Club Atletisme Tarragona

Europeus de Barcelona 2010

lluis 27/07/2010 23:20 2238 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

lluis
lluis
27/07/2010 23:20
Tancat General

Apa, ja tornem estar en uns grans campionats. Primera jornada i primeres alegries i decepcions. Pero sobretot, la final dels 10.000m, entretinguda, com sempre. Que en penseu del que ha passat entre Farah i Landassem? Ha fet be de tirar aquest quan l'altre li ha demanat? A tenor del resultat, sembla que no, pero quedar-se darrera era suicidar-se,  i almenys tirant podia assegurar la plata: Que farieu valtros si el de davant demana col.laboracio i esprinta millor que tu?

Respostes (9)
Alex
Alex
27/07/2010 23:46

Lluis, ja m'agradaria dir-te qué és el que faria... Plantejar-m'ho es un somni, peró... ja que ho preguntes. Jo, haguès anat devant. El Landassem, no tenia més remei que seguir el ritme que duia. El que no haguès fet és confiar-me de la distància que portava al 3er i al 4art.  Jo crec que al veure que s'anava el Farah, s'ha deixat anar un pel... i li ha costat car. Tirar era assegurar-se la plata, com bé dius, però... s'ha confiat.

Vist desde fora es veu així...

Nene
Nene
28/07/2010 14:27

Hola nens !! Estoy de acuerdo con Alex. Si Landasem podía llevar el ritmo del británico a falta de un km. indica que no iba del todo mal (el sufrimiento va por dentro), y cuando atacó Farah, lo que tenía que hacer es ir a por él, aún sabiendo que no tiene su final como mínimo sirve de referencia para que los de atrás no te alcancen, pero si levantas el pie, luego cuesta muchísimo volver a retomar el ritmo que llevaba.

Creo que le ocurrió eso, y seguro que dio todo lo que tenía, pero que el miedo escénico de los que venían detrás le paralizó.

En fin, de todos modos enhorabuena por ese 4º puesto, a pesar de que valía ser 2º, pues fue el único que aguantó a Farah. Por cierto, veremos que tal se le da Jesús España en el 5000 m.l.

dav
dav
28/07/2010 19:01

US DEIXO UN LINK DEls resultats en directe:

http://www.sportresult.com/sports/la/ajax/eaa2.asp?event_id=10000100000118

toti
toti
29/07/2010 22:54

No m'estranya que no hi hagi gaire gent, (ho dic per el sabor agridulce del que parlava el Nene). Costa fins i tot trobar gent que vulgui anar-hi regalant les entrades...

lluis
lluis
29/07/2010 23:42

Nosaltres anem diumenge, intentarem veure la fi de la marato pel mati, i la sessio de tarda. Es veritat, les grades estan força buides, pero no ho trobo sorprenent, es el public que te l'atletisme avui dia a casa nostra. I sort que haura vingut gent de fora.

Alex
Alex
30/07/2010 00:17

Sí, teniu tota la raó.

Així i tot, no ho trobo tampoc malament com ha anat avui. Ha caigut la de déu aquesta tarda a Barcelona i, segons diuen, han pagat entrada uns 20.000 aquesta tarda.

I com diu el Toti, si la gent d'un club com el nostre no va a un Campionat d'Europa a menys de 1 hora de Tarragona, dons..., com diu el Lluis, no ens podem queixar.

Lluis, jo marxaré pel matí a veure la marató i em quedaré per la tarda. El Jordi també vindrà amb mí pel matí. Ens truquem, tant si vols sortir pel matí junts o durant la marató.

lluis
lluis
31/07/2010 23:23

Marco tirant a la final dels 800m, Bezabeh i España tirant a la dels 5000m, no se si empesos pels anims del public o que...pero diria que no era la millor opcio. Ja se que a la Marta tampoc li va anar be, pero sortir a tirar en una final dels 800 tan igualada.....Potser la Federacio els hauria de passar uns quants videos abans de cada gran campionat.

toti
toti
02/08/2010 22:13

Vull felicitar a l'organització, modèlica, d'aquests europeus, també tant a les institucions com el ajuntament de Bcn, que han abocat un munt de cales a un esport que s'ha demostrat que no té masses afeccionats i al públic barceloní en general que ha sabut donar una imatge digne.

Gracies per haver-nos donat l'oportunitat de tenir a casa un esdeveniment d'aquesta magnitud de un esport que a alguns si que ens interessa. 

Nene
Nene
02/08/2010 22:48

Hola a todos!!! Buena crítica Jordi, me alegro que a pesar de que es un deporte poco seguido por la mayoría, haya tenido una organización modélica, cosa que aquí se sabe hacer muy bien.

En el maratón masculino, más que en el femenino, se vio mucha gente animando. Por lo menos lo que se ve en la tele. Espero que no se tarde en tener otro campeonato así en tierras catalanas. No sé si los Juegos del Mediterráneo serán la opción adecuada para la ciudad de TGN, por la dificultad de tener varios deportes en liza, y no por la organización sino porque los espectadores se dividirán y puede ser que los estadios queden medio vacíos.

Bien, pues a por más.

Missatge original de lluis
lluis 27/07/2010 23:20

Apa, ja tornem estar en uns grans campionats. Primera jornada i primeres alegries i decepcions. Pero sobretot, la final dels 10.000m, entretinguda, com sempre. Que en penseu del que ha passat entre Farah i Landassem? Ha fet be de tirar aquest quan l'altre li ha demanat? A tenor del resultat, sembla que no, pero quedar-se darrera era suicidar-se,  i almenys tirant podia assegurar la plata: Que farieu valtros si el de davant demana col.laboracio i esprinta millor que tu?