Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Si hi ha prou massa critica, podriem fer una comanda de motxiles CAT com les que s'han repartit a la Cloenda de l'Escola. Surten per 9-10 euros. Qui hi estigui interessat que confirmi. Jo m'encarrego, si voleu
A mi m'agradaria tenir-ne una!
Lluis, gràcies:
Andrea
Mireia
El Xavier i la Marta també s'hi apunten
OK, proposo fer una comanda la setmana vinent. Així que, si algú més en vol, dieu-m'ho abans del 5, pls
Hola, pues yo querría dos, una para Diana y otra para Lara. Gracias.
Jo també en vull una.
Jo també en vull una!!
Nostamal, ja en portem 12! Uns pocs dies més i faré la comanda, afanyeu-vos si algú més hi està interessat
encara hi sóc a temps?? jo tb en vull una!
jo també si encara hi soc a temps!
Oido cocina, dema faig l'encàrrec, ja us aviso quan les tingui
Ja tenim aquí les motxiles, al final han sortit a 8.2 €/unitat. Quan comencin els entrenos les porto a Camp Clar, però si algú té pressa, dieu-m'ho i quedem per lliurar-vos-les.
Moltes gràcies, Lluis!
Si ens veiem aviat, fem comptes!!!!
Bones lluis, ja les has entregat a tothom i ha pagat tothom? Ho dic per tancar el fil, i donar un "toque" a qui falti per pagar / entregar el "generu"
No, encara en tinc pendents de lliurar, i arriben mes sol.licituds, aixi que farem una altra comanda, qui en vulgui que s'apunti
NO!!!! No tanquis fil, no!!!
Hi ha gent que no ha ha pagat!!! (YO!)
Jo voldria una motxilla, si es demanen...
OK; en tinc algunes encara, si vens per les pistes dimarts o divendres en horari de l'Escola CAT (de 17:45 a 19.15) pregunta per mi (Lluis)
Lluísssss, jo vull una!!! encara en queden??
Doncs si, en quedava una lliure i unes poques ja reservades. Ja la tens reservada!
A partir d'ara, qui en vulgui, s'apunta per la nova comanda!
ok, gràcies, la propera setmana aniré dimarts, dijous i divendres a CClar. Ens veiem