Club Atletisme Tarragona

RECOLLIDA DE FIRMES PER LA INCLUSI

Didac 03/12/2009 15:47 24707 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
03/12/2009 15:47
Tancat General
Des de la Plataforma "Per la inclusió dels 1000 lisos a la Lliga de Fons d'una p*** vegada" portem any rere any lluitant per la inclusió de la prova dels 1000 metres llisos dins de la Lliga CAT de Fons.

- Les proves considerades de fons es des de els 5000 metres llisos en amunt, però en el reglament de la Lliga i figuren proves com el 3000, el 800 (proves de migfons) i fins i tot trobem proves de velocitat com poden ser el 400 i el 400 metres tanques. Des de la plataforma demanem que també s'afegeixi la prova de 1000 metres llisos i fins i tot de la Milla Urbana, ja que també hi figuren proves en ruta i també demanem que es tregui el 400 i/o el 400 tanques.

Aquestes proves, tot hi que es cert que no es troben amb tanta freqüència en el Calendari atlètic català, si que es troba en controls arreu de Catalunya on categories inferiors el corren i aquests controls estan oberts també a categories absolutes, tant la IAAF, com la RFEA tenen en compte aquesta distància i l'inclouen dins dels seus ranquins i classificacions, pel que entenem que no hi hauria d'haver-hi cap problema en incloure aquesta o aquestes proves.

Des d'aquí convido a que doneu suport a aquesta iniciativa i us adheriu a la petició d'incloure el 1000 en la Lliga de Fons.

Dídac Rios
President de la Plataforma "Per la inclusió dels 1000 lisos a la Lliga de Fons d'una p*** vegada"

FIRMES

1 - Dídac Rios i Meseguer - DNI 39*******, Soci CAT Nº 193
2 - Bernat Rocamora Chaparro - DNI 48******* , Soci CAT Nº 217
3 - Ferran Tortosa Pradillo - DNI 39********, Soci CAT Nº 180
4 - Álvaro Sáez Vives - DNI *********, Soci CAT Nº 187
5 - Ivan Benitez Lazcano - DNI 48****** , Soci CAT 257
6 - Adrià Serres Pardines DNI 47****** , Soci CAT 133
7- Fernando Flores Soci CAT 4
8- David Lago Soci CAT 266
9- Farouk Mellakhi Soci CAT 277
10 - Jose Fco Garcia "Nene" Soci CAT 5
11- Lluis Vazquez Soci 157
12- Alex Lopez, soci 227
13- Pedro Ortega, soci 268
14 - Juanma Nieta, soci 291
Respostes (55)
Berni
Berni
03/12/2009 15:51
Bernat Rocamora Chaparro - DNI 48*******
Fertor
Fertor
Ferran Tortosa Pradillo - DNI 39*******
Pishaa
Pishaa
Alvaro Saez VIves - DNI, no el diré!
JAdRi
JAdRi
03/12/2009 16:10
Adrià Serres Pardines DNI 47******
IvanB
IvanB
03/12/2009 16:10
Ivan Benitez Lazcano - DNI 48******
Fernando
Fernando
03/12/2009 17:39
Fernando Flores Montes - DNI39******
dav
dav
03/12/2009 17:43
el meu suport el teniu , però , si paral.lelament es treu de la lliga de "FONS", els 400 i 400 tanques. "se va a liar una....................",
farouk
farouk
03/12/2009 18:37
farouk mellakhi N.I.E X908********************
Didac
Didac
03/12/2009 22:10
davidla, des de la plataforma NO tenim cap inconvenient en eliminar aquestes proves, tot i que personalment, em beneficiaria.
Nene
Nene
03/12/2009 22:26
Buenas. Venga, os doy el apoyo, porque técnicamente es más fondo el 1000 que las otras dos. El Tresorer del CAT. El número 5. El entrenador de fondo y medio fondo...
lluis
lluis
03/12/2009 22:51
Jo tambe fa anys que ho demanava a l'Emili, ni que sigui pels matats que nomes els fem a la Tetratlo. Aixi que teniu la meva signatura. Quant a treure els 400s, no veig perque discriminar als massoq...vull dir als valents que les corren
Pepe
Pepe
03/12/2009 23:20
Si es una liga de fondo del 1000 parriba, mi apoyo y fuera el 800 , 400 etc....
periko
periko
03/12/2009 23:35
acepto el 1000, y lo apoyo, como David, suprimiria el 400 y el 400T, y para echar mas leña al fuego, ya que es liga de fondo, propongo darle valor doble a la maraton, por que lo vale, ala he dicho.
Didac
Didac
03/12/2009 23:41
No entraré en debatir la propuesta de la Maraton, pero des de la PLATAFORMA SE VE CON BUENOS OJOS SU PROPUESTA!!!!
Alex
Alex
03/12/2009 23:44
Anda, jo també us recolço.

I sin condiciones. Si voleu, com si posseu a la lliga de Fons el 100 m.ll. Jo, també la faré, malament, però la faré.

