Club Atletisme Tarragona

PAGAR ELS DESPLA

TXOMING 13/06/2003 10:22 145904 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

TXOMING
TXOMING
13/06/2003 10:22
Tancat General
BE ,COM HE DIT ABANS,CREC KE ELS DESPLA
Respostes (26)
JAdRi
JAdRi
13/06/2003 12:26
Aquest es un aspecte que molts hem estat comentant des de fa temps... Es una cosa que es fa arreu i des de sempre. Els que van a un lloc corren amb els gastos per igual, el que no pot ser es que només se'ls carregui un, i a més sempre sigui el mateix. Txoming, vot a favor... per tant, queda aprovada la Llei de Desplaçaments 1/2003 de 13 de Juny.
Didac
Didac
13/06/2003 19:21
Suposo que els diners aquests seran per desplaçament no per persona no?

De totes maneres espero no tenir que pagar per aixo la proxima temporada, sino que m'ho paguin a mi :P
barbara
barbara
14/06/2003 01:19
estic completament dacord am el ke eu dit, per això aket diumenge pagaré jo Part del viatge a mataro.
JAdRi
JAdRi
14/06/2003 01:43
Com per desplaçament... i no per persona???
La persona que vulgui beneficiar-se del transport amb un cotxe no propi, haurà d'aportar la mísera quantitat acordada. Cada persona... Recordo que un simple viatge a Barcelona, comptant gasolina i autopista pot sortir per uns 35 i piko euros, tenint en compte que en un cotxe hi caben 4... 4x6=24... està bé crec no??? hi surt guanyany l'atleta... sinó tren, bus,,, "papes!!!"...
Didac
Didac
14/06/2003 09:21
joder kin pal me fot identificarme ultimament ....

pos re vale no tenia ni idea de quan costava, pero bueno segueixo en la meva linea de que espero no ser portar a partir d'aquest estiu xDD

Llavors la cosa com queda?

Prvíncia de Tgn .................. 6 €
Barcelona i província .......... 6 €
Girona i província .............. 9 €
Lleida i província ............... ?? €

Aixi o que?

TXOMING
TXOMING
14/06/2003 10:13
CREC KE AKEST BAREM ES CORRECTE I LLEIDA =BARNA.HOME A NO SER KE TOKI ANAR A VIEL-HA ,PERO KE JO RECORDI NO HI HA PISTA D´ATLETISME NI ES FA CAP CROSS.AH NO S´HA FICAT RES D´ANAR A L´ESTRANGER,KUAN VAL SORTIR DEL NOSTRA TERRITORI SOBIRA?PENSEU-VOS EL BAREM.
AGUR
Pishaa
Pishaa
14/06/2003 14:59
Yo voto a favor, pq como casi siempre pongo coche...

Yo creo q aki habra problemillas... que pasara cuando alguien no lleve a muchas personas? que pasara cuando alguien de ida vaya con uno y de vuelta vaya con otro?
electric
electric
15/06/2003 14:38
S'hauria de fer diferent.
·El que jo proposo es que en els desplaçaments es sumin totes les despeses de tots el cotxes (autopistes, carburant...) i es divideixin entre el nombre total d'atletes transportats.
·El barem de preus proposat pel Didac te certs problemes; ell proposa que per la provincia de TGN es paguin 6€, la meva pregunta es la següent: Desde Camp-Clar a TGN també seràn 6€?, es un desplaçament disn la provinvia, no?

JAdRi
JAdRi
15/06/2003 15:54
Si ho voleu fer aixi molt millot e! Però més que res potser haureu de pagar el doble... o com a mínim molt més.. Pero es una possibilitat ben bona... Peri tu Marc, ara que tindras el peugeot ja no et tindras que preocupar per aquest problemes e!!! ;)))
Didac
Didac
15/06/2003 16:41
Jo volia dir provincia referintme a anar a amposta o per alli perduts no aki al costat no se els que ara de moment teniu cotxe ja o parlareu millor jo crec que la proposta del txoming es bona.

Pel que he vist sempre s'acostuma a portar un mínim de 2 o 3 persones oi?
Si es el cas que en algun va 1 sol en un cotxe en un ke vagin 4 marxi un i monti am l'altre no crec que per aixo hi hagi problema

Pel que fa a la tornada anar amb un altre i coses aixi no se... procurem anar sempre amb el mateix.

