Club Atletisme Tarragona

ACTUACIONS CAT 2009-2010

Didac 15/11/2009 21:00 184822 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
15/11/2009 21:00
Tancat General

Aquí anirem ficant les actuacions del CAT al llarg de la temporada, i podem començar, comentant el Cros d'avui a Vila-Seca per Exemple.

Podeu trobar els detalls de posicions i resultats a la notícia corresponent → Esplèndid debut de l'Escola CAT

Comentar doncs que aquest ha estat el debut oficial de l'Escola CAT en competició, i esperem que continuïn les ganes i la participació que hi ha hagut avui tot i les baixes per malaltia que no han estat poques. La matinal ha acompanyat (ja no recordava un cros de vila-seca sense vent!!!!) i la majoria de la catnalla era debutant i no sabien gaire bé ni que era un cros i han estat a tope abans, durant i després de la seva cursa, han tingut la oportunitat d'estrenar-se en un dels crosos més grans de la comarca i poder gaudir d'un molt bon nivell d'atletisme en totes les categories. Lo important es que s'ho passin bé i ho gaudeixin tant els atletes com els monitors i acompanyants i tal com deia el Jose feia goig veure lila en cada cursa que sortia.

A seguir treballant i a gaudir d'aquesta catnalla que s'ho mereixen! un 10 per a tots. A l'espera de unes línies també dels super trainers Mariona i Berni

Resum Escola

Juvenil Masculí 4t - Xavier Julbe

Cadet Femení 4a - Núria Torradamé

Aleví Masculí

11è - Adolf Milla

32è - Ismael Lancharro

Aleví Femení

16a - Alícia Vázquez

17è - Núria Sanchez

23a - Andrea López

Benjamí Masculí

17è - Josep Milla

31è - Joaquim Moreno

37è - Andy Pereira

42è - Eric Pereira

Benjamí Femení

4a - Mireia Lopez

18a - Anna Lopez

34a - Nerea Lago

37a - Maria Font

Pre-benjami masculí

4t - Aleix Lago

40è - Nil Pinyol

57è - Hugo Berenguel

58è - Àlex Ortega

Pre-benjamí femení

2a - Mar Vázquez

37à - Maria Fernandez

Respostes (70)
Didac
Didac
29/11/2009 16:37
Infantil Masculí 97-98 (2300 metres)
50 Xavier Ros Borrell 9:23 50 CLUB ATLETISME TARRAGONA

Benjami femení 2001-2002 (1050 metres)
14 Marta Ros Borrell 4:09 14 CLUB ATLETISME TARRAGONA

Enhorabona als dos!
Didac
Didac
29/11/2009 17:12
Didac
Didac
01/12/2009 23:56
JOAN M VALVERDE MOYA 25' 56"
Didac
Didac
02/12/2009 12:07
Didac
Didac
03/12/2009 14:25
Tenim el ranking de la CATnalla fet, però també van correr alguns absoluts, així despres per al ranking anirà bé això tenir-ho aquí controlat

21-11-2009 - Tarragona

60 metres tanques Juvenil)
Marc José 8.08 +0.1
Nuria Torradame 10.98 +1.3

60 llisos
Núria Torradamé 8.70 +0.6m/s
Mireia Tortosa 10.07 +0.6m/s
Marc José 7.21 +1.0m/s
Jose Miguel MArtin 7.49 +1.0m/s
Robert Romaní 7.58 +1.0 m/s
Dídac Rios 7.61 +0.3m/s
Pere Pardines 8.47 +0.3m/s

1000 llisos
David Ingles 3.34.02
Fernando Alvarez 3.51.26

800 llisos
Xavi Julbe 2.19.81
David Urrutia 2.56.80

Alçada
Montse Guinovart 1.35

Llargada
David Ingles 4.59 -0.1
David Urrutia 3.56 -0.5
Blanca Tortajada 3.54 -1.2

Pes
Nuria Torradamé 6.11

Disc
Montse Guinovart 19.81
dav
dav
04/12/2009 15:38
Com no ser on posar-ho o penjo aquí i si el web master troba un lloc mes escaient que el possi, es la meva pel.licula de la marató de Floréncia.

FIRENZE

A l
Didac
Didac
04/12/2009 16:50
Jo crec que per fer les cròniques, que molen, podríeu fer un nou missatge per a cada crònica! Apa, he dit.

Ens veiem a les pistes, avui portaré les talles de roba que falten per als Nens
periko
periko
04/12/2009 17:18
Eres un crack David, sin duda alguna eres mejor maratoniano que yo, y me postro a tus pies,piensa que los mas expertos, dicen que el mejor tiempo que se puede realizar en maraton es, doblar tu tiempo en media y sumarle 11 minutos, y creo, si no me equivoco que lo has hecho, incluso meando, lo dicho, a tus pies.
Nene
Nene
04/12/2009 19:05
David. Magnífico relato de las vivencias maratonistas. Me ha impactado por el tremendo realismo que le has impregnado a los hechos. Lástima por esa 'contractura', porque si no fuere por ello, el sub 2h.50' lo hubieras realizado. Ánimo y a por otros retos, que ya ves que es posible tener ilusiones atléticas.
Alex
Alex
04/12/2009 21:15
Felicitats David, no tant sols per la teva marca, sino per com ho has expressat.

Quan un fa les cosses amb sentiment, tot surt de cara. Així que, continua igual. Els kms sols van bé, però acompanyats amb el teu text, tot sembla més fàcil.

Dídac, el David és massa tímid per penjar la crònica a un missatge per ell sol, així que... si no ho col·loques tú, malament...

Lo dicho, David un crack i de rebot i per alusions, el Jordi Miró, un altre que es va sortir a Firenze.

JordiJ
JordiJ
04/12/2009 22:58
Molt bona la cronica, David, a mi quan la llegia m'ha fet la impressio d'estar allí veien-te, o de correr al teu costat( bé, aixo es impossible), pero penso que has tingut la capacitat de transmetre tots els teus sentiments perfectament. Moltes felicitats
lluis
lluis
05/12/2009 00:17
Que facil sembla quan ho llegeixes...i com costa tirar endavant amb tot aixo. Has entrat a formar part del meu grup d'idols, que lo sepas! Moltes felicitats!
dav
dav
05/12/2009 00:26
bones,

al veure les vostres respostes al missatge , m'he tornat a llegir el relat de la "meva" marató de Firenze, per veure que havia escrit i si havia penjat el meu relat, gracies per les vostres lectures, s'agraeix molt .
Nene
Nene
05/12/2009 16:37
¡ Qué mínimo el leer ! No cuesta nada y sobre todo se aprende de las vivencias de los demás. Y de aquí se extrae ideas para intentar mejorar los entrenos para la próxima vez.
toti
toti
05/12/2009 16:53
Molt bona i emotiva crònica, jo estic encantat d'haver corregut (anava a dir al teu costat però vull dir darrere teu) aquesta marató que tant bones sensacions em va deixar.

