Club Atletisme Tarragona

Camisetas de competición de los fondiCATs

Nene 08/10/2009 22:58 43646 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Nene
Nene
08/10/2009 22:58
Tancat General
Siguiendo con el tema de las camisetas y después de comentar ideas con varios compañeros, voy a comentar varias cosas.

Aunque nos compremos la mejor camiseta del mercado, si existe, debido al gran número de usos que hacemos de ella, pues hay fondisCATs que compiten hasta 30 veces al año con ella, luego pasa por la lavadora, detergentes, además de sudores varios, al final esa camiseta pierde sus propiedades de comodidad, de peso, etc...

Eso significa, que algunos tengan necesidad de que cada temporada estrenar camiseta nueva. Y claro, como club modesto que somos, nos resuta casi, si no imposible, estar abasteciendo todos los años de montones de camisetas.

Bueno, después del rollo expuesto, paso a explicar lo más práctico. Ya he probado la camiseta de New Balance, en un rodaje de unos 13 kms., resultando que se moja y además a mi me hace daño. Mañana probaré una Mozia y la semana que viene la Viator.

En New Balance el problema es que hay que pedir alrededor de 200 camisetas. En Mozia no lo sé, pero en Viator con 20 resulta satisfecho el pedido.

Así que comentándolo con otros fondisCATs, parece que la mejor opción sería elejir la Viator, por cantidad, aunque falta la probatura que no está hecha, aunque la tela vista promete que resultará buena. Ya veremos la Mozia.

Además, hay la posibilidad de hacerla en 'negativo', es decir, lo lila que sea blanco y lo lila que sea blanco, así resultará que habrá más blanco que lila, pero respetando nuestros colores. De esta manera, seguramente que al no estar tintada a tope la camiseta, nos resulte más cómoda. Con Viator cabe la misma posibilidad para el pantalón.

En fin, creo que no olvido nada. Así que espero vuestras opiniones y deseos.

Por cierto, la camiseta New Balance la está probando Toño, así que esperaremos sus opiniones. La podemos ir rodando y que la probéis alguno más. El pantalón lo tengo yo, es una talla L, si alguno quiere porbarlo que me lo comente.

Y nada más. Saludos.

RECOMPTE

javi@@@ → 1 L Completa (Lila) / 1 L (blanca)
jan → 1 L Smta 1M pantaló (Lila) / 1 L smta 1M pantaló (blanca)
JordiJ → 2 completes (lila) / 1 (blanca)
davidla → 1 completa blanca
Nene → 1 M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Guti → 1L completa (lila) / 1L completa (blanca)
Periko → 1S completa (lila) / 1S completa (blanca)
Alex → 1M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Juan Valverde → 1M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Tonyo → 1S lila / 1S blanca
Joan Tares → 1M blanca
Pepe → 1L lila / 1L blanca

Total 11 liles fondistes / 10 blanques fondistes

Respostes (58)
Didac
Didac
08/10/2009 23:23
Haig d'afegir que la comanda mínima de Mozia és de 10 unitats. i sense publicitat (Viator fica la seva publicitat)

La tela de Mozia es Rapid-Dry o algo així i hi hauria la possibilitat de fer-la en teixit coolmax, també es podria fer en negatiu. En 15 dies ens poden fer les samarretes.

Preu aproximadament 24-30 €

A Viator la tela sembla que és més bona, abasteixen bastants clubs importants d'atletisme i d'alt nivell i s'han trobat amb tot tipus de qǘestions de teixits, l'"asuntu" és que el mínim que s'ha de fer són 20 unitats (crec que no hi hauria problema per això) i el fet de que fiquin publicitat. L'entrega es fa en 30 dies, i el preu ronda els 39-41 € AMB pantaló.

Aquí us deixo per que valoreu, ahir dimecres van enviar-nos la mostra de la samarreta junt amb talles per a l'equipament de l'Escola.
dav
dav
10/10/2009 12:07
Sense ser gaire entes en les diferents tipus de teixits, comentaria que ,per experiencia ,les teles de Coolmax ben parides donen molt bon resultat.

De bon segur que l'elecció sera la mes corercte, però tot i ser un aspecte que ja s'ha tractat en d'altres ocasions, podriem escollir un millor teixit i abonar el cost de les samarretes els mateixos atletes, de ben segur que els nostres mugrons i aixelles ho agrairan.

