Club Atletisme Tarragona

Inscripciones.

Nene 31/01/2012 12:35 280 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Nene
Nene
31/01/2012 12:35
Tancat General

Como os he comentado. Para quienes queraís que os vaya haciendo las inscripciones a los diferentes cameonatos.

Respostes (2)
Didac
Didac
31/01/2012 21:49

Hola a tothom, aquest, entre d'altres és un tema que m'agradaria haver tractat en la passada assemblea de socis, però la falta d'assistència em va fer pensar que no era moment, i poder ara, s'arriba a més persones.

En la situació actual, com a club, com a soci, m'agradaria demanar ajut a tothom, entre tots, fer petites tasques que descarreguin feina a la resta gent. Ja se que tothom estem molt enfeinats, i hi ha moltes prioritats.

Una d'aquestes tasques seria la de tenir un "encarregat d'inscripcions". Aquest any les inscripcions es fan a través d'una aplicació web que ha fet la RFEA i que només funciona al 100% amb Internet Explorer.

Quina seria la tasca a fer?

- Formalitzar les inscripcions, quan li ho demanin. Podríem facilitar, com ha fet el Nene, un fil del fòrum o fins i tot crear un correu inscripcions@clubatletismetarragona.com per a que s'hi enviin totes les inscripcions allà.

- Revisar el calendari. La mateixa aplicació disposa del calendari de la RFEA, que es podria revisar mensualment i notificar de les competicions que hi haurà així com afegir-les a la pàgina del club, per tenir el calendari al dia. Basicament, la meva proposta es, estic a finals de gener (ara mateix) i reviso el calendari de febrer, creo els esdeveniments a la webcat que no hi siguin.

Que necessito?

- Accés al programa (us el facilitem nosaltres, enllaç, usuari i contrasenya)

- Un ordinador amb Windows o MAC OSX on poder instalar el Internet Explorer

- Ganes 

Nene
Nene
01/02/2012 00:28

Sobre este tema. He estado intentando dar de alta una nueva atleta. Lo he probado con I.Explorer adecuado, con Mozzila, con Crhome y no funciona el programita de la RFEA.

Cuando llegas el momento de dar de alta, te dices que introduzcas la dirección. Por supuesto, ya estaba introducida. Y de ahí no se pasa.

Le he mandado un correo personal, a mi nombre, a la RFEA, explicándoselo y además comentando que es curioso que seamos nosotros los que pagamos por un servicio y que tengamos que ponernos los que ellos quieran siendo nosotros los que pagamos. Así nos va en este país.

Missatge original de Nene
Nene 31/01/2012 12:35

Como os he comentado. Para quienes queraís que os vaya haciendo las inscripciones a los diferentes cameonatos.