Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Buenas. Os abro este 'fil' para inscribirse a los diferentes campeonatos.
hola Nene
puedes inscribir a maria Montañes al de cataluña de p.cubierta en peso categoria juvenil i a Marta font en el 200 de categoria promesa.gracias
Ok Juanito, si podéis, acordaros de ponerme su MMP y dónde la realizó y fecha, que las piden.
Luis, recibido. Anoto la inscripción en longitud tanto para el nacional como para el de aquí.
Buenas.
Juanito, Maria ya eatá inscrita, pero Marta ya tiene pasado el campeonato, fue ell 22 de enero.
Luis, ya estás inscrito para el de Catalunya, de momento para el de España no están abiertas, en cuanto estés inscrito te lo confirmo.
Saludos.
Recollint el testimoni del Dídac, voldria agafar el tema de les inscripcions.
Aquesta nit he estat trastejant per la web de les inscripcions de la RFEA i a mi no em funciona amb Explorer i sí amb Mozilla.
Per iniciar-me, intentaré fer les inscripcions dels Campionats de Catalunya de Pista Coberta de les categories Juvenil i Veterans. La data límit per fer la inscripció a aquests campionats és dilluns vinent dia 13 de febrer. Si no me'n surto, ja demanaré ajuda al Dídac o al Nene.
JosepM jo també en se, si tens cap problema, de fet estic fent inscripcions jeje em dius alguna cosa
Hola,
Voldria apuntar-me als capionats de catalunya de veterans de PC de 19/2.
Jorge de Andrés Sánchez, 39703163-B, licencia CL-19887.
Proves: 1500 mll sense marca
3000 mll, 9:22:98 Sabadell 4/2/2012
Jorge, ja t'he inscrit a les dues proves.
Gràcies Josep Ma
Jo tambe voldria inscriurem al 1500 de catalunya de veterans PC.
Jordi Miro Porta DNI 43395939E
llicencia CL-16755
Marca: 6/6/2010. campionat de cat de clubs veterans 4:52:94
gracies.
Jordi, ja tens la inscripció feta.
Per cert, Narcís, Lluís i Pere, també he fet la inscripció del relleu.
Hola Josep.
Puedes tramitarme la inscripción por favor:
Fernando Flores Montes (CT-15201)
1500 m. ll. (4'30''09) el 12/02/2011
Gracias.
Fernando, ja tens feta la inscripció.
Em pots apuntar al 60, please? T'envio les dades per correu
Gracies!
Lluis
Lluís, apuntat al 60 llisos.
Pere, apuntat a la combinada, al 60 tanques i a l'alçada.
De cara al Campionat d'Espanya de Veterans de Pista Coberta (Zaragoza, 10-11 març), enviaré la llista d'inscrits el dimarts vinent, dia 28 de febrer.
De moment, a la llista d'inscrits tinc:
· Joana Pinyol a pes
· Luis Sáez a llargada.
· Pere Pardines (ja concretarem les proves el divendres).
· Josep Maria Mateo (ja parlaré amb mi mateix per decidir les proves).
Si algú més vol que l'inscrigui, que m'avisi.
El 4 de marzo es el campionato de Cataluña absoluto y veterano de media maratón. Para correrlo hay que inscribirse a la mitja (ya lo he hecho). Si debe hacerse (que no lo se), me inscribís en la intra de la FCA, please? Gracias!!
Jorge,
En la intra de la FCA no apareix aquesta competició. Per tant, suposo que ja estàs inscrit si ho has fet directament a la prova.
Hola Josep Maria.
Jo, quan no havia on escriure a la gent, le manava un missatge a Maria Jesus de la FCA.
D'aquesta manera le feia arrivar l'informació.
Entra al GMAIL del CAT i allà veuràs que te una adreça de correu per enviar-li aquestos temes.
Salut.
Buenos días Josep & Nene.
Os los digo a los dos porque no se quien de vosotros la puede hacer o se encarga de ello.
Podéis por favor inscribirme al Cnat. Catalunya 10.000 (Manresa) del 17/03/2012 de veteranos M-40.
Mis datos son:
CT-15201 Fernando Flores Montes
Fernando,
Ja t'he inscrit als 10.000 m.
Josep M., apunta'ns al campionat d'Espanya de ruta (10 kms) de Castelló, a Fernandito i jo. Em sembla que és l'últim capde setmana de març.
Mercés.
D'acord Nene. Ja us he registrat a tu i al Fernandito a l'Excel que enviaré el dia 22 de març a la FCA per tal que us inscriguin.
Hola Josep y Nene. Ha salido un primer listado un listado de inscritos en la española del primer plazo y no figuramos. Sunpongo que lo tenéis previsto. Saludos.
Hola Fernando,
Jo segueixo la normativa de FCA que diu que per als Campionats d'Espanya Individuals els clubs envien les inscripcions com a màxim el dijous de la setmana anterior de la competició. Per això vaig comentar que enviaré les inscripcions del club el dia 22.
Per altra banda, també veig que aquesta cursa té un reglament propi (on, entre d'altres coses, diu que hi ha un preu d'inscripció i dos terminis d'inscripció) i no sé de quina manera conviuen els dos reglaments (el propi i el de la FCA-RFEA). Aquest fet li vaig comentar al Nene per tal que ell, que té més experiència en aquesta mena de curses, em digués si havia de fer alguna cosa més a banda d'enviar la inscripció del club a la FCA.
Hola a los dos !!!
Josep, ya puedes enviar las inscripciones, pues no se apuntará nadie más y así ya estaremos inscritos.
También mandé un mail al organizador preguntando si hacía falta inscribirse, por si acaso, pero no me ha contestado. Así que de momento, con inscribirnos en la web de la RFEA será suficiente. Eso creo.
Saludos.
Fernando i Nene, ja esteu inscrits al Campionat d'España de 10 km.
Des de la FCA em van aclarir que una cosa és la participació al Campionatd'España, on ja esteu inscrits, i una altra cosa és la participació a la cursa de 10 km on, si l'atleta vol obtenir els obsequis que es donen, haurà d'inscriure's i fer el pagament corresponent.
Moltes mercés Josep M.
Veteranes i veterans,
Diumenge 10 de juny es fa el Campionat de Catalunya Individual a Calella. El termini d'inscripció s'acaba el dilluns 4 de juny. Qui tingui intenció de fer alguna prova, que ho comuniqui per tal de fer-li la inscripció.