Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
El proper dia 28 de novembre, gloriós dia on elegirem també quins són els polítics de torn que els hi tocarà fer el paperina uns anys més, és celebra la Mitja Marató Ciutat de Tarragona, aquella mitja, que com diu el meu entrenador, porta tants anys amb un logotip d'un corredor que no sap còrrer. Sembla ser que serà l'única cursa que es realitzarà a Catalunya aquell dia (a part de la mencionada, l'electoral) i es preveu molta gent, un any més farem de voluntaris per la zona del quilòmetre 15 així que demanem voluntaris i voluntàries per a tal esdeveniment.
- Dídac (Pastes salades)
- Emili
- Mar Va.
- Alícia Va.
- Lluís Va. (2 termos de café)
- David La. (2 termos de xocolata!)
- Aleix La.
- Nerea La.
- Mariona
- Marta Morera
- Carla Morera
- Carlos Morera
- Miriam
- FONTXI
- NURI
- MARTA FONT
- MARIA FONT
- JOAN FONT
- Blanca
- Mireia T.
- ROSER
- AGUSTI
- ANNA
- BERNAT (Coca sant joan)
- Manel
- Hector
Emili, jo aquest any faré de voluntari
Mar, Alícia i Lluís
Hola !!! Yo haré de guía para 1h.40'. así que cuando pasemos, ya sabéis, a animar a tope.
ep!!!!
apunteu-nos també
David
Aleix
Nerea
a mi tb!!
Mariona!!!
Quatre mes: Marta Morera, Carla Morera, Carlos Morera y Miriam
FONTXI
NURI
MARTA FONT
MARIA FONT
JOAN FONT
JEJEJEJE ES QUE SON UNA FAMÍLIA....!!!!
I BLANCA TORTAJADA.
La meva germana volia venir tmb jeje
Mireia tortosa
ROSER
AGUSTI
ANNA
BERNAT
apunta al Manel tb!!
I tú Fertor? Que no t'apuntes? Muahahahaahahaha
Tinc cros...xDDDD
hola macus jo tambe mi apunto pero meu de dir horaris ke si no arribare a mig dia jejeje
la bea encara es dubte :)
-HECTOR
Que sapigueu, que aquest any, no ens donaran pas el mateix que els hi donen als corredors, o sigui que desenganyeu-vos, no ens donaran una samarreta tècnica i unes malles llargues xD
Hola a tothom, ja tenim els presents per a la Mitja, només n'hi ha disponibles 20, és tracta d'un paravents vermell i negre i son talles grans L-XL.
No se com voleu repartir-ho, els primers que arribin? els Primers que es van apuntar? No se.
També hi ha 20 dietes (Suc+barreta+poma+aigua) però com cada any, entre tots intentarem portar-nos teca per esmorzar i passar una mica la fredor que diuen que vindrà a partir d'aquesta nit, xocolata calenta, café ...
Crec que ens podriem anar apuntant a veure que portaria cadascú, jo em comprometo a portar unes pastes salades, croisanets i tal
CONVOCATORIA A LES 9:00 AL KM 15 (on sempre!)
2 termos de cafe + llet condensada + sucre, ja hi podeu comptar!
LORENA TORA
Jo acabo de fer el pastisset i men vaig a treballar! ajajjaja
Sereu els meus conillets d'índies!! ajajajaja
( esperem que no sem cremi al forn! XDDD)
jo portare pa bimbo amb nocilla i pate si us va be
ARNAU MIRO