Club Atletisme Tarragona

ESTADISTIQUES WEB

Didac 16/06/2009 15:42 10411 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
16/06/2009 15:42
Tancat General
Hola a tothom, per als més curiosos he decidit publicar les estadístiques de la web. Aquestes poden servir per veure que es el que més interessa de la pàgina i ajudar a fer-la més funcional

En resum us puc comentar que la web, va néixer oficialment el 20 de gener del 2003 i fins al 31 de maig del 2009 ha acumulat 175.000 visites aproximadament.

I el que portem d'any 2009, més de 12.000 visites i 36.000 pàgines vistes.

Intentaré anar ficant cada mes els informes i un petit comentari/opinió sobre les estadístiques i estareu convidats a comentar-les. Entre tots podem donar opinions sobre que hi falta, que hi sobra.

Se que sempre he fet apologia d'altres navegadors que no siguin el Internet Explorer, i em sobtava fa temps que l'Internet Explorer estigues en més d'un 60% dels visitants de la web, però actualment s'ha aconseguit reduir aquest navegador a menys d'un 50%. Fantàstic. La resolució de pantalla de 800x600 a quedat reduïda a un nombre ínfim de visitants que no veuran gairebé la pàgina, enhorabona a la resta, que la veureu en condicions.

Una cosa que em té una mica preocupat és el desús de la secció de notícies, sembla que no importa, es pot veure en les estadístiques, en el TOP 10 de pàgines més visitades del maig (passa el mateix amb la resta de mesos més o menys) trobem:

Pàgina principal - Cosa normal ...
areCAT - Fantàstic, si que l'estem usant la majoria veig :)
Calendari - Es poder una de les aplicacions que m'ha costat més de programar i de la que estic més content, tot i que veig que s'utilitza bastant per nombre de visites, el trobo molt buit. Recordo que TOTHOM pot afegir coses al calendari.
Forum - Penso el mateix que amb el calendari, visites si, però poca participació en global
Resultats - Ja està bé, però estaria bé que tothom els vagi ficant també
Enllaços - La veritat es que aquesta secció la tinc bastant abandonada però resulta que es una secció bastant important, hauré de fer quelcom al respecte.

Per últim comentar que la secció de l'escola, que porta només 4 dies operativa, aquest mes ja s'ha situat com la segona més visitada sense comptar la pàgina principal, i darrere del areCAT.

Res més a dir, a gaudir de les estadístiques

2010
Gener 2010 Novetat - Comparativa Gener 2009 amb gener 2010 - Comparativa Desembre 2009 amb gener 2010

2009 Resum anual

Desembre 2009 Desembre
Novembre 2009
Octubre 2009
Setembre
Agost
Juliol
Juny
Maig
Abril
Març
Febrer
Gener

2008 Resum anual
Desembre
Novembre
Octubre
Setembre
Agost
Juliol
Juny
Maig
Abril
Març
Febrer
Gener
Respostes (13)
Nene
Nene
16/06/2009 22:31
Osti Dídac !!! Fanstabuloso. No me lo he mirado todo, pero no sé si se podría poner los porcentajes de uso de los usuarios de la web. Saludos.
lluis
lluis
16/06/2009 22:35
Didac,
Potser la seccio de noticies no esta entre les mes visitades, pero si mires noticia per noticia trobo que tenen bastant audiencia, ja noticies llegides mes de 150 cops. De tota manera, jo no em preocuparia massa, ja quemolts cops els resultats ja s'han comentat abans al forum o al tagboard.
Excel.lent l'entrada de l'Escola, no es mes que la consequencia normal de la feina MOLT ben feta i, sobretot, executada de forma molt agil, ja m'agradaria que moltes organtzacions de major volada responguessin amb aquesta agilitat, sovint per temes molt mes importants.
Per acabar, un comentari: pel meu gust, el tagboard esta massa avall, l'has d'anar a buscar, potser aixo justifica que hi hagi poca participacio.
En qualsevol cas, ENHORABONA per l'excel.lent tasca que estas fent, aquest club no hauria estat el mateix ni de bon tros sense aquest lligam que, mira per on, ja te mes de sis anys, i que per molts s'ha convertit en un fixe en endegar l'ordinador. Continua aixi, moltes gracies!
Didac
Didac
17/06/2009 17:30
Cita:
Osti Dídac !!! Fanstabuloso. No me lo he mirado todo, pero no sé si se podría poner los porcentajes de uso de los usuarios de la web. Saludos.

Bé. el % d'us de cada aplicació secció, anònim no es pot saber, si que es podria, seria complicat i tocaria investigar, l'única referència potser seria el temps d'estada mitja a la web. (els afegiré als informes) L'usuari de mitja s'hi està uns 5 minuts a la web i la majoria son usuari recorrents

Cita:
Potser la seccio de noticies no esta entre les mes visitades, pero si mires noticia per noticia trobo que tenen bastant audiencia, ja noticies llegides mes de 150 cops.

Si, les anteriors, però últimament trobo que no, potser estan molt amagades, però no es pot possar tot a la plana principal, està el fòrum per a temes mes extensos, però es segueix usant molt el tagboard.