Didac
Didac
04/12/2009 00:04
Abans ja es feia una Lliga CAT segons punts amb taula internacional de la IAAF, però els fondistes, sortíeu MOLT perjudicats en aquella lliga. (el millor fondista es va arribar a situar crec que com a molt en 10a posició)

Va haver-hi una edició, la última, que es feia com la Lliga de Fons, respecte el record del Club, aquesta era més correcte amb els Fondistes, ja que tenien més oportunitats, i recordo que la millor posició d'un fondista va ser el 4t lloc diria. Si consulteu el ranking del 2007-2008 veureu uns punts als costats de les proves, allò formava part de la lliga CAT

El problema es que era una conyàs, pel de sempre, per que no s'actualitzava el ranking i era MOOOOLTA feina, i no se li prestava gaire atenció entre la gent. (Fondistes i no fondistes)

De fet m'agradaria tornar a repescar aquesta Lliga CAT ara amb el Ranking com que està informatitza't es podria mirar de fer el càlcul de punts automàtic, i junt amb el rànking, mostrar els punts de cadascú i després mirant la fulla de cada soci pots agafar fàcilment les seves millors puntuacions.
jan
jan
04/12/2009 00:11
juanma ,a favor de la plataforma para incluir el 1000.
sobre todo para ver si haciendo plataformas, se puede cambiar el sistema de puntuación o valoración.....(la maratón debe valer el triple no el doble!!una media puedes hacer cada semana una.... una maratón???)
Didac
Didac
04/12/2009 00:14
ASSEMBLEA EXTRAORDINARIA PER DEBATRE LA REGLAMENTACI
Nene
Nene
04/12/2009 19:15
Dídac. Si tiras para adelante lo de la LligaCAT, piensa que para los veretanos, el sistema de puntuación que hay que tomar es el que se usa para los campeonatos de España, con los porcentajes según la edad-marca, pues está clarísimo, que siempre los más jóvenes tendréis ventaja a la hora de puntuar, pues hacen mejores marcas. En fin, para que sea más equitativa hay que usar esas matemáticas atléticas. Saludos.
Carlos
Carlos
04/12/2009 21:09
Recordad la norma 33 del reglamento: " Todo aquel que proteste perdera automaticamente 1000 puntos " JA,Ja desde que no la llevo yo , que aparezco de la mitad para abajo
Carlos
Carlos
04/12/2009 21:15
Por cierto la inclusión del 400 fue a petición de Alex y Fernando que entonces lo hacían. El problema del 1000 es que casi no se hace y no cuadra con el sistema de puntuación. Se puede estudiar cualquier cosa pero para la Liga que Viene. Como norma desde que se inicio, no se hacen variaciones a mitad de la liga. Ya que sino todo el mundo las pide a su favor. Os recuerdo que cada Julio y agosto se piden aportaciones y entonces todo el mundo calla.
Alex
Alex
04/12/2009 21:18
Einggggggggggggg!

Carlos, de eso nada!!!! Pobre de mí! Carlos, que yo tengo 1'02'' en 400 metros!!!!

A mí me da igual que se ponga lo que se ponga en la liga. Estás confundido...

Supongo que no dije que se pusiera el 400 m. vallas, no? Que no la he corrido nunca...
Carlos
Carlos
04/12/2009 21:30
Alex El 400 me lo pediste más de 10 veces hace 4 años. Y una de ellas en el campeonato de catalunya de veteranos de Manresa. Y se incluyo el 400 m.t ya que si se incluía el 400 tocaba y en ese momento lo hacia Fernando.
Alex
Alex
04/12/2009 21:34
jajaja!

A partir de mañana, me voy al gimnasio a hacer pesas para prepararme el 400.

Manresa? Manresa fue el año 2005!!!! y se ha incluido el 400 en el 2009/2010.

Igual te lo comenté, pero de ahí a sugerírtelo más de 10 veces, Carlos... Mañana en el almuerzo, se va a liar una que no sabes dóooooooooonde te has metido....

Carlos
Carlos
04/12/2009 21:38
PROPUESTAS PARA EL A
Alex
Alex
04/12/2009 21:41
Mañana, lo explicas en el almuerzo, con calma y ... una cerveza. Carlos, tú, estás desaprovechado..... Te voy a recomendar a un Directivo que conozco de PRICE WATERHOUSE.

Vaya coco!
Carlos
Carlos
04/12/2009 21:42
Y si alguien no esta deacuerdo que coja una HOJA de EXCEL y ya sabe a buscar todas las Semanas los resultados de todo el mundo y ha aguantar las Quejas de un Senyor que ha corrido en Sebastopol sin decir nada y se queja que no sale.
Didac
Didac
04/12/2009 21:52

Nene escrigué

Dídac. Si tiras para adelante lo de la LligaCAT, piensa que para los veretanos, el sistema de puntuación que hay que tomar es el que se usa para los campeonatos de España, con los porcentajes según la edad-marca, pues está clarísimo, que siempre los más jóvenes tendréis ventaja a la hora de puntuar, pues hacen mejores marcas. En fin, para que sea más equitativa hay que usar esas matemáticas atléticas. Saludos.

