Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
TANQUEM LLISTA EL DIMECRES 6 DE OCTUBRE
Com ja us hem anunciat aquí portarem el control de la gent que vulgui adquirir material del club, els preus, son preus només per a socis, per als no socis s'haurien de consultar els preus.
A continuació us fiquem les vostres demandes de principi de temporada.
Pantalons (23€)
José Díaz, Marc - 1M -PAGAT
Oriol Pasano, Agustí - 1L
Pardines Gras, Pere - 1XL
Tortosa Pradillo, Ferran - 1XL
Alvarez, Fernando - 1L
Nene - 1M
Malles (21€)
López Bueno, Víctor - 1L
Rios Meseguer, Dídac - 1L
Valverde Moya, Antonio - 1L
Tortosa Pradillo, Ferran - 1L
López Balleste, Isidre - 1L
Julbe Olloqui, Xavier - 1M
Font Palomar, Marta - 1S
Jose Diaz, Marc - 1M - PAGAT
Gomes Miquel, Pere - 1XL
Sanchis Cugat, Jaume 1XL
Ortega, Pedro - 1S - PAGAT
Samarreta Ruta Blanca (25€)
Gonzalez, Víctor - 1M PAGADA
De Andrés, Jorge - 1M PAGADA
Gironés, Tonyo - 1S
Ortega, Pedro - 1S - PAGADA
Tops Noia
Torradamé, Núria - 1M
Guinovart, Montse - 1L
Molné, Mireia - 1M
Font, Marta - 1M
Gutiérrez, Sílvia - 1M
Samarreta Lila Tancada
Ariza, Dani - 1XXL
Ríos, Dídac - 1L
Martín, Jose M. - 1S
Romaní, Robert - 1L
Xandalls (25€)
Esparza, Anna - 14a
Alvarez, Maria - 14a
Aneu-vos apuntant, que farem la llista!
Nene, pantalón M
Hola,
Dídac, jo voldria una camiseta de ruta blanca (M).
Gràcies,
Jorge
*** Anotat!
Didac, mi talla de camiseta es "M",ok?
Un abrazo
Didac per mi una altra samarreta blanca talla S.
anotat!
Per la canalla hi haurà renovació de xandalls? Es que l'Alicia sembla que hagi de travessar el riu!
Per mi una samarreta lila tancada - L, (que es, de cotó, com la dels 20 anys?)
Lo de la lila tancada, es la de competició, que les que vam fer són obertes i nosaltres al caure al matalàs ens rasquem l'espatlla, i seria samarreta de competició, com una normal amb mànigues però com si li haguessin tallat
Pel que fa als xandalls, sí, hi haurà renovació de xandalls de l'escola (de fet quina talla té l'Alicia? encara en devem tenir del any passat), divendres us informarem del preu en la reunió.
Samarretes dels 20 anys encara en queden algunes de petites, hem de refer l'inventari!
Ningú m'ha comentat res dels pantalons, i la veritat, puc dir-te que jo no he tingut problemes amb els pantalons (s'ha de dir que el màxim que he fet amb ells ha estat córrer 6 i poc Km.
De malles vas demanar una M sembla ser, pantalons si en vols jo demanaria una L, per exemple l'Agus que més o menys sou iguals utilitza una L
David, los pantalones, por lo menos a mi, me van fantásticos. Y una talla L, como dice Dídac, debe de ser tu talla. Saludos.
una blanca, talla s para mi y una malla talla s, si llego a tiempo.
Si, esteu a temps, acaba avui a les 23:59 hahaha, per cert, que ya se us ha gastat la blanca?
Per mitja hora....
Si es de competició, res, que ja tinc la de tirants i per lo que la uso....I els xandalls dels nens, ja direu. Si es que l'Alicia portava un talla 8 i li anava be!!!! Potser haurem de saltar a la 12 directament.
Tindrem la comanda abans de la Mitja de Tarragona , així que no patiu!
Demà podreu recollir les vostres coses.
Recordem preus
Samarreta ruta blanca (25€)
Malles (21€)
Pantalons (23€)