Ja direu algo mes

Visca els peugeots 205 !! xDDD
Francesc.Ricart
Francesc.Ricart
16/06/2003 00:56
em semblen bé totes les idees, pero la que està millor és la del electric. Se sumen despeses i es reparteix. Pero no val omplir tot el dipòsit!!!!!!!!! És a dir, que ara es quan s'han de fer servir les mates.
TXOMING
TXOMING
16/06/2003 07:16
LA DEL ELECTRIC TB ES BONA.EL KE DIU EL DIDAC ES CORRECTE.S´ENTEN TGN A UN LLOC ON PER EXEMPLE HI HAGIN 50 KMS ENTRE ANAR I TORNAR,PER EXEMPLE. DE TOTES MANERES ES CUESTIO DE KE SI SON 6 I ES TE KE FER D0S CARROS DON
Xabi
Xabi
18/06/2003 21:44
LA PENA ES QUE TENGAIS QUE PROPONER COSAS ASÍ, ESTÁ CLARO QUE NO TODO EL MUNDO TIENE COCHE, PERO LO L
JAdRi
JAdRi
18/06/2003 23:10
ole... re més a afegir... tots sabem kins son els "okupa coches"... ki te detalls i ki no en té... ki te un morro k sel trepitja i ki no... tots o sabem... siguem persones!!!
TXOMING
TXOMING
19/06/2003 10:00
BE XATUS,COM JO VAIG COMEN
Francesc.Ricart
Francesc.Ricart
21/06/2003 01:36
Teniu raó. Jo proposo k se'ns carreguin les despeses a les quotes de soci directament.

No costa tant pujar les quotes cony!!!!!! si estem pagant una miseria!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i a més, no es pot keixar ningú perquè al final acaben pagant els papes, i tothom ho sap.

per tant, no us sembla addient obrir una conta per a desplaçaments?? Tothom podria tenir la seva targeta que es repartiria al punt de sortida, normalment hisenda, i al acabar un encarregat les tornaria a guardar. Entre tots pagaríem el compte corrent i aquest tindria cobertura per totes les despesses de desplaçament
Pishaa
Pishaa
21/06/2003 11:17
juasjuasjuas...

Como se dice normalmente, no es la política del club.
quic
quic
21/06/2003 16:48
Lo de pujar les quotes li podeu dir al tresorer, que és el que més us defensa a l'hora de pagar qualsevol cosa. Tenint en compte que potser seria més interessant que la tarja per pagar els desplaçaments fos del compte del tresorer i que pagues ell, així no caldria discutir a les juntes tot el tema de les despesses.

Per cert senyor tresorer, ja fa sis mesos que et vaig demanar una documentació, suposo que encara deus estar massa enfeinat... o potser no interessa facilitar informació del club perque no et fotem més canya a les juntes...