Es té en compte un coeficient d'edat, no e el mateix que s'utilitza als Campionats el vaig "copiar" de la Lliga de Fons del CAT i al ranking, ja es veuen els punts amb el coeficient d'edat aplicat, Salutacions
Didac
Didac
04/12/2009 21:55
Alex, crec que lo del 400 i el 400 tanques ja fa un parell de temporada que esta afegit.

Perquè no es pot afegir el 1000 aquesta temporada? Sinó es pot afegir el 1000 a la lliga fons, em penso que tampoc es podrà afegir al Ranking Absolut el 10km en ruta (tenen un lligam ocult hehehe)
Alex
Alex
04/12/2009 21:58
Potser sí, al 2007/08.
De Manresa (2004/2005) fins la 2007, van passar dos anys. Jo no vaig ser l'instigador 400centista, jejejeje
Carlos
Carlos
04/12/2009 22:00
Mi opinion sobre el 10 de ruta en el rankinq me la callo ya que no espoliticamente correcta. yo en uno hice 31 44 por que la guardia urbana se le ocurrio recortar 200 m por las buenas y sin decir nada
Carlos
Carlos
04/12/2009 22:03
DIDAC NO SE HACEN MODIFICACIONES UNA VEZ COMENZADA LA LIGA.

Sino me ire a hacer un 100 km y lo multiplicare por 1000 como el los viejos tiempos para poder ganar Ja JA JA
Didac
Didac
04/12/2009 22:12
Anda que per 4 proves que portem costaria gaire !
Carlos
Carlos
04/12/2009 22:49
ES UN TEMA DE CONCEPTO Una vez empezado algo no puedes ir cambiando las normas. Si quieres te explico todas las reclamaciones que van llegando pidiendo modificaciones segun les va conveniendo a la gente. Además hay que modificar toda la Hoja de cálculo.
Berni
Berni
05/12/2009 16:44
Aveure a mi casi que no m'afecta massa el tema perquè potser no faig ni un 400. Però igualment donaré la meva opinió:

El 400 m.ll. i 400 m.t. crec que haurien d'anar a fora, perquè són proves de velocitat ( encara que sigui velocitat de resistència), i se surt des d'startings. Total que si és una lliga de fons, la velocitat no hi pot ser. Això crec que és fàcil de pensar i entendre, és lògic.

I al contrari que Pepe, crec que el 800 no s'hauria de treure perquè és una prova de mig fons, com ho és també el 1.500 i el 3.000 ( potser m'equivoco però tinc entès que el fons és apartir dels 5.000 m.)

I sobre el tema que porta a la gran recollida de firmes doncs el 1.000 és la prova de fons de les combinades de PC, i encara que no sigui una prova dels JJOO ( com tampoc ho són altres de la lliga de fons) continúa sent un resultat oficial ( potser el 1.000 de la tetratló no, Lluís jaja) i pertant s'ha de ficar. Sí que potser només es pot fer a les combinades, però i què? Tranquils que els que fassin les combinades no faran cap mitja ni cap marató ( en principi).

I això de que conti el doble o el triple una marató... no ho trobo gaire bé no... de combinades tampoc en pots fer cada setmana, i son 2 dies per fer el 1.000, després d'aguantar moltes proves i moltes hores ( que aqusta és una altra, el 1.000 que es fa a les combinades, a sobre no és ni mol menys am bones condicions).

I perquè s'han de ficar condicions pel 1.000 Carlos? i si només fa un la marató que? també necessitarà que la fassi algú més, i a més d'un lloc perquè li conti per la lliga de fons?

I encara no s'ha fet cap combinada ni temporada com per no poder començar JA, a incloure el 1.000 o els 10 km ruta ( que són les úniques proves que es demana que s'incloguin a la lliga i de fa temps.. no crec que sigui per conveniència d'última hora), si es un TEMA DE CONCEPTO, es pot canviar tranquilament, que no és il·legal, i també és de concepto que la velocitat no és ni de lluny fons, i bé que fa anys que funcionen paral·lelament a la lliga de fons.

Apa ja he acabat el discurset i les opinions, si m'arriba a afectar ja no sé que solto! jaja salut!
Nene
Nene
05/12/2009 16:59
Bien. Como dice Carlitos, quizá la modificación tendría que llevarse a cabo el año que viene, pues este año ya está en marcha la Lliga de Fons, pero si se quisiera hacer el cambio tendría que ser ya mismo, antes de que comience la pista cubierta.

En cuanto a puntuar más un maratón que el resto de pruebas, en la liga de Champion Xip ya hay algo similar, hay pruebas que puntuan doble y otras triples, y no tienen que ser por la distancia, lo hacen también por motivos 'subjetivos', 'personales',... y se acepta y ya está. Cuando yo competí esa liga, pensaba, jodo me tengo que ir hasta el otro lado de Cataluña para puntuar doble, ¿ es justo ?. Pues no lo sé, son las normas y las acepta y ya está. Claro, eso no quiere decir que esas normas no se puedan cambiar.