Cita:
Per acabar, un comentari: pel meu gust, el tagboard esta massa avall, l'has d'anar a buscar, potser aixo justifica que hi hagi poca participacio

Tema Tagboard, jejeje, A mi es el que menys m'agrada personalment, però resulta l'eina més utilitzada es fàcil d'escriure i es troba a la portada. Teniu sota el menu principal de la web, si esteu identificats teniu un petit menu d'usuari, amb un link a diverses aplicacions (tagboard, arecat etc ...) crec que el trobem a sota, però de fàcil accés. En l'últim redisseny de la pàgina el vaig amagar a la portada principal i obligava a fer un click per visualitzar/escriure i això ja va portar crítiques. De fet es el que li dona vida i porto un temps donant voltes al cap de millorar d'alguan forma el tagboard i potser en quan tingui més temps, m'hi poso :)
Didac
Didac
01/07/2009 19:24
Afegides les estadístiques de Juny.

aixi per sobre, lo més visitat:

1) Arecat
2) Escola
3) Resultats
4) Calendari
5) Ranking

2.698 visites aquest mes unes 300 menys que el mes passat, es noten les vacances ja.

La gent entra buscant el que més referencies sobre "el cross del catllar" i la pujada del lorito, a part de la gent que entra buscant "club atletisme tarragona" o similars.

Les webs que ens aporten més visites són un directori d'enllaços de webs fetes en php (php-hispano) la web de la FCA i s'ha incorporat el blog de runners tarragona

I res més, per a més detalls veieu l'informe
Didac
Didac
08/09/2009 13:45
Se m'havia passat comentar les estadístiques passades.

Al juliol es continuen notant les vacances hem baixat fins a les 2069 visites, a l'agost (mundials?) s'han recuperat una mica més però tampoc gaire (2400).

M'alegra veure el bon us que se li esta donant al areCAT, així que seguirem treballant amb ella per millorar-la. I la web de l'escola ha tingut unes 100 visites

Sembla ser que a l'agost, la lluita de navegadors s'ha igualat Bastant i es que la familia del internet Explorer ha perdut bastant quota de mercat.

Internets Explorers 47.73% dels visitants els utilitzen
Firefoxes 44.94%
Mozillas 3.17%

Això que vol dir? Que aquest mes d'agost, unes 800 persones que entren a la web, no aconsegueixen veure-la amb tot el seu esplendor.

Amb això no vull dir que no utilitzeu el Internet Explorer, podeu utilitzar-lo però fiqueu-vos una versió actual, com la 8.0 que dins de lo dolent, es lo millor, encara tot i així no us puc asegurar que funcioni correctament, i això no es problema del webmaster, per que el webmaster compleix els estàndards i requisits de la World Wide Web consortium, el problema es dels programadors dels navegadors en aquest cas Microsoft, que es passen els estàndards per on tots sabem

El recomanat es la utilització de Navegadors Mozilla, Firefox, Opera, Sagari, Konqueror o els nous de Google, els Chrome.

Didac
Didac
01/10/2009 15:44
Hola a tothom, es nota que hem tornat de Vacances

3500 visites aproximadament aquest mes amb més de 15.000 impressions de pàgina, les més vistes han estat l' areCAT, la de la Mitja, i les dels fòrums.

La lluita de navegadors encara la guanya la familia del Internet Explorer amb un 50% però Mozilla (Mozilla i Mozilla Firefox) sumen un 42%. Sorpren que dels Internet Explorer, un 33% només utilitza la versió 8.0 (que visualitza correctament la web) mentres que la resta, el 67% d'usuaris utilitzen versions que no visualitzen correctament la pàgina.

Els llocs de referència dels que obtenim més visites és el cada dia més popular Facebook, Atletisme.com i la Federació Catalana d'Atletisme.

Les paraules claus més cercades d'aquest mes per la gent que arriba a la nostra pàgina són en primer lloc "club atletisme tarragona", despres "cursa arrabassada" i en tercer lloc "milla de tarragona"

Ja no us dono més la "xapa" i us les deixo veure:

Setembre
Nene
Nene
01/10/2009 22:51
Fanstabuloso lo de la estadísticas. Resulta curioso.
Didac
Didac
01/11/2009 21:18
Impressionant xifra de 4.200 visites aquest octubre, la cosa s'anima i això m'agrada.

Un total de 22.000 pagines vistes aquest mes 7.000 impressions més que el mes passat.

En el terrany dels navegadors, la família Mozilla ha desplaçat l'internet Explorer !!!!

Internet Explorer 44,04%
Firefox 41,32%
Safari 5,07%
Mozilla 4,31%
Chrome 3,45%

O sigui que si sumem la família Mozilla té una quota de mercat del 45.63% front el 44.04 del Internet Explorer

Pel que fa a les pàgines amb més activitat segueix guanyant l'areCAT seguida de la pàgina web de la mitja, el fòrum i els missatges personals, la web de l'escola cau en picat!

