Club Atletisme Tarragona

Hacemos equipo de veretanos?

lluis 03/01/2012 23:09 947 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

lluis
lluis
03/01/2012 23:09
Tancat General

Seguint amb el fil creat pel Nene, fa falta gent per completar l'equip de veterans a pista coberta (campionat el 4 de febrer, però s'ha de fer la inscripció abans del 12 de gener), i també pel de cross.

Apuntats fins ara: Nene, Josep M. Mateu, Pere Pardines, Jorge de Andrés, Vicenç Laiz, Jordi Miró, Víctor López, Fernando Flores i Lluis Vázquez.

Va, que ho passarem molt bé!

Lluis

Respostes (31)
Nene
Nene
04/01/2012 08:32

Lluís, al de cross no creo que vayamos. Pero al de pista, somos 8, si hubiera alguno más mejor que mejor. De todas maneras, con los que somos, algunos deberíamos hacer pruebas que ni siquiera entrenamos, y el miedo es el hacerse daño. En fin, espero unos días más y si queréis hacemos el equipo, algo circunstancial. Saludos.

Chico
Chico
04/01/2012 23:14

Nene, podeis contar conmigo para el equipo.

Nene
Nene
05/01/2012 12:50

Ok Juanito, ya somos 9.

TXOMING
TXOMING
05/01/2012 20:25

eso que yo también,

Nene
Nene
07/01/2012 21:25

Hola veretanos !! Propongo el equipo. Si hay que hacer cambios, lo decíis. No está cerrado.

60 m.ll.        Nene

200 m.ll.      Juan Blanco

400 m.ll.      Jordi Miró

800 m.ll.      Vicenç Laiz

1500 m. ll.    Fernando Flores

3000 m.ll.     Jorge de Andrés

60 m.t.         Pere Pardines

Alçada          Lluís Vazquez

Llargada        Josep M. Mateu

Pes               Txomin

quic
quic
07/01/2012 22:08

Eiiii, contar conmigo también. De momento este mes de enero estoy haciendo algo, no para estar al 100% pero si para hechar un cable al equipo.

Quico

Nene
Nene
07/01/2012 22:52

Pues ya tienes prueba, no te voy a quitar el 60, que seguro que tú lo haces mejor que yo ;-)

lluis
lluis
08/01/2012 12:24

Agradezco la confianza....pero hace 30 años que no salto altura, no se si pasaria algun liston ahora.

Estoy para alguna prueba corta, o el relevo, como mucho.

JosepM
JosepM
08/01/2012 12:53

Tranquil Lluis.

Si no s'apunta ningú més a última hora, havia pensat dues opcions per tal que no saltis alçada:

1) Tu passes a llargada (com a mínim, a la tetratló has saltat llargada) i jo a alçada.

2) Tu fas 60 ml, Quico llargada i jo alçada. No sé si al Quico li sembla bé aquesta opció o prefereix quedar-se amb els 60 ml.

Si algú més s'apunta a última hora, encara podrem jugar més amb les combinacions de proves.

toti
toti
09/01/2012 23:39

Hola; si al Vicenç i als demés us sembla be, jo crec que podria rendir més i millor en el 800mll. ja que el 400mll penso que se'm quedarà molt curt. així que us proposo un canvi. que en penseu?

JosepM
JosepM
10/01/2012 20:58

El Jose m'ha dit que també podem comptar amb ell per a l'equip.

Com tant el Lluis com el Jose estan "entre algodones" (i la resta ja veurem d'aquí al febrer), ara mateix tenim diverses opcions en proves de salt i distàncies curtes. Una d'elles podria ser Jose a llargada, Quico a 60 llisos, jo a alçada i Lluis un dels membres del relleu 4 per 200.

Després, en funció de com estigui cadascú el dia 4, sempre estem a temps de fer canvis d'última hora.

Nene
Nene
10/01/2012 22:35

Ok. Pues mañana por la tarde mandaré el equipo. Quedamos tanto Víctor L., como yo en plan suplentes y para el relevo.

Jordi, había pensado en ti para el 400 m.l. por el coeficiente de edad, que puede ser que saques más puntos aquí que en el 800. Luego Vicenç es un novato de pista, y bautizarlo en el 400 puede ser muy duro. Si quieres, podríamos hacer el changue al 200, pero creo que te defenderás mejor en el 400.

