Club Atletisme Tarragona

ESCOLA CAT 2009/2010

Didac 18/05/2009 15:42 8689 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
18/05/2009 15:42
Tancat General
Hola a tothom, aquest missatge només el podran llegir els usuaris socis del club.

I es per anirem parlant-ho per aquí o per allà, com volgeu.

Us he demanat la llista de gent que hi va, a veure si entre tos la podem anar completant, també els anys


Actuals
- Andrea Lopez (98)
- Mireia Lopez (00)
- Mar Vazquez (02) - DV
- Alicia Vázquez (99) - DV
- Xavi Ros (98?)
- Marta Ros (00?)
- Ingrid Iborra (97)
- Emma Iborra (99)
- Adrià Cervelló (98?)
- Berta Pardines??
- Nebots Quico??

Futuribles
Pol Boada
Sergi Azagra
Víctor Dapena
Joan Albert
Marina Roure
la hija de Pere Gomes
los hijos de Xavi Aldave y un amigo


No se comenteu, quins horaris (18 a 19.15?19.30?) Quants grups? etc ...
Respostes (43)
Nene
Nene
18/05/2009 18:59
¡¡ Muy buenas a todos !! Bien, como es práctica mía, para poder seguir el hilo de los temas, hago un copiar-pegar y luego hago los comentarios.

(Dídac)
>>Bones a tots, reprenc quelcom que crec que ha quedat "penjat" ja que no se'n ha dit res més, us envio el correu a tots els de la junta, pares que recordo que porteu la quitxalla els divendres, d'altres que tenen fitxa, etcètera.


Está bien recordar este tema, sobre todo para impulsarlo para el año que viene.

>>Aprofitant que tenim el conveni nou fins desembre del 2009 (per cert Joan tinc la copia jo, l'arxivaré amb els "papieles" de secretaria i us faré arribar una copia digital) poder fer més dies i anunciar-ho una mica.

>>Així que la meva proposta, espero que contrasteu i opineu, es que ara que crec que hi ha temps, planificar-ho una mica de cara a l'any vinent


Pues eso, ahora estamos a tiempo, a dos-tre meses vista para comenzar el año que viene.

>>Fer un llistat dels que actualment venen el divendres
Tenir en compte les edats per, si s'escau, fer més d'un grup


Lo de hacer dos o más grupos va a depender del número de nanos, luego la edad como segundo parámetro.

>>Pactar quins dies podrien anar bé i anar-ho anunciant una mica. L'altre dia també vaig parlar per exemple amb el Pere Gomés que s'estava pensant lo de portar a s'ha filla, si ho anem anunciant amb temps i lligant caps, crec que podríem arreplegar gent
Acabar de portar la gent aquesta que bé en "dies sueltos" em refereixo als divendres o dimecres, com poden ser Arnau Miró, Anna Esparza etc ... que l'any que bé encara serien o seran cadets. O sigui fer això de l'escola fins la gen del 95-96, els el 94 i 93 ja passar-los (de fet ja hi estan) amb els "grans"


Bien, para hacer 'escuela, pienso que como mínimo tendrían que ser dos días, por ejemplo el viernes y el miércoles. Luego, cuando pudiere ser se podría complementar con algún sábado. En cuanto a los cadetes, creo que ya pueden entrenar con los 'grandes'.

>>Continuar lo del Sant Pau si pot ser, i que hi hagi més integració amb el CAT, quelcom que em comentava ahir el Jose. El dissabte per exemple ja es porta gent pels matins del Sant Pau i la veritat es que bé bastanta gent, crec que s'hauria d'intentar portar aquesta gent entre setmana estaria molt bé, com a Escola CAT, o com a Sant Pau, i dies puntuals algun dia que no hi hagi atletisme al Sant Pau, doncs agafar-los i fer-los anar a Camp Clar i com ja es feia algun dissabte pel matí.


Como ha comentado Bàrbara, si hay desinterés por parte del Colegio, lo mejor que podemos hacer es que los nanos vayan a las pistas. Quizá más como Escola-CAT que no como S.Pacho, puesto que si el colegio se desinhibe, pues el que tenga interés que corra por el club.

>>Barbara, Bernat, podrieu dir com està el tema del Sant Pau? Hi ha gent? Com estan anant les competicions escolars? Que ha passat aquest any amb els consells? M'han dit que tot ha anat bastant malament, de fet les finals de cross i tot això sembla que encara no s'han fet pel que em deien ahir, no? I Bernat, del PAX podem portar algú? Es veu que hi han els Aldave ficats al PAX (que eren del Club, si algú els coneix o hi te contacte es podria parlar per si els volen portar, enviar-nos gent no se)


Ya está explicado en el párrafo de arriba. En cuanto al tema del Pax o de cualquier otro colegio, pues más de lo mismo. Si el colegio pasa del atletismo, pues nos hacemos cargo de quien quiera hacer atletismo, y como Escola-CAT.