T''agraeixo la confiança en mi per dir que puc estar en 3:10, però per desgracia jo no em tinc tanta confiança i ja em conformaria en ser sub 3:15 que sempre he dit que seria el meu objectiu, ara el veig possible.

He de dir a tots els que llegiu aquesta crònica que el David es un crack i que encara que en alguns rodatges se li en va l'olla, sí que en te de cap per a córrer i també cames per descomptat, el que he pogut veure i sentir durant aquests dies que em compartit entrenaments i cursa fan que us pugui assegurar que es mes analític i metòdic tant en la preparació com en la competició del que a priori ens pot semblar.

Animat per el David i el Alex també us vull explicar les meves sensacions que encara que amb resultats molt més modestos, també m'han portat a tenir fortes emocions interiors.

Animat per el meu amic Roger de Badalona decideixo apuntar-me a la Marató de Bòston per l'abril del 2010, però oh! sorpresa per la meva edat demanen una marca mínima de 3:30:00, tots sabeu l'espina clavada que duia en aquest temps que no havia aconseguit en cap de les 4 anteriors maratons que he corregut, així doncs sabent que el David anava a Florència decideixo demanar-li que la corri per mi i em faciliti la marca per anar a Bòston, accepta sense cap problema, m'inscric amb intenció de no anar-hi però després trobo uns bitllets barats i decideixo anar-hi per rodar-la com part de l'entrenament, però el David portarà el meu xip.

Començo a entrenar el 1er. d'octubre, penso, tinc un parell de mesos per entrenar i poder nomes acabar-la tranquil•lament sense patir.
Passo uns bons dies d'entrenament molt agradables amb tants de vosaltres, David, Alex, Cesar, Pepe, Juanma, Angel, Jaume, Victor.....i Carlitos es amb ell que faig una tirada de 30 km acabant amb molt bones sensacions.

S'apropa el dia de la cursa i comença a picar-me el no portar jo el meu xip i intentar la marca per mi mateix, tothom em diu que no me la jugui que el meu objectiu es anar a Bòston que ja tindré temps de fer marca que aquesta marató l'he preparat amb molt poc temps que porto mols pocs km, (total km d'entrenament en 2 mesos 575), però per dintre em crema l'orgull de corredor.

Així arriba el dia D, em "colu" al calaix de sortida del David (sub 3h.) per no estar sol tanta estona, faltava molt per la sortida, el David, de tot cor, m'ofereix per últim cop, d'agafar-me el xip i li dic que no, que ja havia pres la decisió, faig la ultima pixarrada allí mateix i sortim.

Sabia que el meu promig per fer les 3:30 era els 5 min /km. vaig molt ràpid els primers 5 km per sota de 4'30" i tothom em passa, tranquil Jordi aquest son tots mes bons, he sortit amb els sub 3, penso.
Trobo la family al km 9 tal com havíem acordat, intento dir-li orgullós a la Regina que corro amb el meu xip, ni ella i ningú, excepte el David, sabia la meva decisió, no crec que m'hagi entès. Passo el km 10 en 45 min, Jordi afluixa ho pagaràs, tu ja saps el que és petar en els 30, em dic a mi mateix, però em sento bé encara que intento posar-me a ritme i controlar-me, tots els km sota 4'40", tinc un bon coixí penso, he de intentar aguantar-lo, passo la mitja en 1h. 38' vaig bé. Al km 23 em passa el globus de les 3:15 em poso amb el grup i els segueixo un parell de km, sento que es un ritme que puc aguantar, però que estàs fent Jordi? aquesta no es la teva guerra, tu has de fer 3:30, deixa’ls marxar, i ho faig, m'estava agobiant.
Al km 29 trobaré la família i m’animaré, em donaran un gel que no se si podré empassar però ho he de intentar, a partir d’aquí sempre trobo el "mur".
Km 29 família, gel i ànims, entrem al parc, es solitari i avorrit com diu el David, però el coneixo bé, sempre que vinc a Florència corro per aquí, passo el 30, 31, 32... on es el mur? segueixo sentint-me bé, si passo el 35 ho aconseguiré sobrat, no controlo el temps acumulat, però sé que no he baixat de 5 min en cap km. passo el 35 i tot va bé no he vis al "hombre del mazo" això ja es meu, km 39 em sento cansat però no malament miro el rellotge i veig que estic en els 5', no pateixis Jordi el coixí era substancial tranquil, nomes aguanta aquí, veig a la família en el 39 i mig i hem puja la moral ho aconseguiré, no sé per quant però baixaré de 3:30. Km 41, que llarg no s'acaba mai, enfilo l’últim, això ja es meu, entro i veig 3:22: alt, ho he fet i molt sobrat, se’m posa un nus a la gola, havia dubtat de mi mateix però ara m'havia demostrat que podia fer-ho.

Gracies a tots els que he tingut al costat.

Nene
Nene
05/12/2009 17:22
Hola Jordi. El atleta es muy crítico consigo mismo, duda de sus fortalezas y agiganta sus miedos. Recuerda que lo único que te dije respecto a la posible marca que pudieres hacer fue que bajarías de 3h.30', y todo lo que bajaras dependería te ti, de confiar en los entrenos y en ti. Todas, si todas las decisiones que tomastes mientras corrías fueron las correctas en ese momento, pues tienes las sensaciones in situ, tienes los tiempos al momento, tienes a la familia apoyándote,... y después desde fuera, al haber finalizado, siempre pensamos el típico 'y si... hubiera apretado, y si... hubiera ido con fulano, y si...' .

Vosotros, los dos, valoráis el entreno realizado para esa prueba, que si uno más de 1000 kms., que si el otro 500,... pero yo desde fuera 'VEO' otras cosas. VEO vuesta evolución desde cuando comenzásteis en el CAT, VEO que habéis cambiado vuestra manera de correr (una zancada ahora más fluida y ahorrativa), NOTO que la mentalidad es diferente, que competíis más valientemente y más cerca de vuestro límite porque habíes aprendido a sufrir y a regular el ritmo (para eso esas duras series en pista), SÉ que habéis mejorado vuesto ritmo-velocidad de crucero competitivo (lo sé porque taxonomizo todos vuestros entrenos y los puedo comparar, analizar y saber hasta dónde está vuestro límite) y al final de todo ese proseco de VER-NOTAR-VALORAR, un entrenador sabe dónde están los límites (las marcas) y que si todo va bien, se puede llegar a ello. Claro, luego está que si te levantas con el pie de en medio (otros factores que no controlamos, como los nervios, las dudas, la meteorología, el trabajo, los problemas del trabajo,...) pues a lo mejor no sale lo que uno quiere, y más en el maratón, que la dureza al ser máxima puede conllevar grandes 'hundimientos' (le pasa a los atletas de élite) y en otras pruebas se disimula mejor.