Per cert la tela de Viator tambe es Cool-max ?
Nene
Nene
10/10/2009 13:11
Buenas. Contestando primero a David. David, estamos buscando lo 'mejor' por comodidad que encontremos. El tipo es lo de menos, ya sea 'cool-max', 'rapid-dry', 'dry-fit' o algodón.

Por comodidad se entiende que no nos haga rozaduras, que para ello, el probador oficial soy yo, pues por lo que sea, siempre soy el que acaba con rozaduras en el pecho.

También buscamos que la camiseta cuando se moje que no pese, pues si toma mucha sudor pues la camiseta pesa más, que es lo que le pasa al algodón. Y claro, sudando soy el ganador, pues hala, también sirvo para probaturas.

Y lo que vamos a hacer los fondisCATs es pagarnos la camiseta, pues como comento más arriba, como le hacemos un uso intensivo, por muy buenas que sean, las propiedades de 'comodidad' las vamos degradando por el uso en muchas competiciones, por lavarlas en la lavadora, por secarlas al sol, etc... y al final resulta, que en un año, la camiseta que va fantástica al principio luego se vuelve correosa, lijosa y que nos molesta.

La solución puede pasar porque cada principio de temporada nos compremos una camiseta nueva a quien le haga falta, y si el modelo lo tiene un fabricante, pues con sólo decirle que necesitamos un número de camisetas pues nos lo sirven y ya está.

En fin, después de semajante rollo, paso a comentar la camiseta 'Mozia'. La he probado hoy en un rodaje por Cosco, salida a 14ºC y llegada sobre 19ºC. Es decir, una temperatura fantástica para no pasar mucho calor.

Pues bien, la camiseta ha ido bien, se adapta la tipología al cuerpo mejor que la NewBalance, y no me ha producido rozaduras, que para mi es lo más importante. Luego, aunque se moja (no creo que exista la camiseta que no vaya a mojar yo), va expulsando bien el sudor, y la camiseta no coje peso. Otro punto importante, pues la NBalance se volvía algo más pesada.

Así que ente la New Balance y la Mozzia, pues la elección es la Mozzia. Si Dídac dice que tienen otra mejor tipo 'cool-max', pues no sé, se podría probar, pero esta va bien, que es lo importante.

Mañana la volveré a usar, la he lavado a mano, y volveré a hacer un rodaje largo, buscando caminos más planos para llevar un ritmo más elevado y probar que siga con las mismas características.

El jueves, ya la llevaré a las pistas, para que alguno se la lleve y también la pruebe. Como dije otra vez, la New Balance, la está probando Toño, así que esperamos su opinión.

Y de momento nada más. Vaya tirada palabrera !!!
Didac
Didac
10/10/2009 15:42
M'alegro que la de Mozia, vagi bé, a mi em va agradar molt, i es oberta per darrere, no com les actuals del club, a mi personalment m'agrada més oberta. Ja preguntaré a Mozia el preu del pantaló per a veure a quant sortiria el conjunt

Amb Mozia també podem fer allò que ha comentat el Nene, de fer-la blanca amb les linies liles. Per cert, tinc 2 retalls de tela de Mozia, un el rapid-dry que es el de la samarreta que ha provat el Nene i un altre coolmax.

El tacte es bastant similar però el coolmax sembla els porus (no se si està ben dit porus quan em refereixo a tela) més gran pel que potser transpira millor.

La cosa és que els de Mozia amb Coolmax encara no han treballat, els hi acaba d'arribar la tela i no la comercialitzen encara.

Com he dit faltaria preguntar per quant sortiria Samarreta i pantaló.

Canviant de tema, IMHO (in my humil opinion) cada temporada, donaria samarreta nova als fondistes/combinero/saltadors que la necessitin, i si en volen una segona durant la temporada, aquesta si, abonar-ne el preu.
periko
periko
10/10/2009 17:30
bueno parece que estamos llegando al final ya del problemilla, como parece la new balance la descartamos, y como las otras dos parecen, bastantes seguras, yo propongo a quien quiera y siempre abonando el importe, hacerlas las dos una en positivo y otra en negativo, ya que en mozia con 10, ya se puede hacer un pedido, y con viator es con 20, ademas, siempre es mejor tener dos proveedores que uno, esto solo es una opinion mia, pero si alguien le parece bien que lo diga, y vamos sumando, a ver si llegamos a 20.
1- Periko- tallas S.
Nene
Nene
10/10/2009 20:39
Bueno, bueno, esto va en marcha. Perfecto. Está bien tener los dos proveedores, por si acaso. Yo voy a ser más valiente. Si puede ser:

