Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Esta tarde-noche, la Junta del CAT ha realizado una reunión, y de entre todos los temas, uno nos ha preocupado más. El tema es la sección de 'Notícies' de la webCAT, que últimamente se nos queda parado. Y no porque no hayan noticias, que las hay, puesto que este fin de semana pasado, los fondisCATs consiguieron quedar primeros en la Mitja de Valls por equipos, con muy buenas actuaciones individuales. O las dos participaciones individuales de dos combineros en los europeos veteranos. Etc, etc.
Ya sea por falta de tiempo, que no de ganas, ya sea porque no se sabe cómo se publica una noticia, o por lo que sea, los que normalmente vamos escribiendo alguna noticia, pues no lo hemos hecho. Y para evitar que siga ocurriendo, os pediría colaboración a todos. Quizá lo más importante sería tener algún responsable para ello, que se dedicara a escribir las noticias del club. Pero ya sea con un responsable, o con varios colaboradores, lo que si que sería necesario es que todos contribuyéramos enviando vuestras fueturas participaciones en las diferentes carreras que hacéis. De este modo le facilitamos la faena, además que es casi imposible saber dónde vais a ir a competir todos.
Para el caso de los fondisCATs, si queréis me podéis mandar a mi, a mi correo personal, vuestras intenciones, y yo me haré cargo de ir confeccionando las noticias. Y sólo pedir disculpas por no poder llegar a todo. Saludos.
Aprofito per aclarir un punt que està dins de la GUIA DEL SOCI 2010-2011 que es va presentar aquesta temporada, i que està relacionat amb el tema
DRETS I DEURES DEL SOCI
DEURES
- Fer bon ús de les instal·lacions i materials que tindrà al seu abast
- Participar en les competicions amb el nom de Club Atletisme Tarragona i amb l'uniforme oficial
que se li hagi facilitat.
- Els atletes i socis estaran a la disposició del Club per a la competició que se'ls hi requereixi i
en especial, la seva presència en condiciones òptimes per als Campionats de Catalunya de Pista
Coberta per Clubs i en la Lliga Catalana. Només serà causa justificada la no assistència per
motius acadèmics o laborals excepcionals, lesió o la Convocatòria de l'atleta per part de la FCA
o la RFEA en alguna concentració o selecció.
- Els socis tenen el deure de mantenir actualitzades les seves dades personals sempre que es
produeixi algun canvi, el club fica al a seva disposició una secció per al soci per agilitzar
aquests tràmits mitjançant la pàgina web www.clubatletismetarragona.com/socis o per correu
electrònic a l'atenció del Tresorer o Secretari. cat@clubatletismetarragona.com
- Els atletes hauran de mantenir informat al club de les competicions i els resultats obtinguts,
com a màxim, fins a 3 dies després de la seva actuació, ho poden fer mitjançant la pàgina web
del club o el correu electrònic wwww.clubatletismetarragona.com. Queden exempts de realitzar
aquest tràmit quan l'atleta participa en una competició de Club.
- Tenen el deure de notificar la baixa com a soci amb suficientment antel·lació al Secretari o el
Tresorer.
Com diu el Nene, entre tots, les coses es fan més fácils, tothom pot publicar notícies, i que no us faci vergonya !!!
Hola,yo tengo alguna pregunta..xq veo mucho deber pro poco derecho..
si el club me necesita ..pro yo no quiero competir en liga o otra competición?? q pasaria??
tb creo q deberiaís de especificar q tipo de prubas deben realizar los fondistas y los pisteros...hasta 1500 es fondista?? mi entrenador creo q es el Nene... o es el Txoming el q entrena para estas pruebas??
no creo q presionar a nadie para competir en pruebas q no quiere o no está preparado ( con un riesgo a lesionarse) sea buena idea..
Hola Juanma, també hi ha un apartat de drets (a la pàgina anterior)
Aqui van
- Tenir una llicència Federativa que anirà a càrrec del Club, i el seu tipus vindrà determinat per l'entrenador i la Junta Directiva. Amb ella estarà cobert per l'assegurança que la Federació corresponent a la llicència tingui contractada.
