Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.
Hola NickEntrenador, l'atleta NickAtleta ha afegit un entrenament el dia XXXX per veurel tal tal tal ...
Cita:
hora el menú de colorines, junto con el calendario y las opciones de entrenador y estadÃstica que antes salÃan a la derecha y se visualizaban en la pantalla, pues ahora salen abajo y hay que ratonear para verlas.
Cita:
Luego, en la nueva sección que has hecho, que los atletas que han escrito el entreno nos salga con tan solo abrir el AreCAT me parece perfecto, pero hay un problema, que cuando les quieres hacer el comentario, pues no funciona. No puedo comentarlos. Eso sÃ, si que funciona en la antigua.
Cita:
Luego, no sé si es posible dividir el AreCAT en temporadas. Porque ahora lo abres y te salen los entrenos desde que comenzó la aplicación, y claro, a veces tarda un poco. Además para organizar irÃa mejor
Hola a tothom, he afegit alguna novetat
Adjuntar circuit
Ara quan afegiu el vostre entrenament, podeu afegir un circuit, el circuit s'elegeix de la llista, per lo que si el voleu escollir abans l'heu d'afegir al mapa (Secció Mapa de la web)
Redisseny
S'ha fet re-disseny, ara podeu veure tots els entrenaments de cada usuari (només els públics, des de el seu perfil teniu un enllaç, o des de la pàgina del AreCAT en l'enllaç de "Entrenaments"
Espero que us agradi i comenteu qualsevol què.