Nene: 1 equipación completa Mozia (a ser posible en negativo) - Talla M
1 " " Viator (a ser posible en negativo) - Talla M

Pedrito: 1 - Talla S

P.D.- La opción en negativo, porque así ya las tengo para las prueba de ruta y montaña. Luego, para la liga, pista varia y crosses pues la actual-normal que tengo, pues al ser pocos kms. no hay problema.
periko
periko
10/10/2009 20:49
ok Nene pues en el recuento.
2 viator:
Periko- talla S positiva o negativa.
Nene- talla M negativa.

2 Mozia:
Periko- talla S contraria a la otra.
Nene- talla M negativa.
Guti
Guti
10/10/2009 21:58
Bueno gente, yo no entiendo mucho y hace poco que estoy por aki, pues doy mi apoyo y buen criterio a los craks, periko y al entrenador, que es el que ha estado realizando varias pruebas estas semanas.

1 equipación completa Mozia - Talla L
1 equipación Viator - Talla L
( bueno lo de positivo o negativo , donde se puede apreciar la diferencia , cual keda mejor ?? )
Didac
Didac
10/10/2009 22:04
Així rapidament pots veure l'equipació nova, i en "negatiu" doncs els colors canviats lo que es lila blanc i alreves

http://www.clubatletismetarragona.com/forums/llegir/1402/0/Proposta-Equipacio-20e-aniversari
Didac
Didac
11/10/2009 09:37
Bon dia a tothom, suposo que els fonderos que fan la mitja estan apunt de sortir al Campionat, i quan acabi d'escriure-ho ja portaran més d'1 km.

Jo crec que no hauríem de fer dues samarretes iguals en dos proveïdors diferents. Serà molt difícil que el disseny sigui el mateix, i una portaria publicitat i l'altre no.

El que potser si que faria, per exemple, si us agraden les de Mozia fer les noves liles amb Mozia per a tothom (fonderos inclusive si volen), també amb Mozia hi hauria la possibilitat de fer el negatiu de la samarreta, i després per exemple qui vulgui el teixit de Viator (que es especial per fonderos) fer només a Viator la negativa.

Aprofitant que tenim l'assemblea de socis el dia 17, Nene, portaria la samarreta de Mozia, per a que vegin el tipus de samarreta, com es més oberta de la que teniem abans, i suposo que tindré ja el paquet de Viator, amb les talles per provar els nins de l'escola, i la mostra de samarreta per fonderos.
periko
periko
11/10/2009 17:13
como pongo mas arriba yo quiero una de cada color, pues a mi ya me esta bien eso que explicas aqui arriba.
periko
periko
11/10/2009 17:21
de momento quedaria la cosa asi, entonces.
Nene- 1 M pos Mozia.
1 M neg Viator.
Guti- 1 L pos Mozia.
1 L neg Viator.
Periko- 1 S pos Mozia.
1 S neg Viator.
Nene
Nene
11/10/2009 21:53
Bien, me parece perfecto. Pero a mi me gustaría la equipación completa, me parece que Viator la hace, pero no sé si los de Mozia la hacen.
Didac
Didac
11/10/2009 22:05
Viator la fa uns 39-41
JordiJ
JordiJ
13/10/2009 21:27
Hola, lo que no acabo de entender es que cuando compitamos, iremos unos positivos y otros negativos, o se va a unificar como creo que ha dicho Didac, o sea de color lila. También me interesa saber si las dos camisetas de competición usan las mismas tallas. Saludos
Alex
Alex
13/10/2009 21:49
Estic com el Jordi...., encara que desprès de parlar amb el Pedrito m'ha quedat més clar.

Segons el que he entès, hi haurà una unificació perque sino, arrivar a 20 samarretes perque puguin fer-les seria complicat.

Per la meva part, com ja li he dit al Pedrito, podéu comptar amb mí per comprar samarretes i poder arrivar a la xifra de 20. El que heu escollit ja em va bé
Llavors, voldré:

1 M pos Mozia.
1 M neg Viator

javi@@@
javi@@@
13/10/2009 22:26
amb mi podeu contar, si es fan les dues equipacions doncs una de cada, tot i que estic d'acord amb el dídac...