Como al CAT, le interesa que sus atletas les participen en la Lliga Catalana de Clubs, pues podríamos poner la norma que quien compita en esta Lliga, las pruebas puntúen triple, así conseguiremos que los atletas vayan ese día a competir y a triplicar puntos. Ya tendríamos el maratón y las pruebas de la Lliga Catalana. Bien, ahora vendría otro, con que se quiere puntuar doble la prueba de VillaCascarla de Enfrente, sita allí donde Cataluña pierde su nombre y como sólo va a competir él, pues ya le va bien, además verenea allí mismo. Bien, y otro, y otro, y otro,...

Al final esto sería un desbarajuste total. Cualquier modificación de puntuación tendría que ser bien meditada para evitar 'injusticias atléticas'. En fin, yo no tengo ningún problema, para mi, la/s diferente/s liga/s sólo son un motivo de diversión, de ver cómo evoluciono, de si subo o bajo en la clasificación, etc... y al final del año, el día de la cena dar unos simples premios a los primeros. Claro, que puede gustar luchar por esos premios, y por ser el mejor atleta 'fons-CAT', pero sólo lo es en esa Lliga, para mi, y es opinión mía, es más importante el atleta que vosotros seleccionáis como mejor atleta, vuestra opinión me es más válida que no unos baremos, que no unos puntos,... y como no os equivocáis, dais como ganador al mejor fondisCAT del año, y evidentemente no tiene porqué ser el que más ha corrido, puede ser el que haya mejorado más su marcas, el que haya tenido más tirón mediático, el que os caiga mejor, o quizá el más guapo, o acaso el más divertido, o tal vez...

Ya véis, ya tenéis mi opinión. Ahora os toca a vosotros debatir en vuestro fuero interno, pensar que lo que demandáis es justo sólo para vosotros o para todos, o si sirve o tan sólo molesta,...

Bien, no sé si servirá para clarificar las cosas, pero quizá he maleado el atletismo con la filosofía, la calistenia con el pensamiento,... y al final, para mi, lo más importante es que el atletismo sea para los atletas, y dejemos la política para los tecnócratas, la religión para los creyentes, la magia para los ilusionados, la ciencia para los curiosos,... en fin, lo dejo, porque me parece que os voy a liar más. Saludos.
periko
periko
05/12/2009 20:36
Ya lo digo yo, como os va el rollo. Vale pues yo digo la mia, lo primero y no es que menosprecie las combinadas, es que la preparacion y la ejecucion de una maraton, es incomparable a nada, ya no es porque se haga una o dos, el tema esta, en la aplastante dificultad que conlleva, ademas la liga es de fondo, y la prueba reina de fondo por excelencia es la maraton, sino fijaros en mi, esta temporada pasada, he hecho carreras incluso lesionado, he acabado y he estado cojo tres dias, sin embargo, la maraton, la prepare durante 15 semanas, estando hasta de vacaciones, y mira no la pude ni terminar, como dice Juanma, no doble, triple.

y a eso de puntuar mas las pruebas de la liga, pues que quieres que te diga, el que le importa un pimiento una cosa, le importa un pimiento la otra.

Por hay he oido decir, que no he sido yo, que habria que hacer dos ligas, pista, que conllevaria todas las pruebas, y ruta, con sus respectivas, a mi personalmente, y despues de oir muchos comentarios, me parece una buena idea.
Didac
Didac
05/12/2009 21:05
Doncs ara em toca a mi, com que em considero atleta de combinades aquí va la meva opinió, que distà del meu company d'entreno Bernat, si que es cert que es difícil preparar una combinada són moltes proves demana entrenament diari, també és cert que no s'en poden fer moltes en una temporada a no se que estiguis una mica (boig), tot i així, no considero que hagi de tenir un doble valor, el 1000 (heptatlon) i 1500 (decathlon), si seguíssim així també hauria de puntuar doble aquesta temporada el 400 en combinades, perquè no és el mateix fer-lo sol, que fer-lo en una combinada, però no crec que s'hagi de fer. En canvi estic d'acord que una Marató hauria de puntuar més, no se si el doble, el triple o 1.5 o 3.5, no ho se, s'hauria de veure quina puntuació suposa comparada amb altres marques etc etc..

