Club Atletisme Tarragona

Nou Equipament (SEGONA PART)

Didac 14/11/2009 00:28 42012 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
14/11/2009 00:28
Tancat General
Hola a tothom, com que ja estic una mica cansat del tema samarretes, intentaré aclarir-ho tot una mica.

Tema 1) Samarretes fondistes BLANCA
La qüestió es que ja està demanada, es van demanar 25 conjunts (samarreta + pantaló) i 5 samarretes soltes.

Us apunto els que han demanat, qualsevol questió s'encarreguen entre Pedrito, Nene i Emili

Nom Talla samarreta talla pantaló (a pagar)

EMILI - CM-L PT-M - PAGADO - 39
NENE - CM -L PT.M - PAGADO - 39
CARLOS - CM-L PAGADO - 25
VICTOR - CM-L PT-L - PAGADO - 39
DAVID L. - CM-L - PAGADO - 25
TOÑO - CM-S PAGADO - 25
PEDRO - 2CM-S 2PT-S PAGADO - 78
JOANET - CM-L PT-L - 39
FERNANDO - CM-L PT-L - 39
ANGEL - CM-XL - 25
ALEX L. - CM-L PT-L - 39
JORDI M. - CM-L PT-L - 39
JAVI M. - CM-L PT-L - 39
TONI V. - CM-L PT-L - 39
JUAN V. - CM-L PT-L - 39
PEPE V. - CM-L PT-L - 39
JUAN B. - CM-M - 25
RAMON - CM-M PT-M - 39
CARLOS R. - CM-M PT-M - 39
JOAN T. - CM-M PT-M - 39
ANTONI C. - CM-S - PAGADO - 25
TXOMING - CM-XL PT-XL - 39
JAUME G. - CM-XL PT-XL - 39
JAUME S. - CM-XL PT-XL - 39
PERE G. - CM-XL - 25
JORDI J. - CM-L PT-L - 39
GUTI - CM-XL PT-L - 39
J. MARIA M. - CM-L - 25
ISIDRE - CM-L PT-L - 39

Tema 2) Samarreta lila que dona el club
Hi ha la possibilitat de demanar samarreta oberta o tancada. La tancada es com la samarreta actual i les talles son les mateixes, per a que tingueu referència.

Ara bé amb la oberta sembla que hi ha hagut problemes amb les talles de mostra de les obertes. En un principi el Nene va provar la M i anava bé, Carlos i Pedrito també la van provar, però ara vam demanar noves talles, una L i una XL i sembla que Carlos, no li va bé la L quan la M li anava bé. Aniré la setmana entrant a aclarir el tema i a veure com queda la cosa.

Tema 3) Pantalons i malles
Els pantalons tenim una mostra XXL per a que us la proveu, me la demaneu, si a algú li serveix de referència jo demano una XL, que es com els anteriors. També podeu guiar-vos per els anteriors per tenir-ne una referència. També corren que ja no se qui els te uns pantalons talla M, que els tenia el davidla, no se si els te ell o els ha deixat a algú.

Les malles, doncs no tenim mostres, però si teniu les anteriors o les voleu demanar a algú, doncs demaneu-les, si us serveix de referència, jo demano XL també.

Prego aneu entre tots agilitzant el tema de la comanda per tenir-ho el més aviat possible. A continuació us ficaré la llista dels que encara no han demanat res i una altre de la comanda complerta, i si hi ha algun error, ho notifiqueu.

Pre-comanda: actualitza't 30 novembre 16:24
comanda
Respostes (52)
Guti
Guti
14/11/2009 10:17
Bones, Didac, en la última rectificació del la comanda lilia, vaig pujar la samareta a XXL pero el pantalo em va gran, vaig demanar XL, que es el que gasto normalment, m'ho pots rectificar, gracies.
periko
periko
14/11/2009 15:59
Esto es lo que tengo.
TO
Didac
Didac
14/11/2009 18:03
Ok pedrito, lo engancho en mi mensaje y le pongo COLORINES
periko
periko
16/11/2009 14:43
Antoni C. camiseta pagada 25 EUROS.

*** anotado!
Didac
Didac
17/11/2009 13:01
Hola a tothom. Nova informació sobre la roba.

Tinc pantalons per a que us proveu talles S-M (no se qui la te), L, XL i XXL avui les portaré, aneu provant-les i decidint quina voleu.

Pel que fa a malles, tinc una M-L-XL, també les portaré.