1 L Viator completa o en el seu defecte 1 L Mozia completa.. en cas de fer les dues doncs les dos.
dav
dav
13/10/2009 22:33
No me'n entero de res, pero a mi uno solo largo sin azúcar, o sea Viator L (sin son molt grans M), i en negatiu.
Alex
Alex
13/10/2009 22:38
Alerta!!!! que diria aquell...

A veure si la talla M per mí és petita....

Dídac, dijous o divendres vindre a Camp Clar i et confirmo la talla
JordiJ
JordiJ
13/10/2009 22:42
També podeu comptar amb mi, jo com a minim en vull tres, 2 Mozia pos i una Viator neg, el que no sé exactament es quina talla (L o M) i una S pel meu fill. Suposo que el dissabte quan les vegi ja ho podré decidir.
periko
periko
13/10/2009 23:25
hay por Dios la que sa liao, bueno yo voy a tratar de explicar lo que se y ademas desde el principio, Didac o Nene seguramente lo explicarian mejor pero yo lo voy a intentar.
Como ya sabeis tenemos un problemilla con las camisetas, las dos ultimas, hay gente que tiene problemas con ellas, la de hace 3 o 4 años, tiende a provocar rozaduras en pexones, axilas y demas, y esta ultima es muy cerrada y cuando se moja parece un muerto, bueno todo esto se comento a Didac y a Nene, y ellos y Juanma, Toño y yo, hemos estado preguntando y mirando, y despues de dar muchas vueltas, solo estas tres marcas ya antes mencionadas nos daban la posibilidad de trabajar con el lila, pues ya sabeis es el color del club.
Prosigo, la New Balance, pese al interes da la Montse, de Armobal, que se a portado de maravilla, nos a pedido muestras a llamado a todas las marcas, Nike, Adidas, Asics, etc.. los de New Balance, solo nos han dejado un tipo de tejido, ademas a tenido que reclamarlo varias veces, y una vez probado por el Nene y por el Toño y a falta de que diga algo Juanma, el resultado es: rozaduras y se empapa muy pronto, ademas creo que pedir 200 camisetas y pantalones, que es su minimo, es exagerado aun fuera la mejor camiseta del mundo.
La Mozia nos a dejado la muestra, sin ningun problema, Didac inclusive a estado muy satisfecho con ella, y creo no me equivoco, que la tengan todos los del club, velocistas, lanzadores y fondistas, esta y ahora explico el positivo y el negativo, seria positva, lo que quiere decir, casi toda lila, con algunas cosas blancas.
No tengo ni idea, si esta la pagamos nosotros o el club, de todos modos, equipacion completa unos 40 euros, no creo que a nadie le moleste pagarlos.
Ahora voy a la madre del cordero, la Viator, yo personalmente estuve hablando con el de Viator, y me dijo que bastantes, sino muchos clubs fondistas, de España, una vez corren con la Viator y su tejido coolmax, no quieren otra, pues me prometio que a nadie la echo rozaduras, que practicamente siempre esta seca, que transpira muy bien, y que pesa una mierda, eso es verdad por que tuve una en las manos, aun asi le pedi una talla M para que la fuente de agua natural un poco salada, llamada Nene, la pruebe, la verdad es que se estan haciendo de rogar un poco, pero por adelantar unpoco la faena, pues por eso pido interesados, sobretodo en esta camiseta,dandoles el voto de confianza, pues seria especial, solamente para fondistas, eso no excluye que si la quiere alguien mas, se la podra pedir tambien, pues esta se la pagara cada uno de su bolsillo, alrededor de 40 euros, camiseta y pantalon. y porque en Negativo? o sea blanca, con franjas y letras lila, pues muy sencillo, el blanco transpira mejor y le pega menos el sol y alguna ventaja mas.
el minimo son 20 unidades, y respondo a otra cosa que se aplanteado por hay, dos camisetas de dos colores, pues si seguramente, habra carreras, que unos iran con unas y otros con otras, lo importante es el nombre y ademas no seremos los primeros, pues hay clubs que cada año cambian el color y hay veces que te encuentras hasta 3 colores diferentes.
no se si me olvido de algo, pero e intentado explicar lomejor que se, pues me he tirado media hora, es que perdi las clases de macanografia.
periko
periko
13/10/2009 23:32
se me olvidaba las tallas, yo por ejemplo se la mia, pero claro cuando se pesa 50 kilos es facil, los demas pues eso si se traen muestras mejor.
Didac
Didac
14/10/2009 00:11
T'has explicat fantàsticament Pedrito. Haig d'aclarir, que la mostra de viator va sortir dimecres passat (demà dimecres farà una setmana) i arribarà conjuntament amb talles per provar als nens de l'escola.