- Fer ús de les Pistes d'Atletisme de Camp Clar i del material del que disposa l'esmentat equipament, i del material del què disposa el mateix Club Atletisme Tarragona.
- Samarreta de competició del Club Atletisme Tarragona. Només es facilitaran noves samarretes en el cas que tot l'equip canviï la samarreta, i en cas de desgast sempre i quan faci més de dues temporades que s'utilitza.
- Descomptes variats en productes oficials del Club, alguns establiments, desplaçaments
- Participar en les competicions i aparèixer a la premsa com a atleta del Club Atletisme Tarragona
- Pertànyer a un grup d'entrenament del CA Tarragona, el soci atleta es lliure d'escollir un dels entrenadors dels que disposa el club gratuïtament, i també es lliure d'escollir un altre entrenador no vinculat al nostre Club.
- Gaudir de descomptes en la quota del vostre fill/a en l'Escola del Club Atletisme Tarragona.
- Optar als diferents sistemes d'ajuda dels que disposa el Club Atletisme Tarragona.
Si algú se'l requereix i no vol competir suposo que no passa res, aquí ja entra el grau compromís de cadascú amb la entitat, però el que es demana bàsicament des de que jo estic aquí i pel que m'han explicat durant els 14 anys anteriors es precisament això, un petit compromís.
Jo per exemple vaig començar fent salt d'alçada, i he hagut de fer relleus 4x100, 4x400, quan no sabia ni que agafar un testimoni, i acabava vomitant amb la pajara, he vist fondistes realitzant un 200, d'altres fent triple, "ultraveterans" fent un 4x400, hi ha hagut llançadors que han fet un 110 tanques i un 5000 marxa ...
Com he dit, aquí ja el compromís de cadascú, es proposa un equip de lliga, se'ls hi diu als convocats, i si ho volen fer accepten, sinó ens ho diuen i es busca a algú altre, així de simple, no crec que es presioni a ningú per fer la lliga.
Sobre les proves que ha de fer cadascú, si la gràcia seria que cadascú fes les proves que es prepara, però per exemple, no hi ha un grup específic que prepari el mig fons (les proves de 400 a 1500, si jo li dic mig fons a això). El nostre grup d'entreno en concret crec que podríem fer un 400 decent, però també hi ha altres proves (tècniques, velocitat i llançaments) que s'haurien d'omplir.
Bàsicament sempre punxem pel mateix lloc, no tenim cap puntal en proves técniques que guanyi 16 punts en una final, no tenim cap llançador puntal que pugui fer-te 16 punts en una final, no tenim un bon grup de mig fons, i no tenim un puntal al fons (ja que requeriria doblar) per poder fer 16 punts en una final. A tot això, tothom fa de tot.
Quin rollo que foto, vaja que és complicat tot això, la gràcia es que anem i ens ho passem bé i si després surten resultats, doncs encara millor
i ale, me voy a curraaaaaaaaaaaaaaaar
PS: el farouk vindrà a la segona jornada a fer triple hahahaha
Els drets són per a tots els socis i sòcies exactament els mateixos, els deures se'ls busca cadascú depenent de les ganes que tingui de col·laborar amb el club, si algú no vol fer-ho dubto que algú supliqui la seva ajuda, estem per passar-ho bé, no per anar darrere de gent incompromesa. Les coses les intentem fer entre tots perquè cap atleta, encara que sigui de la junta, està per sobre de ningú.
Les proves de la lliga són moltes i es necessita més gent especialitzada en elles de la que som, per tant algú ha de fer esforços ( o no) i un petit sacrifici per aconseguir encara que sigui un sol punt molt important en proves que si no fos per molts quedarien buides. A ningú se l'ha pressionat i menys en cas de molèsties o lesió. No està establert un mur entre velocistes/combineros i fondistes per actuar en unes determinades proves, com bé ha dit el Dídac, molts atletes i en molts casos han fet proves contràries al seu entrenament de tota la vida per compromís. Aquest compromís és la clau perquè el club ha funcionat durant 20 anys i pugui seguir en vida, depen de tots.
