en Periko, i el 800 encara no he parlat amb Fernandito, però tenims uns quans, a part Jordi Miró, David Lago, Víctor López, inclós jo, a més de Lluis si cal.

Vinga, que aixó va cap endavant.

Nene
Nene
09/01/2013 20:20

Per cert, també tindrien que tenir els reserves, perque ja sabem que a última hora sempre podem tenir baixes. Jo aniré, així com a mínim ja estic de reserva.

victor
victor
09/01/2013 21:41

Hola a tothom. Com ja ha indicat en Nene, si hi per alguna raó (un brot de legionel·la o el calendari maia va amb retard per exemple) no queda ningú més, doncs ja sortiria jo.

TXOMING
TXOMING
12/01/2013 18:53

jo tb però de reserva, eh? que ens coneixem.......

Missatge original de JosepM
JosepM 08/01/2013 22:42

Hola,

Aquest any el Campionat de Catalunya de Clubs de Veterans en Pista Coberta se celebra el dissabte dia 9 de febrer pel matí (de 10 a 13 hores) a Sabadell. Tenim intenció d'anar-hi i una proposta d'equip masculí (que es pot modificar fins al mateix dia 9 de febrer) podria ser la següent:

60 m. ll. Anton Forniés

60 m. t. Quico Iborra

200 m. ll. Jose Miguel Martín

400 m. ll. Josep Maria Mateo

800 m. ll. FondisCAT 1

1500 m. ll. FondisCAT 2

3000 m. ll. FondisCAT 3

Alçada. Pere Pardines

Llargada. Lluis Sáez

Pes. Manolo Jiménez

El nom dels FondisCATs ja els posarà el Nene. Hi ha gent que no està a la llista anterior (de velocistes i llançadors, penso en el Juan Fran, el Lluis Vázquez o el Txoming) però que s'hi podrien afegir, en principi com a reserves. Com aquest any sembla que tenim suficients velocistes, el relleu de 4x200 el faríem de velocistes. Ja veurem l'estat de forma i condició física de cadascú d'aquí al 9 de febrer per tal de formar el relleu i/o fer canvis en l'anterior proposta d'equip.