Samarretes OBERTES, tinc una M, L, XL, les proveu i decidiu, les talles són correctes, si les voleu tancades, ja teniu el patró antic (samarretes anteriors).

Per fi he quadrat els colors i els preus han quedat ja definits amb el IVA, però abans vull parlar-ho amb junta per ficar els definitius, com més aviat tinguem clares les talles més aviat ho tindrem.

Salutacions
periko
periko
17/11/2009 21:50
Alex L. conjunto pagado 39EUROS, al igual que Toni V. Juan V. y Guti.
Juan B. camiseta pagada 25EUROS.
Didac
Didac
17/11/2009 22:02
A veure, retornant al tema de les samarretes, entenc doncs, si es baixa la costura de l'aixella, us aniran bé? Quants cms més avall?

Nene
Nene
17/11/2009 22:23
Dídac, hay que bajarla como unos 5 cms, para que no roce.
JordiJ
JordiJ
17/11/2009 22:26
A veure , si modifiquen les samarretes, les talles podrien cambiar, pregunto?
periko
periko
17/11/2009 22:28
hago un pequeño aporte, sobre las camisetas abiertas Mozia, ademas de ser un tallaje corto estan mal diseñadas, como no cambian el diseño, la opcion B seria cerrada,que seria una cosa asi como las antiguas Mozia que teniamos antes, que es tambien la que probemos Nene y yo, por lo que me he dado cuenta hoy, pues me he probado la M abierta y me tiraba a mi tambien, ojo eso que yo llevo la S y no tengo espalda, el tallaje de la cerrada, tambien sera como las nuestras antiguas, asi que no habria problemas, y los pantalones y las mallas, Didac tiene muestras. La opcion C, seria rizar el rizo, pero pasa por mirarlas en Viator, pues tambien trabajaban, con otra tela, que no era coolmax, pero paso de hablar mas de la cuenta, a ver si alguien se va a pensar que me llevo comision de Viator, yo expongo lo que hay y las posibles soluciones, si alguien cree en opciones D o E, o las que sean, que lo diga,pero no darle muchas vueltas, pues tenemos al Didac, loco, pues es el, el que se esta moviendo mas.
JordiJ
JordiJ
17/11/2009 22:30
Ho dic perquè com hi ha un llistat amb les talles demanades, potser s'hauria de cambiar després de modificar les samarretes.
JordiJ
JordiJ
17/11/2009 22:38
A ver si lo entiendo, existe la posibilidad de cambiar el diseño?
Didac
Didac
17/11/2009 22:41
5 cms???? Bueno

A veure, no se si canviaran les talles, si voleu puc preguntar, si ho poden baixar 5 CM's. La questió es que si es baixa 5cm's d'aixella, s'obrirà més pel darrere també i ja quedaria oberta, llavors jo baixaria 5cm's partint de les tancades, demà els hi comento a mozia, com ho veurieu això?
periko
periko
17/11/2009 22:46
Yo creo que si se baja de la cerrada puede que dar el mismo problema, hay que bajar los 5 de la abierta.
Didac
Didac
17/11/2009 22:54
El mismo problema? No cre, seran 5cm mas abierto ...

El problema que puede haver (creo yo) si se hace en la abierta, es que si tiramos 5 cm mas, i se abre mas por detras, alomejor tiba mas aun, no? (hablo des de la ignorancia!)
Didac
Didac
18/11/2009 14:08
Ja li he comentat a l'emili:

He parlat amb Mozia, i m'ha dit que si li portem una samarreta d'atletisme que ens vagi bé, ens faria els mateixos patrons, apa, doncs, ara us deixo a les vostres mans que la decidiu i la feu arribar allà a el Vendrell. Només deixar-la la resta de gestions les seguiré fent jo mateix.

Salutacions.
periko
periko
18/11/2009 15:49
Isidre, conjunto pagado 39EUROS
Nene
Nene
18/11/2009 20:57
Bien. Vayamos contando poco a poco. Parece ser, que la camiseta Mozia no acaba de sentar bien a la mayoría de fondistas. Hay dos soluciones, una que la aporta el fabricante, llevándole una camiseta que nos fuera bien a todos (un tallaje específico), cosa que presumo harto difícil, pues no nos ponemos de acuerdo para un simple trapo, como para llevarles una camiseta que nos vaya bien a todos.