Jose
Jose
22/06/2003 14:12
Aunque te parezca mentira siempre he considerado el nuestro un club democrático (por más que yo me empeñe en seguir considerándolo un club modesto y económico, lo cual resulta a veces incompatible) y si me merezco caña, pos vale.. En cualquier caso, los nuevos aires no van con mi forma de pensar y de sentir el club, por lo que está claro que debo dejar paso a las nuevas generaciones e ideas porque si no acabarán con "mi atletismo". Sólo he vivido una forma de atletismo (de la cual tu eres fuente importante) y jamás tuve tantos problemas, ni gastos. Creí que mi obligación y mi deseo era tomar el relevo y transmitir lo que aprendí de nuestro deporte (sufrir y disfrutar de los entrenos y las competiciones)y soportar una ínfima parte de los gastos mientras pudiera. Pero por lo visto ahora son demasiado importantes el dinero y una buena equipación que nos haga un club uniforme; no es lo mío.
Por cierto, no me he olvidado de tí y tu petición, pero tampoco de los entrenos, preparar las inscripciones, la contabilidad, el reparto de material del club, las competiciones, ...
Xabi
Xabi
22/06/2003 23:17
La verdad es que yo siempre he tenido la suerte de tener unos entrenadores que se han preocupado de llevarme a las competiciones y traerme, a mi tanto Txoming, como Nene y otros, pero especialmente Quico me han llevado siempre a donde lo he necesitado, y se que gracias a ellos he podido ir a muchos sitios que de otra manera.... quien sabe. Por eso yo siempre quise hacer lo mismo que a mi me habian enseñado, y tal y como a mi me habían tratado, llevandome a todos los sitios, por eso lo sigo haciendo, sino: ¿Qué se me ha perdido a mi en Badalona? y la verdad es que fui encantado y no me importó ni gota ir en mi coche, pero.... pienso que el atletismo que vivi, y eso que soy el más joven de "los viejos", no se parece en nada al que se vive ahora.
Yo NO era bueno, y Quico me hizo bueno, pero todo gracias a esfuerzos y sacrificios por mi parte como atleta y por su parte como entrenador. Hoy yo no veo a casi nadie con esa mentalidad de sacrificio.
Con esto quiero decir que es cierto lo que dice Jose, los nuevos aires tampoco van con mi forma de pensar, yo sigo pensando que somos un club de lo más modesto, y nos queremos comparar con los grandes, y personalmente opino que no tenemos ni el mismo nivel económico, ni deportivo, y yo soy el primero que me incluyo como atleta que no tiene ese nivel, porque 2 metros en altura, realmente es una mierda.
Si que a mi me lo dieron todo, y eso intenté dar yo a mis atletas, pero yo ya salí caliente por este tema y por otros, por eso cuando cinco atletas que no sabiamos nada sobre dirijir un Club nos metimos ahí, intentamos seguir los patrones del atletismo que nos habían enseñado, para mi, el mismo que Jose, y muchos de los socios de ahora, nos dieros la espalda... y eso que les intentamos pagar de todo.
Está claro que ahora el Club se entiende de otra forma y con otra filosofia, serán los nuevos aires, yo no los entendí, y por eso me separé un poquito del Club.
Por pagar desplazamientos... yo a mi grupo de entreno les pagué de todo y de mi bolsillo (y con 19-20 añitos poco tenia, pero les di todo lo que tenia), era lo que a mi me habían enseñado, y aparte de criticarme no supieron hacer nada más. Veo que ya hay gente que se ha cansado de ser ellos los que siempre ponen el coche, como ya he dicho a mi me lo pusieron siempre y creo, o esa siempre a sido mi intención, que siempre les agradecí y les sigo agradeciendo por todo lo que me dieron, y no tiene porque ser dinero con lo que se agradecen las cosas, creo que hay muchas cosas más, por eso si hay gente que ya se está cansando, por algo será, y si solo es por dinero, que pena me dan, porque se pierden una parte muy bonita del atletismo.

YA SE QUE LOS TIEMPOS HAN CAMBIADO, PERO YO SEGUIR
Didac
Didac
23/06/2003 00:26
Encara que a molts us coneixo desde fa temps, jo només porto un any aquí i desconec com feieu les coses abans encara que puc suposar que més o menys en la linia d'ara, o de principi de temporada.

Pel que fa a lo de pagar els desplçaments, es evident que els que posen el cotxe tindran que pagar unes despeses extres que la resta no paga, el que es gasolina i autopista, i si un detallet no estaria malament de part dels paquets, que voleu proposar una quota pel transport, si que seria, com diu Xabi i Jose trencar una mica amb el que s'havia fet fins ara, pero es que sembla que els conductor arriba un moment que tenen problemes de diners també.

Sobre el materia, el mateix dic no se com ho heu fet fins ara, aquest any s'han fet polos, xandalls, gorra. No se com va l'economia actualment, suposo que farem una reunio per veure-ho detalladament, desde la meva perspectiva no han costat res al Club en general, sino que ho ha pagat l'ajuntament en el cas dels polos, les gorres gratis i els xandalls part l'ajuntament i part cada atleta, sisplau si veieu quelcom erroni en les meves paraules corregiu-me!.

Ho veieu malament que cadascu es pagui el material del Club?
Oi que tothom te uns pantalons per anar a competir, una motxilla, un jersei etc.. S'ho ha pagat ell el mes segur, doncs no veig que pot tenir de malament fer-ne un del mateix model per a tots aixi es veu més la imatge de club, es que es completament el mateix, inclos millor.

Per últim, les ganes de fer atletisme estan en tots, sinó no estarien amb nosaltres, parlo de la gent que ve a entrenar, de la gent que pot venir es clar, tots tenim el problema de la feina.
Als entrenaments es pateix i es dona tot tal com en una competició n'estic més que segur, només cal venir-nos a veure un entrenament.

