Club Atletisme Tarragona

Nova Samarreta de Competició (Enquesta)

Didac 20/10/2009 14:54 5846 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
20/10/2009 14:54
Tancat General
Hola a tothom, molta gent a l'assemblea comentava sobre el color de les noves samarretes, alguns deieu que massa vermell, que l'original tirava més a blau etc...

Us deixo les gammes de colors que s'utilitzen per pintar les samarretes, son PANTONE COATED → www.wcbs.com/info/PMSColors-Coated.pdf

Si voleu fer la vostra combinació mireu l'arxiu inerior i indiqueu el codi de colors de la segona línia indicant la tonalitat del lila base, i el lila més fort de les linies que no son blanques (Exemple: opció 2655 C - 260 C)

Us fico aquí les diferents combinacions que he fet jo, a veure quina us agrada més. Podeu votar varies opcions, i incloure la vostra també

Respostes (15)
Nene
Nene
20/10/2009 15:06
Hola a todos.

Me ha sido dificilísimo votar unos colores. Están todos muy bien, al final he votado la que creo que se ciñe más a los primeros colores que tuvimos, así que voy buscando el tono 'retro' del CAT de hace 20 años.

Saludos.
NoNa
NoNa
20/10/2009 15:37
a mi m'agrada la segona opció!! :)
Didac
Didac
20/10/2009 22:02
Si més o menys teniu clar els colors, divendres encarrego ja el color exacte per l'equipament de l'Escola a Mozia
dav
dav
20/10/2009 22:36
ja em votat, el poble demana transparencia, millet a la preso!!!
toti
toti
20/10/2009 22:54
Jo ja he votat, opció 2 i Millet a la presó.
Didac
Didac
20/10/2009 23:05
Ahir vaig sentir per la radio com una periodista en l'informatiu deia "Bitllet" XD no es broma, David, miro si queden partes però me temo que ja no n'hi ha més ... però t'ho miro
Alex
Alex
20/10/2009 23:07
Jo ja he votat aquesta tarda, però... llegint la paraula Millet, se m'ha passat pel cap votar un altre vegada i fer un petit frau... Segur que ni em multen.... o, potser vaig a la pressó jo, i el Sr. "Billet" no?

I, parlant del Millet, Dídac, per què no parles amb la gent de la Fundació del Palau de la Música i els hi proposses portar publicitat? A lo millor els hi sobren 2 milions: 2 pel CAT i 2 per qui doni l'aportació..., i tot arreglat.

TOTS A LA PRESSÓ! LLADRES!
Didac
Didac
21/10/2009 09:05
No es pot votar més d'un cop xD

Thank you, we have already counted your vote
Nene
Nene
21/10/2009 14:32
Pos sí Dídac. El viernes encarga las camisetas, para que las tengan para Vilaseca.
Didac
Didac
21/10/2009 14:37
He parlat amb Mozia (ja que Viator no dona senyals de vida), em preparen un parell o 3 de mostres per que les reculli el divendres, i per la tarde les provem a la canalla així la setmana següent les encarreguem i que puguin estrenar equipament de competi.

Salutacions
Didac
Didac
23/10/2009 15:24
Hola que tal, la cosa ha quedat ajustada, avui hem anat a mozia i ens han fet un parell de retalls de la tela amb els colors de l'opció 2 (Pantone 265 C per color base i 267C pel lila fort) El resultat és el de la foto (fet amb el mòbil !!!!) Teniu de fons la samarreta antiga, amb un color brillant/satinat la més recent de fa 5-6 anys i els retalls de la combinació que us he dit

nova smta
JordiJ
JordiJ
23/10/2009 17:48
A mi m'agrada, perquè veig que el color base es més clar que el que sortia a l'enquesta. El color de las lineas lila més fort combina força bé.
Didac
Didac
23/10/2009 23:30
Bé, tinc les mostres de colors, a la bossa, quan em veieu me les demaneu i tafanejeu, he fet el disseny de les malles també, per a fer-nos una idea. De moment em fico a demanar les dels nens, avui ja s'han provat una mostra referència i esperem que pel dia 15 que hi ha el primer cross, les tinguin, després seguirem amb les dels grans.

Recordeu, 1 samarreta lila us la paga el club, la resta, blanca, pantalons, malles, o segones peçes s'ha d'abonar-ne el preu

Els preus aproximats són d'uns 24-28 € la peça, ja us ho confirmaré.

Aneu demanant talles i aniré anotant.

dav
dav
23/10/2009 23:53
OSTI QUIN XOU, ARA HI HA 2 NOTIS PEL TEMA DE LAS SAMARRETES, SERIA MILLOR QUE ELS UNIFIQUESIS O N'ELIMINIS UN, SINO HI HAURA GENT QUE NO EN DEMANARA. PER CERT POTS POSSAR EL MISSATGE QUE HE ESCRIT A L'ALTRE FIL AQUI?? GRACIES
Didac
Didac
24/10/2009 00:26
No res, en creo un de nou!
Missatge original de Didac
Didac 20/10/2009 14:54
Hola a tothom, molta gent a l'assemblea comentava sobre el color de les noves samarretes, alguns deieu que massa vermell, que l'original tirava més a blau etc...

Us deixo les gammes de colors que s'utilitzen per pintar les samarretes, son PANTONE COATED → www.wcbs.com/info/PMSColors-Coated.pdf

Si voleu fer la vostra combinació mireu l'arxiu inerior i indiqueu el codi de colors de la segona línia indicant la tonalitat del lila base, i el lila més fort de les linies que no son blanques (Exemple: opció 2655 C - 260 C)

Us fico aquí les diferents combinacions que he fet jo, a veure quina us agrada més. Podeu votar varies opcions, i incloure la vostra també