Explico una mica com va la cosa.

- Ja fa 4 o 5 anys que anem amb les mateixes samarretes, i les existències s'estan acabant (l'any passat vam haver de fer tops nous per a les noies, concretament 10 unitats a Mozia)

- Aquest any s'ha estrenat l'Escola d'Atletisme oficialment, l'any passat va tenir els seus inicis i els atletes anaven amb samarretes antigues tarades del CA Tarragona, que gràcies a les àvies tinc entès que les van poder mig arreglar per la quitxalla. Es evident que aquest any que s'ha tirat endavant necessiten equipament nou. Així que s'ha decidit, i aprovat en junta que es realitzaran equipament nou per l'Escola del CAT. Aprofitant que fa temps que no es feia equipament nou i que aquesta temporada celebrem el 20è aniversari, s'ha proposat un disseny de samarreta nou, que portarà l'escola i que s'encarregarà a Viator. (Això ja està aprovat en junta i en pic sapiguem les talles dels nens, encarreguem 30 equipaments complets (samarreta+pantaló)

Equipament de l'escola CAT

- Com havia dit, també s'han de fer samarretes per a "l'equip sènior" tant per als fondistes com pels no fondistes, ja que canviem el disseny, per anar d'acord amb l'Escola, es mantindria el nou disseny que heu vist abans. En la meva humil opinió, crec que si es fan equipament (samarreta) nova, tot soci, remarco soci, ha de tenir dret almenys a una samarreta.

Per a nosaltres, la veritat que una samarreta normal i corrents, no ens suposa cap problema, jo com a molt la faré servir en un 1500, i en algun cross, però no m'estaré més de 40 minuts corrents amb ella, però per als fondistes, que com diu el Nene, la poden fer servir com en 30 curses durant la temporada i les seves corresponents passades per la rentadora, doncs es casca més del normal. Amb això, s'hi afegeix el dilema que frega amb certes parts del cos. Com bé ha explicat el Pedrito, s'ha investigat, principalment amb 3 tipus.

1) New Balance (descartada pel Nene) i s'ha de fer un mínim de 200 samarretes
2) Viator. Falta provar-la, el material es molt fi, pel que suposa que el cuidat de la peça de roba ha de ser més delicat. Mínim 20 unitats. Samarreta oberta. PUBLICITAT Preu (smta+pantaló): 40 € aprox3
3) Mozia. De moment sembla ser que és la millor valorada a falta de provar la de Viator. Samarreta oberta. Mínim 10 unitats. No publicitat. Preu (Samarreta) 26 € aprox

La he probado hoy en un rodaje por Cosco, salida a 14ºC y llegada sobre 19ºC. Es decir, una temperatura fantástica para no pasar mucho calor.

Pues bien, la camiseta ha ido bien, se adapta la tipología al cuerpo mejor que la NewBalance, y no me ha producido rozaduras, que para mi es lo más importante. Luego, aunque se moja (no creo que exista la camiseta que no vaya a mojar yo), va expulsando bien el sudor, y la camiseta no coje peso. Otro punto importante, pues la NBalance se volvía algo más pesada.

El tema del positiu / negatiu.
paquillo
Cada club ha de tenir el seu equipament, i per les seccions de Ruta i Marxa, hi ha la possibilitat de fer una samarreta alternativa, per, com han dit per aquí, agafi menys el calor. Per exemple, l'equipament oficial d'espanya, veureu segurament els Maratonians o marxadors amb samarretes blanques" (veure foto)

Doncs s'ha parlat de la possibilitat de fer, el disseny nou que ja he mostrat abans però en blanc, per proves de ruta, us deixo aquí més o menys com podria quedar.

Equipament de l'escola CAT

Mozia i Viator, es podrien encarregar dels disseny tant el normal com el negatiu, ja us he dit a dalt els pros i els contras, i com havia dit, repeteixo, jo la faria a un lloc o a una altra, el problema seria arribar al mínim.