Al final, lo que cuenta, es que vosotros os creáis lo que notáis en vuestro fuero interno, que lo que habéis entrenado con esfuerzo, con voluntad y con ganas os va a ayudar a conseguir el objetivo planteado. Pensad, que si uno no está loco, los objetivos que nos marcamos son lo más lógicos posibles y cercanos a la realidad. Y bien, se acabó el rollo filosofero, ahora os toca a todos vosotros poner en práctica el entreno que lleváis en las diferentes puebas que realizáis. Saludos.
toti
toti
05/12/2009 17:53
Gracias Nene, Todos estos comentarios nos ayudan mucho, todos los fonderos de CAT sabemos que no estamos solos y que nos sigues más de cerca de lo que muchas veces nos pensamos. Sé que me dijiste que podía con el 3:30 que fuera a poe él que de mi dependía, eso tambien colaboró a darme algo de seguridad dentro de mi mundo de inseguridad.
Ahora a por el siguiente objetivo con tu ayuda. Gracias.
Nene
Nene
05/12/2009 18:17
Hola Jordi. Sí, intento seguiros lo más cercano posible. Sabemos que el trabajo y las circuntacias familiares a todos nos limitan, pero tened seguro que os sigo todo lo que puedo, sobre todo, gracias a la aplicación AreCAT, que es lo mejor que tenemos a nuestra disposición el la web del CAT. Y mientras sea vuestro entrenador, intentaré hacerlo lo mejor posible, consiguiendo que mejoréis marcas, que os guste el atletismo, y al final al cabo, que cosigamos ser un grupo de amigos que se divierten haciendo atletismo, y una vez (de momento al año) salir a cenar y seguramente a instituir la 'toma de proteínas' los fines de semana después del rodaje, un suspiro de chartrés y de bacón para recuperar fuerzas.
JordiJ
JordiJ
05/12/2009 18:34
Eiii, Jordi, m'agradat molt la teva cronica, has aconseguit el teu objectiu de llarg i has transmès les teves sensacions amb molta emotivitat.Ja he vist al video de l'arribada la cara de satisfacció que feies, aixecant el puny a l'aire. Felicitats, i a fotre canya a la propera.
Didac
Didac
05/12/2009 18:56
Això de les cròniques mola, podríeu fer-les amb fotos i les fiquem també allà al a vidriera de la pista!

També podríeu obrir un missatge al fòrum per a cada crònica/competició, així no les centrem totes aquí i deixem això per a un resum ràpid de sensacions i resultats.

Salute
Alex
Alex
05/12/2009 19:19
Sí, Dídac. Jo recordo una que vaig fer d'una Mitja de Tarragona que li vaig enviar al Nene i la va penjar al taulell d'anuncis de Camp Clar. Era anónima, i tothom la comentava al vestuari ... i jo, disimulant...

Toti, fantàstic com ho relates.

Si abans de que us marxessiu cap a Firenze ja tenia enveja, ara aquesta és encara més gran. Enveja totalment sana, perque he vist que us ho heu passat
molt bé, i això és molt més important que les marques. Ja veus que comento el que al voltant de l'atletisme hi ha al CAT: bon rotllo, bones relacions i companyerisme. El que el David hagués cedit el seu xip a tú, i haguès sortit la seva marca amb el teu temps, ja mostra el que comento. Pobre David, no?, acabar amb 2 hores i 52' i que li sortís al paper de les classificacions 30' més...?.

Tambés és veritat que les marques a les curses és el que ens interessa, però el més important son la relacions personals. És per això que no hem d'oblidar que tothom és important al CAT, tothom fà marques, cadascú les seves i que el veritablement relevant és la convivència!. I és veritat, cal remarcar que el bon rollo està lligat amb els resultats, no ho oblidem. Al PEP GUARDIOLA (per mí, un DÉU com a persona-esportista, i sobretot com entendre l'esport a nivel humà i de relacions socials) li van fer preguntar una vegada, "Pep, com és que hi ha tant bon rollo al vestuari?" i va respondre, "perque guanyem; si no es guanya, el bon rollo se'n va a norris", i llavors no té sentit el "Viva la vida" de COLDPLAY, ni res hi val. Hem d'aprofitar aquest missatge per entendre que, en l'esport no tot s'hi val. Que quan no van bé les cosses, també hi ha alguna cosa més...

Em deia un (no està al CAT) que entre els atletes no hi ha amistat, que si jo marxès a viure a Galícia, per ex., quan tornès per visitar la familia a Tarragona, no trucaria a ningú. FALS! FALS! i FALS!. Aquest que m'ho va comentar, no té ni idea del que s'ha cultivat al CAT, ni idea.

Nene, ja ho he comentat alguna vegada. Ho recordo haver-ho fet en la crònica que cito abans sobre una Mitja de Tarragona. Corre, pots corre molt. A gust, potser fer-ho, aquí, al CAT. Aquesta vegada no diré noms. Cada vegada som més i em deixaré algú. I, no ho dubtis que, tal i com escriuen el David i el Jordi, sabem que tú, NENE, hi ets al nostre costat, encara que estàs a més kms, i cada vegada amb més tasques familiars (i ens alegrem!). De que estiguis a prop, encara que hi ha distància entre nosaltres hem de fer un agraïement especial a DÍDAC. Ets un crack, i has aprofitat les tecnologies perque l'ARECAT sigui una eina fantàstica per nosaltres i el nostre trainer. Gràcies!

Tenint en compte que aquest comentari vé donat per la crònica inicial de la marató de Firenze, sol hem quedar dir BRAVO, BRAVÍSSIMO CAT!
Nene
Nene
05/12/2009 20:30
Alex y a todos los fondisCATs que entreno, a los fondisCATs que no entreno y a todos los atletas del CAT. Que sepáis que es gracias a vosotros, a vuestra voluntad, a vuestro esfuerzo, a vuestras ganas de hacer atletismo que salen los tiempos y las marcas, que disfrutamos de este deporte, donde hacemos amigos y compañeros, donde siempre hay unas risas (el BarSa y el Madrí fuRbolero nos ayuda a ello). Sabemos todos que al salir del trabajo se está muy bien en casa con la calefacción, viendo la tele, saboreando una birra, pero que lo habéis cambiado por salir a rodar o para hacer unas series, y esto lo valoramos los entrenadores.

Algún día ya os explicaré la diferencia de nuestro "humano" atletismo del atletismo hierático y heterodoxo, donde no cabe la discrepancia ni la personalidad. Es eso lo que nos hace diferente a muchos clubes, y el ejemplo lo tenéis en que los atletas que prueban en nuestro club y ven el rollo que llevamos, pocos, muy pocos se van a otros clubes. Y los que se van no es porque estén mal, si no que quieren nuevos retos o probaturas diferentes. Y luego, años después vuelven, porque se está aquí tan bien como en casa.

