Club Atletisme Tarragona

Proposta Equipació 20è aniversari

Didac 07/09/2009 16:40 8808 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
07/09/2009 16:40
Tancat General
Com ja sabeu al 2010 el CAT compleix 20 anys i entre els seguit de coses que es volen fer, n'hi havia d'una de fer una samarreta tècnica d'escalfament.

A més a més d'equipacions per a l'escola (que seguirien el mateix model)

Aquesta és la proposta d'equipació, podeu veure el davant i el darrere de una samarreta d'escalfament pantalons de competició i malles.

La samarreta de competició seria com la d'escalfament però amb tirants.

Espero que hi dieu la vostra!

Gràcies

(premeu sobre la imatge per ampliar)
Respostes (14)
Nene
Nene
07/09/2009 20:36
Prefiero o me gusta más el modelo que se le hizo a Viator, el modelo Boiler. La raya de la camiseta es más relampageante y dinámica, y el pantalón de Viator es más dinámico y no tan continuista de la camiseta. Porque esta parece más infantil.

Si puedes Dídac, ponla en este fórum para poderlas comparar y esperemos lo que dice la gen CATiense.
periko
periko
07/09/2009 23:57
Estoy con Nene, es mas chula el modelo de la viator, ahora tanto la una como la otra, y la que tenemos de competi ahora, a mi parecer parecen un poco cerradas de cuello.
Didac
Didac
08/09/2009 01:08
De fet, la samarreta aquesta que us fico aquí es la que vaig enviar a Viator, el que pasa que ells ho van fer amb la seva plantilla i va quedar lleugerament diferent.

A mi també m'agrada el disseny de viator, però no m'agraden els pantalons, i a la samarreta, per darrere li ficaria les linies lila fosc, sense la blanca seguint les de davant
periko
periko
08/09/2009 14:11
Me parece correcto Didac, en lo de las lineas, y rectifico sobre el cuello, en la de tirantes de la viator,ahora en las otras no me gustan.
El pantalon a mi si me gusta,pero contra gustos,tampoco me importa mucho, mientras respete el corte de un tipico pantalon de atletismo.
Nene
Nene
09/09/2009 21:41
Por cierto, estoy esperando que desde Armobal me digan algo de la camiseta New Balance, y también esperando contestación de Ronbo, que también tienen material.

Seguimos en el tema.
Didac
Didac
25/09/2009 21:07
Pues a ver que dicen Nene.

De moment he contactat amb Cavallé Textil d'aquí la Selva, no semblen gaire interessats (no donen respostes) desprès amb els de PROTO a Girona passat St Joan em van dir que vindrien encara els espero, i no em contesta el comercial al telefon, i finalment tenim els de Viator, que van estar ahir mostrant-nos el material per als fondistes així com d'altres, que són els que sembla que estan més interessats.

Pedrito i Juanma van veure el material i (ja diran ells) crec que els hi va agradar. A més hi havia l'opció de fer samarreta + pantaló el pantaló també era millor que l'antic que teníem, però hi havia "problemes "de colors, ja que pel material havíem de jugar amb el negre. Així que el disseny no quedaria exactament com el que us he ficat a dalt, aquell seria per l'escola d'un material més simple.

La meva proposta és la de fer les samarretes de competició que calgui per tots els socis (repeteixo, socis) i una samarreta d'escalfament.

A partir d'aquí, es podrien fer d'altres coses, com samarretes tècniques de màniga llarga, una parca-impermeable/dessuadora bastant interessant o el que sigui, això qui ho vulgui i pagat pel seu compte, sempre que fem un mínim de 20 unitats.
Didac
Didac
29/09/2009 12:22
Us fico la meva proposta d'equipacions i opinió personal que tranmestre a la junta en la propera reunió

Equipacions de l'escola
Es realitzaran samarreta i pantalons curts com els que veieu a continuació

Equipacions CAT
La samarreta seria el mateix disseny que les de l'escola, però el pantaló, si es vol d'una millor qualitat, no podríem fer aquest disseny, hauria de ser-ne un altre, i no podríem utilitzar el lila. L'estructura del disseny seria com els d'abans, però alla on hi ha el lila, hauria de ser un negre. (Juanma i Pedrito van veure els pantalons que ens van mostrar)
La combinació samarreta (especial per a fondistes) + pantaló seria d'uns 39-41 €

La meva proposta es que se li doni a cada soci amb fitxa la samarreta. Després es poden fer malles / pantalons, parques (hi ha una opció de parca fosca bastant xula que es pot jugar amb lila i blanc) això ja seria, qui vulgui, es pot demanar i cadascú s'ho pagui.