>>Bé, si heu arribat aquí desprès de tant de rollo enhorabona! Però encara no he acabat, jejeje.


Ya ves que sí, y además comentado :-)


>>Si tot això es fes, no s'hauría de controlar tot una mica més? Vull dir, tenir controlats els "alumnes". Fer alguna mena de nou soci com els que hi ha ara "soci", "soci-amic" doncs no se, algo com "soci-escola" o algo així i fer-lis una mica d'equipació, actualment van amb samarretes d'aquelles tarades, que bé. van una mica grans, sort que es poden arreglar. Recordo que vam parlar amb els de Viator que fan equipacions i tenien bons preus per equipacions per a escoles, seria questió de mirar-ho però clar, s'ha de començar a tirar endavant tot això i no deixar-ho anar passant.


Si los nanos son de la Escola, estarán más controlados, tanto por su monitor-entrenador como por el propio CAT. Por supuesto que tendrán equipación. Se les tendría que hacer a su medida. Por los euros no hay problema.

>>A més a no se si se m'envà la castanya o que ara, però se'ls podria dir als de Tarragona 2017 si volen "patrocinar" aquesta possible escola així que no se, fer presupost per equipacions i a vore si ens les volen patrocinar. Per acabar vull recordar amb tot això que la pròxima temporada serà el 20è aniversari del Club Atletisme Tarragona, podria ser un bom moment per tirar tot això endavant.


Lo del patrocinio por parte de TGN 2017 sería lo razonable, pues estos niños son el futuro, pudieran estar en tal evento... pero me parece que lo que ellos desean es que seamos nosotros los que los patrocinemos. Por decirles algo que no quede, pero mi desconfianza es alta.

>>Si voleu obro un fil "public" al fòrum o obro un fil "privat" que només o poguessin llegir usuaris registrats per parlar-ho allà més comodament si us sembla.



(Alex López)
>>Així i tot, no té res a veure el que hi ha els divendres a Camp Clar i el que déu ser el que hi ha al Sant Pau. No és el mateix una activitat extraescolar que a vegades es deu convertir una semiguarderia que una activitat com la que és fa a Camp Clar amb l'Escola del CAT que és més una activitat esportiva-lúdica en el que els nens no estan "colocats" sino que els pares que els inscriuen en aquesta activitat el que volen és que aprenguin qué és fà a una pista d'atletisme, jugant i divertint-se, però sempre vinculat amb l'esport.


Justa a la fusta. Imposible decirlo mejor.


>>Per un altre banda us vull comentar que hi han nens/es de l'escola de les meves nenes (CEIP Pràctiques) que els hi encantaria venir i que, per l'any vinent si interessès podria fer saber i promoure aquesta possibilitat a l'escola i al seu AMPA.


Publicidad cuanto antes mejor.

>>Crec que la tasca de l'atletisme s'hauria de fer desde la base, desde les escoles i, si voleu, per l'any vinent podriem aprofundir-ho.

Un altre cosa. Si l'any vinent es vol fer el que comenta el Dídac, crec que seria interessant saber horaris abans de començar les escoles. Els pares, de cara a les planificacions per tot l'any, el que volem és saber quan abans millor calendaris d'activitats per poder planificar-les i fer-les quadrar. Si l'activitat del CAT i la seva escola de promoció té els horaris establerts abans que els altres, tindran ventatja...


Por eso habría que comenzar casi ya, el publicitar la Escola ya con los niños, quizá carteles en los colegios,... En fin, toca moverse. y por suupesto la opinión de Berni y Bàrbara, los monitores es esencial para saber la realidad de hoy.

Y de momento nada más, espero haber dado alguna idea nueva. Seguimos en contacto.
Nene
Nene
18/05/2009 19:02
Se me olvidaba, hay otros niños según Berni y Bàrbara, aquellos son:

Pol Boada
Sergi Azagra
Víctor Dapena
Joan Albert
Marina Roure
la hija de Pere Gomes
los hijos de Xavi Aldave y un amigo
Didac
Didac
18/05/2009 22:44
Enas, Nene te he editado un poco el comentario per a ficar-ho aixi tant "bonico" pots fer servir el botó que diu "citar" que tens al damunt i t'apareixerà un codi on podras ficar el text que vols que surti aixi resaltat.