Como podemos hacer cambios, luego hacemos los posibles.

Nene
Nene
11/01/2012 22:22

Buenas !! Ya está hecha la inscripción.

60 m.l. Quico

200 m.l. Juan B.

400 m.l. Jordi M.

800 m.l. Vicenç

1500 m.l. Fernandito

3000 m.l. Jorge

60 m.t. Pere

Llargada Josep M.

Alçada José M.

Pes Txomin

Quedaríamos de reserva y para el 4 * 200 Lluís, Víctor L. y yo.

De todos modos, recordad que hay 7 cambios y que de todas maneras tengo que confirmarlo a la RFEA, y aún puedo enviar algún cambio antes. Saludos.

Nene
Nene
11/01/2012 22:24

Buenas !! Ya está hecha la inscripción.

60 m.l. Quico

200 m.l. Juan B.

400 m.l. Jordi M.

800 m.l. Vicenç

1500 m.l. Fernandito

3000 m.l. Jorge

60 m.t. Pere

Llargada Josep M.

Alçada José M.

Pes Txomin

Quedaríamos de reserva y para el 4 * 200 Lluís, Víctor L. y yo.

De todos modos, recordad que hay 7 cambios y que de todas maneras tengo que confirmarlo a la RFEA, y aún puedo enviar algún cambio antes. Saludos.

Nene
Nene
26/01/2012 12:55

Como os comentaba en el TagBoard. Intentamos hacer el equipo más competitivo, gracias a la entrada de nuevos atletas.

Los cambios vendrían por aquí. Pensad que la edad da un buen suplemento de puntos, pues a igualdad de marcas la edad hace que se suba un montón, así que jugaríamos con los más yayos.

Ramón Antón, puede entrar al 1500 m.l.

Entonces Fernandito puede ir al 800 m.l. o incluso Jordi Miró. Estarían muy igualados a la hora de conseguir los puntos.

Para el 200 m.l., si viene Narcís Ros, que tiene más edad y es más rápido que Juanito.

Así que dispondríamos para el relevo: Juan B, Vicenç L., Víctor L., Jordi M. o Fernandito. LLuis V. ,además de yo.

Bien, qué os parece. Se aceptan opiniones y ayuda a la confección del equipo.

dav
dav
27/01/2012 18:53

Este equipo pinta bien, este año a por podium, si con el team del año anterior quedamos cerquita, este otra vez arriba.

Anims...

JosepM
JosepM
27/01/2012 21:34

Nene,

Suposo que ja la deus conèixer, però per si de cas et passo l'enllaç a una pàgina on, posant l'edat, la prova i la marca, surt el coeficient (Edad-performance %) corresponent que és el que realment es fa servir per classificar als atletes en els campionats de clubs de veterans. Si hi ha dubtes en algunes proves, pot ser útil per decidir a qui posar. La pàgina és:

http://www.archivoweb.com/acav/calculo.html

Nene
Nene
27/01/2012 22:29

Gràcies nen!!

Es la pàgina que agafo.

Ens veiem.

Chico
Chico
28/01/2012 12:56

OK, Nene. Bien pensado, alli estaremos para lo que haga falta. Saldrá un equipazo.

Nene
Nene
28/01/2012 22:21

Hola de nuevo !!

Veamos lo que os parece, después de haber estado cruzando marcas, edades, ahora uno, ahora otro,... las nuevas incorporaciones, etc,...

Bien, como Luis Sáez al final hace la longitud, pasaría a Josep M. Mateo al 400.

En el 800, la mejor opción es Jordi Miró, y además demostró un buen estado de forma en La Canonja.

El resto quedaría igual. Y en el relevo, que seguro que no es el más potente, pero para evitar doblajes y que alguno no está para tirar cohetes, estaría compuesto por: Victor Lopez, Vicenç Laiz, Lluis Vazquez y si Josep M. Mateo quiere doblar, pues él. Si no, lo puedo hacer yo o Fernandito que quedaríamos de reservas.

Venga, algún comentario se acepta. Espero a mañana domingo o lunes a mandar el equipo a la RFEA.

