Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Hola! Tal com diu el Nene doncs llistat de voluntaris, la veritat es que queda molt però bueno, aqui ho deixem. Com es que no ho ha demanat el patronat aquest cop? No tindrem el KM15????
Encara no sabem si hi ha cross, el que si que hi haurà seran eleccions!
Ale, aneu-vos apuntant
1- Fertor
7 - Lluís (6)
8- Dídac
9- VICTÒRIA
10- JOANA
11- MONTSE MONTAÑÉS
12 - MARIA MONTAÑES
13 - TXOMING.
14 - Montse A.
15 - Marisa
16 - Nil
17 - Joana P
18 - Josep M. Mateo
19 - Roser
20 - Blanca
Hola !!! Dídac, este año lo organiza el RunnersWorld. El Patronat se desentiende. Si sois los de todos los años le digo a Juanan que os coloque en el km. 15.
Para los 10 kms queda bastante menos, es una semana antes que el cross de Vilaseca.
Saludos.
jo si no hi ha cros vinc!
O si no et toca estar en un colegi electoral ahahahahaah
Pos si, ja veurem que passa !!
Nosaltres serem 6, com cada any, si no passa res
M'apunto! Dídac
En caso de que no tenga nada, yo también podría estar en el km. 15
VICTÒRIA, JOANA, MONTSE MONTAÑÉS, MARIA MONTAÑES I TXOMING.
Ei Montse Arbó tb.
jo també ajudare marisa
Nil, Joana i Josep Maria
Roser Costa i Blanca Tortajada
Jo també hi aniré (Andrea López)
finito, desde el patronat ja han dit de 15 voluntaris..
Suposo que ho deuen limitar per l'obsequi, però entenc que hi pot anar més gent (almenys tots els apuntats fins ara), i ja ho repartirem, no?
No entendré mai que hi hagi voluntaris en un esdevinement amb ànim de lucre... Ho sento. Algú m'ho pot explicar?
A mi podeu substituir-me!! jo no aniré al final
Exacte, suposo que es pel tema regal, però no passa res si som més ... i ja entre tots ja portem l'esmorzar, com sempre
Jo porto pastís! Quants en faig?
Jo també vinc!! Mireia
Jo porto cacaolat calent i cafe!
Podeu ser tots, encara que no arrivi regals per tothom. Després com tots els anys, l'avituallament del km. 15 serà recordat com el millor.