Actualitzo la llista del principi de nanos amb els actuals i possibles
lluis
lluis
18/05/2009 23:13
Dels que venen enguany, falten
Adrià Cervelló
els cosins de l'Emma i la Ingrid
i la Marina Flores

I m'uneixo a l'Alex en agrair al Berni la GRAN FEINA que esta fent enguany, si aquesta llavor no fa escola...es que no en sabem gens.
dav
dav
18/05/2009 23:19
Compteu amb mi per fer-li arribar el programa per l'any vinent, a l'escola on van els meus.
Crec que hauria d'estar +/- clar els horaris i diens abans que acabi el curs escolar d'enguany, per que els pares ja estem programant les activitats de l'any que be.
Molt bona iniciativa, segur que sortira bé.
Alex
Alex
19/05/2009 00:52
Molt bé com va tot!

Jo fari el mateix que aquest any en quant l'horari és a dir de 18:30 a 19:30.


Per una altre banda, tenint en compte que gairebé tots els nens fan altres activitats, i perque poguessin anar dos dies, seria possible intentar que hi haguès 3 dies d'entrenament, per ex. dilluns, dimecres i divendres i que els nens anessin separats en dos dies. Uns dilluns-dimecres; altres dimecres-divendres i finalment els que vagin dilluns-divendres.

És a dir, entrenaments dilluns-dimecres i divendres i els nens que hi vagin quan puguin..., intentant que hi vagin DOS dies.

Això seria possible?
Didac
Didac
19/05/2009 00:55
Exacte david, per això proposo tenir clar més o menys un grupet segur i com la majoria dels pares sou vosaltres, podem jugar amb quin dies us anirien bé, a partir d'això assentem un calendari/horari, i si s'han de fer 2 grups doncs dos grups (IMHO un grup hauria de tenir entre 10-18 alumnes, no més per que sino pot ser un caos!), però tenir-ho clar per començar a publicar-ho. Com més aviat millor.

Alex, si suposo que podria ser, marcar 3 dies per exemple, i que elegeixin entre 2, els mes petits que en fessin 2, i els més grans que aprofitessin per anar els 3 per exemple, amb això s'ha de vigilar, per que pot ser que algun dia es quedin grups petitissims.

Proposo que el 7 de juny es tinguin clars:

- un grupet fixe d'assistents (llistat de segurs)
- dies i hores establertes d'entrenament
- edat màxima per als alumnes (IMHO 95-96, cadets el proper any, haurien de ser els més grans)
- llistat de possibles monitors
- preus?
- algun punt més?

Llavors la setmana del 8 al 14 fer ja algun, escrit, díptic, tríptics oficials i fer-ho arribar a les diferents escoles (ampas), consell, o el que fagi falta en lo que quedi de juny

L'altre seria també agafar una setmana d'estiu i fer un campus o algo d'una setmana, per engrescar els futurs alumnes i portar algú més que ho descobreixi, ja vaig proposar l'any passat, però amb la feina s'em va passar tot volant i no vaig voler insistir.
sis
sis
19/05/2009 07:33
Alex, tenint en coincideixo amb tu en que l'ideal serien dos dies. Quant a l'horari, crec que seria millor començar abans per tal de que tots puguin posar-se a fer la feina de l'escola despres de l'entrenament. Proposo començar a les 17,30 h tal com surten de l'escola. L'hora i mitja que hi ha actualment entre el final de les classes i l'inici de l'entrenament la veig poc viable excepte els divendres.
Per cert, Alex, diumenge anirem a Arbeca si la meva feina hem deixa. En Xavier corre cap a les 13 h. i crec que arribarem cap a les 11,30 h. Ja et pasaré el mòbil per mail per contactar.
Alex
Alex
19/05/2009 12:29
Narcís, perfecte. Ja et trucaré.

Per un alte banda, el començar a les 17:30 és un pel complicat, al menys per la meva part.

Les meves, no crec qu vulguin deixar de fer bàsket a l'escola i no vull que deixen de fer música. I aquestes dos activitats les fan en sortir del cole.

Exposso la meva problemàtica. No tinc ni idea com els hi va els demès...

El que si és veritat que quan abans se sàpiga l'horari, millor per donar preferència a l'atletisme i la resta d'"històries" ja s'acabaran de organitzar...
Didac
Didac
19/05/2009 13:29
Veieu com s'ha de parlar amb temps. Evidentment, les 18.30 els divendres pot ser perfecte, però entre setmana si no fan res més es molt complicat, al meu parer, deixar perdre tant de temps, perquè entre que "berenes" i tal no et dona temps de fer els deures i coses d'aquestes.