Jo almenys o veig així. Bona nit
Pishaa
Pishaa
23/06/2003 00:28
Como ya ha dicho txoming unos cuantos mensajes más arriba, se ha ido el tema un poco de las manos. Creo que no era intención de nadie crea esta polemica. Es más, si te miras el primer post i el último no tienen nada que ver.

Y cambiendo de tema, parece que hay gente que se ha alejado del club con cierto rencor y que parece q lo estan soltando ultimamente todo...

Nada más!!!
TXOMING
TXOMING
23/06/2003 08:36
la vida evoluciona,i el club en akest cas tambe.Pero no podem oblidar ke es ke si ara som on som es perke em tingut un senyor ke s´ha fotut al capdavant de tots nosaltres i ha dit seguiu-me.Si ,es en JOSE.La seva filosofia ens ha anat molt be i per tant el ke em de fer es adornar-ho pero siguen el tronc el mateix.Jo, Jose, estic amb tu.el ke no podem fer es intentar aturar les coses en un passat i si ara estem en un moment en ke compartim la categoria d´un Nastic i un Ploms,especialment akest ultim,el kual sempre ha lluitat en divisió d´honor.veiem ke les coses s´han fet be.Per sort ,tenim una gent ke ve darrera ke es molt bona i llesta ,i jo he vist ke ningu ha rajat en contra de res del ke s´ha fet perke s´han donat conte ke aixo, creiem ke es el correcte.tambe vull trencar una llança en favor dels ke van a entrenar,fan la selectivitat,tenen examens pero al damunt venen a entrenar i canya!!! xapo xavals ke el fruit el treurem.i si no mireu el CLAXON.PEL KE VEC ES UN CLUB KE ES VIU,JA KE S´HAN AVOCAT MULTITUD D´OPINIONS.BE XATUS,VAIG A CURRAR KE SINO.....
JAdRi
JAdRi
23/06/2003 13:27
Jo es k no se k veieu de dolent en que en ves de que tothom vagi amb una maleta i amb un xandall diferent... pk no podem fer club i anar tots a una com bé a dit el Dídac? si cadascu es paga lo seu? kina mania en la filosofia akesta de tota la vida i akestes coses k se diuen? k es aixo? no s'evoluciona? no es progrea? està molt bé entrenar i currarso... pero arriba un moment k avançem... em d'adaptarnos al entorn... em de millorar en tots els sentits. Aki ningú té cap obligació d'entrenar... però ki sobliga a ell mateix li agrada pertanywer en un club k aspira a algu... no k desde dalt es diu tot això!!!
Kina rallada... jejejejej aleeeeeeeeee
quic
quic
25/06/2003 16:27
Hola sóc Quico, em feia mandra registrar-me. Alvaro, tens tota la raó, aixó s'està desmadrant de mala manera.
Proposo que si s'està creant tanta polémica potser seria interessant fer alguna reunió/assemblea i poder parlar-ne tranquilament de tot aixó, perque em fa l'efecte que tothom vol gairebé el mateix i estem liant la troca de mala manera. Com diu L'Adrià, es tracta d'evolucionar i tots sóm parts implicades, així que deixem-nos de collonades i posem-nos les piles per solucionar tots aquets temes que creen mal rotllo.
A mi mai m'agrada't anar amb "rodeos" així que si teniu ganes de posar tot al seu lloc, quedem i arreglem-ho. I aixó no vol dir que Jose tingui que plegar o deixar pas a no sé que i tampoc que s'el tingui que posar en un "pedestal" perque em sembla que en aquest club amb tretze anys d'historia tothom (en diferent moments) a tirat del carro i ho deixo aquí perque no tinc ganes de liar-ho més.
Bueno ja sabeu, deixeu-vos de missatgets i si teniu ganes de solucionar tot aixó fem una reunió.
Apa siau.
Carlos
Carlos
25/06/2003 16:33
Seria important ver aquesta reunio perque tinguem clar quin tipo de club volem i on volem anar. a mi en particular no me importa si volem una cosa o un altre, pero me agradaria saber cap on anem.
Missatge original de TXOMING
TXOMING 13/06/2003 10:22
BE ,COM HE DIT ABANS,CREC KE ELS DESPLA