I res, com he comentat en un altre post del fòrum, m'agradaria reprendre la Lliga CAT, intentant establir les regles per la de la temporada 2009-2010, passeu-vos a veure que us sembla.
Berni
Berni
05/12/2009 21:28
Hombre Nene si el que va a competir a la lliga catalana de clubs, hi va perquè li contin el triple de punts de la prova per la lliga de fons, malament. Li hauria de contar la meitat! jaja. És una competició on el club hi participa com a conjunt, i si s'hi va, és per compromís tan al club com als companys. Penso això, i crec que no hauria de contar més la lliga.
Didac
Didac
05/12/2009 21:46
És cert, no havia comentat lo de la Lliga!, tot tindria els seus pros i contres, evidentment,

Voleu dir que si les proves de la lliga contessin més per a la lliga de fons, la gent voldria participar més a la lliga? Doncs si la cosa ha d'anar així "apaga i vamonos", perquè crec que com diu el Bernat, que el que ha ha d'anar pel davant aquí és el Club (que es el que m'han ensenyat i m'han explicat a mi sempre en els 7-8 anys que porto)

Crec que està molt bé que hi hagin lliguetes d'aquestes internes, van bé per augmentar la competitivitat, o tetrathlons socials o com si es vol fer un altre tipus de torneig-lliga com podria ser per exemple (ojo locura) fer totes les proves del calendari atlètic d'una Lliga Catalana, i sumar els punts aconseguits en cada prova al final de la temporada, hehehe.

Però a tot això, sempre hem de tenir en compte, primer la nostra salut, i després els nostres desitjos i el nostre club (que crec que ha d'anar relacionat), el Club som nosaltres, amb els nostres desitjos)

Salutacions.
Carlos
Carlos
05/12/2009 21:55
a Ver . LA LIGA DE FONDO ya ha empezado. Por lo tanto no se cambiara NADA este año. SE ADMITEN PROPUESTAS para la Liga 2010-2011. Y aunque no os parecezca es el esfuerzo que conlleva un cambio es muy grande. Os lo digo yo que la lleve los 2 primeros años y había menos prueba y eramos 15 o 20 solo (ahora mas de 50)

Y COMO dije ayer el que no este deacuedo hay una cosa que se llama HOJA de CALCULO y todo el mundo es libre. Ya que la Liga de fondo que yo sepa es NO OFICIAL y participan tambien gente que no es del Club, pero si amigos. (o por lo menos en su inicio)

Y sino un CHEQUE para Emili y os lo arregla.
Nene
Nene
05/12/2009 22:27
Berni, léete esto que he escrito:

En fin, yo no tengo ningún problema, para mi, la/s diferente/s liga/s sólo son un motivo de diversión, de ver cómo evoluciono, de si subo o bajo en la clasificación, etc... y al final del año, el día de la cena dar unos simples premios a los primeros. Claro, que puede gustar luchar por esos premios, y por ser el mejor atleta 'fons-CAT', pero sólo lo es en esa Lliga, para mi, y es opinión mía, es más importante el atleta que vosotros seleccionáis como mejor atleta, vuestra opinión me es más válida que no unos baremos, que no unos puntos,... y como no os equivocáis, dais como ganador al mejor fondisCAT del año, y evidentemente no tiene porqué ser el que más ha corrido, puede ser el que haya mejorado más su marcas, el que haya tenido más tirón mediático, el que os caiga mejor, o quizá el más guapo, o acaso el más divertido, o tal vez...

No sé si me he explicado bien. Para mi todas las ligas que inventemos me estarán bien, son motivo de diversión. Que si quieren puntar por 2, por tres, por n una prueba, u otra, esa de ahí, o aquella de allí me es indiferente. Yo corro por divertirme, estoy en el CAT porque es un club donde estoy a gusto, me divierto y me lo paso en grande. Disfruto un montón en los crosses, en las mitjas y sobre todo cuando vamos por equipos a la Lliga de clubs o con el equipo de veretanos, cuando los veretanos vamos a los de España,... así que poned las reglas que más os plazcan, que yo participo, y me da igual quedar el 1º, que el último o detrás del último o delante del 1º. Lo único que quiero es disfrutar de este deporte en este gran club.

Understad friki pointer will knouded. JEJEJE.
Berni
Berni
06/12/2009 14:18
Sisi Nene ja ho vaig llegir, però són coses a part. Una cosa és el que pensis sobre aquestes lliguetes nostres ( que coincideixo amb tu amb tot), i l'altra la idea de donar més puntuació per una prova feta a la lliga catalana de clubs, que no em semblaria bé si algú competís per aquests punts de més. Està clar que no ho deia per ningú en concret ( potser no havia quedat clar, però és així jaja)
Nene
Nene
06/12/2009 15:01
Pues sí zagal, si estamos de acuerdo, pero quizá escribiendo no nos explicamos correctamente. Saludos.
cesar
cesar
06/12/2009 20:40
Hola compañeros ,yo estoy totalmente deacuerdo con lo del 1000 ,ya podeis contar con mi firma
rromani86
rromani86
07/12/2009 15:21
Yo es que en principio es un tema que me da muy igual, pero veo que las cosas se están sacando de lugar y me huelo que "se va a haber un follooooon que no sabe ande sa metio!".Por eso queria aportar mi granito de arena al tema.