Alex, no entrenaran suposo, cada dia al basquet, no? Suposo que seria questió d'organitzar-se 2 dies a basquet i 2 atletisme, (o 1 basquet i 1 atletisme jejeje) i no caldria "matxacar" tampoc amb el basquet despres de classe i després anar depresa i corrents per a fer a atletisme.

Es evident que hem de tenir en compte que molts faran altres esports, "musiques", "anglesos", "repasos" ..., i ara que no esta consolidat, adaptar-nos una mica a totes aquestes variables, ja ho dic una mica, perquè fer contents a tothom, no podrem.

L'alternativa podria ser també, seria fer els dos grups com deia, i tenir coberts tots els dies (o la majoria), i diferent franja horaria), no se si m'explico per exemple,


grup1
dilluns dimecres i divendres 17.45 a 19h
grup2
dilluns dimecres i divendres 18.15 a 19.30h
Alex
Alex
19/05/2009 13:47
Dídac,

Aquesta distribució de grups seria bestial, i llavors, una vegada estiguin els nens distribuits en els dos grups i 3 subgrups per grup, potser es podrien reduir.

Que hi hagi un ventall de possiblitats inicialment, és molt important pels pares.

Desprès, segur que els grups quedaran reduïts.

Molt bé, Dídac.
Didac
Didac
19/05/2009 18:35
Així es podrien fer moltes combinacions, per exemple algú podria escollir anar

dl i dc grup 1 i dv al grup 2
dl i dv grup 2 dc del grup 1
dl grup 1 i dc grup 2
dc grup 1 dv grup 1

etc ...

Però amb això s'hauria d'anar molt en compte de que quedessin equilibrats els grups, que això seria important, en el tema edat i nombre parlo.

I bé, tot això que estem parlant seria suposant que poguéssim fer dos grups, o sigui suposant crec jo, un mínim de 20 alumnes que, veient el que hi ha ara, i fent algo més de publicitat, podria aconseguir-se fàcilment (digeu-me optimista)

No res, a seguir discutint!
lluis
lluis
19/05/2009 22:50
El meu punt de vista:

- compte amb fer molts grups i combinacions, ha de ser senzill o fracassara
- entre setmana (dilluns a dijous), quan abans acabin, millor, que despres hi ha deures, dutxa, sopar,...
- si donem temps perque vagin a casa, despres a veure qui els treu, al bo de l'hivern
- a mes, si es fa abans, s'evita la coincidencia amb l'altra escola, cosa que a vegades limita l'entrenament.

Per tant, jo proposaria una tarda a les 17'30 i els divendres a les 18:30 (o 18h), i si hi ha molta participacio, dividir-los en dos grups. Per aixo ho fem amb temps, perque la gent s'hi pugui adaptar, no?

De tota manera, per la nostra part, nomes podrem venir els divendres

Molt bona tambe la idea de fer algo a l'estiu, pero no se hi ara hi haura prou quorum, potser quan la cosa estigui en marxa es pot muntar algo per Nadal o setmana santa.

I felicitats per la iniciativa, nomes veient el moviment que ha generat en aquest forum ja es veu que te futur.
Nene
Nene
19/05/2009 23:20
Buenas a todos. Hay ideas muy buenas. Sólo veo un pero, ¿ tendremos suficientes monitores-entrenadores ? pues si hay dos o tres grupos, para dos o tres días, necesitaremos como mínimo dos monitores (Berni, ¿Bàrbara?,...), y posiblemente uno más.

Está muy bien la idea de hacer una especie de 'stage' veraniego, para que se conozcan, para que sepan del atletismo los novatos,...

En fin. Seguimos leyendo y opinando.
Didac
Didac
19/05/2009 23:43
Jo crec que de monitors no hi haurà problema,

- Bernat (tot depèn a veure que fa l'any que bé, postulat Bernat!)
- amb mi també s'hi pot comptar
- Ferran està titulat també, viam que vol fer.

El Jose pels dissabtes als matins esta engrescat.

Jo opino com el Lluís i el Narcís, no ha de passar molt de temps entre que surten de l'escola i van a l'activitat i han d'acabar d'hora per fer deures, dutxes, sopars etcètera ...

Poder, 17.30 es molt precipitat, no se, o es que jo m'entretenia molt al sortir de l'escola.
Però si, unes 17.30-17.45 per començar seria genial

Seria convenient ja anar ficant quins dies aniria bé a cadascú, ho fico al llistat del primer missatge i anem tenint referències.
Alex
Alex
20/05/2009 00:27
Jo, ara mateix no tinc ni idea de quins dies seran els millors. Però no tardaré en saber-ho.
Fertor
Fertor
20/05/2009 12:35
Jo podria ajudar com a monitor.
Didac
Didac
20/05/2009 16:09
perfecte

ja som 3
dav
dav
20/05/2009 23:03
ENCARA NO SE SI EL MEUS VINDRAN, PERO CREC QUE LA MILLOR OPCIÓ HORARIA ES LA DE INICIAR A LES 17:30, PEL JA COMENTANT MES AMUNT., I NO COINCIDENCIA DE PISTES AMB D'ALTRES USUARIS.

