Us fico la meva proposta d'equipacions i opinió personal que tranmestre a la junta en la propera reunió
Equipacions de l'escola
Es realitzaran samarreta i pantalons curts com els que veieu a continuació
Equipacions CAT
La samarreta seria el mateix disseny que les de l'escola, però el pantaló, si es vol d'una millor qualitat, no podrÃem fer aquest disseny, hauria de ser-ne un altre, i no podrÃem utilitzar el lila. L'estructura del disseny seria com els d'abans, però alla on hi ha el lila, hauria de ser un negre. (Juanma i Pedrito van veure els pantalons que ens van mostrar)
La combinació samarreta (especial per a fondistes) + pantaló seria d'uns 39-41 €
La meva proposta es que se li doni a cada soci amb fitxa la samarreta. Després es poden fer malles / pantalons, parques (hi ha una opció de parca fosca bastant xula que es pot jugar amb lila i blanc) això ja seria, qui vulgui, es pot demanar i cadascú s'ho pagui.
Samarreta tècnica d'escalfament
Dues propostes una amb la bandera de tarragona en color a la maniga
I l'altre amb les ones de les 4 barres en gran a la maniga, sense color
No se quina us agrada més ja direu.
Hi ha l'opció de mantenir el lila, amb toc blanc a les manigues, també m'agrada personalment, però va bé deixar-nos de tant de lila, que recordem també hi ha el xandall lila, de totes formes us fico com queda
El preu seria d'uns 25€ teixit coolmax i un teixit més simple dry-fon o algo aixà 21€
Opino que l'haurÃem de donar a cada soci amb fitxa per la propera temporada, o amb un preu simbòlic de 10€ per exemple.
Samarreta 20è aniversari
Es tractaria d'una samarreta de cotó commemorativa del 20è aniversari. Preu a concretar segons pressupostos per a cada soci i pels no socis 10€.