Bueno, bueno, no pensaba que este tema diera para tanto. No está nada mal, esto indica que hay vida en el CAT.
Como creo que todo ha sido contestado, comentado, opinado, criticado de buenas formas,... sólo indicar que NUNCA se ha obligado en el CAT a competir ni en el Lliga Catalana de clubs, ni en los diversos campeonatos, ni en las diferentes pruebas que hay por doquier.
Yo como entrenador, me hace ilusión que quienes están en mejor forma, compitan en la Lliga. Cuando era yo el mejor, no había discusión, hacía yo la prueba e incluso doblaba si era menester. Y lo hacía con ilusión y muchas ganas. Y pienso que les debe pasar lo mismo a quienes tienen la oportunidad de hacerlo.
Pero eso sí, sin obligación. Sé que Toño, a pesar que es un makineti, no le gusta competir en pista, pues ya no cuento con él, sé que Juanma se defiende mejor que yo y que otros en el 800, incluso en el 1500 y 5000. Pues se le comenta de hacerlo, pero si dice que no, pues no pasa nada, estamos más para competir.
Es más, este año, el día de la final va a coincidir con una prueba maja, un Ekiden en TGN, pues ya cuento que algunos fondistas preferirán competir ese día en esa prueba y no estarán para la final de la Lliga, pues no pasa nada, ya estaremos otros.
Pensad, que a pesar de ser un equipo pequeño, estamos en 2ª división, que no es poco, pues participamos contra clubs que tienen más atletas-socios, incluso contra clubs que usan el talonario para fichar atletas. Y si se baja, pues no pasa nada, el año siguiente intentaremos subir, divirtiéndonos lo máximo posible.
Por cierto, este año tenemos medio equipo femenino en Lliga, y eso ya es noticia, ahora lo que toca es conseguir que un año ya pueda competir como CAT, eso si que será una gran noticia.
Venga, nos vemos en las pistas o en competición. Saludos.
Sí, molt bona notícia, d'aquí pocs anys serà un equip totalment del CAT, i amb les atletes que van pujant de categoria, serà un equipàs que farà por!
Hola de nuevo,ya tenia ganas de q hubiera un debate así..creo q hay q hablar claro( creo q este és el principal problema aquí)..
en primer lugar m gustaria contestar a Didac sobre los derechos q tenemos..(la licéncia federativa y el entrenador són la pricipal ventaja),el resto ..CAMISETA !!és otro debate..PRENSA(mejor no hablamos y eso q hay facebook eh)...
si tanto compromiso hay..xq nunca veo a un combinero o pistero hacer una prueba contraria a sus entrenamientos y hace un 5000 ?? ya tiro yo la jabalina!! hay q correr más q sois mu jovenes!!
yo tenia compromiso..después de una maratón he hecho un 800 pra estar en segunda.. cuando a mi en realidad me da lo mismo estar en primera o tercera..ese dia todo el mundo t aplaude!! en las pistas a veces cuesta hasta saludar ..eso hace piña!!
x cierto la pag del club cada dia está más interesante..?? teneis q promocionar un poco más la pista q no se habla mucho,ni hay noticias de pista...
yo intentaré ayudar al club en lo q pueda !! pro cuando yo quiera !! y no x compromiso,sino x amistad a muchos de sus socios!!
siempre desde el buen rollo y a la cara como creo q hay q hacer las cosas.
sobre lo primer juanma estarem sempre igual, el tema samarreta no aconseguirem mai un mutu acord per a tots, ja ho hem discutit en més d'una ocasió.
Tema premsa, no podem justificar la falta de notícies amb el "hay facebook", molta gent ni se'l mira (també s'ha de dir que aquesta gent, tampoc es mira la pàgina del club), però personalment crec que no hem d'anar per aquí, hi ha una eina que es la web del club que ha de servir per un contacte més directe, cada temporada creo un missatge, que el teniu a dalt de tot del fòrum per a que la gent comenti les seves actuacions, expliqui el que vulgui sobre ella i es comenti la jugada que es vulgui i li roti.
