Club Atletisme Tarragona

Grrr aix aix tsss Oeeeeeeeeeee

JAdRi 30/10/2003 23:14 5262 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

JAdRi
JAdRi
30/10/2003 23:14
Tancat General
S´apropen les competicions... el club, tal com podeu observar, va creixent... tant en quantitat com en qualitat (bona akesta frase), i els resultats, tot i que ja s´estan produint, aniran sorgint d´una forma tan continua i exagerada que fliparem tots plegats!
Sinó pregunteu-li als nous fitxatges, que tot i que els impotents dels seus EX, s´esmerin en tocar el que no sona, encara que a nosaltres ens sona molt, estan trobant-se gairebé millor que a casa seva, i veuen el entrenament com un lloc on desconectar i pasar-so més que bé, i amb ganes de que sigui l´endemà, i amb ganes de trobar-se amb akells k... weno amb tots!
Deixem que els altres vagin fent, que fitxin, que parlin, que no callin... que akí uns tarragonins amb un parell faran les mil i una meravelles arreu del territori català, que cony, arreu del territori estatal! i sinó tiempo al tiempo...
Aupa Club Atletisme Tarragona!!!
Respostes (4)
Didac
Didac
30/10/2003 23:43
Aquest post em recorda a aquell "El Club mereix més ... de inici de temporada amb el que es va estrenar el Forum, el recordeu? L´euforia no es mostrava tant clara com aquí pero ve a ser el mateix.. no JAdRi ?
JAdRi
JAdRi
30/10/2003 23:47
I no vaig tenir raó Dídac al fer el preludi d´un any ple d´èxits???
TXOMING
TXOMING
31/10/2003 09:46
JA COMEN
Jose
Jose
01/11/2003 11:53
Parlo per mi, però aquest any és molt especial. M´he retrobat amb l´entrenament ara sota la tutela d´un dels dedicats entrenadors del nostre club. Ningú no em podrà treure la il·lusió per anar cada dia a entrenar i demostrar, de la millor forma a la pista, la feina del dia a dia. Potser els resultats no m´acompanyaran, soc conscient de les meves limitacions, però no canvio les sensacions de pertànyer a aquest club ple de gent amb il·lusió, afany de superació, dedicada, divertida, ... i fidel.
Esperem que els resultants ens acompanyin però si no jo continuaré només per compartir amb aquest grup humà l´amor per aquest esport.
Missatge original de JAdRi
JAdRi 30/10/2003 23:14
S´apropen les competicions... el club, tal com podeu observar, va creixent... tant en quantitat com en qualitat (bona akesta frase), i els resultats, tot i que ja s´estan produint, aniran sorgint d´una forma tan continua i exagerada que fliparem tots plegats!
Sinó pregunteu-li als nous fitxatges, que tot i que els impotents dels seus EX, s´esmerin en tocar el que no sona, encara que a nosaltres ens sona molt, estan trobant-se gairebé millor que a casa seva, i veuen el entrenament com un lloc on desconectar i pasar-so més que bé, i amb ganes de que sigui l´endemà, i amb ganes de trobar-se amb akells k... weno amb tots!
Deixem que els altres vagin fent, que fitxin, que parlin, que no callin... que akí uns tarragonins amb un parell faran les mil i una meravelles arreu del territori català, que cony, arreu del territori estatal! i sinó tiempo al tiempo...
Aupa Club Atletisme Tarragona!!!