Club Atletisme Tarragona

Gadget per no perdre's

lluis 11/01/2010 23:31 3339 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

lluis
lluis
11/01/2010 23:31
Tancat General
Per si a algu li pot interessar, us adjunto informacio de la meva darrera adquisicio, el Geonaute Keymaze, de la casa Decathlon. Es tracta d'un rellotge de pulsera (una mica gros, tot s'ha de dir) que incorpora GPS, bruixola, crono (i pulsometre opcional). Te 8 hores d'autonomia.

Permet connectar al PC amb un cable i descarregar el recorregut, que inclou:
- dades totals (distància, velocitat, pendent acumulat, etc)
- dades per lap (cada x metres que tu fixes)
- perfil d'alçada recorreguda
- projeccio sobre imatge de Goggle map
- perfil de pulsacions (amb pulsometre)
- perfil de velocitat

Tambe permet carregar rutes i seguir-les. Com altres que hi ha al mercat. La diferencia esta en el preu, surt per 119€ (+30€ si es vol pulsometre).
Ah, i no tinc comissio, sols que el trobo molt util
Mes info aqui
Respostes (12)
lluis
lluis
11/01/2010 23:36
Imatge del programa on es descarreguen les dades

Didac
Didac
12/01/2010 09:40
Com mola, et voldria comentar, que no se si t'has adonat, però el cor, no t'ha bategat, almenys fins a la 1h 10min 33 segons tot i anar a una velocitat de 10km/h, no se si t'ho has de fer mirar o que x-DD

Per cert, el programa aquest te pinta de només funcionar per Windows, no?
lluis
lluis
12/01/2010 10:41
Si noi, es que començo a agafar la forma, i fins l'hora i quart vaig sense respirar, jeje

Funciona amb Windows 2000, XP, home i seven
dav
dav
12/01/2010 14:19
ondia, quina juguina mes xula, tambe te funcións de control ritmes com els Polar??
Quant em torni la deria per les curses muntanya i em sobrin 200 Eurossss, en demano un. Veig que vau fer una volta ben xula per estrenar-lo, quan en feu mes d'aquestes torneu a avisar....

Felicitats
lluis
lluis
12/01/2010 16:45
Si, tot i que per muntanya es molest, ja que sona l'alarma massa sovint si ho ajustes massa a un ritme determinat...

OK, pero anem massa lents, t'aburriries!
Nene
Nene
12/01/2010 21:57
Fantástica máquina, más barato que el Forerunner 307, ahora sólo toca saber si dura y dura y dura y no se extropea.
Didac
Didac
19/01/2010 15:50
Lluis, com guarda les rutes, en quin format vull dir, es GPX?
lluis
lluis
19/01/2010 23:24
Admet gpx, csv, kml, txt i ghd (format propi)
Didac
Didac
19/01/2010 23:29
O sigui que pots enregistrar una ruta en gpx, i despres la pots gestionar visualitzar a algun altre lloc, com wikiloc.com mola.
lluis
lluis
20/01/2010 23:15
Si senyor, pero en el propi programa del rellotge ja les visualitzes sobre Google Earth
Didac
Didac
20/01/2010 23:31
Si ja està bé, has provat wikiloc.com? Pots compartir rutes i veure'n d'altres properes, així no se les queda un sol! jejeje (a no ser que siguin rutes secretes d'entrenament :P)
lluis
lluis
21/01/2010 23:02
Si, ho conec, i esta molt be per caminades. Per corregudes m'agrada més el Map my run, dóna més info de distàncies
Missatge original de lluis
lluis 11/01/2010 23:31
Per si a algu li pot interessar, us adjunto informacio de la meva darrera adquisicio, el Geonaute Keymaze, de la casa Decathlon. Es tracta d'un rellotge de pulsera (una mica gros, tot s'ha de dir) que incorpora GPS, bruixola, crono (i pulsometre opcional). Te 8 hores d'autonomia.

Permet connectar al PC amb un cable i descarregar el recorregut, que inclou:
- dades totals (distància, velocitat, pendent acumulat, etc)
- dades per lap (cada x metres que tu fixes)
- perfil d'alçada recorreguda
- projeccio sobre imatge de Goggle map
- perfil de pulsacions (amb pulsometre)
- perfil de velocitat

Tambe permet carregar rutes i seguir-les. Com altres que hi ha al mercat. La diferencia esta en el preu, surt per 119€ (+30€ si es vol pulsometre).
Ah, i no tinc comissio, sols que el trobo molt util
Mes info aqui