La otra solución que propongo, es esperar a la Viator y si nos va bien a todos los fondisCATs, sería pedir a Viator también las lilas, y los veloCATs, lanzaCATs y SaltaCATs si ellos desean la Mozia, pues esa para ellos. El único problema sería coincidir con la tonalidad, pero sería un problema menor.

Así que tenéis otra idea camisetera, y lo que no podéis quejaros, es que este club es bien democrático, que pregunta a sus atletas por la camiseta que les va a regalar. No se había realizado nunca, pero esta vez se hace. Y espero que se pueda hacer con más temas, si así fuere necesario.
periko
periko
18/11/2009 22:05
Joan T. conjunto pagado 39EUROS
Javi M. conjunto pagado 39EUROS
Jordi J. conjunto pagado 39EUROS
periko
periko
18/11/2009 22:16
Didac, ponme al Guti en verde, que ya lo hr apuntado antes.
JordiJ
JordiJ
18/11/2009 22:44
Yo, Nene, y es una opinión más, me inclino por la segunda opción que has dicho, esperar a las camisetas de Viator. A mi personalmente la talla me iba perfecta y además creo que salía mejor de precio, y bueno, está bien pedir la opinión a todos los atletas del club, aunque esto suponga dar más trabajo a todos los que se encargan del tema, que imagino que están un poco hartos .
periko
periko
19/11/2009 22:37
Pepe V. conjunto pagado 39EUROS
Ramon conjunto pagado 39EUROS
periko
periko
25/11/2009 21:19
Txoming conjunto pagado 39EUROS
Jaume G. conjunto pagado 39EUROS
Pere G. camiseta pagada 25EUROS
periko
periko
26/11/2009 20:22
Carlos R. conjunto pagado 39EUROS
Josep Maria M. camiseta pagada 25EUROS
periko
periko
28/11/2009 12:08
Fernando conjunto pagado 39EUROS
Didac
Didac
30/11/2009 09:44
Hola a tothom, si ningú em diu al contrari durant aquesta setmana, començarem a fer la comanda a Mozia només amb les samarretes tancades, o sigui el model classic (les que tenim ara) que ja teníem de patró (això si, amb el material més bo).

Ja us vaig dir que hi ha la possibilitat de fer una samarreta més oberta, si li portem un patró, com que no heu dit res les farem tancades, així que us fico, els que l'havíeu demanat oberta, per a que corregiu les talles que havíeu demanat, recordeu que la tancada és el patró clàssic.

Us recordo que aquesta la primera, la paga el club.

Aquí teniu la llista dels que vau demanar OBERTA, per a que corregiu, si no dieu res entendré que es manté la talla

Barberan de Miquel, Emili 1L
Bardina i Tomas, Joan 1L
Cerezuela Alhazán, Cesar Esteban 1L
Clapera Urpí, Ramón 1M
Domingo Romero, Joan 1XL
Ferrer Barberan, Carlos 1L
Flores Montes, Fernando 1L
García Cubells, Agustí 1XXL
García Navarrete, Jose Fco. 1L
García Soler, Jaume 1XL
Gironés Castilla, Josep 1S
Gomes Miquel, Pere 1XL
Gómez Carballo, Óscar 1M
Julbe Alejos, Jordi 1XXL
Lago Camps, David 1L
López Balleste, Isidre 1L
López Bueno, Víctor 1L
López HernÁndez, Ángel Luís 1L
López Vila, Álex 1L
Martín González, Mariona 1XL
Martínez Pérez, Mario 1M
Miró Porta, Jordi 1L
Moreno Cabeo, Javier 1L
Nieto Arjona, Juan Manuel 1XL
Pallisé Álvarez, Eduard 1M
Pedrol Vilches, Alex 1XL
Rodriguez Cano, Carlos 1M
Sanchís Cugat, Jaume 1XL
Tares Queralt, Joan 1M
Valverde Moya, Antonio 1L
Valverde Moya, Joan Miquel 1L
Vázquez Vilamajo, Lluís 1L
Velasco Fernandez, José Manuel 1L

equipament oficial
periko
periko
30/11/2009 12:44
Yo sigo con la S de todo, camiseta, pantalon y malla.

*** anotat
JordiJ
JordiJ
30/11/2009 16:17
Si el patró clàssic vol dir com la que tenim ara, jo canvio i demano una talla L.

*** si, el model clàssic és com l'actual, anotat
Alex
Alex
30/11/2009 16:32
Jo, com sempre, el que diu el Jordi em va bé.

