T'has explicat fantà sticament Pedrito. Haig d'aclarir, que la mostra de viator va sortir dimecres passat (demà dimecres farà una setmana) i arribarà conjuntament amb talles per provar als nens de l'escola.
Explico una mica com va la cosa.
- Ja fa 4 o 5 anys que anem amb les mateixes samarretes, i les existències s'estan acabant (l'any passat vam haver de fer tops nous per a les noies, concretament 10 unitats a Mozia)
- Aquest any s'ha estrenat l'Escola d'Atletisme oficialment, l'any passat va tenir els seus inicis i els atletes anaven amb samarretes antigues tarades del CA Tarragona, que grà cies a les à vies tinc entès que les van poder mig arreglar per la quitxalla. Es evident que aquest any que s'ha tirat endavant necessiten equipament nou. Aixà que s'ha decidit, i aprovat en junta que es realitzaran equipament nou per l'Escola del CAT. Aprofitant que fa temps que no es feia equipament nou i que aquesta temporada celebrem el 20è aniversari, s'ha proposat un disseny de samarreta nou, que portarà l'escola i que s'encarregarà a Viator. (Això ja està aprovat en junta i en pic sapiguem les talles dels nens, encarreguem 30 equipaments complets (samarreta+pantaló)

- Com havia dit, també s'han de fer samarretes per a "l'equip sènior" tant per als fondistes com pels no fondistes, ja que canviem el disseny, per anar d'acord amb l'Escola, es mantindria el nou disseny que heu vist abans. En la meva humil opinió, crec que si es fan equipament (samarreta) nova, tot soci, remarco soci, ha de tenir dret almenys a una samarreta.
Per a nosaltres, la veritat que una samarreta normal i corrents, no ens suposa cap problema, jo com a molt la faré servir en un 1500, i en algun cross, però no m'estaré més de 40 minuts corrents amb ella, però per als fondistes, que com diu el Nene, la poden fer servir com en 30 curses durant la temporada i les seves corresponents passades per la rentadora, doncs es casca més del normal. Amb això, s'hi afegeix el dilema que frega amb certes parts del cos. Com bé ha explicat el Pedrito, s'ha investigat, principalment amb 3 tipus.
1) New Balance (descartada pel Nene) i s'ha de fer un mÃnim de 200 samarretes
2) Viator. Falta provar-la, el material es molt fi, pel que suposa que el cuidat de la peça de roba ha de ser més delicat. MÃnim 20 unitats. Samarreta oberta. PUBLICITAT Preu (smta+pantaló): 40 € aprox3
3) Mozia. De moment sembla ser que és la millor valorada a falta de provar la de Viator. Samarreta oberta. MÃnim 10 unitats. No publicitat. Preu (Samarreta) 26 € aprox
La he probado hoy en un rodaje por Cosco, salida a 14ºC y llegada sobre 19ºC. Es decir, una temperatura fantástica para no pasar mucho calor.
Pues bien, la camiseta ha ido bien, se adapta la tipologÃa al cuerpo mejor que la NewBalance, y no me ha producido rozaduras, que para mi es lo más importante. Luego, aunque se moja (no creo que exista la camiseta que no vaya a mojar yo), va expulsando bien el sudor, y la camiseta no coje peso. Otro punto importante, pues la NBalance se volvÃa algo más pesada.
El tema del positiu / negatiu.
Cada club ha de tenir el seu equipament, i per les seccions de Ruta i Marxa, hi ha la possibilitat de fer una samarreta alternativa, per, com han dit per aquÃ, agafi menys el calor. Per exemple, l'equipament oficial d'espanya, veureu segurament els Maratonians o marxadors amb samarretes blanques" (veure foto)
Doncs s'ha parlat de la possibilitat de fer, el disseny nou que ja he mostrat abans però en blanc, per proves de ruta, us deixo aquà més o menys com podria quedar.
Mozia i Viator, es podrien encarregar dels disseny tant el normal com el negatiu, ja us he dit a dalt els pros i els contras, i com havia dit, repeteixo, jo la faria a un lloc o a una altra, el problema seria arribar al mÃnim.
Entenc que al fondista, i no fondista se li ha de donar un equipament nou quan ho requereixi (mà xim 1 per temporada) la resta crec que l'hauria d'abonar (el preu que especifiqui el Club). Per tant, entenc que si algú vol l'equipament en negatiu, que n'aboni el preu. (Això és una opinió meva, no és res oficial.
Crec que no hem deixo res, està tot dit!.