Ándeléeeeee!!!!
JordiJ
JordiJ
05/12/2009 20:53
No sigáis por favor, que me estoy emocionando bua, bua, bua......
Didac
Didac
28/12/2009 20:34
Curssa 5km

400 616 Enrique Hernandez Renedo 20:10 20:10 4:02 M6 - 9 C.A. TARRAGONA
Didac
Didac
28/12/2009 20:35
75 9,64% 596 Toni Valverde Moya 32:21 4:03 87 19:26 VetAM - 28 C.A. TARRAGONA
105 13,54% 531 Joan Miquel Valverde Moya 33:41 4:13 103 19:57 VetBM - 18 C.A. TARRAGONA
Nene
Nene
28/12/2009 22:05
Eeiii !!! Fantástico, estamos en todas partes, Enrique en Lloret de Mar y los hermanos Valverde en El Masnou, y sobre todo me alegro por Toni, que parece que arranca ya. Ánimo Toni que ya te tenemos aquí.!!!!
Didac
Didac
01/01/2010 20:51
1 872 Adrià Vila Mestre Alcobendas 29' 00"
2 896 Carlos Xifre Cordero Estival Park Salou 29' 07"
3 392 Pedro Ortega Ridao C.A. Tarragona 29' 26"
4 459 Abel De la Varga Pastor F.C. Barcelona 29' 27"
5 888 Juanan Fernandez Ramos Runnersworld Tarragona 29' 54"
6 408 Kilian Garcia Ruiz Juventut Atlètica Sabadell 30' 04"
7 409 Jordi Magdaleno Riberaygua C.A. Valls Andorra 30' 20"
8 839 Javier Jaimes Gaitán Runnersworld Tarragona 31' 04"
9 665 Diego Santoro Independent 31' 26"
10 411 Josep Antoni Gironès Castilla C.A. Tarragona 31' 29"
11 412 Ferràn De Torres Burgos Trail UEC Tortosa 31' 39"
12 666 Alfonso Moriana Hernandez Runnersworld Tarragona 31' 53"
13 1003 Ronald Fragas Mendoza C.N.Reus Ploms 32' 08"
14 628 Arturo Neriz Bellido Runnersworld Tarragona 32' 10"
15 848 Fernando Flores Montes C.A.Tarragona 32' 16"
16 911 Manel Navarro Romero C.N.Reus Ploms 32' 23"
17 657 Juan Manuel Nieto Arjona Basf Fondistas 32' 26"
18 906 Jordi Trape Perez C.A. Torredembarra 32' 45"
19 650 Manuel Carmona Gama Atletes Altafulla 32' 45"
20 853 José Miguel Diaz Butron Bombers Barcelona 32' 48"
21 ? sense dades 32' 59"
22 772 Eduard Queralt Raduà C.N. Reus Ploms 33' 05"
23 1082 José Luis Colomina Granell Fondistes Vila-seca 33' 10"
24 700 Artur Basora Martinez Runnersworld Tarragona 33' 19"
25 478 Peio Ortiz de Landazor Vera Independent 33' 23"
26 47 Albert Sutillo Canturri Independent 33' 24"
27 1288 Xavi Forné Independent 33' 29"
28 812 Rafa Fernandez Russell Runnersworld Tarragona 33' 40"
29 778 Jordi De la Torre Gallart Ercros 33' 44"
30 543 Luis Varillas Yuste Independent 33' 48"
31 229 Jeroni Pujol Ferrer Independent 33' 49"
32 808 Marc Vallvé Fontana Runnersworld Tarragona 33' 50"
33 1229 Joaquin Cardona Grau Independent 34' 03"
34 405 Raul Ramirez Roldan Independent 34' 04"
35 17 Ivet Martinez Isern FACVAC 34' 11"
36 124 Marcel Sardá Boada Runnersworld Tarragona 34' 19"
37 751 Carles Gibert Solé Runnersworld Tarragona 34' 23"
38 1097 Mireia Sosa Perez Runnersworld Tarragona
39 1238 Pau Rodes Garcia Runnersworld Tarragona 34' 42"
40 1272 Luis Ramón Lopez Marin Atletes Altafulla 34' 43"
41 901 Victor Miguel Garcia Moreno Tarragona Fondistes 34' 44"
42 748 Juan Arjona Gordo Independent 34' 45"
43 950 Jordi Gil Vernet C.N.Reus Ploms 34' 51"
44 sense dades 34' 51"
45 894 Victor Valero Rius Estival Park Salou 34' 52"
46 590 Eduard Vizcaya Roldán C. Montsant Orientació 34' 57"
47 108 Jaume Ollé Gilabert AAEET Grup Atlètic 34' 57"
48 246 Alex Rodriguez Badia Independent 35' 07"
49 1114 David Velasco Pueyo Atletes Altafulla 35' 11"
50 120 Frederic Ratel Independent 35' 18"
51 842 Jonathan Vivas Garcia Independent 35' 18"
52 676 sense dades 35' 19"
53 732 Carlos Soriano Procas Runnersworld Tarragona 35' 19"
54 95 José Manuel Velasco Fernandez Basf Fondistas 35' 20"
55 94 Carlos Rodriguez Cano C.A.Tarragona 35' 20"
56 1274 Ricard Garcia Valls Atletes Altafulla 35' 21"
57 724 David Forn Frias Independent 35' 23"
58 315 Josep Ma Gonzalez Pentinat Independent 35' 24"
59 706 Manel Vallés Rasquera Runnersworld Tarragona 35' 28"
60 674 Alejandro Vizcaino Teruelo Runnersworld Tarragona 35' 33"
61 1217 Jordi Miró Porta C.A. Tarragona 35' 35"
62 1163 Toni Gonzalez Porras Tarragona Fondistes 35' 37"
63 62 Mario Pujol Sanchez Independent 35' 43"
64 357 Josep Perez Alcobe Atletes Altafulla 35' 48"
65 793 Mario Cano Martín Independent 35' 49"
66 818 Sergi Planas Romeu Atletes Altafulla 35' 54"
67 840 Anton March Alcaine C.C. Morell 35' 55"
68 531 Lluis Saladie Gil ACR Bombers 35' 57"
69 414 Marc Bové Ballesté Independent 35' 57"
70 212 Cesc Gallardo Rodriguez Esportiu Penedès 36' 01"
71 852 Roman Olivenza Bonfill Runnersworld Tarragona 36' 07"
72 860 Marc Fortuny Sendrós Excursionista Canonja 36' 12"
73 93 Juan Castillo Gutierrez Tarragona Fondistes 36' 13"
74 413 Ivan Perez Aragón Independent 36' 14"
75 197 Joaquim Pujol Sarroca Schutz 36' 16"
76 1013 Santi Bladé Galindo Independent 36' 17"
77 88 Joan Vicent Fuster Masià Independent 36' 18"
78 54 Alex López Vila C.A. Tarragona 36' 18"
79 1085 Jacint Clavé Fondistes Vila-seca 36' 20"
80 770 Francisco Pedro Peralta Garcia Independent 36' 23"
81 1253 Oriol Nomen Escoda Corredors.Cat 36' 24"
82 851 David Oliver Nieto Runnersworld Tarragona 36' 24"
83 389 Xavi Aldave Escrichs Independent 36' 26"
84 607 Alfredo Bernal Santos Independent 36' 27"
85 sense dades 36' 27"
86 725 Blai Serrano Garrido Independent 36' 27"
87 995 Marc Baiget Rofes Fontaubella Fondistes 36' 32"
88 1203 Cesar Esteban Cerezuela Almazán C.A. Tarragona 36' 34"
89 Sense dades 36' 35"
90 Sense dades 36' 36"
91 935 Xavier Flix Unda AAEET Grup Atlètic 36' 37"
92 998 Silvia Pedrola Gonzalez C.N.Reus Ploms
93 923 Miquel Montes Navarro Obrint Traça 36' 49"
94 113 Pedro Sanchez Vallejo Run Speed Tarraco 36' 52"
95 993 Xavier Miralles Juncosa Borgenc 36' 53"
96 185 Jordi Ortega Sarlé Calambres 36' 55"
97 835 Juan Oria de Rueda Jara Runnersworld Tarragona 36' 56"
98 1254 Miquel Román Sancho Independent 37' 00"
99 455 Jordi Juan Ciuro Atletes Altafulla 37' 04"
100 991 Albert Roca Margalef Independent 37' 07"
Nene
Nene
01/01/2010 21:37
El 21º, seguramente David Lago.
The_Junkman
The_Junkman
02/01/2010 14:48
jajajaja no surto!!!! aixo es deu que just estic arrivant el inflable es va caure i no podien controlar a la gent xD
Didac
Didac
10/01/2010 23:17
Bones aquí teniu les marques dels atletes CAT