Així que, tant el Toni Valverde com el Juan Valverde com jo (Alex), volem la TALLA L.

Si, el Jordi Julbe canvia de talla, nosaltres tres, també canviem a la mateixa que demani el Jordi Julbe.

*** anotat
Guti
Guti
30/11/2009 22:10
Jo ara porto la L, si es el mateix patró pues endavant.

Didac apuntam una L

*** anotat
jan
jan
01/12/2009 00:25
weno pos yo cambiaré a una L..x cierto mañana iré a las pistas si t acuerdas traeme la camiseta ..gracias

*** anotat, oido cocina una L dels 20anys!
Didac
Didac
01/12/2009 11:44
Per cert a veure si algú pot contactar amb

Jaume Sabater, Carles Peiret, Andres Muñoz, Patrici Garcia, Jordi Sentis, Enrique Hernandez ... a veure quines talles voldrien
periko
periko
03/12/2009 12:39
Angel camiseta pagada 25EUROS
periko
periko
04/12/2009 22:08
Jordi M. conjunto pagado 39EUROS.
periko
periko
13/12/2009 17:05
Jaume S. conjunto pagado 39EUROS
periko
periko
25/01/2010 14:25
Nene en este post, esta la relacion de tallas, y de pedidos de cada uno, con lo que han pagado.
Nene
Nene
25/01/2010 20:25
Os tengo que comentar lo siguiente:

Como las camisetas ya no las hace Viator y ahora nos las hace ProtoSport, los precios cambian :

La camiseta de Viator el costo era de 25, la de ProtoSport es de 25.50 + iva.
El pantalón de Viator el costo era de 14, los de ProtoSport es de 19.50 + iva.

Con ProtoSport hay posibilidad de hacer la malla, pero no sé el pvp, les preguntaré.

Un segundo pedido, el mínimo será de 5 piezas, así que no será difícil demanar otros pantalones/camisetas/mallas que nos hicieran falta más adelante.

El material es de CoolMax, lo he probado y va perfecto, y el tallaje es perfecto, bueno, eso creo yo. Espero no equivocarme.

En fin, que si todo va bien, esta semana haré el pedido. Eso sí, espero a ese pedido excepcional de pantalones de los veloCATs.

Saludos.
Guti
Guti
25/01/2010 21:36
Buenas Nene, el tallaje que utilizo ahora mismo es la L, tanto camiseta como pantalon, hay muestras para probar de este proveedor ?
dav
dav
25/01/2010 23:11
COMO FIGURA EN EL LISTADO DE MAS ARRIBA CORRESPONDIENTE A VIATOR, YO SOLICITE UNAS MALLAS, ES POSIBLE A
Nene
Nene
27/01/2010 22:11
Ok. David te anoto las mayas.
Nene
Nene
01/02/2010 22:37
Buenas. Ya está en marcha las nuevas camisetas fondisCATs. En esta semana, me llegará un prototipo de ellas vía fotografía, en cuanto la reciba, la colocaremos para que le deis un vistazo y opinéis. Seguiré informando.
Nene
Nene
10/02/2010 21:58
Buenas de nuevo. Bien, ya está en marcha el pedido. No he sabido bajar el fichero para que viérais el prototipo de la equipación. Si Dídac quiere, como el lo tiene, lo podrá poner. En fin, como hemos cambiado de proveedor, y ahora es Proto, pues hay cambios de precios. Bien os pongo las diferencias abajo. Hablando con el comercial, van a intentar tenerlas para el maratón de BCN, pero les he comentado que no por mucho correr no nos vayan a quedar mal. Bien, ya están en sus manos las equipaciones.

Camiseta -> 25.00
Didac
Didac
10/02/2010 22:05
Por alusiones ...

