Club Atletisme Tarragona

Disseny Samarretes CAT 2009

Didac 04/01/2009 17:39 41785 lectures
Fil antic

Aquest fil té més d'un any i la informació pot estar desactualitzada. Et recomanem buscar fils més recents sobre aquest tema o obrir un nou fil si necessites informació actualitzada.

Didac
Didac
04/01/2009 17:39
Tancat General
Us deixo alguns dels dissenys que s'han propossat (podeu proposar-ne també)

Escolliu-ne entre 1 i 3 per ordre de preferència se li donaran 10 punts, 7 al segon i 4 al tercer, s'ha d'indicar el codi, per exemple:

1) Disseny 1-Fenix
2) Disseny 2-Fenix
3) Disseny 1-Tigre

si feu click ampliareu el disseny per veure-ho amb més detall

Disseny 1-Fenix
Frontal: Logo au fenix amb flames
Dorsal: Text CAT amb logo atletes i frase
Escut del CAT a la maniga

Disseny 1-Tigre
Frontal: Logo atleta amb text

Dorsal: Tigre CAT

Disseny 2-Fenix

Dorsal: Text CAT amb logo atletas frase, i tigre

Disseny 2-Tigre
Escut del CAT al pit
Frontal: Tigre
Dorsal: Text CAT i logo atletes

Disseny 3-Fenix

Dorsal: Text CAT amb logo atletes sense frase

Classificació

1) Disseny 1-Tigre 10 pts
2) Disseny 2-Tigre 7 pts
3) Disseny 3-Fenix 4 pts
Respostes (30)
Nene
Nene
04/01/2009 21:58
Hola Dídac, te he enviado una idea a tu correo. Saludos.
Fertor
Fertor
04/01/2009 23:36
1)Disseny 1-Tigre
2)Disseny 2-Fenix
3)Disseny 3-Fenix
Didac
Didac
24/01/2009 20:22
Afegeixo un disseny nou

Didac
Didac
24/02/2009 14:47
Opineu, crec que farem aquest ultim finalment ...
quic
quic
24/02/2009 17:59
OK, peró amb negre???? ens torrarem!!!!!
Didac
Didac
24/02/2009 18:06
Blanca és més fresca i economica o poder es pot fer amb algun gris, com aquella tant wapa "nova" del sant pau no se si la recordeu.

Quico t'envio un mail
Fertor
Fertor
24/02/2009 19:47
M'agrada, en negre es lo que diu el kiko, pr no se, hauriem de fer un disseny amb un altre color haviam com queda, sino així negre ta wapa jeje

salut!
quic
quic
24/02/2009 22:38
prova amb un color clar o crú i el dibuix amb un granate o amb un blau fosc a veure que tal...
Didac
Didac
21/05/2009 13:57
Viam que us sembla una possible samarreta "tècnica" que al final no s'han fet o de cara al 20è aniversari per l'any vinent no se, idees i contraidees :P

Nene
Nene
21/05/2009 22:47
Hola de nuevo. Dídac, me han encantado las dos primeras, una con manga corta y la otra de tirantes. Serviría tanto de entreno como para competir. Adelante, porque el diseñó es dilicioso.
Didac
Didac
25/05/2009 14:16
Us deixo amb el disseny complet (les linies no m'han sortit gaire bé en aquest) però bé la idea hi es, i podeu veure també la part de darrere com quedaria i una alternativa

(feu click per ampliar)

opció 1:
click per ampliar
opcio 2:

Nene
Nene
25/05/2009 22:44
Hola Dídac !!! Sería posible colocar '1990-2010 20e. aniversari' en la manga donde no hay dibujo, y atrás colocar sólo el nombre del club ???

Así repartimos las letras.

Saludos
Didac
Didac
25/05/2009 23:17
I tant, la cosa quedaria així per a que vos feu una idea

opcio 3:
click per ampliar
Jose
Jose
26/05/2009 07:01
L´'últim disseny és molt original. Només caldria encertar en el color de les samarretes, hi ha diferència entre veure-la violeta o morada.
Didac
Didac
26/05/2009 10:26
He demanat pressupost a veure que tal, pel que fa a material hi hauria dos tipus a elegir, CoolMax i Dry Fon, un més car que l'altre, no m'ha dit quin però suposo que el CoolMax (ho dic perquè l'altre no em sona de res).

Abans de fer la tirada de samarretes en principi, ens enviarien una primera mostra per a veure com quedaria.
Nene
Nene
26/05/2009 12:12
Hola de nuevo. Pues alehop. Esperamos presupuesto y si fuera posible la tela con el color, pues como dice José, cambia de morada a lila. Bajo mi punto de vista me gusta más el lila, pero podéis opinar... Saludos.
dav
dav
26/05/2009 12:29
Suposo que el colors del club son importants, pero a mi m'agraden mes el color del primer diseny que ha possat Didac. O sigui morat.
Alex
Alex
26/05/2009 12:53
Colló amb el morat o el lila!!!

Quina diferencia hi ha? Això sembla Barrio Sésamo... Aquest capítul me'l vaig perdre.