He fet moltes notícies jo que si, perquè ho he llegit al facebook, però sincerament, tenia més temps del que tinc ara. (i que segueixi així).
si tanto compromiso hay..xq nunca veo a un combinero o pistero hacer una prueba contraria a sus entrenamientos y hace un 5000 ?? ya tiro yo la jabalina!! hay q correr más q sois mu jovenes!!
Ho sento però ho haig de dir, l'any passat a la final vaig fer el 400 tanques i el triple, proves que no he entrenat mai ni fet casi mai, només ho he fet en lligues perquè el guió ho deia, sinó de què. Hi he hagut de fer perxa, encara que sóc un paquet i etc...
De veritat Juanma que creus que falta gent per cobrir una prova com el 5000 llisos? Ho dubto bastant, hep!, el Hector Mateu (llançador) ha fet un 5000 marxa a la lliga, Jose M. Martin, velocista, ha fet també una marxa i una javelina etc, el meu entrenador, el Pere Pardines, l'he vist molts anys fent el 5000 marxa (igual que el txoming) i el 3000 obstacles !!!!, per cert, va ser l'Agustí que va llançar martell l'any passat, sense haver-lo tocat mai ... així que Juanma ho sento, però aquí no passo!
I si, com tu molts fondistes s'han sacrificat, i s'aplaudeix, i no només sacrificar-se es venir a fer una prova, també es el no poder-la fer i venir a ajudar a l'organització ...
I lo de despres no entenc, si es ironia o que lo de la pàgina del club!
(que per cert, hi han rumors que es canviarà la pròxima temporada)
PS: Jo he fet una marató ekiden !! hahah i vaig acabar potant, i fet una merda, però m'ho vaig passar d conya xD
BE, EL TEMA ES BO. COM SEMPRE S'HA DEFINIT, EL CAT ES UN CLUB D'AMICS. I AIXÒ ES EL QUE JO HE VENUT. SEMPRE!!
LA PISTA ES ON FICA A LA GENT AL SEU LLOC. ES ON ET DIU SI PER EXEMPLE NENE AMB 8'37 AL 3000 ESTAVA O NO BE.SI TU CREUS QUE AMB L'ENTRENAMENT QUE PORTES POTS FER UN 1500 O UN 5000 EN CONDICIONS I VEURE QUINA MARCA POTS FER, LA PISTA ES EL LLOC ON DIU SI S'ESTÀ BE O NO.
EVIDENTMENT, JO CREC QUE EL CLUB NO HA OBLIGAT MAI A NINGÚ A FER UNA COSA A LA PISTA QUE L'ATLETA NO VOLGUÉS. NO HA HAGUT OBLIGACIÓ.
EL CLUB EL QUE DEMANA QUAN ARRIBA LA LLIGA ES QUE HI FIQUEM TOTS EL SEU GRANET DE SORRA. I QUI VULGUI FER UNA PROBA EN SINGULAR PERQUÈ VOL QUE LI SURTI LA MARCA , DONCS TE PRIORITAT.
TOTS HEM COL.LABORAT I CREC QUE TOTS HO HEM DE CONTINUAR FENT SI VOLEM FER AIXÒ MILLOR. PROU FEINA TENIM VERS EL FUTBOL I UN HOBBY QUE TENIM, HA DE CONTINUAR SENT. LA VIDA JA ES PROU DURA I CABRONA COM PER QUE EN UNA COSA QUE FAS PER HOBBY HI HAGI MALES CARES I MARRONS. DE TOTES MANERES AIXÒ TE QUE PARLARSE I EVOLUCIONAR..
LES NOTICIES SON COSA DE TOTS JA QUE EL SECRETARI, WEBMASTER, ENTRENADOR DE ECAT, I TAL ...NO SE QUE MES FA NO HO POT FER TOT. I CREC QUE CADASCÚ POT TREURE EL SEU REPORTER INTERIOR PER ANUNCIAR LES PROVES QUE FA.. ENTRE TOTS HA DE SER...BE XATUS
FORÇA CAT I EN SEGUIREM PARLAN.