I SEGUR QUE 2017 "PARTICIPARAN" D'ALGUNA MANERA, DONCS FEM PUBLI I "TARRAGONISME" GRATIS.

ANIMSSSS
Didac
Didac
21/05/2009 22:06
Ahir Pere proposava un dimarts i dijous, i avui Txoming també ho ha comentat.

Tema de coincidència amb altres escoles es solucionaria així.

Que dieu, que us sembla dimarts i dijous de 17.45 a 19.00 i divendres de 18.30 a 19.30 o algo així que en penseu?
lluis
lluis
21/05/2009 23:00
Mentre no es perdi el divendres, em sembla be.

Ara be, quin es l'objectiu, fer tres dies o que puguin escollir-ne dos? Perque si es aixo, els que tinguin activitats dimarts i dijous nomes podran anar el divendres, potser seria millor dilluns/dijous/divendres o dimarts/dimecres/divendres.
Didac
Didac
22/05/2009 11:20
L'objectiu suposo que ha de ser que vinguin el màxim de dies possibles, no?

El problema poder serà el mateix, si ho fem dimarts, dijous i divendres els que tenen activitats dm i dj només podran venir dv; com si ho fem dl dc i dv, la gent que tingui activitats dl i dc doncs només podrà venir dv, o si te activitats dc i dv només podrà venir dilluns.

Ja us dic el problema el trobaríem amb totes les combinacions suposo. Per això demanem amb antelació quins dies podríeu per satisfer les necessitats de la majoria.

Així que, aneu proposant, debatent, fins el dia 7!
Didac
Didac
26/05/2009 10:30
Recordeu, el dia 7 s'hauria d'haver parlat ja, si algú creu que s'ha de fer una reunió per parlar-ho endavant.

He parlat també del tema equipacions per la canalla i si en volem fer ens demanen un mínim de 20 unitats i ens sortiria l'equipació (samarreta+pantaló) a 31€ la unitat dels peques i 34 la d'adults.

No se que vos semblaria aquest preu.
Didac
Didac
30/05/2009 19:55
tic tac tic tac!

Bé com ho veieu?

dimarts - dijous - divendres (i dissabtes, se'ls podrien anomenar "jornades de tecnificació" o quelcom així)

Els divendres està clar que s'ha de fer, com ara, i els dissabte, en principi avui hem parlat que endavant com s'ha fet aquest any, quan nosaltres no tinguem competició i la canalla tampoc, i la pista estigui lliure, doncs fer sessió, no se si vaig errat però aquest any se n'han fet unes 10 aproximadament

O sigui la meva proposta segurs:

divendres 18.30-19.30
dissabtes 11.00-13,00

ara falta decidir, altres dos dies
Peter
Peter
01/06/2009 21:05
Dimarts i dijous... per complementar la proposta del Nàstic.
lluis
lluis
01/06/2009 23:06
Si, es una bona proposta. A mes, si hi ha hagut cross o competicio el diumenge, millor que descansin el dilluns.

Didac
Didac
02/06/2009 13:39
Comencem a treballar: s'establirien 3 dies

dimarts → 17.45 a 19.15
dijous → 17.45 a 19.15
divendres → 17.45 a 19.15

I un quart dia que serien dissabtes, on es realitzarien unes jornades més tècniques, i aquest dies s'establirien depenent del calendari atlètic (aproximadament seria de 11 a 12.30
dissabtes.

Es crearia una nova categoria de soci (soci-escola) mantenint la matricula de 20 euros i llavors s'establiria un preu que podria rondar el mateix que el del soci-amic (10.39€ el trimestre). Que us sembla?

De moment s'obririen solicituds, farem una secció a la web de l'escola i creem un correu nou escola arroba clubatletismetarragona.com i un cop tinguem les solicituds, organitzariem si fa falta grups.

Les edats de l'escola aniria des de benjamins 1r-2n (2001-02) fins a 2n-3r d'ESO cadets (nascuts el 95 i 96) sent aquests els més grans.