Primero de todo, supongo que lo sabeis todos sino creo que es bueno saberlo, que en internet, escribir en mayusculas quiere decir que estas CHILLANDO y creo que no hace falta remarcar segun que palabras y ponerlas en mayusculas cuando todos sabemos leer y supongo que nadie quiere chillar ;).

Después el asunto de la Liga de fondo. A mi no me importa personalmente pero se de gente con la que entreno (Didac) que le haria ilusion que se añadiera una prueva que no se contempla y si es de fondo (1000m) e igualmente creo que todos estamos de acuerdo que ni el 400 ni el 400 vallas deberian estar en esa liga ya que no son pruevas de fondo.

Si ese cambio se va a realizar ahí va mi firma i DNI:

Robert Romaní Suárez
DNI: 4800****

Otra cosa que me choca es que el unico que se "queja" y parece poner trabas al hecho de añadir el 1000 a la liga de fondo es Carlos. Si es problema de que el record del club es una marca muy baja, pido porfavor a todas los atletas capaces de hacer una buena marca (obviamente yo no xD) que corran este sabado en Reus para que el hecho de que el record sea malo ya no sea una excusa.

Y si la única traba es que tiene que haber 10 pruebas fuera de combinadas, ya cojeremos los combineros que somos unos cuantos y nos arrastraremos un rato por Reus, solo para que una prueba de fondo (1000m) este en la liga de fondo. Sin querer ofender a nadie en ningún momento, pero creo que la mayoria de la gente (fonderos y no fonderos) están de acuerdo en que se añada la prueba.

Y para finalizar, si Emili es el encargado de la liga de fondo, creo que lo correcto es que sea el quien diga que pruebas se añaden, se quitan y que condiciones tiene que haber para que se añadan.

Saludos y gracias!!!

PD: Que conste que a mi me da igual xq no pinto nada en la liga de fondo, pero creo que para ser una liga de amigos se está apretando demasiado
Carlos
Carlos
07/12/2009 16:33
Robert

Todo tiene su lógica

1º Me opongo porque como la hoja de cálculo la generé yo en su día, al igual que las reglas, se porque se tomaron ciertas decisiones, lo que cuesta cada cosa y porque se han hecho ciertas modificaciones. Además se el trabajo que le cuesta a Emili tenerlo al día y las BRONCAS que tiene encima.

2º Una vez empezada la Liga no se pueden hacer modificaciones para esa temporada (la liga va del 1 de Septiembre a 31 de Julio). Para eso cada año se piden suguerencias, nadie dice nada hasta que ha empezado y según el viento que sopla. Todos los años paso lo mismo, a media temporada se piden modificaciones.

3º La mayoría de gente que pide modificaciones, no se ha planteado si según los planteamiento de la Liga tienen lógica y que significan los cambios.

4º Cualquier cambio supone mucho trabajo, más de lo que la gente piensa. Ya que empiezan a salir fallos y hay que corregirlos. Además la gente EXIGE pero nadie AYUDA. Es muy normal que a emili le lleguen emails pegandole la Bronca porque se ha olvidado que alguien a corrido en "Sebastopol, la carrera de la salida de la Marmota". Y se pidio en su día que cuando alguién vaya a correr una carrera avisé y no se hace.

5º Alguien sabe: ¿Cuantas marcas de 1000 m se hicieron el año pasado fuera de combinadas y del trofeo Social?

6º Además el 1000 m no le contaría a ningún fondista que tenga licencia. Ya que se eliminar las 5 peores distancias por puntuación. Por lo tanto trabajo para NADA.

7º Por problemas de no ser distancia "oficial" o mejor dicho habitual, comporta toda una serie de problemas en el sistema de puntuación que lo desvirtuán.

8º En su día se decidio incluir el 400 y 400 mt para incentivar o premiar a varios fonditas que lo tuvieron que hacer en liga no siendo su distancia oficial. Y para equilibar a los mediofondistas (En ese momento Quino) que salía muy perjudicado.

Y como dije el otro día, el que quiera que lo proponga para el año que viene argumentando las ventajas que comporta. Y sino le aliento a montarla él.

Didac
Didac
08/12/2009 23:08
A veure, anire per punts

1) Suposo que aquí tothom diu la seva menys l'encarregat actual que es l'Emili, algo hauria de dir també.

2) Evidentment les regles les fa qui ho crea de la forma que vol, però, no és una mica raro fer-ho del 1 de setembre (temporada anterior) a 31 de juliol (temporada nova), les curses de l'Agost no comptarien?). I lo del 1000, no és que sigui nova la meva proposta, ja que almenys fa 3 anys que ho proposo, el que passa que sempre se m'ha dit el mateix, "No, que la marca del club es molt dolenta" i jo tot hi que no ho entenia em callava, fins ara

3) Segueixo pensant en el mateix, no crec que costi gaire, afegir una nova fulla de càlcul junt amb les que hi ha.

