Club Atletisme Tarragona

[VOLUNTARIS[ SANT SILVESTRE DE TARRAGONA

Nene 04/11/2010 16:59 4135 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Nene
Nene
04/11/2010 16:59
Tancat General

Hola a todos. Nuestros amigos de los Fondistes de Tarragona, nos piden ayuda para la organización de la Sansil de TGN. Ese día la mayoría de los fondisCATs estaremos compitiendo, así que la ayuda tendrá que venir del reso del CAT. Iros apuntando para saber de cuantos efectvos disponemos. La feha es el día 31 de diciembre a las 17 horas, aunque seguro que habrá que estar un par de horas antes.

Lista: 

- Dídac (dependrà si estic a Tarragona o no)

- Alicia + Mar + Lluís

- Nene

Respostes (9)
lluis
lluis
04/11/2010 22:37

Apunta un pack de tres: Alicia, Mar i Lluis (indivisible)

Nene
Nene
12/11/2010 14:09

Hola de nuevo!! Bien, la ayuda tendrá que ser amplia, desde la preparación de las bolsas, cortar calles,... hasta en la meta. Así que creo que nos necesitarán algún día más, pues las bolsas, dorsales,... se preparan como mínimo el día anterior.

Pues bien, para los días anteriores, yo me ofrezco a ayudar, así que otro más.

Nene
Nene
11/12/2010 08:28

Vuelvo a activar esta nota, porque el Presi esta semana irá a concretar el tema con los mandatarios de la Sansil. Bien, de momento tenemos 3 voluntarios, venga, animaros para dar una mano a los Fondistes. Yo también puedo echar una mano los días anteriores a la prueba.

El día 31 no sé si podré competir, pues esa tarde trabajo de tardes. Hala, iros apuntando quienes podáis y tengáis ganas.

lluis
lluis
13/12/2010 22:39

Un altre pack de tres, però nomes pel dia de la cursa:

Carla + Marta + Carlos Morera

Nene
Nene
15/12/2010 23:03

Hola de nuevo !!

Os pongo la nota del Presi tras la reunión con los Fondistes.

===>>>

Avui he anat a la reunio dels fondistes. Ho tene tot bastant controlat, pero no volen fer cap pifia.

Ens demanen basicament el seguent:

- 4 o 6 persones per estar en alguns punts del circuit (han d'esser gent no tant jove) . Ho coordinar en Joan Sole

- 4 o 6 persones (aqui poden esser un parell de adults i 4 mes jovenets). Ho coordinar Sr Prim

Hem de confirmar el dia 27 quanta gent podem aportar. El dia 31 a les 16 - 16:30 h s'hauria d'estar a la zona d'arribada (llotja)

En referencia a la preparacio de bosses , el dia 30 a les 17 h podem anar a la llotja (5-6 persones). Normalment si son unes 12 o 14 persones no tarden mes de 3 hores en fer totes les bosses. Ho coordinar el Sr Prim

El dia 31 per mati tambe es pot anar a ajudar a posar cintes, tanques, taules, etc... 

Es important els poguem ajudar adecuadament amb gent, ja que ells ja s'han ofert a ajudar-nos a nosaltres en qualsevol event que organitzem.

===///

Bien, ya tenéis el planing. Así que vosotros mismos.

Txomin, anoto a Joana, Victoria, Maria Montañes y Montse.

Saludos.

Didac
Didac
15/12/2010 23:33

Hola a a tothom, avui ens hem reunit, presi, vicepresi i secretari i hem estat parlant el tema i distribuit una mica

Pel tema entrega de bosses a l'arribada hi aniran:

Carla + Marta + Carlos Morera

Alicia + Mar + Lluís

Víctoria, Joana i Montse

Pel que fa al tema circuit, necessiten uns 4-6 voluntaris majors de 16 anys.

Falta concretar qui anirà, de moment jo m'ofereixo, en cas que estigui a Tarragona.

La llista de moment queda així.

- Maria Montañes

- Dídac R.

Aneu-vos apuntant si us plau

Enric
Enric
26/12/2010 10:31

Bon dia,

La meva filla (Sònia) i jo ens apuntem com a voluntaris per a la sansil 2010. 

Enric Hernández Renedo

Sònia Hernández Porcar

lluis
lluis
26/12/2010 12:08

OK, alla estarem divendres. Per les bosses ho tenim mes complicat, potser podriem venir mes tard

Didac
Didac
27/12/2010 22:14

Avui al entreno han confirmat per al circuit

Robert, Ferran, Jose i un servidor

Missatge original de Nene
Nene 04/11/2010 16:59

Hola a todos. Nuestros amigos de los Fondistes de Tarragona, nos piden ayuda para la organización de la Sansil de TGN. Ese día la mayoría de los fondisCATs estaremos compitiendo, así que la ayuda tendrá que venir del reso del CAT. Iros apuntando para saber de cuantos efectvos disponemos. La feha es el día 31 de diciembre a las 17 horas, aunque seguro que habrá que estar un par de horas antes.

Lista: 

- Dídac (dependrà si estic a Tarragona o no)

- Alicia + Mar + Lluís

- Nene