Samarreta tècnica d'escalfament
Dues propostes una amb la bandera de tarragona en color a la maniga

I l'altre amb les ones de les 4 barres en gran a la maniga, sense color

No se quina us agrada més ja direu.

Hi ha l'opció de mantenir el lila, amb toc blanc a les manigues, també m'agrada personalment, però va bé deixar-nos de tant de lila, que recordem també hi ha el xandall lila, de totes formes us fico com queda

El preu seria d'uns 25€ teixit coolmax i un teixit més simple dry-fon o algo així 21€

Opino que l'hauríem de donar a cada soci amb fitxa per la propera temporada, o amb un preu simbòlic de 10€ per exemple.

Samarreta 20è aniversari
Es tractaria d'una samarreta de cotó commemorativa del 20è aniversari. Preu a concretar segons pressupostos per a cada soci i pels no socis 10€.

20è aniversari.
Alex
Alex
29/09/2009 23:21
A mí m'agrada més la que porta la bandera de Tarragona a la màniga.

Molt bé, Dídac.

T'estàs fotent una "bona currada".
periko
periko
30/09/2009 13:14
coincido con Alex, y subrayo, me encanta la blanca.
Didac
Didac
30/09/2009 16:36
He afegit la tècnica, amb lila, que és una altra opció que m'han demanat a vore que us sembla.

Entre les tècniques blanques, hi ha una votació molt apretada entre una i les altres que es podria satisfer afegint la bandera de tarragona a la màniga dreta i les ones a l'esquerre

Nene
Nene
30/09/2009 22:20
Después de hablar de las camisetas. Sólo un apunte. La bandera de la ciudad de Tarragona no es la roja-amarilla, sino la lila-blanca. Por eso el color lila y blanco del CAT. Así que en la manga propongo o 3 barras lila onduladas o 3 blancas onduladas, solamente por originalidad. Hala !!!
Didac
Didac
30/09/2009 22:42
A veure, explica això Nene de la bandera ... jo tinc aquestes referencies només

Tarragona no té ni bandera ni escut oficialitzats per la Generalitat. Malgrat això, l'Ajuntament de la ciutat empra la mateixa bandera i escut des del segle XIV. Hi ha propostes alternatives per part de la Societat Catalana de Genealogia, que varien del disseny històric.

Bandera no oficial de tarragona

periko
periko
02/10/2009 16:51
muy buenas, no se Didac, si escrivir esto aqui, o mejor me abres, otro tema, pero como esta relacionado,pues lo pongo.
despues de ver el resultado de la camiseta new balance con el Nene (casi sangraba) a esperas de que la prueve mas gente, propongo ya que con viator nos sirven un minimo de 20,abrir la posibilidad que si la gente se anima, llegar a esas 20 unidades y hacerles un pedido, yo me pido dos de la talla s y un pantalon, si puedes ponerlo mejor Didac echame una mano.
Didac
Didac
02/10/2009 17:51
Efectivament ahir el Nene va fer el test, y la samarreta no el va superar, ara falta saber la de Viator que he demanat que ens envii una mostra, no se quant pot trigar ...

L'opció de Viator (el disseny que vulguem) és de samarreta + pantaló 41 € el disseny del pantaló ja està limitat, també s'haurien de fer samarretes noves, el dia 17 a l'assemblea es comentarà tot i podrem debatreu.
Missatge original de Didac
Didac 07/09/2009 16:40
Com ja sabeu al 2010 el CAT compleix 20 anys i entre els seguit de coses que es volen fer, n'hi havia d'una de fer una samarreta tècnica d'escalfament.

A més a més d'equipacions per a l'escola (que seguirien el mateix model)

Aquesta és la proposta d'equipació, podeu veure el davant i el darrere de una samarreta d'escalfament pantalons de competició i malles.

La samarreta de competició seria com la d'escalfament però amb tirants.

Espero que hi dieu la vostra!

Gràcies

(premeu sobre la imatge per ampliar)