Les paraules claus d'aquest més han estat referent a la milla de tarragona i a la mitja de tarragona

Octubre 2009 Octubre
dav
dav
01/11/2009 22:49
Al.lucinant el d'Hungria i els que entren al web buscant al Robert Romani!!!!
Berni
Berni
05/11/2009 15:41
Ostres 3.500 visites... deunidó, però si fa un any o dos molts mesos no s'arribava ni a 1.000!! Com a crescut això, molt bé molt bé!! jaja
Didac
Didac
01/12/2009 00:18
Impressionant aquest mes, es nota que ha començat la "competi"

5.381 visites, 32.000 pagines vistes (10.000 més que al novembre)

La lluita de navegadors es torna a decantar a favor del Internet Explorer (això ja passa quan s'augmenten les visites)

I res, us deixo amb els detalls

Novembre 2009 Novembre
Didac
Didac
06/01/2010 13:50
Ja teniu les estadistiques del desembre i del 2009 al complet

La parta més destacable es que el 2009 la web ha incrementat les visites en més de 10.000 respecte al 2008

2009 Resum anual
Didac
Didac
02/02/2010 11:36
2010
Desembre 2010 Novetat - Comparativa Gener 2009 amb gener 2010 - Comparativa Desembre 2009 amb gener 2010

Ja teniu les estadístiques de la web del Gener

Hem tornat a estar per sobre de les 5.000 visites mensuals, un 1.14% menys que al desembre del 2009. S'ha guanyat però amb nous visitants, que n'hem tingut un 7.71% de visites noves.

Pel que fa a navegadors, pèrdua de quota de visites amb Internet Explorer un -3.3%, cosa que m'alegra, i un lleuger augment de Mozilla, 0.79%. Sorpresa en l'augment de visites amb el Chrome de google, que n'ha guanyat un 43.11%, Safari ha perdut 4.65% i Opera també ha guanyat 8.33%.

Les fonts principals d'on provenen la majoria de visites, són el facebook, els correus (hotmail principalment i yahoo) i la federació catalana.

Curiós que de les 5000 visites, només (no se si dir només) 1000 d'aquestes entren directament a la pàgina

3900 visites tenen el navegador configurat en castellà, mentrestant, en català només el tenen 1070 usuaris.

Si comparem les estadístiques amb el gener del 2009 les millores són brutals.

- Increment de visites en un 123%
- Increment de les visites procedents del facebook un 32.000%
- El temps de permanència a la pàgina també ha augmentat un 90%
Missatge original de Didac
Didac 16/06/2009 15:42
Hola a tothom, per als més curiosos he decidit publicar les estadístiques de la web. Aquestes poden servir per veure que es el que més interessa de la pàgina i ajudar a fer-la més funcional

En resum us puc comentar que la web, va néixer oficialment el 20 de gener del 2003 i fins al 31 de maig del 2009 ha acumulat 175.000 visites aproximadament.

I el que portem d'any 2009, més de 12.000 visites i 36.000 pàgines vistes.

Intentaré anar ficant cada mes els informes i un petit comentari/opinió sobre les estadístiques i estareu convidats a comentar-les. Entre tots podem donar opinions sobre que hi falta, que hi sobra.

Se que sempre he fet apologia d'altres navegadors que no siguin el Internet Explorer, i em sobtava fa temps que l'Internet Explorer estigues en més d'un 60% dels visitants de la web, però actualment s'ha aconseguit reduir aquest navegador a menys d'un 50%. Fantàstic. La resolució de pantalla de 800x600 a quedat reduïda a un nombre ínfim de visitants que no veuran gairebé la pàgina, enhorabona a la resta, que la veureu en condicions.

Una cosa que em té una mica preocupat és el desús de la secció de notícies, sembla que no importa, es pot veure en les estadístiques, en el TOP 10 de pàgines més visitades del maig (passa el mateix amb la resta de mesos més o menys) trobem:

Pàgina principal - Cosa normal ...
areCAT - Fantàstic, si que l'estem usant la majoria veig :)
Calendari - Es poder una de les aplicacions que m'ha costat més de programar i de la que estic més content, tot i que veig que s'utilitza bastant per nombre de visites, el trobo molt buit. Recordo que TOTHOM pot afegir coses al calendari.
Forum - Penso el mateix que amb el calendari, visites si, però poca participació en global
Resultats - Ja està bé, però estaria bé que tothom els vagi ficant també
Enllaços - La veritat es que aquesta secció la tinc bastant abandonada però resulta que es una secció bastant important, hauré de fer quelcom al respecte.

Per últim comentar que la secció de l'escola, que porta només 4 dies operativa, aquest mes ja s'ha situat com la segona més visitada sense comptar la pàgina principal, i darrere del areCAT.

Res més a dir, a gaudir de les estadístiques

2010
Gener 2010 Novetat - Comparativa Gener 2009 amb gener 2010 - Comparativa Desembre 2009 amb gener 2010

2009 Resum anual

Desembre 2009 Desembre
Novembre 2009
Octubre 2009
Setembre
Agost
Juliol
Juny
Maig
Abril
Març
Febrer