Pos vaya con el temita!!! yo ya no se si decir algo ya que mis comentarios la mayoría de las veces levantan ampollas.
Lo que está claro es que todos hemos pringado y seguimos pringando en la liga, evidentemente porque queremos, pero me parece recordar que desde el primer día siempre se ha dicho que solo se pide que los dos o tres días de liga al año la gente esté disponible para competir con el equipo. Encima si eres veterano, pues pringas más y tienes dos días más de liga. En mi opinión no me parece que sea tan descabellado estar a disposición del club tres días al año. Particularmente durante esos días y en 20 años, me parece que menos pruebas más largas de 400 me ha tocado hacer de todo, y que no las he hecho "por el bien del club", ja, ja. Por cierto yo también probé un año el 5000 marxa en can dragó.
Sobre los derechos y deberes, cada uno es libre de estar o no en el club. Para utilizar las pistas no es necesario ser del CAT, solo hay que ser abonado del Patronat, además puedes tener un gimnasio mucho mejor equipado que el que nos dejan a nosotros. Para correr en ruta tampoco es obligatorio tener licencia federativa ni pertenecer a ningún club. Así que no le veo tanto problema al tema.
Lo que si me sorprende es que vayamos a jornadas de liga y nos encontremos que hay alguna prueba larga (más de 800 para mi) que no quede cubierta al 100% y que tengamos una cantidad elevada de personas que corren en ruta y que perfectamente podrían hacerla mejor que cualquiera de nosotros, incluso a la pata coja. Por suerte me parece que ya no pasa.
También me sorprende que nos quejemos de estas gilipolleces cuando estamos en un club en el que personalmente creo que todo son ventajas. Pensar que en la mayoría de clubes, además de pagar la cuota de club tienes que pagar para que te entrene alguno de sus entrenadores. Incluso los del Runners (íntimos amigos de los fonderos del CAT) pagan para que les den los entrenamientos.
I si, el CAT es un club pistero. De echo ya tuvimos hace muchos años una escisión de fonderos que no estaban de acuerdo con todo esto y si no recuerdo mal me parece que de esa escisión surgió el Fondistes Tgn.
Así que cada uno con su conciencia, yo los días de liga seguiré disponible para el Club y haré todo lo posible para darle al equipo el máximo número de puntos. Y en lo de la conciencia entra todo el mundo, desde los fonderos que pasan de la liga y prefieren irse a la media de nosedonde o a la cursa de bombers, hasta los combineros que tienen un dilema para el próximo finde.
Señores, realmente son dos jornadas, porque si conseguimos estar en la final de ascenso, ese día que cada cual haga lo que le apetezca ya que tenemos la garantía de que no vamos a bajar de categoría.
Un abrazo.
Upsss!!! se me olvidaba.
"x cierto la pag del club cada dia está más interesante..?? teneis q promocionar un poco más la pista q no se habla mucho,ni hay noticias de pista..."
Yo si que tengo claro que esto es ironía pura y dura. Creo que en el caso de los fonderos es bastante imposible controlar los resultados de todos y cada uno de ellos, teniendo en cuenta que en un mismo día pueden competir en varios sitios diferentes, así que todo aquel que quiera que se sepan sus resultados lo que tendría que hacer es comunicar a través de la web lo que ha hecho, o directamente al responsable de prensa, para que puedan aparecer las noticias correspondientes.
Y esto es aplicable a todos. Si a mi me llaman de Zaragoza y me dicen "oye que este finde hay un 110 veterano, vente a correr", me voy a correr, corro y lo gano, pero después no le digo a nadie lo que he hecho, como coño va a salir la noticia en la web??? Tampoco creo que tenga que quejarme por ello y mucho menos hacer ese comentario entrecomillado.
Así que el que quiera gloria, que se la curre y la divulgue a los cuatro vientos, para que los responsables del club puedan comunicarlo a todos mediante las notas de prensa y las noticias en la web. Que es lo mejor que nos puede pasar, que corra el nombre del Club y que se vea que estamos en todas partes.
Re-abrazo.