Club Atletisme Tarragona

Trofeu Social

quic 29/09/2003 20:33 1389 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

quic
quic
29/09/2003 20:33
Tancat General
Per cert, no estic d'acord (per variar) amb la noticia del trofeu social. Aquesta diu que "es recupera el tradicional trofeu social", doncs si es recupera, hauria de tenir les mateixes proves amb les que es va començar, no creieu??
100, llargada, javelina i 1000.
Ah!! i per aquells que pensin que no tinc rao o es puguin sentir ofessos, PARLO AMB CONEIXEMENT DE CAUSA, per tant, se el que em dic.
Hi va haver un any que feia molt vent i es va canviar al pes i 800 en lloc de javelina i 1000.
Així que si voleu canviar les proves, com a minim no parleu de tradició.
Aquest missatge no és adient per a persones amb un alt grau de susceptibilitat, je, je, je.
Respostes (1)
electric
electric
01/10/2003 22:44
Aixo es molt fàcil!
Ho explicare en forma de dialeg entre dos personatges...:
(P=pregunta, R=resposta)

P- Avans que hi havia?
R- Un trofeu social
P- I ara que hi haura?
R- Un trofeu social
P- I serà igual que el que hi havia avans?
R- Si, es mantindra la ESSENCIA; l'unic que canviarem la javelina (ja que es una proba
dificil i perillosa, i l'objectiu d'aquest Trofeu social es la participacio de tothom), per el pes i el 1000 per el 1500.

I ara ho explicare segons la filosofia...:

Una persona al llarg dels anys va canviant, es a dir, de petita medeix 1 metre, no té pel a les cames ni als braços; i de gran en canvi medeix 1,80 metres, i es molt pelut; pero en canvi quan et mires al mirall continues veient que ets tu mateix, et reconeixes ja que no has perdut
la ESSENCIA.

Per tant, esta més que clar; es vol tornar a recuparar un aconteixement, pero adaptat als nous temps!

Enga pues, ens veiem diumenge a la pista!!!
Missatge original de quic
quic 29/09/2003 20:33
Per cert, no estic d'acord (per variar) amb la noticia del trofeu social. Aquesta diu que "es recupera el tradicional trofeu social", doncs si es recupera, hauria de tenir les mateixes proves amb les que es va començar, no creieu??
100, llargada, javelina i 1000.
Ah!! i per aquells que pensin que no tinc rao o es puguin sentir ofessos, PARLO AMB CONEIXEMENT DE CAUSA, per tant, se el que em dic.
Hi va haver un any que feia molt vent i es va canviar al pes i 800 en lloc de javelina i 1000.
Així que si voleu canviar les proves, com a minim no parleu de tradició.
Aquest missatge no és adient per a persones amb un alt grau de susceptibilitat, je, je, je.