Club Atletisme Tarragona

Menus d la Cena

Pishaa 30/07/2003 22:43 10199 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Pishaa
Pishaa
30/07/2003 22:43
Tancat General
Aki van las diferentes opciones que hay.

Menú Constantin (15.50
Respostes (8)
Jaida
Jaida
30/07/2003 23:57
yo prefiero la pedrera
electric
electric
31/07/2003 00:10
A mi el bacalla am llimona no hem fa el pes i el Sulumill de lechó amb crema de champinyons, tampoc, amb unes rebanades segú que quedes amb gana i el bacalla amb all i oli no m'ho acabo de imaginar.

Una bona ensalada i una pizza per 16 eurus, no o trobarem en lloc més. I a més el Passadis es un lloc que esta molt bé.

El que si que no es pot fer es la pedrera. No es un lloc per estar-hi tranquils, parlar de la temporada, coneixer a gent nova, retrovar companys que no has vist en mesos, estar amb els entrenadors, en resum, a la pedrera ja hi passarem de baixada.

La meva opcio es clara: PASSADIS, clar que tindria que veure la opcio de la carta, ja que pots demanar una bona pizza i un plat de pasta que t'el pots partir amb algu, però aixo no ho puc comprovar ara.
rromani86
rromani86
31/07/2003 00:16
Jo opino kom el marc
Peter
Peter
31/07/2003 10:44
l'electric s'ha tornat un poeta del menjar... després dels seus raonaments no tinc més opció que donar-li la raó!!

El meu vot és pel Marc.
barbara
barbara
31/07/2003 19:42
Jo estic d'acord am l'electric també, però és al passadis o al piscolabis? o dic per la confusio ke hi va haver al chat de la pagina principal am el pisha i el nene. A mi m'està bé els dos llocs, però ho dic per evitar confusions...
Didac
Didac
31/07/2003 22:57
Ja se que s'ha confirmat pero perque no donar la meva opinió també :P es que no vaig poder abans.

Doncs per mi millor el passadis el piscolavis no me convens encara que el menu Reinaldo te bona pinta pero encara no he cobrat!!!

jjeje aixi que pizzeta i tal com diu el Marc
JAdRi
JAdRi
02/08/2003 12:09
Per mi a la Pedrera es el lloc que crec k em fet el millor sopar... alli solets parlar i liarla al mateix temps...
Oferta Passadís: està clar k l'ensalada i la pizza estarà molt solicitada... pk sinó la pasta que val el bacalao ese.... mare meva!!!
Asta està nit nois....
FesTiVaL Fi De TeMpoRaDa.........!!!!!!!!!!!!!!
Didakillu
Didakillu
02/08/2003 17:18
A mi el lloc més igual, sigui el lloc que sigui, que el sopar hagi estat genial ha estat per la gent que hi ha anat i per l'ambient que hi ha que pel lloc en sí, per tant a l'hora d'escollir lloc, jo donaré el meu vot on m'omplin millor la panxa.
Apa fins aquesta nit
Missatge original de Pishaa
Pishaa 30/07/2003 22:43
Aki van las diferentes opciones que hay.

Menú Constantin (15.50