Club Atletisme Tarragona

Anàlisis del "impensable" final de la Lliga

JAdRi 18/05/2003 17:18 4893 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

JAdRi
JAdRi
18/05/2003 17:18
Tancat General
Primerament, no ha estat culpa de ningú i al mateix temps ha estat culpa de tots...
Des de luego se'ns ha kedat a la majoria una cara d'atontats... la veritat es que gairebé tots esperavem un final agradable, un final ascendent... un final a 1º! Però bé, si no ha estat aixií serà perque els altres hauran estat millors, però em de seguir treballant ja que la temporada ni molt menys s'ha acabat. Es un cop duur, però més duur serà quan als individuals ens els pasem pel forro als ascendents!!! :P amb bon rollo amb el Barberà e! XDDD
Aupa CAT i la seva gent k es de pip mare...!!!!!!!!!!!!!!!!!
Respostes (7)
rromani86
rromani86
18/05/2003 20:52
S¡ha de dir que una mica cara d tontus si que sens a quedat e! pero com b a dit l'adria encara queda molta temporada i l'any k ve s'intentarà de nou. Visca el CAT!!
barbara
barbara
18/05/2003 21:48
Jo crec que els hi hem (m'incloc a l'equip) donat peixet als del Barberà pq puguin assaborir la gloria un anyet i l'any que ve els tornarem a fer patir. Com ha dit l'Adrià la culpa no és de ningú, només que els del Barberà aquest cop han sigut millors, a part es pot comprovar que ningú ha tingut la culpa de res amb les exce·lents marques que heu pogut assolir tots. Llastima de l'excessiu vent... Pero buenu a seguir endavant i a lluitar per fer marques als individuals!
Visca el CAT!!!!

franprats
franprats
18/05/2003 22:13
no us es preocupeu k l'any k ve estara el prats per a pujar a 1r jejeje i tots junts o aconseguirem!!!!!!!!!!!!!!!! visca el CAT vinga k vagi be
Peter
Peter
18/05/2003 22:28
M'està costant molt pair aquest resultat... li estic donant molts tombs... i només una cosa em pot fer deixar de semblar una rentadora ... SABER QUE L'ANY VINENT ENCARA TOTS ESTAREU AMB LA NOSTRA "CATi"... !!!!
Heu de pensar, principalment els del 85, 86 i 87, que l'any vinent ens hem de menjar el campionat de clubs junior (pista coberta)... i "como no", repetir, i si pot ser millorar la lliga absoluta d'aquest any (si tots ens comprometem... HO ACONSEGUIREM!!!!).
...I a partir d'ara a per les fites individuals... que també fan club!

Visca la CATi i tots els CATenses!!!!

Felicitats a les xiques i al Barberà, no hem d'oblidar que s'ho current tant com nosaltres.
Didac
Didac
19/05/2003 00:34
Jo crec ,i segur que coincidiu molts amb mi, que principalment la culpa ha estat de les dues primeres jornades que em arrasat al nostre grup i s'havien creat molt bones expectatives fet que ha produit que anéssim molt animats de cara a la final.

Tothom ha ficat de lo seu hi han agut molt bones marques llàstima del "putu" vent que no les donen per bones algunes!

Els Fondistes MOLT BÉ, bons llençaments, bons salts, bones carreres !!!! Pero si no em fallat !!!

CAGONLAPUTAJODEROSTIA CON H INTERCALADA
xDDDDDDD

Visca el CAT i Visca Catalunya !!!
Carlos
Carlos
19/05/2003 15:57
Tenim que mirar cap endavant. Aprendre de les experiencies i buscar noves fites. Penseu que som un club petit que estem lluitan amb club mes grans, pero la nostra força es el grup humà.
Francesc.Ricart
Francesc.Ricart
26/05/2003 01:47
Si no hem pujat, és perquè hi ha algú que ho ha fet millor, i punto. L'any que ve hem de procurar que aquestos siguem nosaltres, i si potser que ens PASSEM PEL FORRO EL NÀSTIC I EL REUS
Missatge original de JAdRi
JAdRi 18/05/2003 17:18
Primerament, no ha estat culpa de ningú i al mateix temps ha estat culpa de tots...
Des de luego se'ns ha kedat a la majoria una cara d'atontats... la veritat es que gairebé tots esperavem un final agradable, un final ascendent... un final a 1º! Però bé, si no ha estat aixií serà perque els altres hauran estat millors, però em de seguir treballant ja que la temporada ni molt menys s'ha acabat. Es un cop duur, però més duur serà quan als individuals ens els pasem pel forro als ascendents!!! :P amb bon rollo amb el Barberà e! XDDD
Aupa CAT i la seva gent k es de pip mare...!!!!!!!!!!!!!!!!!