Jornada 2 - 10 de gener
Jornada 1 - 9 de gener
dav
dav
15/01/2010 01:27
al ranking de la temp. em falta la mitja Mollerusa, a qui li envio??
Didac
Didac
15/01/2010 11:04
No et falta, ja que aquesta temporada no s'ha disputat, encara, la mitja de mollerussa.

Les temporades van del 1 de novembre al 31 d'octubre, la mitja de Mollerusa del 2009 es va realitzar al octubre, per tant correspon a la temporada 2008-2009

Si vas a mirar les teves marques, del 2008-2009 la trobaras. salutacions,
dav
dav
15/01/2010 12:06
ok, quina precisió . Llavors nomes faltara Sitges??
Gracies
Didac
Didac
15/01/2010 12:47
No s'afegeix al ranking degut a les irregularitats.
dav
dav
15/01/2010 12:49
collons, encara que sigui la marca Oficial??
Didac
Didac
15/01/2010 13:22
La RFEA i la FCA no accepten les marques valides per a ranquings so .... nosaltres tampoc
Didac
Didac
17/01/2010 17:50
Bons resultats avui així per sobre comento

60 llisos Marc José (2n) 7.35?
200 llisos Jose M. Martin (5è) 24.47 SB
400 llisos Agustió Oriol 6è 55.36 SB
800 llisos Quino Vergara 8è 2.19.88 SB
1500 Pedro Ortega 2n 4.18.82 SB
3000 Jaume Garcia 5è 9.31.07 PB
60 tanques Didac Rios 4t 9.55
Llargada Robert Romaní 2n 6.68 SB
Triple Farouk Mellakhi 14.12 PB
Altura Pere Pardines 5è ex. 1.60 SB
Perxa Ferran Tortosa 6è 3.15 SB
Pes Adrià Serres 4t 11.08 SB
4x200 - Marc-Fertor-Farouk-Rober 3rs 1.36.67
Didac
Didac
17/01/2010 18:38
Us engantxo les marques personals!

60 LLISOS
9.35 s XAVIER ROS BORRELL 1998 Cambrils 16/01/2010 Infanil Masc
10.26 s ALICIA VAZQUEZ DOMINGO 1999 Cambrils 16/01/2010 Aleví Fem
10.56 s MONTSE MONTAÑES ARBÓ 2001 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
11.09 s ALEIX LAGO GARBAJOSA 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Masc
11.27 MAR VÁZQUEZ DOMINGO 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
11.58 s MARTA ROS BORRELL 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
12.14 s MARIA FALCO CUENCA 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
12.90 s EDGAR JOSÉ DIAZ 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Masc

60 tanques
12"41 MIREIA LOPEZ URBANO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Fem
12"87 ALICIA VAZQUEZ DOMINGO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Fem
13"56 JOAQUIM MORENO PACHECHO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Masc

600 llisos
2'26"01 JOAQUIM MORENO PACHECO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Masc
2'49"78 ERIC PEREIRA ORTEGA 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Masc

Llargada
3.59 MIREIA LOPEZ URBANO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Fem
3.49 MARTA ROS BORRELL 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
3.10 m ALICIA VÁZQUEZ DOMINGO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Fem
3.02 m MONTSE MONTAÑES ARBÓ 2001 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
2.98 JOAQUIM MORENO PACHECHO 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Masc
2.74 MAR VÁZQUEZ DOMINGO 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem
2.69 ANDY PEREIRA ORTEGA 2000 Cambrils 16/01/2010 Aleví Masc
2.46 ALEIX LAGO GARBAJOSA 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Masc
2.37 MARIA FALCÓ CUENCA 2002 Cambrils 16/01/2010 Benjamí Fem

Triple
8.09 m XAVIER ROS BORRELL 1998 Cambrils 16/01/2010 Infanil Masc

Enhorabona a tots i totes!!
Didac
Didac
23/01/2010 22:59
Al ranking teniu els resultats del control absolut i els juvenils

Les combis encara no hem ficat res ...

23-01-2010 - Control Absolut PC - 4 Jornada (Vilafranca del Penedès)
Prova Marca Atleta DN
60 metres llisos 07.62 (0) José Miguel Martín Álvarez 10-09-1972
60 metres llisos 07.99 (0) Quico Iborra Martínez 08-10-1967
60 metres tanques 09.92 (0) Quico Iborra Martínez 08-10-1967
60 metres tanques 09.47 (0) José Miguel Martín Álvarez 10-09-1972
60 metres tanques 10.38 (0) Pere Pardines Gras 30-01-1965
1500 metres llisos 04:12.46 Pedro Ortega Ridao 12-10-1977
1500 metres llisos 04:38.58 Fernando Flores Montes 17-06-1969
1500 metres llisos 04:56.06 Jose Fco. García Navarrete 24-09-1967ar
Llargada 4.94 (0) Pere Pardines Gras 30-01-1965
Llargada 4.29 (0) Núria Torredemé Pascual 22-10-1994

23-01-2010 - Control Cadet Juvenil - 2a Jornada (Vilafranca del Penedès)
Prova Marca Atleta DN
60 metres llisos 07.24 (0) Marc Jose Diaz 08-01-1993
60 metres llisos 08.42 (0) Núria Torredemé Pascual 22-10-1994
60 metres tanques 08.08 (0) Marc Jose Diaz 08-01-1993
60 metres tanques 10.71 (0) Núria Torredemé Pascual 22-10-1994
1500 metres llisos 05:20.09 Pau Cervelló Lladó 25-06-1993
1500 metres llisos 05:58.32 Fernando Álvarez Auñós 07-05-1994
Didac
Didac
24/01/2010 23:36
23-01-2010 - Campionat Catalunya Combinades Abs-Promesa - Jornada 1 (Vilafranca del Penedès)
Prova Marca Atleta DN
60 metres llisos 07.68 (0) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
60 metres llisos 07.58 (0) Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
60 metres llisos 07.66 (0) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
60 metres llisos 07.69 (0) Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
Llargada 6.17 (0) Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
Llargada 6.04 (0) Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
Llargada 5.52 (0) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
Llargada 5.67 (0) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
Alçada 1.70 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
Alçada 1.67 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
Alçada 1.76 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
Alçada 1.76 Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
Pes 9.15 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
Pes 9.28 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
Pes 9.93 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
Pes 11.21 Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar

24-01-2010 - Campionat Catalunya Combinades Abs-Promesa - Jornada 2 (Vilafranca del Penedès)

Prova Marca Atleta DN
60 metres tanques 09.16 (0) Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
60 metres tanques 09.87 (0) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
60 metres tanques 09.55 (0) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
60 metres tanques 10.83 (0) Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
1000 metres llisos 03:05.79 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
1000 metres llisos 03:07.66 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
1000 metres llisos 03:07.19 Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
1000 metres llisos 03:22.46 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
Perxa 3.20 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar
Perxa 3.50 Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
Perxa 2.80 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
Perxa 3.10 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
Heptatló 4218 pts Adrià Serres Pardines 12-09-1983 editar borrar
Heptatló 3755 pts Dídac Rios Meseguer 19-04-1985 editar borrar
Heptatló 3640 pts Agustí Oriol Pasano 08-03-1989 editar borrar
Heptatló 3569 pts Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986 editar borrar

Notícia
Didac
Didac
07/02/2010 15:34
Farouk Mellakhi - Triple 13,41

60 llisos
Núria Torradamé 8,55
Marc José 7.31
Marc José 7.28
Robert Romaní 7.67
Dídac Rios 7.68
Quico Iborra 7.85

60 tanques
Núria Torradamé 10.22
Marc José 8.17
Quico Iborra 9.78
Pere Pardines 10.33
Robert Romaní 9.09
Robert Romaní 9.16
Dídac Rios 9.47
Nene
Nene
09/02/2010 22:31
Cursa de Montbrió (10 kms)

1º Pedro Ortega 33'42
8º Fernando Flores 35'18
12º Juanma Nieto 35'55
20º Julio Ramos 36'54
26º Nene 37'46
49º Víctor López 41'12
82º Miquel A. Llombart 43'40
123º Agustí García 46'01

Mitja de Granollers

51º Victor González 1h15'33 / 1h15'26
724º Jordi Miró 1h30'21 / 1h29'33
772º Juan M. Vallverde 1h30'38 / 1h30'29
898º Juan Blanco 1h32'19 / 1h31'36
Nene
Nene
14/02/2010 17:04
200 m.l. Narcís Ros 28"23 (7º)
3000 m.l. Fernado Flores 10'07"49 (6º)
3000 m.l. José Fco. García 10'31"76 (7º)
3000 m.l. Jordi Miró 10'42"32 (4º)
1500 m.l. Fernando Flores 4'37"65 (8º)
60 t. José Martín 9"39 (2º)
60 t. Quico Iborra 9"89 (1º)
60 t. Pere Pardines 10"25 (2º)
Llargada Josep Mª Mateu 5,18 (2º)
Llargada Luis Saez 4,18 (1º)
Triple Josep Mª Mateu 9,88 (2º)
Pentatló Pere Pardines 3221 p. (1º) Récord de Catalunya
Pentatló José Martín 2725 p. (1º)
Nene
Nene
14/02/2010 17:21
III Cursa de Puigverd

117º / 1ª F / 44'40
133º / 4ª F / 2ª ctg. 45'52
320º / 45ª F / 2ª ctg. 56'26

Mitja de BCN

363º Pablo Rosendo 1h.25'09
3389º David López 1h.57'11
Nene
Nene
14/02/2010 17:40
He olvidado poner las atletas que han corrido en esta carrera, además son nuestras féminas. Perdonad el olvido.

Ellas son: Mariá José, Natasha y Gloria.

¡ Enhorabuena a las tres !
Didac
Didac
14/02/2010 21:07
que bonico que queda XD

Agustí Oriol 8è d'espanya!
Didac
Didac
14/02/2010 21:25
Agustí Oriol 8è al Campionat d'Espanya Promesa

Els parcials... i videos!

7.58 687 (4) 5.36 453 (11) 1.140 (11) 9.05 429 (9) 1.569 (10) 1.70 544 (8) 2.113 (10) 9.49 642 (2) 2.755 (9) 2.40 220 (9) 2.975 (9) 2:58.01 684 (6)
Total: 3.659

http://www.net-sport.tv/campeonatopromesa/

Al control d'avui el Marc ha marcat 8.02 a les tanques i 7.3X als llisos

Un servidor ... doncs a les tanques...10.6X i al 400 .... 54.60 ...

enfin serafina, ja li he dit adeu a la pista :D
Toni
Toni
19/02/2010 20:34
Maria José Aguirre, 45:34, 3a absoluta
Carles Peiret, 44:59
Antoni Cerdà, 49:17, 2n de la categoria
Ana Maria Belmonte, 58:28
Didac
Didac
28/02/2010 14:37
Marc José Campio de Catalunya de 60 tanques

8.4X semis
8.10 a la final

Núria a les tanques MP 10.18 no ha passat a final, als llisos 8.5X en semis i 8.48 a la final !

enhorabona
Didac
Didac
07/03/2010 21:28
00085 00355 Jaume Garcia Soler Club Atletime Tarragona ESP 02:42:08
00425 01272 Jaume Sabater Martí Club Atletisme Tarragona CAT 02:57:12
00585 00206 Emili Barberán de Miquel Club Atletisme Tarragona CAT 02:59:29
01768 03977 Víctor López Bueno Atletisme Tarragona CAT 03:18:10 Meta
03214 01589 Joan Tares Queralt Club Atletisme Tarragona CAT 03:30:13 Meta

Impresionants !!!!
Didac
Didac
14/03/2010 15:12
Marc José campió d'espanya

8.35 Eliminatories (1r Serie 2)
7.99 Semifinals (1r Serie 1)
7.92 Final (1r)
Didac
Didac
14/03/2010 19:28
3 GONZALEZ LEON, VICTOR 00:40:19
7 FLORES MONTES, FERNANDO 00:43:44
9 ROSENDO FREIRE, PABLO 00:45:13
60 LOPEZ BALLESTE, ISIDRE 00:53:53
Fernando
Fernando
14/03/2010 23:33
Te has dejado a Jordi Miró.
Didac
Didac
15/03/2010 08:56
si os lo tengo dicho, no costa tant ficar el nom del club :(

42 MIRO PORTA, JORDI 00:51:07 INDEPENDENT

ja ens ha quedat clara la teva ideologia jordi!
Didac
Didac
15/03/2010 09:04
Cursa Veteràna 16 70 Fernando Flores 17/06/1969 M-40 16 35:46.88
Cursa Senior 14 23 Pedro Ortega 12/10/1977 SM 13 32:19.07 RCATT

enhorabona!