Entenc que al fondista, i no fondista se li ha de donar un equipament nou quan ho requereixi (màxim 1 per temporada) la resta crec que l'hauria d'abonar (el preu que especifiqui el Club). Per tant, entenc que si algú vol l'equipament en negatiu, que n'aboni el preu. (Això és una opinió meva, no és res oficial.

Crec que no hem deixo res, està tot dit!.
jan
jan
14/10/2009 00:32
weno..después de la expo d periko..creo q todo está clarito..a mi me gustaria verlas de todos formas ..pro pa agilizar el tema..
juanma:1mozia T L camiseta M pantalón
1viator neg T L camiseta M pantalón
Didac
Didac
14/10/2009 00:51
Vaig a fer un recompte del que heu anat dient

javi@@@
Nene
Nene
14/10/2009 12:33
Bien, bien,... hay vida en la webCAT y en el fòrum. Si hay suerte y podemos tener la Viator para el sábado, pues la acercaremos a la Asamblea. La Mozia la llevaré mañana a las pistas para que algún fondista la pruebe, y que la lleve luego a la Asamblea. Allí, aunque sea ya fuera del tiempo de la propia Asamblea, podemos decidir qué hacemos. Saludos.
JordiJ
JordiJ
14/10/2009 17:29
Ara ja ho entenc millor. Estic d'acord en que el club faciliti una equipació a cada soci i el que en vulgui tenir una més que s'en faci càrrec. El tema talles crec que és millor comprobar-ho in situ, perquè pot ser que samarreta i pantalons no coincideixin i finalment dir que aquest tema crec que està fomentant la lectura, perquè tot el que s'ha escrit dona per molt. Salutacions
periko
periko
14/10/2009 21:38
Javi@@@, pedia las dos me parece, Didac.
Didac
Didac
14/10/2009 22:29
Corregit!.

Edito el missatge del nene, el primer, i fico alla el recompte!
Alex
Alex
15/10/2009 00:06
Dídac,

Per Juan Valverde, el mateix que jo, és a dir,
Uuan Valverde
javi@@@
javi@@@
15/10/2009 17:27
sips, jo dos completes

*** apuntat
Alex
Alex
16/10/2009 08:54
Toni Valverde, el mateix que jo...

*** apuntat
periko
periko
18/10/2009 23:20
supongo que ya no hace falta contar las lilas, asi que yo cuento las blancas y me salen nueve, de momento, hace falta llegar a 20, pido la colaboracion del que este interesado, lo diga pronto, pues a falta de saber bien los tallajes,seria bueno intentar ver si podemos llegar a 20. y entonces ya se les podria notificar con seguridad, que les vamos a hacer un pedido y que nos dejen probar tallas, aligerar a ver si las podemos tener para Tarragona.
Didac
Didac
18/10/2009 23:28
Si, jo tb conto 9. Aish lo del pedido ...

Si aquesta setmana no m'arriben les mostres de Viator m'emprenyaré bastant, i proposaré fer les samarretes dels fondistes a Mozia (també ens ho poden fer en blanc) i el mínim seria de 10.

Periko, provaste la de Mozia?
periko
periko
18/10/2009 23:34
la probare mañana, el fin de semana este he trabajado de tarde y solo he salido un dia y hacia frio.
y espero que traigan la muestra, pues a mi personalmente me impacto esa camiseta, si se hacen de rogar, dijiste que mozia tambien hacia coolmax, pues se les podria pedir una muestra tambien.
Didac
Didac
18/10/2009 23:40
Si, Mozia tenien tela coolmax nova però encara no l'havien provat (els hi vaig dir que podríem estar-hi interessats, això si, el tacte no es el mateix que la de Viator (si vols tinc un tros de la coolmax de mozia ja te'l ensenyaré)
periko
periko
18/10/2009 23:41
ok.
Tonyao
Tonyao
18/10/2009 23:46
Samarreta conpeti: 1 lila- S, 1blanca- S

*** anotat
victor
victor
19/10/2009 15:56
Si no cal apuntar les liles, jo en voldré una equipació en negatiu. Normalment faig servir la talla M.
Pepe
Pepe
19/10/2009 17:03
Hola xatos voldria la lila talla L y la Blanca talla L (Hala Madrid), besitos para ellas y abrazos para ellos....

