Club Atletisme Tarragona

Competició del CAT a Vinaròs

Nene 17/06/2009 21:46 2231 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Nene
Nene
17/06/2009 21:46
Tancat General
Holaa todos.

Nada, como explicó Dídac, estamos invitado como equipo para ir a competir a Vinaròs.

Pues podéis inscribiros aquí para saber si hay equipo para ir y para comunicar al organizador que vamos a competir. Así que comienzo yo:

- Nene -> 800 m.l. / 3000 m.l.

400 tanques ---- Fernando / Dídac?
Perxa ----------- Quico
3000 ----------- Nene
Pes ------------ Fertor
100 llisos ------
Llargada ------ Fertor
800 ------------ Nene / Fernando
Javelina ------- Fertor, Quico
4x100 --------- Quico
Respostes (5)
Didac
Didac
18/06/2009 00:19
Jo finalment serà difícil, però podria fer el 400 tanques que es la primera prova, i tinc ganes de fer-lo. Però ja ho vorem, si tinc temps.

Recordeu que són 2 atletes per prova i també es poden fer proves fora de concurs. Tampoc cal que omplim totes les proves, no es una lliga es tracta de passar-ho bé, però que coi, com més s'omplin millor!
Fertor
Fertor
18/06/2009 10:46
-FerTor-> Javelina/ Pes o llargada
quic
quic
18/06/2009 12:42
Pues jo, pértiga, javalina y el relevo
Didac
Didac
18/06/2009 23:04
Fernando 400 tanques i 800
Didac
Didac
23/06/2009 14:37
Cita:
Att: Delegats Tècnics clubs

Apreciats Companys

Per motius organitzatius, us comunico que la segona edició del Torneig Quadrangular Aigües de Vinaròs que s'havia de celebrar l'11 de juliol, s'aplaça al 26 de setembre (tal i com es va fer en la primera edició). Entenem que aquesta data pot servir per a motivar els nostres atletes en la nova temporada, així com proporcionar competicions als cadets que hauran d'afrontar el Campionat d'Espanya el mes d'octubre.

A principis de setembre tornarem a contactar amb vosaltres, per a si voleu participar al Torneig, així com notificar-vos possibles canvis en les proves o el reglament.
Us preguem disculpeu les molèsties que aquest canvi us puga haver ocasionat, però l'objectiu és aconseguir un Torneig de la màxima qualitat i participació possible.

Gràcies per tot i bones vacances

Cordialment

De: Xavier Fontelles
Delegat Tècnic CE Vinaròs
Missatge original de Nene
Nene 17/06/2009 21:46
Holaa todos.

Nada, como explicó Dídac, estamos invitado como equipo para ir a competir a Vinaròs.

Pues podéis inscribiros aquí para saber si hay equipo para ir y para comunicar al organizador que vamos a competir. Así que comienzo yo:

- Nene -> 800 m.l. / 3000 m.l.

400 tanques ---- Fernando / Dídac?
Perxa ----------- Quico
3000 ----------- Nene
Pes ------------ Fertor
100 llisos ------
Llargada ------ Fertor
800 ------------ Nene / Fernando
Javelina ------- Fertor, Quico
4x100 --------- Quico