4) Voleu dir que molta gent es "queixa" si no surt a la Lliga? Doncs fiqueu una nova norma, "qui es queixi de que no surt en la cursa tal, i no hagi avisat prèviament que es feia la cursa" se'l sanciona amb tants punts del global, o se li fot un ban a la participació de la lliga" o algo per l'estil, així acabeu ràpid les queixes.

5) Sí, al Trofeu per Equips de Tardor, es van còrrer 1000, si no es va participar, es problema de la gent, que no hi va participar, al Trofeu Nadal de Reus també hi va haver-hi un 1000, a no se quina historia que va organitzar l'Agrupa a Barcelona hi havia 1000, a les proves que s'organitzen a Camp Clar per la Canalla acostumen a haver-hi 1000 llisos que hi poden participar els absoluts.

6) Estava mirant la lliga de fons del 2008-2009, i a part de veure que hi participa molta gent que no és sòcia del club, veig que hi ha molts atletes que no arriben a les 5 distàncies, per tant dubto que no li compti a la majoria de gent. (Per cert, veig que vaig quedar 14è la passada lliga de Fons, em felicito, i plantejo, podria haver escalat posicions amb el 1000 afegit? Observo també, un increment de posicions al llarg dels anys, d'estar sempre entre posicions de 30 al 50, l'última edició el 14 poder hi ha un complot, que vol frenar la meva progressió ...(és broma ehhhhh!!! a vore si algú es pensarà que ho dic en serio xD))

7) Exacte, deixem-ho amb habitual, però que passa, que hi ha unes marques mínimes de cada prova per poder entrar dins del importantíssim circuit (a nivell mundial sembla) de la Lliga de Fons del CAT o que? Si hi ha una marca "dolenta" com vosaltres dieu que hi ha al 1000 (recordo que és un 2.46 fet en una combinada, despres de dos dies de competició) com a molt, es podria "desvirtuar" (ho poso entre cometes, perquè no ho comparteixo) doncs només cal que algú s'atreveixi a atacar aquella marca, i així ja la tindríem "desdesvirtuada" (a.k.a virtuada) per a la pròxima temporada no trobeu?

8 ) O sigui, para equilibrar los Mediofondistas que salen muy perjudicados, cap problema, però als combineros, que les den por el culo? Correcte?

Que ningú es pensi ara que m'estic posant aquí jugant algo ni que sigui quelcom personal, la veritat es que no m'anirà la vida ni em traurà el son quedar el 20, el 50 o el 3 de la Lliga de fons, o de la Lliga CAT, i estic segur que parlo també per la majoria del meu grup d'entreno, ni que hi sigui ni que no hi sigui el 1000, però segueixo trobant una cosa de lògica que s'hi afegeixi a la "lliga de fons".

Tampoc cal que la gent s'alteri (ho dic per molta gent que pot estar llegint això i no ens coneix) no es que hi hagi cap tipus de males relacions entre els "ponents" en aquest missatge, a veure si algú ara es pensarà ves a saber què!.
Didac
Didac
08/12/2009 23:10
Per cert, no se que ha passat amb la base de dades, que s'ha esborrat la prova dels 10km del ranking 2008-2009, seguirem treballant a veure si ho puc arreglar, però me da a mi que la cosa va per llarg, a veure si pel 2010-2011 està arreglat
dav
dav
08/12/2009 23:23
ep, que això no es la constitució, dic jo , vaja, encara que el tema polític no se us donaria gens malament, esteu fent talment com ells, molt de parlar i poc fer.

Opcions:

S'afageix el 1000 i no passa res, amb la marca que hi ha, i qui vulgui que la superi . 100 punts + el bonus per ell.

No s'afageix i els sol.licitants marxan del club i se'n van al club rival de la ciutat. Putada, el Cat per gent valuosa.

Tot continua com esta i es fa un vaga general amb movilitzacions , sortida davant la seu social del club amb recorregut fins la casa de CArlitos , on el Dídac llegira un manifest i se li tiraran ous al cotxe del Carlos quan arribi amb la dona i els fills. Acte seguit vindran els anti-abalots i el Didac , el Bernat i l'Agusti a dormir a la garjola.

Conclusió personal,

Carlos cony canvia d'una puta vegada els teus estatuts, fes una junta general de fundadors de la lliga, voteu, modifiqueu i doneu al poble l'opi que necessita. Clemencia.

Aupa CArlos

JordiJ
JordiJ
08/12/2009 23:38
Perdoneu, però entre uns que es posen de quatre potes, altres "que les den por el c...", no sé, potser em dutxaré a casa, por si.....
Alex
Alex
08/12/2009 23:46
I a tot això, a on és el Sr. EMILI BARBERÁN DE MIGUEL?... Per cert, Carlos Ferrer Barberán?... anda!!!! No sereu cosins?
Alex
Alex
08/12/2009 23:50
Jo programaria un esmorsar saludable al Tòful, post-rodatge i fen una assemblea sobre el tema.

A la meva época, anys 78-79, a l'Institut ja s'haguès fet una assemblea per tractar aquest tema, i a més, ja estaria solucionat. Carrers tallats, per ex.

