Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Hola a tothom, en un mes (dissabte 13 de novembre) ens han ofert ficar un un estand a la rambla durant la Setmana de la Salut (o alguna cosa així), la qüestió es que es tractar de tenir-hi gent, farem torns de dues hores començant a les 9h del matí i acabant a les 20h (no se si es pot retallar això ara mateix)
Si esteu interessats en ajudar-nos indiqueu-nos quin o quins torns estaríeu interessants per anar organitzant l'horari, no n'indiqueu cap, si l'horari us és indiferent
VOLUNTARI .................. TORNS
Dídac .......................... A partir de les 14h
Nene ........................... A partir de les 15h
Emili ........................... A partir de les 16h
TXOMING ..................... Entre 12h i 16h
Anna Solé .................... Tarda
Berni .......................... A partir de les 15h
Blanca ........................ Entre 12h i 16h
Maria Montañes ............. Entre 12h i 16h
Montse Montañes ........... Entre 12h i 16h
Joan B ........................ 12-13h
Fertor ......................... Migdia-tarda
Hola Dídac. Apúntame para después del medio día, a partir de las 15h. Por la mañana estoy ocupado, pero a partir de esa hora creo que podré estar. Nene -> 15h en adelante.
Hola, jo treballo de matí, en quan hagi dinat també hi puc estar, segurament a partir de les 16:00
Anna i Berni ( Tarda)
JO VINC AL MIGDIA I LA MARIA MONTANYES, BLANCA I LA MONTSE TAMBÉ
Jo a partir del mig dia, tarda
Necessitem gent de 11 a 12, en aquest interval no tenim ningú, qui s'hi anima?
Hola Dídac!! Bien, intentaré estar yo de 11 a 12 h. pero claro, luego a las 15 h. no podré estar. Así que ya iré yo a esa hora.
Ya me dirás... Saludos.
Gràcies Nene, dimecres tanco tot i us dic els torns.
Gràcies Nene, dimecres tanco tot i us dic els torns.
Hola a todos !! Mañana a las 10h30' en el stand de la Rambla y hasta la noche. Os esperamos a todos porque estáis invitados. Hasta mañana.
Gràcies a tots els que vareu venir a passar un parell d'horetes per allà i els que vareu venir a visitar-nos!