equipament
periko
periko
11/02/2010 00:00
pues esta muy bien a ver si las tenemos pronto.
dav
dav
11/02/2010 01:00
o.k. , a veure si la poden estrenar per la marató de Bcn els que la facin i segur que els ajuda a anar mes ràpid........... o no!!
Ja falta poc, Pedrito , al final todo llega,,,
periko
periko
11/02/2010 17:34
y estrenaremos mallas David.
dav
dav
11/02/2010 22:10
si que en las otras ya tengo carrreras, qui cir, que ya llevan muchas carreras...........
Nene
Nene
11/02/2010 23:13
Por cierto, no me acordé de decir que quienes tengamos que pagar la diferencia, es decir los que pedimos pantalones, podemos darle el dinero a Pedrito o a mi mismo. Perdonad el olvido.
dav
dav
09/03/2010 12:02
que se sabe del tema?? Se han quedado helados??
periko
periko
30/03/2010 17:03
Capitulo 2000044586867738 de Falcon crest, que diga de camisetas, HAN LLEGADO, LAS TENEMOS, SISISI ES VERDAD, bueno en este mismo post teneis lo que cada uno pedio y lo que hay que abonar pues nos salen los pantalones algo mas caritos, por favor ruego os pongais en contacto conmigo para facilitar la entrega y el que tenga pantalon traiga el dinero. tel.660138671.
periko
periko
31/03/2010 00:44
entregado a:
Emili- cm-l pt-m pagado 7´50
Jordi julbe- cm-l pt-l
Guti- cm-xl pt-xl
Jordi m- pt-l pagado 7´50
Josep maria m- pagado 7´50
Joan
Joan
01/04/2010 14:39
Bona tarda. El dimarts dia 6 pujare a les pistes, si et va bé pots portat el meu equipament, ja que el voldria probar abans de fer-lo servir. Gràcies, Joan Tarés.
Missatge original de Didac
Didac 14/11/2009 00:28
Hola a tothom, com que ja estic una mica cansat del tema samarretes, intentaré aclarir-ho tot una mica.

Tema 1) Samarretes fondistes BLANCA
La qüestió es que ja està demanada, es van demanar 25 conjunts (samarreta + pantaló) i 5 samarretes soltes.

Us apunto els que han demanat, qualsevol questió s'encarreguen entre Pedrito, Nene i Emili

Nom Talla samarreta talla pantaló (a pagar)

TOÑO - CM-S PAGADO - 25
PEDRO - 2CM-S 2PT-S PAGADO - 78
JOANET - CM-L PT-L - 39
FERNANDO - CM-L PT-L - 39
ANGEL - CM-XL - 25
ALEX L. - CM-L PT-L - 39
JORDI M. - CM-L PT-L - 39
JAVI M. - CM-L PT-L - 39
TONI V. - CM-L PT-L - 39
JUAN V. - CM-L PT-L - 39
PEPE V. - CM-L PT-L - 39
JUAN B. - CM-M - 25
RAMON - CM-M PT-M - 39
CARLOS R. - CM-M PT-M - 39
JOAN T. - CM-M PT-M - 39
ANTONI C. - CM-S - PAGADO - 25
TXOMING - CM-XL PT-XL - 39
JAUME G. - CM-XL PT-XL - 39
JAUME S. - CM-XL PT-XL - 39
PERE G. - CM-XL - 25
JORDI J. - CM-L PT-L - 39
GUTI - CM-XL PT-L - 39
J. MARIA M. - CM-L - 25
ISIDRE - CM-L PT-L - 39

Tema 2) Samarreta lila que dona el club
Hi ha la possibilitat de demanar samarreta oberta o tancada. La tancada es com la samarreta actual i les talles son les mateixes, per a que tingueu referència.

Ara bé amb la oberta sembla que hi ha hagut problemes amb les talles de mostra de les obertes. En un principi el Nene va provar la M i anava bé, Carlos i Pedrito també la van provar, però ara vam demanar noves talles, una L i una XL i sembla que Carlos, no li va bé la L quan la M li anava bé. Aniré la setmana entrant a aclarir el tema i a veure com queda la cosa.

Tema 3) Pantalons i malles
Els pantalons tenim una mostra XXL per a que us la proveu, me la demaneu, si a algú li serveix de referència jo demano una XL, que es com els anteriors. També podeu guiar-vos per els anteriors per tenir-ne una referència. També corren que ja no se qui els te uns pantalons talla M, que els tenia el davidla, no se si els te ell o els ha deixat a algú.

Les malles, doncs no tenim mostres, però si teniu les anteriors o les voleu demanar a algú, doncs demaneu-les, si us serveix de referència, jo demano XL també.

Prego aneu entre tots agilitzant el tema de la comanda per tenir-ho el més aviat possible. A continuació us ficaré la llista dels que encara no han demanat res i una altre de la comanda complerta, i si hi ha algun error, ho notifiqueu.

Pre-comanda: actualitza't 30 novembre 16:24
comanda