Crec que començaré a fer un tríptic o díptic inclòs algun pòster per anunciar-ho i ens ajudeu a repartir-ho per les diferents AMPAs, un formulari de soŀlicitud i tota la pesca

Alex
Alex
02/06/2009 14:29
Dídac,

1er de Primaria és 2002.
Didac
Didac
02/06/2009 18:39
Gràcies alex, corregit

Estic fent el tríptic, a veure quines coses afegirieu / treuria, no es pas complicat canviar el text, o redistribuir coses

Deixeu els vostres comentaris!

lluis
lluis
02/06/2009 23:05
Abans que res, felicitar-vos per la feina i dedicacio, tot i l'escassa resposta a les vostres crides darrerament. Sou uns MEGACRACKs, en un plisplas ja tenim fulleto, i wapo!

Nomes alguns comentaris
- Jo hiposaria alguna referencia mes explicita al 20e aniversari
- Ull amb les fotos, per posar fotos d'infants s'ha de tenir el permis patern, sino ens podrien denunciar; per tant, cuida que nomes apareguin els nostres
- els 10,39 son mensuals, oi? cal aclarir-ho
- el preu es el mateix per fills de socis i no socis? Si no es aixi, s'ha de donar l'oportunitat que es facin socis
- caldria posar els avantatges: entrenament, acces a les pistes, material, pero tambe inscripcio al circuit de cros, pista,...important pels que van a escoles on no els inscriuen
- fer esment que tots sou monitors titulats

Endavant amb l'excel.lent feina!
Didac
Didac
02/06/2009 23:29
Bones lluís, això de les imatges d'infants ja ho tenia contemplat, si t'hi fixes hi ha una casella per marcar en el butlletí d'inscripció per autoritzar la realització de fotos / videos i poder-ho penjar a la web o enviar-ho a la premsa.

En el triptic no distingeixo bé qui son alguns. Tots son nostres, una foto amb varis de la tetratló, fills del pere, germà de Marc José, Mireia ... En l'única una sortida de startings que es veuen 2 atletes d'altres clubs, podriem borrar la cara?

Pel que fa al preu es una proposta, parlant avui amb el Jose i Bernat, hem vist que la despesa serà molt gran, així que la meva proposta ara mateix podria ser la matricula de 20€ i 30 € TRIMESTRAL (9 mesos en total octubre a juny 90 + 20 € l'any.)

Lo de avantatge pels fills de socis, això crec que estaria bé saber la vostra opinió. Podriem fer que s'estalviessin la matricula els fills de socis o socis-amics. O fer un preu especial en lloc de 30 € el trimestre 20 € el trimestre o no se .

Gràcies per les aportacions, queda espai al tríptic per ficar tot això, després miro a veure com ho organitzo tot !
Alex
Alex
02/06/2009 23:58
Dídac, com diu el Lluis, esplèndid.

Jo, tinc el cap bastant liat últimament, encara que aniré pensant. De moment, tot el que has anat dient ho trobo molt bé i no dones temps a fer comentaris que ja surt un altre aportació com ara el FANTÀSTIC TRÍPTIC.

Per la meva part, cap problema perque surtin les fotos de les petites. Tens el meu consentiment, però té raó el Lluis, pregunta-ho als demés pares...

El tema del preus, jo havia entès que la quota era trimestral i no mensual com diu el Lluis, però no li veuria problema tampoc al preu. Jo m'adaptaré al que es digui.

El tema dels horaris, jo, com vaig dir, estic pendent d'horari del conservatori i altres activitats de l'escola, però, l'horari que plantegeu el veig molt bé i factible perque l'Andrea i la Mireia puguin venir al menys 2 DIES.

Vinga, ànims Dídac i felicitats per la feina.

Berni
Berni
03/06/2009 03:34
uff, quin moviment amb tant poc temps!

Ara fa 15 hores que el Dídac i jo hem començat a discutir ( racionalment i amb l'ajuda de tots els vostres consells i opinions) què pot ser millor pels nens, pels pares, per nosaltres i pel club.
Què difícil és fer que tot quadri pels gustos de tothom!

Els últims canvis o informació són:

- Respecte l'horari ja no en parlem més que ens ha costat prou hehe. dimarts, dijous i divendres de 17.45 a 19.15

- L'eliminació d'escollir entre els 2 de 3 dies que anirien bé pels horaris --> perquè com heu dit hi poden haver un futimer de combinacions i pretenem fixar i consolidar tot un grup de la mateixa edat, sense necessitat d'embolicar als pares o al mateix nen amb canvis de grup; tot i així es dóna l'opció a parlar com a últim recurs d'una adaptació del nen a un altre grup.

- S'ha parlat amb la Mariona ( martillista que entrena el Txoming) i es pot comptar amb ella com a monitora, la reacció ha estat pensar amb ampliar el ventall d'edats i afegir anys 2003 i 2004.