A mí m'agrada la...primera.
Didac
Didac
26/05/2009 13:23
Jejejeje apa. us fico una enquesta per a que elegiu les que volgeu els models són les 3 opcions ficades

periko
periko
26/05/2009 13:25
Didac a mi me gusta esta ultima con la fecha en las mangas, pero, me gustaria que tambien se currara una sin mangas, para competir que para mi parecer es donde mas la vamos a utilizar, creo yo.
Alex
Alex
26/05/2009 14:22
Dídac, estic amb el Periko amb lo de la samarreta sense mànigues, i llavors, que porti lo dels XX anys el darrera.
Didac
Didac
26/05/2009 14:34
No se si el pressupost arribarà, l'equip de competició es bastant nou, i a més a més es van fer fa poc samarretes noves per als fondistes i una serie de nous tops per a les noies.

L'ajuntament la temporada 2007-2008 ens va prometre unes samarretes que encara no hem vist, i la intenció es que siguin aquestes les que ens deuen, primer a veure que ens presentin el pressupost del que ens pot costar aquest disseny i ja es parlarà.
periko
periko
26/05/2009 14:39
Te repito lo que le dije al Nene con las camisetas de los fondistas, que si hay que pagar como con el xandal, se paga y punto, no creo que le vaya a nadie de 20 euros o lo que sea.
Nene
Nene
26/05/2009 22:46
Buenas... a todos los que opinaís. La idea de Pedrito es buena. Se pueden pedir, para quien quiera, camisetas de competi y nos las pagamos, que primero, son muy chulas y segundo, como se desgastan siempre esta bien tener nuevas.

En cuanto al color, lo dicho, si fuere posible ver el color en la tela sería lo mejor, pues a veces cambia. Saludos.
Didac
Didac
01/06/2009 22:39
Els de viator ja m'han enviat els dissenys

Personalment les franges de baix queden massa arrodonides, ja els hi he dit si les poden fer com en les samarretes de més a dalt i preguntaré viam si lo de viator es pot ficar en un altre lloc per que queda molt atapeït.

Trobo també que l'escut dels pantalons sobre, però en general l'uniforme per a l'escola queda prou bé. En general té bona pinta, que n'opineu? Recordeu que l'uniforme escola surt a 31 euros el conjunt (samarreta + pantaló)

Estic a l'espera de les samarretes tècniques. Pel que he vist a d'altres clubs que els hi fan la roba viator, tots tenen la publicitat, si volem algo sense publicitat, haurem d'anar per altres bandes, tot i que estem a l'espera que em contestin la proposta.

Nene, podriem parlar amb Juanan tal com es van fer les samarretes dels fondistes que li vas encarregar, però amb aquest disseny, i que ens fagin pressupost? Demà m'hi escaparé si puc pel matí i li comentaré
Didac
Didac
04/06/2009 17:12
Us passo el disseny definitiu que m'han enviat, la dissenyadora m'ha dit que diria que no es pot treure lo de viator de davant, que és la marca, però s'ha de ficar el comercial en contacte amb mi i ja ho negociaré amb ell

Nene
Nene
04/06/2009 20:34
Hola a todos. Dídac, coincido contigo, este diseño es más 'delicioso', pero fíjate que sólo han modificado las camisetas superiores, las de manga. las de competi y los pantalones las franjas siguen redondeadas y quedan mejor con las franjas 'mareadas'.

Ya comentarás si con Juanan es posible este tipo de diseño. Por cierto, 31 € el conjunto (pantalón+camiseta=peques) no lo encuentro caro, ahora sólo falta saber cuánto serán las otras, aunque no se debería desviar mucho.

Ya irás informando. Saludos.
Didac
Didac
04/06/2009 22:31
Hola a tothom, he parlat avui amb el Juanan i ja té el disseny i ja em dirà alguna cosa. Li he dit que teníem aquesta oferta també per lo de l'escola, i m'ha comentat que és un bon preu.

L'únic "pro" es lo de la marca "viator" que sembla que no es pot treure. Però de totes formes, s'ha de parlar, el director comercial ha contactat amb nosaltres i el dimarts dia 9 podria passar per les pistes, l'últim cop va estar per aquí parlant amb el Txoming i amb jo.

Que us sembla si li diem de quedar 18h 18.15 allà a les pistes per parlar amb ell?

Nene
Nene
05/06/2009 12:21
Bones!!! El martes día 9 yo no puedo estar, puesto que trabajo, pero sois válidos interlocutores para negociar el tema.

Estaremos atentos...
Didac
Didac
30/08/2009 22:43
La qüestió es que Viator no es pot treure, es la marca que els paga a ells, es com si treballessin amb la Nike o Adidas, hi ha de figurar la marca.

I de moment amb tots els que hi hem parlat on els teixits ja comencen a ser d'una qualitat raonable (es a dir res de samarretes normals de 100% polyester) apareix la marca més o menys d'alguna forma.
Missatge original de Didac
Didac 04/01/2009 17:39
Us deixo alguns dels dissenys que s'han propossat (podeu proposar-ne també)

Escolliu-ne entre 1 i 3 per ordre de preferència se li donaran 10 punts, 7 al segon i 4 al tercer, s'ha d'indicar el codi, per exemple:

1) Disseny 1-Fenix
2) Disseny 2-Fenix
3) Disseny 1-Tigre

si feu click ampliareu el disseny per veure-ho amb més detall

Disseny 1-Fenix
Dorsal: Text CAT amb logo atletes i frase

Disseny 1-Tigre
Frontal: Logo atleta amb text

Dorsal: Tigre CAT