Jordi, jo va dies que no em dutxo el vestuari...., jajajaja
Didac
Didac
09/12/2009 00:43
Jeje, bona David, es que estem en època de la constitució i mira ves per on ...

Poca broma, però el dia de l'assembla volia parlar-ho lo d'afegir el1000, però "se me fué el sant al cielo".

Vull comentar que el que deia de la conspiració era broma per si algú no ho ha entès (o no ho vol entendre).

Voldria afegir que puc comprendre el que diu el Carlos, que el fet de portar al dia la Lliga de Fons suposa una feinada pel que ho porta, en aquest cas l'Emili, que ha d'estar cada cap de setmana, "al tantu" de totes les competicions de fons que s'han realitzat i pendent de buscar les classificacions (en el cas que ja estiguin publicades) i actualitzar-se, això suposa almenys, el diumenge fer una primera actualització, i com que moltes encara no estaran els resultats, almenys fins dilluns o dimarts, estar pendent. I segur, que un cop enviat el correu que envia a tothom, rebre les "queixes" de que s'ha deixat a X a la Cursa Y, revisar-ho, actualitzar-ho i tornar-ho a enviar.

I ara si que entrarem ja més a nivell personal ... jo sóc el primer que s'apunta a un bombardeig i es dedica a perdre (o no) el temps amb coses d'aquestes per a que després altres (i un mateix) les gaudeixin, i com que precisament és per aquesta raó que les faig m'agradaria tenir (encara que és molt difícil d'aconseguir) a tothom content, i crec que sempre he facilitat les coses a tothom.

Per exemple en el seu dia, se'm va demanar afegir la Lliga de Fons a la web, pel que vaig crear una secció, que encara dura on tothom pot descarregar la classificació de cada any des de el 2004-2005 i veure els primes classificats de la temporada actual (per cert això també s'ho curra l'emili amb uns formularis que li vaig crear).

Es va comentar la possibilitat d'afegir un calendari a la web, vaig aprendre a programar-ho i apa doncs també el teniu, se m'ha comentat d'afegir alguna cosa, per afegir els dies que entreneu i que tothom ho vegi. Doncs això, no ho he creat, però vaig donar una fàcil solució, utilitzar el Calendari, la web està feta per a que sigui utilitzada, i l'actualitzi tothom, ficant notícies, fotos, resultats i participant, com s'esta fent últimament. Així que des d'aquí convido a tothom que no està registrat i que mira des de l'otro lado, sigui del club o no ho sigui, s'hi registri i formi part d'aquesta comunitat ale!

toti
toti
09/12/2009 19:52
A mi m'agradaria un 1000 a la lliga, pero que hi diu l'Emili?
Missatge original de Didac
Didac 03/12/2009 15:47
Des de la Plataforma "Per la inclusió dels 1000 lisos a la Lliga de Fons d'una p*** vegada" portem any rere any lluitant per la inclusió de la prova dels 1000 metres llisos dins de la Lliga CAT de Fons.

- Les proves considerades de fons es des de els 5000 metres llisos en amunt, però en el reglament de la Lliga i figuren proves com el 3000, el 800 (proves de migfons) i fins i tot trobem proves de velocitat com poden ser el 400 i el 400 metres tanques. Des de la plataforma demanem que també s'afegeixi la prova de 1000 metres llisos i fins i tot de la Milla Urbana, ja que també hi figuren proves en ruta i també demanem que es tregui el 400 i/o el 400 tanques.

Aquestes proves, tot hi que es cert que no es troben amb tanta freqüència en el Calendari atlètic català, si que es troba en controls arreu de Catalunya on categories inferiors el corren i aquests controls estan oberts també a categories absolutes, tant la IAAF, com la RFEA tenen en compte aquesta distància i l'inclouen dins dels seus ranquins i classificacions, pel que entenem que no hi hauria d'haver-hi cap problema en incloure aquesta o aquestes proves.

Des d'aquí convido a que doneu suport a aquesta iniciativa i us adheriu a la petició d'incloure el 1000 en la Lliga de Fons.

Dídac Rios
President de la Plataforma "Per la inclusió dels 1000 lisos a la Lliga de Fons d'una p*** vegada"

FIRMES

1 - Dídac Rios i Meseguer - DNI 39*******, Soci CAT Nº 193
2 - Bernat Rocamora Chaparro - DNI 48******* , Soci CAT Nº 217
3 - Ferran Tortosa Pradillo - DNI 39********, Soci CAT Nº 180
4 - Álvaro Sáez Vives - DNI *********, Soci CAT Nº 187
5 - Ivan Benitez Lazcano - DNI 48****** , Soci CAT 257
6 - Adrià Serres Pardines DNI 47****** , Soci CAT 133
7- Fernando Flores Soci CAT 4
8- David Lago Soci CAT 266
9- Farouk Mellakhi Soci CAT 277
10 - Jose Fco Garcia "Nene" Soci CAT 5
11- Lluis Vazquez Soci 157