*** missatge mogut, estava fora de lloc
Carlos
Carlos
19/10/2009 22:38
Normalmente uso M pero veo que habrá que comprobar
Didac
Didac
20/10/2009 12:09
Us he ficat la nova samarreta, i la de negatiu intentant aconseguir el lila original a veure si així no ho veieu tan morat.
toti
toti
20/10/2009 23:09
Jo una de cada talla L, i au!!!!
ebdem
ebdem
20/10/2009 23:45
Jo tambè en vull una de cada talla L
Alex
Alex
20/10/2009 23:56
Dídac, en quant al tema de les talles, és possible probar-les abans de demanar-les?
Didac
Didac
21/10/2009 09:01
Corre a les mans de no se qui, crec que de Victor em va dir el pedrito, una M, proveu-la

Pel que fa al es talles, un cop tinguem clar com i quan ho fem i les llicències fetes amb la llista de socis, passaré a demanar talles.
periko
periko
21/10/2009 22:08
Sumando a Victor, Carlos, Emili y Toti, ya van 16. Angel me dijo que tambien una L, y en cuanto a Fernando no dice na el tio, como va primero en la liga, tengo que ir detras de el. tambien nos falta saber de jaume G. y de Txoming y Pere Gomes, etc..
jan
jan
23/10/2009 00:17
hoy viendo la talla real de la camiseta..me decanto x una talla XL mejor..y abierta...
dav
dav
23/10/2009 23:48
Demà provaré el pantaló , i en principi el dilluns li deixaré a l'Alex, però si algú vol provar-lo entre mig que ho digui, que li passaré ben rentat. Com que el llistat no esta actualitzat , suposo que hi ha gent que no figura que ja se li ha dit, pero per si de cas diumenge li diré al Jaume S., i també al Dr. Jaume S., que segur que tots 2 en voldran, però un qüestió que ja s'ha posat i no tinc clara es,AQUEST LLISTAT ES PER DEMANAR NOMES LAS "EXTRAS" A PART DE LA QUE FACILITI EL CLUB, O AMBDUES?????
Didac
Didac
24/10/2009 00:06
Hola que tal, en principi aquest era pel tema nous equipaments pels fondistes, però clar, la cosa s'ha anat unificant una mica. vaig a veure si l'unifico amb l'altre...
Carlos
Carlos
27/10/2009 21:21
En principio L lila abierta (mozia) y L blanca (viator)
EdU
EdU
28/10/2009 22:13
Una M lila i pantalo lila M també
Didac
Didac
21/12/2009 12:12
Hola a tots faig la proposta a tots els fondistes, potser em titlleu de boig o a saber.

Els de Viator encara no m'han dit res, ni trucades ni mails, oidos sordos tu ... Així que us vull fer arribar una altra proposta

Hi ha un proveidor d'aquí a girona amb els que vaig contactar també a finals de la temporada passada, però amb festes d'estiu i tal vam perdre el contacte, i fa poc, el nou comercial em va contactar per oferir els seus productes.

Tenen dos tipus de samarreta i pantaló, coolmax, i els preus són més econòmics que Viator o Mozia, he parlat amb ell per a que em passi el pressupost de 30 unitats a veure a quant sortiria.

Llavors ens enviarien una mostra per a que provéssim plaç d'entrega màxim de 4 a 6 setmanes, però si van bé de feina en 15 dies les poden tenir. Hi ha també la questió de la publicitat, fiquen un logo petit al davant de 4x1cm (més petit que el de viator això si
dav
dav
21/12/2009 12:17
Feu el que creieu mes escaient . Quin contacte tens amb Viator, se'ls hi havia avançat diners?
Si no hi ha cap compromis, crec que potser el millor seria deixar-ho estar, doncs no es mereixen ni 1 € nostro, no en tenen interes, jo retornaria el calers a tothom , però som un grup o sigui que el que digui la majoria
Didac
Didac
21/12/2009 12:24
No, no s'ha avançat cap "leuru" a viator
The_Junkman
The_Junkman
21/12/2009 13:41
Doncs un cop et donin pressupost que la gent voti el mes adient. Peró si els de Viator passen del tema millor els altres.
Didac
Didac
04/01/2010 14:28
Tema viator, l'últim ultimatum, si us sembla bé és, si entre el 11 i el 15 no tenim les samarretes, no les volem.

