Hola a tothom, aquest, entre d'altres és un tema que m'agradaria haver tractat en la passada assemblea de socis, però la falta d'assistència em va fer pensar que no era moment, i poder ara, s'arriba a més persones.
En la situació actual, com a club, com a soci, m'agradaria demanar ajut a tothom, entre tots, fer petites tasques que descarreguin feina a la resta gent. Ja se que tothom estem molt enfeinats, i hi ha moltes prioritats.
Una d'aquestes tasques seria la de tenir un "encarregat d'inscripcions". Aquest any les inscripcions es fan a través d'una aplicació web que ha fet la RFEA i que només funciona al 100% amb Internet Explorer.
Quina seria la tasca a fer?
- Formalitzar les inscripcions, quan li ho demanin. Podríem facilitar, com ha fet el Nene, un fil del fòrum o fins i tot crear un correu inscripcions@clubatletismetarragona.com per a que s'hi enviin totes les inscripcions allà.
- Revisar el calendari. La mateixa aplicació disposa del calendari de la RFEA, que es podria revisar mensualment i notificar de les competicions que hi haurà així com afegir-les a la pàgina del club, per tenir el calendari al dia. Basicament, la meva proposta es, estic a finals de gener (ara mateix) i reviso el calendari de febrer, creo els esdeveniments a la webcat que no hi siguin.
Que necessito?
- Accés al programa (us el facilitem nosaltres, enllaç, usuari i contrasenya)
- Un ordinador amb Windows o MAC OSX on poder instalar el Internet Explorer
- Ganes