Saludos.

victor
victor
29/01/2012 10:53

Nene, jo veig una millora al relleu. Si no vaig errat tu ets del 67 (un any més vell que jo) i la teva marca en 200m segurament millor que la meva. Així doncs, hauries d'ocupar un lloc al relleu.

Nene
Nene
29/01/2012 12:20

Hola Victor !

No tinc ni idea de qui faria més ràpid el 200. L'any passat ho vaig fer a 30".

De totes maneres, t'ho mereixes tu perque estas entrenant força bé.

Jo tindré la meva oportunitat a l'indivual.

JosepM
JosepM
29/01/2012 20:59

Aquí van els meus comentaris.

1. Si entre el Joan Blanco i jo hem de fer el 200 i el 400, fent números (i comparant amb el que hagués passat l'any passat) em sembla que surt millor que el Joan faci el 400 i jo el 200. Per acabar-ho de confirmar, em faltaria saber el temps estimat del Joan en 200 (de moment, he suposat uns 28 segons).

2. Relleu. Tant si faig 200 com 400, no tinc problema en fer el relleu. Ara bé, si es vol presentar un relleu el màxim de competitiu possible, crec que haurien d'entrar (i doblar) el Quico, el Jose i/o el Pere P. L'any passat el relleu el vam fer Quico, Jose, Lluis i jo (tres de nosaltres vam doblar prova) i crec que va anar prou bé. Si es vol presentar un relleu més participatiu (sense doblar proves) llavors sí que posaria la proposta del Nene.

lluis
lluis
29/01/2012 21:10

Per la meva part....segueixo entre cotó fluix (es diu així?), divendres semblava estar bé, però sempre queda el dubte. La meva intenció és provar dijous a fer algo de velocitat i decidir si puc venir segons sensacions. Sento no poder precisar més. Això sí, l'equip té molt bona pinta!

Nene
Nene
29/01/2012 21:41

Tema relleu. Crec que ha d'ésser participatiu. José també està entre cotons. Quico no tinc ni idea de com esta, però el o en Pere els possaré enlloc de Lluis.

Tema 200/400. He fet números de totes les maneres, però el dubte ja està desfet amb el teu comentari. Faig el canvi.

Demà matí mano l'equip si n'hi ha res de nou.

Salut.

vicenc
vicenc
29/01/2012 23:36

Bona nit!

Nene, truca'm demà al matí si pots abans d'enviar l'equip!!

Gràcies!

Vicenç.

Nene
Nene
31/01/2012 12:20

Hola veretanos !!

El equipo presentado.

60.- Quico

200.- Josep M.

400.- Juan

800.- Jordi

1500.- Ramon

3000.- Jorge

60 t.- Pere

Pes.- Txomin

Llargada.- Luis

Alçada.- José M.

Relleu.- Victor L., Josep M., Quico y Lluis V.

Reservas: Fernandito y Nene.

Luego, propongo, si os parece bien. Salir desde la plaza Imperial Tárraco, lado kiosco, a las 14h15'. Comienza el campeonato a las 16h30'. Así llegamos una hora antes.

Jorge
Jorge
31/01/2012 21:45

Por mi OK.

Jorge

lluis
lluis
03/02/2012 23:10

Mañana contad conmigo, solo que vendré por mi cuenta, con la familia. Intentaremos llegar a las 16h, si hubiera algún cambio llamadme al móvil

Nene
Nene
04/02/2012 08:26

De acuerdo LLuis.

Tambíen van por su cuenta Ramón y Juan.

Nene
Nene
04/02/2012 08:28

De acuerdo LLuis.

Tambíen van por su cuenta Ramón y Juan.

Missatge original de lluis
lluis 03/01/2012 23:09

Seguint amb el fil creat pel Nene, fa falta gent per completar l'equip de veterans a pista coberta (campionat el 4 de febrer, però s'ha de fer la inscripció abans del 12 de gener), i també pel de cross.

Apuntats fins ara: Nene, Josep M. Mateu, Pere Pardines, Jorge de Andrés, Vicenç Laiz, Jordi Miró, Víctor López, Fernando Flores i Lluis Vázquez.

Va, que ho passarem molt bé!

Lluis