Club Atletisme Tarragona

idea merchandaising

electric 09/06/2003 00:33 3724 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

electric
electric
09/06/2003 00:33
Tancat General
La idea principal del merchandaising, es treure uns diners a partir de vendre una objecte, que previament has fabricat o has comprat. Aixo senzillament, vol dir que hauras de vendre o
revendre aquest objecte per un preu més alt del comprat o fabircat, si no es una tonteria.
Per tan si comprem material de qualitat tipus "addidas" o "nike", haurem de revendre'l a un preu bastant alt, perque ja sabem tots quins preus tenen aquestes marques.
Per tan, el que proposo jo es que siguin objectes de segones o terceres marques a les que s'hauria de sumar la impressio de l'emblema del club més el nom del club.
Com es pot observar, surt una mica car i dificl, pero bé, sempre es pot intentar.
Per ultim una recomanacio, si es porta a terme finalment el "mercahndaising",ens haureim d'assegurar que algú ho volges comprar, perque si no hi podriem sorti perdent.
Respostes (4)
JAdRi
JAdRi
09/06/2003 19:25
A veure xatu...
La idea que plantegem en el merchandising en absolut es fer negoci... si volgueism fer negoci faríem mecheros, bolis o pijadetes d'aquestes...
El que volem es donar a conèixer el club com una institució seria i amb glamour... amb la seva maletetea, la gorreta i coses aixi. Per tant, el que costi la fabricació del material a realitzar, serà el que haurà de pagar el soci que vulgui aconseguir-ho, i en absolut primeres markes. A lo barat, sense perdre la qualitat.
Keda clar ara?
Didac
Didac
09/06/2003 19:36
Suposo que al dir "merchandising" s'enten lo que enten el marc, jo o deia simplement per anomenar-ho d'alguna manera.

I si, d'acord amb l'adrià
TXOMING
TXOMING
09/06/2003 23:52
NO US FIKEU NERVIS.!!!!ESTIC AMB EL KE DIU L´ADRI KE AIXO ES PER ANAR TOTS D´UNIFORME I SI ES ECONOMIC,KE NO VOL DIR XUNGO ,ES PERKE TOTS ANEM A UNA.SINO FIXEU-SE EN L´ENTREGA DE LA XAPA DE RELLEUS KE NOMES DIDAKILLU I L´ELECTRIC ANAVEN COM DEU MANA.ES PER PORTAR UNA UNIFORMITAT I NO TINGUEU CAP DUBTE KE NOSALTRES NO SOM EL MANXESTER UNITED ,KE HO FA PER NEGOCI SINO NO KE AIXO REVERTEIX EN TOTS NOSALTRES I VOSALTRES.PER TANT COM MES IDEES MILLOR !SI HI HA ALGU KE LI SOBRIN 20000€ DIGUEU-M´HO KE EL ANIRE A VEURE PER SI VOL SER L´ESPONSOR .D´ACORD? ADEU XATUS I XATES.DEU BARB.PENSO AMB TU, EH???
Francesc.Ricart
Francesc.Ricart
10/06/2003 22:39
Jo apino que a més a més és un factor de cohesió social dins el club. No li veig res dolent en absolut, qui ho vol ho pren, i qui no no.

A més, en cap moment l'objectiu és fer negoci sinó un acte lucratiu amb el qual tot el club com a grup es pot sentir identificat. Per tant, considero que ja només el fet de que hi hagi propostes ( si desprès es compleixen o no ja és un altre tema) és un indicador del moment de prosperitat que viu el club.

Suposo que un dia d'aquests ens cansarem de fer propostes i no serà fins al cap d'un bon temps que hi tornarem. Tot neix es desenvolupa, es reprodueix i mor!!!
Me'n vaig a sopar, dew!!!!!!!
Missatge original de electric
electric 09/06/2003 00:33
La idea principal del merchandaising, es treure uns diners a partir de vendre una objecte, que previament has fabricat o has comprat. Aixo senzillament, vol dir que hauras de vendre o
revendre aquest objecte per un preu més alt del comprat o fabircat, si no es una tonteria.
Per tan si comprem material de qualitat tipus "addidas" o "nike", haurem de revendre'l a un preu bastant alt, perque ja sabem tots quins preus tenen aquestes marques.
Per tan, el que proposo jo es que siguin objectes de segones o terceres marques a les que s'hauria de sumar la impressio de l'emblema del club més el nom del club.
Com es pot observar, surt una mica car i dificl, pero bé, sempre es pot intentar.
Per ultim una recomanacio, si es porta a terme finalment el "mercahndaising",ens haureim d'assegurar que algú ho volges comprar, perque si no hi podriem sorti perdent.