Club Atletisme Tarragona

Objectivem la temporada 2003/2004

JAdRi 31/08/2003 14:09 10364 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

JAdRi
JAdRi
31/08/2003 14:09
Tancat General
Una bona forma o manera d'iniciar la temporada es marcant-se unes fites u objectius a complir, per tal de no parlar més del comte i complir amb el que un es compromet amb una pluralitat d'amics i companys que practiquen quelcom que els agrada.
Seria bo que tots i cadascun dels membres catenses plantegesim fites, tant les personals com les de club.

Per mi, en l'aspecte de club: objectiu prioritari la lliga, i aquest ascens que en el darrer any hem estat tant a prop d'aconseguir. També una major participació en competicions de renom, com ara els campionats d'índole català.
Aspecte personal superar la barrera dels 6000 punts en decatló de forma clara.

I tu? Quin objectiu et marques?
Respostes (8)
Didac
Didac
31/08/2003 15:50
En la meva opinió com a conjunt seguir en la mateixa linea que el any passat i si es millora millor que millor?

En lo personal doncs bé aquest que sera el meu 2º voldria començar desde bon principi ja que la temporada pasada no va poder ser, que em respectin les lesions (dia 4 passo per boxes) i passar el 1.70

:D
Pishaa
Pishaa
31/08/2003 16:04
Adri, a tu ja et diré el meu objectiu...???? El meu entrenador ja el sap quin es, i millor no dir-ho... :D

jajajaja

Objetivo: Finalista Campionat España Pista Coberta i aire Lliure, lo que venga de mas, mejor!!
barbara
barbara
31/08/2003 16:30
Jo ja vaig parlar am el Txoming, i els dos saabem el meu objectiu. ara ke potser tindré més temps... entrenar mol més la tècnica i millorar la meva marca uns 4 o 5 metres... Si pot ser més... doncs millor que millor, no???
Nene
Nene
31/08/2003 20:20
Hola para todos. Bien, veo que todos sois un poquito egoístas, pero no pasa nada, esto es inherente a la condición humana y permisible. Habéis pensado en vuestras marcas, y también en el objetivo de la Liga. Pero no tenemos que olvidar que toda esta tarea de consensuar-fijar-conseguir-ampliar-... todos los objetivos que nos proponemos es gracias a unos ENTRENADORES que tenéis.

Este año, desgraciadamente, perdemos a Jose, va a centrarse en una preparación propia, con muchas ganas de conseguir objetivos, y claro, llevar toda una colla de atletas y querer realizar buenas marcas resulta bastante "incompatible", si no imposible.

Pero, vamos a seguir contando con dos estupendos entrenadores, Pere y Txomin van a seguir entrenando a todos quienes quieran conseguir objetivos finales. Así que ya sabéis, quiero que valoréis todo ese trabajo que, tanto Pere como Txomin realizan, que queda en la trastienda, que no se ve, pero que les quita horas de otras cosas que hacen y que tienen que dejar de hacer, y todo para que todos vosotros consigáis vuestros objetivos.

Ánimo que esto comienza ya. Saludos. Nene
Carlos
Carlos
01/09/2003 09:40
Comunes. pasarnoslos igual de bien que el año pasado y a nivel de competiciones la Liga y si podemos hacer un buen puesto por equipos en la Media De Tarragona.

Personales: los 16' en 5000 m y 1h13' en Media. Alguno mas que ya estudiaremos con Nene.
TXOMING
TXOMING
01/09/2003 10:23
TXOMING
TXOMING
01/09/2003 10:38
DONCS EM SEMBLA MOLT BE! !PERO NENE NO ET BAIXIS DEL CARRO ABANS DE COMEN
TXOMING
TXOMING
01/09/2003 10:40
COM AIXO DE MIRAR AL FUTUR ES LO MEU PROPOSO KE EL SOPAR DE NADAL 2003 HO ORGANITZI LA SECCIO FEMENINA.
KE US SEMBLA?
Missatge original de JAdRi
JAdRi 31/08/2003 14:09
Una bona forma o manera d'iniciar la temporada es marcant-se unes fites u objectius a complir, per tal de no parlar més del comte i complir amb el que un es compromet amb una pluralitat d'amics i companys que practiquen quelcom que els agrada.
Seria bo que tots i cadascun dels membres catenses plantegesim fites, tant les personals com les de club.

Per mi, en l'aspecte de club: objectiu prioritari la lliga, i aquest ascens que en el darrer any hem estat tant a prop d'aconseguir. També una major participació en competicions de renom, com ara els campionats d'índole català.
Aspecte personal superar la barrera dels 6000 punts en decatló de forma clara.

I tu? Quin objectiu et marques?