- Hem quedat que seria bo que aquesta setmana s'enllestís tot, i la setmana que ve, repartir els tríptics a escoles o allà on calgui. Cada cop reduïm més les possibilitats, queda molt poc!

Ja està, de moment res més.
Moltes gràcies a tots!
Didac
Didac
04/06/2009 14:05
Bones a tothom, algunes novetats més al tríptic, he parlat amb Juanan de la tenda RunnersWorld i promocionarà una mica lo de l'escola, ens ho ficara a la web i bloc de la botiga i li deixarem triptics per a que els reparteixi. L'entrega de les butlletes d'inscripció a més de fer-les a les pistes, que tinguin la possibilitat d'entregar-les a la botiga, i quan en tingui algunes ens avisa, el mateix li he preguntat al Quico per fer-ho a bioritmes

Amb tot això he demanat pressupost per a tríptics en color dos cares i un paper bastant bonet, del tipus els cartells del campionat de veterans concretament.

Com més tríptics es fagin, més economica surt l'unitat.

He demanat pressupost per a 300 tríptics, i per a 600.

300 unitats → 264,45 (amb iva)
600 unitats → 334,64 (amb iva)

Que n'opineu? Seran pocs? Seran molts?
Didac
Didac
09/06/2009 16:51
Bé la cosa s'havia refredat, us comenta com està el tema, ja tenim els tríptics fets (el teniu més amunt, també podeu veure-l fent click aquí)

En quan es paguin els rebrem en 8 dies laborables, (si ho volem més ràpid s'havia de pagar bastant més) finalment hem fet 1500 tríptics amb l'enviament normal i esperem que arribi abans no passi res. El cost ha estat d'uns 226€ o sigui uns 15 cèntims el tríptic.

Ara estic treballant amb la web, on també hi haurà la possibilitat de descarregar el tríptic i més informació.

Faig una crida també a que opineu quin contingut hauria de tenir la web de l'escola, de moment, té

- Informació Horaris i Grups
- El Tríptic
- Calendari (el del a mateixa web, però allà es mostraran només els esdeveniments de promoció)
- Resultats (també els de la mateixa web)
- Notícies

S'ha proposat una mena de secció tipus tagboard per resolució de dubtes/questions. (Encara estic mirant com implementar-la.

En quan tingui algo més o menys visualment decent, us ho passo, cal dir que no serà una web nova, es tractarà d'una secció de la pàgina com qualsevol altra.
quic
quic
09/06/2009 18:13
Doncs jo encara que no tingui clar quina situació tindré amb les nenes el proper curs, em sembla molt bé tot aixó. El tema preus es podria fer un preu per temporada d'uns 125-150 euros, amb un dte. per als fills de socis del club. Donada que la despessa la tindrem durant tot el curs, crec que s'hauria de pagar el total al començament, ja que així evitem que si ho deixen, deixem de cobrar. O bé possar un preu fixe al principi + la quota de soci mensual o trimestral.

Didac el triptic ok, suposo que no hi haurà problema amb el format, jo l'he vist bé.

Per les fotos de les meves filles, cap problema, si cal ja us signaré l'autorització, que amb la seva mare mai se sap!!

Apa, endavant.
Didac
Didac
10/06/2009 13:26
Doncs els tríptics ja estaven encarregats, amb lo del pagament trimestral, el que es pot dir, un cop tinguem les llistes i tota la resta d'informació, es avisar que tenen l'opció de pagar-ho tot de cop al principi de la temporada.

I res, els tríptics els tindrem el dia 23. Segons m'informen. Si s'aguessin fet abans els tindriem abans llàstima! Per un altre cop ja ho sabem.


Tu pedido 1244454231 ha sido aceptado por ImprimaOnline el día 10/06/2009 a las 13:19 horas. De acuerdo con las condiciones contratadas, tu pedido te será enviado el 22/06/2009 por mensajería urgente con entrega en 24 horas, por lo tanto, lo recibirás el día 23/06/2009, entre las 10 y las 19 horas.


A treballar amb la web ara!
Didac
Didac
11/06/2009 15:43
Bé us deixo la web, de moment no hi ha gran cosa, a veure que hi ficarieu / treurieu

De moment crec que la web es facil de recordar. Ja direu res, marxem a amposta adeu!

www.clubatletismetarragona.com/escola
Didac
Didac
23/06/2009 22:22
Hola que tal com anem, de vacances ja eh? Avui no hi havia fonderos, només hi havia l'Edu lluitant contra el vent en la recta.