L'altre pressupost que us parlava és d'una empresa de Girona. aquí tinc el que m'ha passat el seu comercial

Samarreta Atletisme masculina, TITANIO PERSONALITZADA 30 20,50
Coolmax
Pantalons Atletisme, MAGNO PERSONALITZATS 30 19,50
Coolmax
.
Samarreta Running m/c, CRONO PERSONALITZADA 30 22,50
Coolmax
Samarreta Running m/ll, CRONO PERSONALITZADA 30 25,50
Coolmax
CAT

Els preus faltaria sumar-li el IVA corresponent (feu cas de les dos de dalt) lo altre és un pressupost que m'ha ficat de més.

Si voleu tirar això endavant i si no us sap greu, si algú es vol encarregar de les gestions, jo us paso el mail i el telefon del comercial de Proto

La web és http://www.protosport.es/

El disseny és personalitzable 100% i tenim algun atleta que té samarretes d'aquesta marca, ja que es els mateixos que vesteixen la ACAV (Veterans) així que podriem demanar al Quico crec que la té o al Pere la samarreta i la mireu.
Nene
Nene
05/01/2010 10:27
Hola a todos.

Bien, les damos a Viator esa gracia de esperar hasta el 11-15, pero si no hay vida, que seguro que no hay. No me extraña que haya empresas que se vayan a porculizar de esta manera, pasando de los clientes.

Ya nos haremos cargo de las gestiones con Proto yo y Pedrito, que para eso es el tesorero de las camisetas. Así que pásanos los datos para coneXtar con los de Girona.

Saludos.
Missatge original de Nene
Nene 08/10/2009 22:58
Siguiendo con el tema de las camisetas y después de comentar ideas con varios compañeros, voy a comentar varias cosas.

Aunque nos compremos la mejor camiseta del mercado, si existe, debido al gran número de usos que hacemos de ella, pues hay fondisCATs que compiten hasta 30 veces al año con ella, luego pasa por la lavadora, detergentes, además de sudores varios, al final esa camiseta pierde sus propiedades de comodidad, de peso, etc...

Eso significa, que algunos tengan necesidad de que cada temporada estrenar camiseta nueva. Y claro, como club modesto que somos, nos resuta casi, si no imposible, estar abasteciendo todos los años de montones de camisetas.

Bueno, después del rollo expuesto, paso a explicar lo más práctico. Ya he probado la camiseta de New Balance, en un rodaje de unos 13 kms., resultando que se moja y además a mi me hace daño. Mañana probaré una Mozia y la semana que viene la Viator.

En New Balance el problema es que hay que pedir alrededor de 200 camisetas. En Mozia no lo sé, pero en Viator con 20 resulta satisfecho el pedido.

Así que comentándolo con otros fondisCATs, parece que la mejor opción sería elejir la Viator, por cantidad, aunque falta la probatura que no está hecha, aunque la tela vista promete que resultará buena. Ya veremos la Mozia.

Además, hay la posibilidad de hacerla en 'negativo', es decir, lo lila que sea blanco y lo lila que sea blanco, así resultará que habrá más blanco que lila, pero respetando nuestros colores. De esta manera, seguramente que al no estar tintada a tope la camiseta, nos resulte más cómoda. Con Viator cabe la misma posibilidad para el pantalón.

En fin, creo que no olvido nada. Así que espero vuestras opiniones y deseos.

Por cierto, la camiseta New Balance la está probando Toño, así que esperaremos sus opiniones. La podemos ir rodando y que la probéis alguno más. El pantalón lo tengo yo, es una talla L, si alguno quiere porbarlo que me lo comente.

Y nada más. Saludos.

RECOMPTE

javi@@@ → 1 L Completa (Lila) / 1 L (blanca)
jan → 1 L Smta 1M pantaló (Lila) / 1 L smta 1M pantaló (blanca)
JordiJ → 2 completes (lila) / 1 (blanca)
davidla → 1 completa blanca
Nene → 1 M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Guti → 1L completa (lila) / 1L completa (blanca)
Periko → 1S completa (lila) / 1S completa (blanca)
Alex → 1M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Juan Valverde → 1M completa (lila) / 1M completa (blanca)
Tonyo → 1S lila / 1S blanca
Joan Tares → 1M blanca
Pepe → 1L lila / 1L blanca

Total 11 liles fondistes / 10 blanques fondistes