PS: I al dia seguent aneu a fer una cursa de muntanya? Esteu fatal
dav
dav
15/03/2010 09:37
Mitja Marato Muntanya Montral:

5é David Lago 1h50'00'' (3er. senior).
21é Angel Luis Lopez 2h08'32'' (3er. veterà).
25é Mayte Nadal Rubio 2h09'39'' (1a dona).
32é Natalia Rakislova 2h14'00'' (2a. dona).

Com veieu el Cat. va estar representat al podi de les 3 categories de la cursa, si es que som uns cracks a tots el terrenys !!!!!!!!, i perque no entrenem que sino..........
Llàstima que només erem 74 participants, doncs la d'ahir va ser una gran jornada atlético-muntanyera, amb tots el ingredients necessaris: Neu, glaç, fang i fred, i un recorregut fantàstic.
Didac
Didac
15/03/2010 09:55
Fantàstic! Doncs vinga va, més representació:

Jornada de Gaudint de l'Atletisme a Torredembarra

Dels més petits fins als no tant petits! Alex, Paula, Nil, Maria Fa, Maria Fer, Laura, Andriy, Berta, Julia i Joaquim !!!

I per a que consti en acta, les fotos hehehe

http://www.clubatletismetarragona.com/fotografies/v/Escola/2010-03-14-Gaudim-Atletisme-Torre/
Didac
Didac
28/03/2010 21:04
28-març
Cursa del Calçot: 11K
7 1220 Jose Francisco Garcia Navarrete 43:55 43:53 3:49 M4-2 C.A. TARRAGONA
20 1054 Enrique Hernandez Renedo 47:13 47:10 4:07 M7-1 C.A. TARRAGONA
31 1277 Jordi Julbe Alejos 50:22 50:12 4:22 M6-2 CA TARRAGONA
48 1020 Isidre Lopez Balleste 53:36 53:22 4:39 M2-17 C.A. TARRAGONA
49 1265 Agusti Garcia Cubelles 53:36 53:23 4:39 M2-18 CA TARRAGONA

9ª Mitja Marató de la Calçotada Valls 2010
4 4 Pedro Ortega Ridao 1:13:34 1:13:34 3:30 M2-2 C.A. TARRAGONA
8 376 Victor Gonzalez Leon 1:16:31 1:16:31 3:38 M2-5 CA TARRAGONA
14 449 Jaume Garcia Soler 1:19:01 1:19:00 3:45 M2-8 C.A. TARRAGONA
18 442 Pere Gomes Miquel 1:21:47 1:21:47 3:53 M4-4 CA TARRAGONA
30 418 Juan Manuel Nieto Arjona 1:23:58 1:23:53 3:59 M2-14 C.A.TARRAGONA
50 236 Julio Ramos Ferrol 1:27:25 1:27:25 4:09 M2-21 CA TARRAGONA
72 343 Cesar Esteban Cerezuela Almazan 1:30:06 1:30:01 4:16 M3-16 CA TARRAGONA
95 97 Carlos Rodriguez Cano 1:33:11 1:33:02 4:25 M3-26 C.A. TARRAGONA
Didac
Didac
13/04/2010 11:08
10-04-2010 - Lliga Catalana 2010 - Primera Jornada - 2a Divisió Masculina (Mollet del Vallès)

100 metres llisos 10.9 (+2.7) * Marc Jose Diaz 08-01-1993
100 metres llisos 11.2 (+2.4) * Bernat Rocamora Chaparro 24-07-1989
110 metres tanques 17.7 (+2.4) * Quico Iborra Martínez 08-10-1967
110 metres tanques 18.09 (+2.3) Pere Pardines Gras 30-01-1965
400 metres llisos 00:58.9 * Isidre López Balleste 09-03-1981
400 metres llisos 01:03.0 * Alan Sanou Malet 13-05-1989
1500 metres llisos 04:19.5 * Pedro Ortega Ridao 12-10-1977
1500 metres llisos 04:28.5 * Víctor González León 01-12-1979
3000 metres obstacles 10:57.2 * Fernando Flores Montes 17-06-1969
3000 metres obstacles 11:18.9 * David Lago Camps 13-07-1973
Triple 9.93 (-1.7) Arnau Miró Coch 13-07-1995
Triple 12.08 (-1.3) Farouk Mellakhi 27-07-1985
Alçada 1.55 José Miguel Martín Álvarez 10-09-1972
Alçada 1.75 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Disc 34.19 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
Disc 26.74 Robert Romaní Suárez 16-03-1986
Martell 14.53 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Martell 19.01 Joan Domingo Romero 15-12-1965
4x100 46.1 (0) * Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
4x100 46.1 (0) * Bernat Rocamora Chaparro 24-07-1989
4x100 46.1 (0) * Marc Jose Diaz 08-01-1993
4x100 46.1 (0) * Dídac Rios Meseguer 19-04-1985

Marques al Ranking
Resultats
Fotografies
Didac
Didac
18/04/2010 23:18
17-04-2010 - Lliga Catalana 2010 - Primera Jornada - 2a Divisió Masculina (Mollet del Vallès)

200 metres llisos 22.9 (+2.2) * Marc Jose Diaz 08-01-1993
200 metres llisos 23.5 (+2.2) * Bernat Rocamora Chaparro 24-07-1989
400 metres tanques 01:02.9 * Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
400 metres tanques 01:12.3 * Isidre López Balleste 09-03-1981
800 metres llisos 02:12.0 * David Lago Camps 13-07-1973
800 metres llisos 02:28.6 * Jose Fco. García Navarrete 24-09-1967
5000 metres llisos 16:13.6 * Pedro Ortega Ridao 12-10-1977
5000 metres llisos 16:59.6 * Jaume García Soler 11-08-1977
5000 metres marxa 29:14.6 * Fernando Flores Montes 17-06-1969
Llargada 5.67 (-0.5) José Miguel Martín Álvarez 10-09-1972
Llargada 4.99 (-2.0) Arnau Miró Coch 13-07-1995
Perxa 3.50 Adrià Serres Pardines 12-09-1983
Perxa 3.30 Robert Romaní Suárez 16-03-1986
Pes 8.74 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
Pes 10.45 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Javelina 31.22 Luís Saez Perez 01-03-1949
Javelina 35.88 Hector Mateu Pérez 28-11-1982
4x400 03:53.2 * Bernat Rocamora Chaparro 24-07-1989
4x400 03:53.2 * Adrià Serres Pardines 12-09-1983
4x400 03:53.2 * David Lago Camps 13-07-1973
4x400 03:53.2 * Pedro Ortega Ridao 12-10-1977
Didac
Didac
13/05/2010 09:19
Enrique Hernandez Renedo 43:32

49è de la general i 1r de la seva categoria
Didac
Didac
18/05/2010 10:28
100 m llisos

JOSEP MARIA MATEO 13.95

1r M45
Didac
Didac
20/05/2010 13:46
100 metres llisos 11.73 (+1.4) Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
100 metres llisos 11.90 (+1.4) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
100 metres llisos 12.01 (+0.5) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
110 metres tanques 17.20 (+1.3) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
110 metres tanques 18.98 (+1.3) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
400 metres llisos 00:53.96 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
400 metres llisos 00:56.00 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
1500 metres llisos 04:57.60 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
1500 metres llisos 04:58.48 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Llargada 5.89 (+2.5) Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Llargada 5.40 (+1.7) Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Llargada 6.03 (+1.7) Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
Alçada 1.71 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Alçada 1.65 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Perxa 2.80 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Perxa 3.00 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Pes 9.95 Ferran Tortosa Pradillo 02-10-1986
Pes 9.18 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Pes 9.65 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Disc 20.51 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Disc 24.34 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Javelina 35.40 Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Javelina 29.45 Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Decatló 4902 pts Dídac Rios Meseguer 19-04-1985
Decatló 4750 pts Agustí Oriol Pasano 08-03-1989
Didac
Didac
11/09/2010 16:19

ebdem Avui a la Cursa de Muntanya de Falset, al circuit curt de 13 Km, Víctor González 1er i Juanma Nieto 4rt. Al circuit llarg de 22 Km, Toni Arbonés 1er.

