Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Actuals
- Andrea Lopez (98)
- Mireia Lopez (00)
- Mar Vazquez (02) - DV
- Alicia Vázquez (99) - DV
- Xavi Ros (98?)
- Marta Ros (00?)
- Ingrid Iborra (97)
- Emma Iborra (99)
- Adrià Cervelló (98?)
- Berta Pardines??
- Nebots Quico??
Futuribles
Pol Boada
Sergi Azagra
Víctor Dapena
Joan Albert
Marina Roure
la hija de Pere Gomes
los hijos de Xavi Aldave y un amigo
(DÃdac)
>>Bones a tots, reprenc quelcom que crec que ha quedat "penjat" ja que no se'n ha dit res més, us envio el correu a tots els de la junta, pares que recordo que porteu la quitxalla els divendres, d'altres que tenen fitxa, etcètera.
>>Aprofitant que tenim el conveni nou fins desembre del 2009 (per cert Joan tinc la copia jo, l'arxivaré amb els "papieles" de secretaria i us faré arribar una copia digital) poder fer més dies i anunciar-ho una mica.
>>Aixà que la meva proposta, espero que contrasteu i opineu, es que ara que crec que hi ha temps, planificar-ho una mica de cara a l'any vinent
>>Fer un llistat dels que actualment venen el divendres
Tenir en compte les edats per, si s'escau, fer més d'un grup
>>Pactar quins dies podrien anar bé i anar-ho anunciant una mica. L'altre dia també vaig parlar per exemple amb el Pere Gomés que s'estava pensant lo de portar a s'ha filla, si ho anem anunciant amb temps i lligant caps, crec que podrÃem arreplegar gent
Acabar de portar la gent aquesta que bé en "dies sueltos" em refereixo als divendres o dimecres, com poden ser Arnau Miró, Anna Esparza etc ... que l'any que bé encara serien o seran cadets. O sigui fer això de l'escola fins la gen del 95-96, els el 94 i 93 ja passar-los (de fet ja hi estan) amb els "grans"
>>Continuar lo del Sant Pau si pot ser, i que hi hagi més integració amb el CAT, quelcom que em comentava ahir el Jose. El dissabte per exemple ja es porta gent pels matins del Sant Pau i la veritat es que bé bastanta gent, crec que s'hauria d'intentar portar aquesta gent entre setmana estaria molt bé, com a Escola CAT, o com a Sant Pau, i dies puntuals algun dia que no hi hagi atletisme al Sant Pau, doncs agafar-los i fer-los anar a Camp Clar i com ja es feia algun dissabte pel matÃ.
>>Barbara, Bernat, podrieu dir com està el tema del Sant Pau? Hi ha gent? Com estan anant les competicions escolars? Que ha passat aquest any amb els consells? M'han dit que tot ha anat bastant malament, de fet les finals de cross i tot això sembla que encara no s'han fet pel que em deien ahir, no? I Bernat, del PAX podem portar algú? Es veu que hi han els Aldave ficats al PAX (que eren del Club, si algú els coneix o hi te contacte es podria parlar per si els volen portar, enviar-nos gent no se)
>>Bé, si heu arribat aquà desprès de tant de rollo enhorabona! Però encara no he acabat, jejeje.
>>Si tot això es fes, no s'haurÃa de controlar tot una mica més? Vull dir, tenir controlats els "alumnes". Fer alguna mena de nou soci com els que hi ha ara "soci", "soci-amic" doncs no se, algo com "soci-escola" o algo aixà i fer-lis una mica d'equipació, actualment van amb samarretes d'aquelles tarades, que bé. van una mica grans, sort que es poden arreglar. Recordo que vam parlar amb els de Viator que fan equipacions i tenien bons preus per equipacions per a escoles, seria questió de mirar-ho però clar, s'ha de començar a tirar endavant tot això i no deixar-ho anar passant.
>>A més a no se si se m'envà la castanya o que ara, però se'ls podria dir als de Tarragona 2017 si volen "patrocinar" aquesta possible escola aixà que no se, fer presupost per equipacions i a vore si ens les volen patrocinar. Per acabar vull recordar amb tot això que la pròxima temporada serà el 20è aniversari del Club Atletisme Tarragona, podria ser un bom moment per tirar tot això endavant.
>>Si voleu obro un fil "public" al fòrum o obro un fil "privat" que només o poguessin llegir usuaris registrats per parlar-ho allà més comodament si us sembla.
(Alex López)
>>Aixà i tot, no té res a veure el que hi ha els divendres a Camp Clar i el que déu ser el que hi ha al Sant Pau. No és el mateix una activitat extraescolar que a vegades es deu convertir una semiguarderia que una activitat com la que és fa a Camp Clar amb l'Escola del CAT que és més una activitat esportiva-lúdica en el que els nens no estan "colocats" sino que els pares que els inscriuen en aquesta activitat el que volen és que aprenguin qué és fà a una pista d'atletisme, jugant i divertint-se, però sempre vinculat amb l'esport.
>>Per un altre banda us vull comentar que hi han nens/es de l'escola de les meves nenes (CEIP Prà ctiques) que els hi encantaria venir i que, per l'any vinent si interessès podria fer saber i promoure aquesta possibilitat a l'escola i al seu AMPA.
>>Crec que la tasca de l'atletisme s'hauria de fer desde la base, desde les escoles i, si voleu, per l'any vinent podriem aprofundir-ho.
Un altre cosa. Si l'any vinent es vol fer el que comenta el DÃdac, crec que seria interessant saber horaris abans de començar les escoles. Els pares, de cara a les planificacions per tot l'any, el que volem és saber quan abans millor calendaris d'activitats per poder planificar-les i fer-les quadrar. Si l'activitat del CAT i la seva escola de promoció té els horaris establerts abans que els altres, tindran ventatja...
Y de momento nada más, espero haber dado alguna idea nueva. Seguimos en contacto.
grup1
dilluns dimecres i divendres 17.45 a 19h
grup2
dilluns dimecres i divendres 18.15 a 19.30h
Tu pedido 1244454231 ha sido aceptado por ImprimaOnline el dÃa 10/06/2009 a las 13:19 horas. De acuerdo con las condiciones contratadas, tu pedido te será enviado el 22/06/2009 por mensajerÃa urgente con entrega en 24 horas, por lo tanto, lo recibirás el dÃa 23/06/2009, entre las 10 y las 19 horas.
20 € de matricula + 30 € / trimestre
1r trimestre 50€ , 2n trimestre 30, 3r trimestre 30 € , total a la temporada 110 €
En el cas de que siguin fills o germans de socis del Club Atletisme Tarragona (25% de descompte)
20 € de matricula + 22.5 € / trimestre, total 87.5
En el cas que s'inscrigui un segon germà (20% de descompte)
20€ de matricula + 24 € / trimestre, total 92 €
Si només poden venir un dia s'els aplicarà també el 20% de descompte
20€ de matricula + 24 € / trimestre, total 92 €