Us haig d'anunciar que ja tenim els tríptics! Com pesen 1500 tríptics mare meva. Han quedat bé, excepte un petit error meu, lo de retallar anava a l'altre banda. A més a més ens han regalat uns suports per ficar-ne, de moment el Fertor ja n'ha agafat per deixar-ne al Tennis Park, demanarem a dalt al pavelló per deixar-ne, n'he ficat un a la cartellera, en deixarem a Bioritmes i a Runner's i no se si sabeu algun altre lloc on deixar-ne.

Mantenir uns quants guardats sempre, per cara al setembre tornar a fer una repartida final



lluis
lluis
23/06/2009 23:23
Bona feina!
Me'l podries passar en format pdf? Es per enviar-lo a uns quants coneguts.
Altres llocs on se'n podrien deixar: Consell Esportiu, Col.legi Sant Pau (Emili), Patronat d'Esports, Ajuntament (regidories d'Esports/Joventut). Potser en aquests llocs oficials, enviats amb una carta signada pel presi.
Tambe a Armobal, Decathlon i altres botigues d'esports a Tarragona...
Didac
Didac
23/06/2009 23:33
Hola Lluís, el tinc en format pdf però hi ha un "problema de tamany" i es que pesa 8Mb.

Et deixo l'enllaç per a descarregar-lo http://files.getdropbox.com/u/158809/triptic-final.pdf

Si veus que pesa molt a la web de l'escola hi ha en pdf únicament la butlleta d'inscripció i una imatge del tríptic que pesa bastant menys!
Didac
Didac
25/09/2009 21:19
Bé recupero el tema que fa temps que no es parla.


De moment dir-vos que hi ha 7 inscrits oficials, però n'han vingut més als entrenaments de jornades previes.

Com sabeu s'ha obert la web de l'escola www.clubatletismetarragona.com/escola i s'aniran allà afegint coses al calendari, fotografies i noticies.

Com us he dit en l'últim correu hi haurà diferents quotes

20 € de matricula + 30 € / trimestre
1r trimestre 50€ , 2n trimestre 30, 3r trimestre 30 € , total a la temporada 110 €

En el cas de que siguin fills o germans de socis del Club Atletisme Tarragona (25% de descompte)
20 € de matricula + 22.5 € / trimestre, total 87.5

En el cas que s'inscrigui un segon germà (20% de descompte)
20€ de matricula + 24 € / trimestre, total 92 €

Si només poden venir un dia s'els aplicarà també el 20% de descompte
20€ de matricula + 24 € / trimestre, total 92 €


El tema de les equipacions, he parlat amb varies cases i jo opto per fer-ho a Viator, en el periode de 30 dies ens fan el disseny i les equipacions.

Aquí esta on crec jo que no anem bé ja.

La meva intenció era de presentar el projecte a l'ajuntament, entre festes i histories (el secretari del conseller està de baixa) encara no m'han donat data per una reunió, a veure si la setmana entrant ens la donen.

En aquesta reunió vull presentar-li el projecte de l'escola (m'agradaria també anar amb un major nombre de nens inscrits) i proposar-li que les equipacions ens les subvencioni l'ajuntament (ficant la publicitat que ells ens diguin). I que poguessin contar amb samarreta i pantaló de competicio (o top i malla), un xandall o desuadora i una samarreta.

Com que s'hauran de comprovar els tallatges, demanaré mostres per a que me les envii el més aviat possible. Si volem les dues opcions, 1 (smta + pantalo) i 2 (top+malla) hauríem de demanar 20 de cada, ja que el mínim que ens demanen es de 20 unitats de cada cosa.

Així que la setmana entrant demano que m'enviin ja diferents talles per anar avançant en la mesura del possible, o sinó m'ha dit que en 15 dies han de tornar a pujar.
Alex
Alex
25/09/2009 22:25
Dídac, per qualsevol cosa que necessitis, no dubtis en dir-m'ho.
Missatge original de Didac
Didac 18/05/2009 15:42
Hola a tothom, aquest missatge només el podran llegir els usuaris socis del club.

I es per anirem parlant-ho per aquí o per allà, com volgeu.

Us he demanat la llista de gent que hi va, a veure si entre tos la podem anar completant, també els anys


Actuals
- Andrea Lopez (98)
- Mireia Lopez (00)
- Mar Vazquez (02) - DV
- Alicia Vázquez (99) - DV
- Xavi Ros (98?)
- Marta Ros (00?)
- Ingrid Iborra (97)
- Emma Iborra (99)
- Adrià Cervelló (98?)
- Berta Pardines??
- Nebots Quico??

Futuribles
Pol Boada
Sergi Azagra
Víctor Dapena
Joan Albert
Marina Roure
la hija de Pere Gomes
los hijos de Xavi Aldave y un amigo


No se comenteu, quins horaris (18 a 19.15?19.30?) Quants grups? etc ...