Didac
Didac
19/09/2010 19:18

Josep Maria Mateo i Anna Solé Guanyadors

http://www.clubatletismetarragona.com/resultat/342

# ---- Nom ----------100-----Llargada-----Pes-----1000-----Punts

1-----Josep Maria Mateu-----13,6-----4,65-----6,63-----3'35"00-----2.189

2-----Txomin Domingo-----16,8-----3,41-----8,66-----3'33"00-----1.855

3-----Quico Iborra-----13,0-----5,15-----9,93-----4'04"20-----1.813

4-----Bernat Rocamora-----13,1-----4,94-----9,25-----3'27"71-----1.642

5-----Isidre López Balleste-----12,9-----4,45-----7,53-----3'09"24-----1.641

6-----Edu Pallise-----13,3-----4,53-----6,69-----3'14"45-----1.494

7-----Miguel Baccarin-----13,7-----4,14-----7,86-----3'14"20-----1.440

8-----Hector Mateu-----13,9-----4,40-----9,48-----3'35"35-----1.380

9-----Alberto Navarro-----15,1-----4,15-----9,09-----3'32"88-----1.188

10-----Lluis Vazquez-----13,9-----3,72-----6,12-----4'02"97-----1.143

11-----Fernando Álvarez-----14,1-----3,49-----5,94-----4'02"47-----825

12-----Iván Hornos-----15,9-----3,19-----5,86-----4'26"08-----429

#---------- Nom ----------100-----Llargada-----Pes-----800-----Punts

1-----Anna Solé Ferré-----14,0-----4,70-----9,08-----3'36"49-----1616

2-----Anna Esparza-----14,6-----4,32-----6,31-----3'19"47-----1359

3-----Maria Montañes-----16,5-----2,87-----10,08-----3'36"10-----970

4-----Mireia Tortosa----------0,00-----7,52----------368

Didac
Didac
03/10/2010 18:09

Mitja de Sant Cugat 3 octubre 2010

1 373 Pedro Ortega Ridao 1:12:57 C.A. TARRAGONA

13 1339 Jorge De Andres Sanchez 1:17:39 C.A.TARRAGONA

86 693 Emili Barberán De Miquel 1:27:57 C.A. TARRAGONA

http://www.atletisme.cat/classificacions/scugat/res2010g.htm

Didac
Didac
19/10/2010 16:32

XXI Cursa Atlètica del Torró - Agramunt 2010

https://www.inscripcions.cat/access.php?page=operacions/classificacions.php

ENRIQUE HERNANDEZ RENEDO 00:47:46

88a posició en categoria absoluta

2a posició en la categoria VET-B Masculí

Didac
Didac
22/10/2010 09:25

Penseu en notificar els resultats, (aquí és un bon lloc) així podem donar info a la premsa

Didac
Didac
25/10/2010 12:53

24-10-2010 - 1a Cursa 10 Qms. "Reus Vitalitat" (Reus)

10Km (Ruta) 00:33.51 Víctor González León 01-12-1979  

10Km (Ruta) 00:36.57 Javier Moreno Cabeo 18-11-1982  

10Km (Ruta) 00:37.34 Jose Fco. García Navarrete 24-09-1967  

10Km (Ruta) 00:41.22 Isidre López Balleste 09-03-1981

24-10-2010 - 3a Mitja Marató de Reus (Reus)

Mitja Marató 00:01:11 Pedro Ortega Ridao 12-10-1977  

Mitja Marató 00:01:12 Jorge de Andres Sanchez 30-07-1971  

Mitja Marató 00:01:18 Raul Torralba Rísquez 28-03-1980  

Mitja Marató 00:01:19 Juan Manuel Nieto Arjona 23-02-1976  

Mitja Marató 00:01:28 Cesar Esteban Cerezuela Alhazán 26-12-1975  

Mitja Marató 00:01:29 Pere Gomes Miquel 08-02-1968  

Mitja Marató 00:01:41 José Manuel Velasco Fernandez 07-10-1974

24-10-2010 - Marató del Mediterràni 2010 (Castelldefels)

Marató 03:01:12 Emili Barberán De Miquel 27-10-1971  

Marató 03:47:09 Joan Tares Queralt 17-05-1961

ebdem
ebdem
25/10/2010 16:35

24-10-2010-3a Mitja Marató de Reus (Reus)

Mitja Marató 01:27:36" Pablo Rosendo Freire 12-12-1978

Missatge original de Didac
Didac 15/11/2009 21:00

Aquí anirem ficant les actuacions del CAT al llarg de la temporada, i podem començar, comentant el Cros d'avui a Vila-Seca per Exemple.

Podeu trobar els detalls de posicions i resultats a la notícia corresponent → Esplèndid debut de l'Escola CAT

Comentar doncs que aquest ha estat el debut oficial de l'Escola CAT en competició, i esperem que continuïn les ganes i la participació que hi ha hagut avui tot i les baixes per malaltia que no han estat poques. La matinal ha acompanyat (ja no recordava un cros de vila-seca sense vent!!!!) i la majoria de la catnalla era debutant i no sabien gaire bé ni que era un cros i han estat a tope abans, durant i després de la seva cursa, han tingut la oportunitat d'estrenar-se en un dels crosos més grans de la comarca i poder gaudir d'un molt bon nivell d'atletisme en totes les categories. Lo important es que s'ho passin bé i ho gaudeixin tant els atletes com els monitors i acompanyants i tal com deia el Jose feia goig veure lila en cada cursa que sortia.

A seguir treballant i a gaudir d'aquesta catnalla que s'ho mereixen! un 10 per a tots. A l'espera de unes línies també dels super trainers Mariona i Berni

Resum Escola

Juvenil Masculí 4t - Xavier Julbe

Cadet Femení 4a - Núria Torradamé

Aleví Masculí

11è - Adolf Milla

32è - Ismael Lancharro

Aleví Femení

16a - Alícia Vázquez

17è - Núria Sanchez

23a - Andrea López

Benjamí Masculí

17è - Josep Milla